Hei! Onko se tavallista että hiireni puree minua kun yritän laittaa ruokaa sille?
Hiireni
7
3084
Vastaukset
- tiitu 12
on se aika mutta laita käteeesi joku hanska kun yrität vaiuhtaa ruokaa
- Sedä
Hanska voi pelottaa hiiriä vaan vielä enemmän, eikä ne tutu hajuusi. En suosittele. Kannataa vaan olla välittämättä jos se vaan näykkii eikä vedä hampaita läpi sormesta. Älä ota kättä pois vaikka se on refleksi koska sitten hiiri oppii että se pääsee kädestä eroon puremalla.
- kikkistuura
Pureminen ei ole koskaan tavallista, vaan se on aina merkki aggressiosta. Tervepäinen hiiri ei koskaan pure.
Jos se vaan näykkii, eli maistelee niin se on toki normaalia, muttei koskaan pureminen ole terveen hiiren käytöstä. Mikäli hiiri puree oikeasti kunnolla, on se syytä lopetuttaa. Meillä ei koskaan siedetä aggressiivisia hiiriä, se ei ole tervepäisen hiiren käytöstä. - Epä tietoinen
Minulla on neljä hiirtä, kaksi isoa ja kaksi pientä, ne isot purevat ja raapivat toista pientä Mitä minä teen?
- Elluvo
Agressiiviset hiiret meillä lopetetaan heti...
Minulla on neljä hiirtä, kaksi isoa ja kaksi pientä, ne isot purevat ja raapivat toista pientä Mitä minä teen? --> Laitat nuoremmat kaksistaan ja kokeilet hetken päästä laittaa takaisin yhteen... Muista lukea netistä hiirten totuttamisesta, myös minä vastailen mielelläni hiiriaiheissiin kysymyksiin :)
[email protected] - Anonyymi
Meillä sama juttu kun yritän totuttaa hiirtänu hajuuni laittamalla käteni terraarioo aluksi se haistelee ja tutkii kättäni mutta sen jälkeen se puree ei näyki mutta ei myöskään pure kunnolla sen jälkeen otan käden hetken päästä pois puremasta hitaasti ja vaikka olisikon herkku kädessä nii herkkua ei edes oteta noin kädestä mitä tekosin, että saisin sen käsi kesyksi??
- Anonyymi
Minun kesy hiiri puree jossitä yrittää ottaa käteen tai antaa ruokaa mitä minun pitäisi tehdä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932129Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237- 731190
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881106Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51936Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901