Ihmetyttänyt ja raivostuttanut pidemmän aikaa varsinkin Nelosen pätkiminen. Pätkiminen ei esiinny leffojen tms aikana, vaan keskittyy useisiin mainoksiin (ei haittaa joo) ja uutisiin. Uutisstudiosta kun on kuvaa, niin kuva jäätyy ja nykii mahdottomasti, kun taas siirrytään johonkin uutisfilmiin pois studiosta, kuva ei enää jämähtele. Onkohan studiokuvassa enemmän dataa (parempi laatu),
Sen verran pääsin jo ehkä jäljille digitan vinkkien mukaan, että
Yhteisantennitaloissa syynä voi olla myös se, etteivät päävahvistimen kanava-asetukset vastaa mahdollisesti muuttuneita kanavanippujen lähetyskanavia.
(Tämä suoraan heidän sivuiltaan)
Sivuilla linkki karttaan, jossa oman kaupungin kohdalta löytyy tv -kanavat tietyn kanavanumeron takaa. Noo, televisiosta näillä kanavanumeroilla ei löydy minkäänlaista lähetystä, vaan kanavanumerot jotka nyt käytössä ovat naapurikunnan kanavanumeroita viestintäviraston mukaan.
Eli, onko vika taloyhtiön päävahvistimessa? Ja kysyn sen takia, että tottakai ottaisin yhteyttä isännöitsijään, mutta kaveri on vielä enemmän pihalla digi-tv:n saloista kuin itse olen... Arvostaisin kommentteja joissa mahdollisimman varmaa tietoa, arvailu ei juuri kiinnosta.
Väärä kanava-asetus taloyhtiöllä? Help!
ny-ny-nykii
0
88
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981663- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4341064- 169995
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83710
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661