Törkeät LAPSET

valivali15vee

Aina kaikki jaksaa valittaa että nykyteinit on niin kamalan huonokäytöksisiä jne, mutta onko kukaan muu huomannut että nykyään lapset(kin) ovat tosi huonokäytöksisiä? Meinaan ne kiroilee ja huutelee törkyjä ohikulkijoille. Esim. tänään kun pyöräilin, vastaan tuli joukko noin 11 vuotiaita poikia, ja heti kun olin pyörällyt heidän ohi he kävivät huutamaan perään HOMO! Vaikka olen tyttö (lyhythiuksinen kylläkin)! Ei siinä silleen mitään, antaa pikkupoikien huudella, mutta kyllä lapsetkin on törkeitä....

28

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einäin

Ja kuvittele, nämä ovat niitä tulevaisuuden päättäjiä...

En odota innolla...

• .,.,.,.,.,.

Komppaan.....

• yhdsfveaz

Se on sitä vapaata kasvatusta ja kukkahattutätien -etsaaantaaremmiäperseelle- politiikkaa

• LOLWUTWTF

Minusta kyllä kuulostaa pervolta tuo "remmiä perseelle"
        Olisi ainakin itselleni traumat jääneet jos vanhemmat olis mun perseeseen kajonnut :'D

• 7+3
        LOLWUTWTF kirjoitti:

Minusta kyllä kuulostaa pervolta tuo "remmiä perseelle"
        Olisi ainakin itselleni traumat jääneet jos vanhemmat olis mun perseeseen kajonnut :'D

you know, sun vanhemmat on "kajonnu" sun perseeseen useita kertoja. Ne on vaihtanu sun vaipat, kylvettäny sua, vaihtanu sun vaatteita. Se kaksmielisyys on ihan vaan sun päässä, itse en löyä juurikaan mitään erikoisen pervoa tuosta? Pitää olla kieroutunut jos löytää.

• Eräs trotskilainen
        7+3 kirjoitti:

you know, sun vanhemmat on "kajonnu" sun perseeseen useita kertoja. Ne on vaihtanu sun vaipat, kylvettäny sua, vaihtanu sun vaatteita. Se kaksmielisyys on ihan vaan sun päässä, itse en löyä juurikaan mitään erikoisen pervoa tuosta? Pitää olla kieroutunut jos löytää.

Se, että jotkut ottaa tuon piiskaamisen ym. kaksmielisesti johtuu lähinnä siitä, että nykyään jotkut aikuiset harrastavat sitä vapaaehtoisesti keskenään, if you know what I mean ;)

Kyllä miullekin olis traumat tullu, jos miua olisi lyöty ja mie lähtisin äkkiä livohkaan jos joku löisi nytten. Toisen satuttaminen (fyysisesti tai henkisesti) ei ole oikein vaikka kohde olisikin lapsi.

• runeelias

hei ostin tänää WOWin ja pelasin sitä mitä mieltä ootte siitä pelistä onko se hyvä tuutteko mun klaaniin runesa ja mennää vilduu hakkaa kaikkii

• RUNEPELAAJA

oon 16 levunen ja mul on runelongs vordi ja sitte mulla on 2 rahaa mutt lopsterit loppu voin tulla sun klaaniin runes mikä oot siel oon Mekaman01

• runeelias

joo voit littyy mun klaanii tuu pankkii vildu lähel tänää ja ni laitan sut mun klaanii mennää sit vilduu hakkaa kaikkii

• YepYep

Nykyaikaa.

• 13 v tyttö

Kerranku olin oottamassa et äiti hakis mut kirjaston edestä koulun loputtua, nii ohi käveli jotain eskarilaisia tai 2. luokkalaisia nii yks möläytti mulle et: "Ihana muija!". Sitte ryntäsivät kirjastoon pakoon... Ei hitto! Miks nykyajan ekaluokkalaiset on alkanu kirjoilee?!

• ngfcf

Kirjoilee?

Eiköhän nuo lapset olleet katsoneet Putousta ja ottaneet siitä mallia. AIka monet ikäluokat on ottaneet telkkariohjelmista joitakin hokemia, jotka on sitten jonkin aikaa kuuluneet siellä sun täällä. Ajastaan unohtuvat.

• 17vtyttö

Moraalitasojen romahtamiselle ei voi mitään nykyajan hippi politiikalla. Itsehän ihmiset ovat sitä halunneet, kun ovat päättäjät äänestäneet.

• Eräs trotskilainen

Mitä tarkoitat moraalitasojen romahtamisella? Eikö sitten myöskin rikollisuus olisi lisääntynyt viime vuosina räjähdysmäisesti?

Mitä on "hippipolitiikka"? Määrittele tarkemmin.

• 17vtyttö
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

Mitä tarkoitat moraalitasojen romahtamisella? Eikö sitten myöskin rikollisuus olisi lisääntynyt viime vuosina räjähdysmäisesti?

Mitä on "hippipolitiikka"? Määrittele tarkemmin.

moraalitasojen romahtamisella meinaan juuri sitä mitä tässä aloituksessa puhuttiin: kiroillaan, huudellaan tuntemattomille, ei kunnioiteta jne. Ja eikö "rikollisuus" ole lisääntynyt? Missä sinä olit kun joka ikisestä perheen sisäisestä ampumistapauksesta uutisoitiin?
        Ja tietääksesi mitä hippipolitiikka tarkoittaa, sinun pitää tietää hippiajan eli 70-luvun tapakulttuuri. Annan sinulle täydet valtuudet sivistää itseäsi.

