Hiireni

HiiriTieteilijä

Hei! Onko se tavallista että hiireni puree minua kun yritän laittaa ruokaa sille?

7

3533

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiitu 12

on se aika mutta laita käteeesi joku hanska kun yrität vaiuhtaa ruokaa

• Sedä

Hanska voi pelottaa hiiriä vaan vielä enemmän, eikä ne tutu hajuusi. En suosittele. Kannataa vaan olla välittämättä jos se vaan näykkii eikä vedä hampaita läpi sormesta. Älä ota kättä pois vaikka se on refleksi koska sitten hiiri oppii että se pääsee kädestä eroon puremalla.

• kikkistuura

Pureminen ei ole koskaan tavallista, vaan se on aina merkki aggressiosta. Tervepäinen hiiri ei koskaan pure.

Jos se vaan näykkii, eli maistelee niin se on toki normaalia, muttei koskaan pureminen ole terveen hiiren käytöstä. Mikäli hiiri puree oikeasti kunnolla, on se syytä lopetuttaa. Meillä ei koskaan siedetä aggressiivisia hiiriä, se ei ole tervepäisen hiiren käytöstä.

• Epä tietoinen

Minulla on neljä hiirtä, kaksi isoa ja kaksi pientä, ne isot purevat ja raapivat toista pientä Mitä minä teen?

• Elluvo

Agressiiviset hiiret meillä lopetetaan heti...

Minulla on neljä hiirtä, kaksi isoa ja kaksi pientä, ne isot purevat ja raapivat toista pientä Mitä minä teen? --> Laitat nuoremmat kaksistaan ja kokeilet hetken päästä laittaa takaisin yhteen... Muista lukea netistä hiirten totuttamisesta, myös minä vastailen mielelläni hiiriaiheissiin kysymyksiin :)

[email protected]

• Anonyymi

Meillä sama juttu kun yritän totuttaa hiirtänu hajuuni laittamalla käteni terraarioo aluksi se haistelee ja tutkii kättäni mutta sen jälkeen se puree ei näyki mutta ei myöskään pure kunnolla sen jälkeen otan käden hetken päästä pois puremasta hitaasti ja vaikka olisikon herkku kädessä nii herkkua ei edes oteta noin kädestä mitä tekosin, että saisin sen käsi kesyksi??

• Anonyymi

Minun kesy hiiri puree jossitä yrittää ottaa käteen tai antaa ruokaa mitä minun pitäisi tehdä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak
      Maailman menoa
      287
      4008
    2. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      217
      1811
    3. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      145
      1552
    4. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      125
      1255
    5. 76
      1078
    6. Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen

800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja
      Sinkut
      132
      1047
    7. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      445
      966
    8. Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?

Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      788
    9. Kuka hukkui

Kuka hukkui eilen kätkytniementiellä?
      Pyhäjärvi
      10
      787
    10. Aloitan kiertotalouden

Aloitin tänään kiertotalouden, ei mulla nyt oikeastaan muuta MOI
      Lieksa
      45