Asia koskee jalkapallo tuomareiden tason laskemista. Itse pelaajana huomaa kuinka taso vaihtelee paikkakunnan ja seudun mukaan. Omissa peleissä Pirkanmaalla huomaa kuinka epärehellisiä tuomarit ovat. Aina vihelletään kotijoukkuetta vastaan. Tietenkään tämä ei koske kaikkia tuomareita mutta yksilöllisesti voin sanoa että suoraa palautetta on annettu heti pelin jälkeen. Miksi tuomari haluaa että häntä vihataan? En ota selvää tuosta, mutta monia mahdollisuuksia on kaatunut tuomarin vihellyksiin. Toivottavasti taso joskus nousee, ja ne tuomarit jotka viheltävät kotijoukkuetta vastaan siksi että ei ole itse pärjännyt pelaajana ja kostaa tuolla tapaa, voisivat miettiä miksi heistä ei täällä päin tykätä!
Eikö Pirkanmaalla ole enään kunnon tuomareita?
4
120
Vastaukset
- Juuuasdsadasd
Olen samaa mieltä! Tiedän yhden koulukiusatun, joka on kieltämättä hyvä valmentaja, mutta aivan *aska tuomaroimaan, voisi vaikka saada potkut töistään Palloliitolta..
Paskat tuomarit pilaa monien innon ja motivaation pelata koko kyseistä lajia! Toivottavasti asialle tehdään JOTAIN. - 10 vuotta dumarina.
menkää urpot itse kokeilemaan viheltämistä. ei oo maailman helpoin homma. vaatii myös selkärankaa kuunnella tota samaa paskaa ja itkua teiltä supertähdiltä joka pelissä. n. 10% aloittaneista tuomareista jatkaa seuraavalla kaudella.
Miksiköhän näin?
Ottakaa apinat ne pelipaitanne väriset lasit silmiltä pois ja ilmoittautukaa kurssille. - ****on huono domare!
Säälittävää tollonen tuomari toiminta! Menee henkilökohtasuuksiin niin alkaa viheltään vastaan...
- Samaa mieltä
Samaa mieltä! Se kyllä syö pelin identiteettiä kun näkee kuka on tuomitsemassa. Jollain on vaan niin huono maine..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1697031
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes632686- 562178
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se651330Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3561289- 561254
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181166Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171000Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384978