Asia koskee jalkapallo tuomareiden tason laskemista. Itse pelaajana huomaa kuinka taso vaihtelee paikkakunnan ja seudun mukaan. Omissa peleissä Pirkanmaalla huomaa kuinka epärehellisiä tuomarit ovat. Aina vihelletään kotijoukkuetta vastaan. Tietenkään tämä ei koske kaikkia tuomareita mutta yksilöllisesti voin sanoa että suoraa palautetta on annettu heti pelin jälkeen. Miksi tuomari haluaa että häntä vihataan? En ota selvää tuosta, mutta monia mahdollisuuksia on kaatunut tuomarin vihellyksiin. Toivottavasti taso joskus nousee, ja ne tuomarit jotka viheltävät kotijoukkuetta vastaan siksi että ei ole itse pärjännyt pelaajana ja kostaa tuolla tapaa, voisivat miettiä miksi heistä ei täällä päin tykätä!
Eikö Pirkanmaalla ole enään kunnon tuomareita?
4
130
Vastaukset
- Juuuasdsadasd
Olen samaa mieltä! Tiedän yhden koulukiusatun, joka on kieltämättä hyvä valmentaja, mutta aivan *aska tuomaroimaan, voisi vaikka saada potkut töistään Palloliitolta..
Paskat tuomarit pilaa monien innon ja motivaation pelata koko kyseistä lajia! Toivottavasti asialle tehdään JOTAIN. - 10 vuotta dumarina.
menkää urpot itse kokeilemaan viheltämistä. ei oo maailman helpoin homma. vaatii myös selkärankaa kuunnella tota samaa paskaa ja itkua teiltä supertähdiltä joka pelissä. n. 10% aloittaneista tuomareista jatkaa seuraavalla kaudella.
Miksiköhän näin?
Ottakaa apinat ne pelipaitanne väriset lasit silmiltä pois ja ilmoittautukaa kurssille. - ****on huono domare!
Säälittävää tollonen tuomari toiminta! Menee henkilökohtasuuksiin niin alkaa viheltään vastaan...
- Samaa mieltä
Samaa mieltä! Se kyllä syö pelin identiteettiä kun näkee kuka on tuomitsemassa. Jollain on vaan niin huono maine..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996