Kiitos sateen, sain täällä Kallokosken osastolla oikeuden vapaaseen päiväkävelyyn. Hoitaja ei halunnut kostua. Ulkona.
Olin jo pitkään scättäillyt palstoilla ja tehnyt treffit erään naisen nimimerkki Päiväkahvit kuumottaa kanssa.
Livahdin aidan raosta ulos ja menin tekemään tuttavuutta.
Oven avasi jo kröhöm parhaat aamupalat nähnyt nainen joka oli pukeutunut korsettiin. Sen helma loppui napaan ja jatkui sukkanauhaliiveinä kröhön ilman alushousuja.
Hieman takeltelin. Missä päiväkahvit? Hän ei takellellut. Sanoi juunou. Minä sanoi nounou. Hän sanoi sata eurou. Minä, että onpa kalliit kahvit, tuleeko pullaakin koko pitko ja että käykö laskulla, sen voi lähettää edunvalvojalleni. Ei käynyt. Hän, että ilman kahveja puoli tuntia sata eurou. Ei ollutt suomenkielinen. Olin pettynyt.
Palasin osastolle. Hoitajan kanssa pääsimme sopuun, että tänään saan katsoa klo 17.21 alkavan Pikku Kakkosen. Siinä katsellaan Kaisan kanssa Metkat Meseläiset. Tiedä vaikka siellä olisi täältä palstoilta tuttu mesettäjä. Nimeä en kehtaa sanoa, ettei kukaan tunnista. Täällä se ei kirjoita.
Pikku Kakkanen loppuu klo 18.00. Yksi vinksahtanut naapuriosastolta vei MustaPekka pelikortit. Meidän osasto on lievästi lävähtäneet. Taitaa tulla pitkä ilta.
Kyllä naiset ovat katalia, pitää valehdella kahveista saadakseen seuraa
Terveisiä päiväkahveilta.
2
126
Vastaukset
Kallokosken keittiön porukka ilmoitti juuri, että on ministeritason lounasaika vai päivällinen vai illallinen? Sama se. Joka kerran saa jännittää mitkä ovat jatko-oireet ruokailun jälkeen.
- t.p:las
Ihanaa tuo Pikku KAkkonen on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311