• Eräs trotskilainen
        17vtyttö kirjoitti:

moraalitasojen romahtamisella meinaan juuri sitä mitä tässä aloituksessa puhuttiin: kiroillaan, huudellaan tuntemattomille, ei kunnioiteta jne. Ja eikö "rikollisuus" ole lisääntynyt? Missä sinä olit kun joka ikisestä perheen sisäisestä ampumistapauksesta uutisoitiin?
        Ja tietääksesi mitä hippipolitiikka tarkoittaa, sinun pitää tietää hippiajan eli 70-luvun tapakulttuuri. Annan sinulle täydet valtuudet sivistää itseäsi.

Kyllä mie tiedän seitkytluvun kulttuurista. Voi kun miekin pääsisin kokemaan seitkytluvun lapsuuden ja nuoruuden...

Mutta seitkytluku oli ja meni 30 vuotta sitten. Mitä hippipolitiikka tarkoittaa nykyään? Minkälaista politiikkaa sie kannatat?

Mie olin täällä lukemassa uutisia silloin kun ammuttiin. Miun mielestä kiroilun ja huonon käytöksen lisääntyminen ei ole varsinaista moraalin romahtamista. Ja vielä vähemmän lasten huono käytös liittyy ammuskeluihin. Mutta perheen sisäinen väkivalta ei ole mikään uusi ilmiö. Kyllä sitä on ennenkin osattu hakata perheenjäseniä ja lahdata ja ammuskella vaikka kuinka. Eikö fyysinen kurituskin ole perheen sisäistä väkivaltaa?

Päättelin tekstisi perusteella, että haluaisit lasten kunnioittavan vanhempiaan. Mitä se tarkoittaisi sinulle? Paluuta 50-luvulle? Hyväksytkö ruumiillisen kurituksen? Mie en ole törmännyt huonosti käyttäytviin kersoihin tai huomannut mitään moraalitason romahdusta viimeaikoina. Mie en lapsena käyttäytynyt tuolla tavalla, vaikka mie kuulun monien mielestä ns. jonnesukupolveen. Ovatko näkökantamme vain niin erilaiset?

• truestory
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

Kyllä mie tiedän seitkytluvun kulttuurista. Voi kun miekin pääsisin kokemaan seitkytluvun lapsuuden ja nuoruuden...

Mutta seitkytluku oli ja meni 30 vuotta sitten. Mitä hippipolitiikka tarkoittaa nykyään? Minkälaista politiikkaa sie kannatat?

Mie olin täällä lukemassa uutisia silloin kun ammuttiin. Miun mielestä kiroilun ja huonon käytöksen lisääntyminen ei ole varsinaista moraalin romahtamista. Ja vielä vähemmän lasten huono käytös liittyy ammuskeluihin. Mutta perheen sisäinen väkivalta ei ole mikään uusi ilmiö. Kyllä sitä on ennenkin osattu hakata perheenjäseniä ja lahdata ja ammuskella vaikka kuinka. Eikö fyysinen kurituskin ole perheen sisäistä väkivaltaa?

Päättelin tekstisi perusteella, että haluaisit lasten kunnioittavan vanhempiaan. Mitä se tarkoittaisi sinulle? Paluuta 50-luvulle? Hyväksytkö ruumiillisen kurituksen? Mie en ole törmännyt huonosti käyttäytviin kersoihin tai huomannut mitään moraalitason romahdusta viimeaikoina. Mie en lapsena käyttäytynyt tuolla tavalla, vaikka mie kuulun monien mielestä ns. jonnesukupolveen. Ovatko näkökantamme vain niin erilaiset?

tuikkaa se raamattu tuleen

• Eräs trotskilainen
        truestory kirjoitti:

tuikkaa se raamattu tuleen

Mitä sie tarkotat?

• Metalismygod

Huomannut olen.

• Olen huomannut asian, mutta ei se minua ainakaan haittaa.

• upittaja111

up

• juulilii

tosi ärsyttävää kun viisvuotiaatkin nykyään kiroilee :D

• penttipetteri

piiskaa pyllylle

höö

• luls

höö

• Ne on näitä nykyjonneja.

• Heh. Olin Valintatalossa suklaahyllyn edessä, ja vieressäni oli kaksi pikkupentua. Varmaan 6-vuotiaita.

"Nää on ihan vitu hyviä!"
      "Joo mut jos ottaa näit nii nää on saatanan hyviä!"

Jotenkin minulta vaan lipsahti sellainen kysymys, että "Mitä jos noi onkin ihan perseestä?"

Pennut vilkaisivat minua ja vilistivät viereiselle käytävälle siivoustarvikkeiden luo. Kulman takaa vahtivat säikähtäneinä, että milloin voi tulla valikoimaan karkkeja...

• JoKu_RaNdOm

Niin... tämä on yksi syy miksi vihaan lapsia -__- Joutas narukaulaan ja hyppää kaivoon nämä nykyajan pikku paskiaiset >;DDD

• Onneksi voi äänestää jaloillaan ja olla tekemättä niitä.
        Minäkään en tykkää lapsista. Ne huutaa ja haisee ja on muutenkin ärsyttäviä. Mullehan ei lapsia tule ikinä.

Kyllä mäkin järkytyin kun olin koulun kentällä luistelemassa ja siellä oli pari poikaa, jotka kiroilivat jatkuvasti. Itse kiroilin vasta lukiossa, eikä kukaan tutuistani todellakaan kiroillut ala-asteella. Kiroilu kuulostaa ala-astepenskojen suusta vaan niin uskomattoman tyhmältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9444
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2970
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      40
      2736
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2591
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      2005
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1892
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1856
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1399
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1254
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1231
    Aihe