Metsä-Mun sydämerni tänne jää

Metsä UPM

Mikähän on tämän UPM mainoksen tarina?
http://www.youtube.com/watch?v=jMjgkZTv6Cc
Katri Helena ja joku mieskuoro 1min 50sek. TV:ssä näkyy tää mainos useasti, upeaa kuvaa suomalaisesta metsästä ja maisemasta upean laulajattaren siivittämänä hienolla melodialla ja sanoilla.-.

16

1566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalakaveri?

      Tämä oli hienosti tehty. Ei tee yhtään huonoa tälle laululle.

    • Mallu<3

      näin äsken tän mainoksen ekaa kertaa ja oli heti pakko ettiä se netistä! todella koskettava ja kaunein näkemäni mainos ikinä!

    • Kyseenalainen kunnia
    • jaskan kaveri

      Kovasti olen maan ystävä minäkin mutta en sotke MITÄÄN politiikkaa siihen mitä tunnen syämmessäin: kyllä tämä mainos, tämä perkuleen mainos, panee itkemään kun katsoo tuota kaunista metsämaisemaa ja kuulee KH:n laulavan niin suoraan syämestä syämeen. Kannattaa kuunella täysin palkein ja mahdollisimman suurella näytöllä, vaikka nekin syövät sitä söhköä kyllä.

      Mutta yksi elämä ja yksi laulu: se on tässä ja nimenomaan Katri Helenan tulkitsemana.

      .

    • Matti

      Kyllä tämä on klassikkojen klassikko. Kun minusta aika jättää, toivon kuulevani tämän laulun Katri Helenan heleällä äänellä laulettuna.

      • Katri-fani

        kieltämättä tulee ihmeellinen olo kun sitä mainosta katsoo ja kuuntelee. Tulee väkisinkin vedet silmlln ja mieli herkistyy!! Tämän laulun minäkin haluaisin viimeistä matkaani saattelemaan ja nimenomaan Katri Helenan ihanalla äänellä laulettuna.


    • näin se vaan on

      "Mahtoiko KH tietää, millaiselle yhtiölle myi laulunsa??" Myy mille taholle tahansa, kunhan hinnasta sovitaan.

    • uunilintu

      tuli pariin otteeseen tuossa kympin uuristen tienoilla taas tämä mainos - ja kyllä se aina pysäyttää ja hiljentää. Niin Katri Helenan ääni kuin tuo upean kaunis metsäisen Suomen maisema...

      • sydän jää..

    • uunilintu

      Katri Helenan tulkinta on ehdottomasti paras ja on alkuperäinen. >Ei köhinää tätä laulua laulaessa, kiitos.

      • makunsa kullakin

        Sen suosion kertoo jo se kuin paljon on katsottu . Taitaa kutri-helenan tulkinta olla paljon jäljessä... katsottu n 100 000 kertaa vähemmän kuin kari tapion...


    • teemu j.

      youtube: mun sydämeni tänne jää katri helena n. 270 000 katselukertaa
      kari tapio n. 130 000 katselukertaa

      olisi kiva jos täällä edes pysyttäisiin faktoissa eikä suoraan valehdeltaisi

      hyviä ovat molemmat

      en ymmärrä miksi esim. makunsa kullakin käy kirjoittlemassa p..... täällä katrin sivuilla, paljon kehittävämpää olisi käydä kehumassa kari tapiota hänen sivullaan

      niin suuri on jumalan taivas ja maa, oi lapseni rakastakaa.. (lauri viita)

      • määrät vaihtelevat

        laulajilla on monia tulkintoja samasta laulusta ja niitä katsottu ja kuunneltu eri tahtiin. K-H yhtä tulkintaa on katsottu tuo mainitsemasi määrä. Toista taas vähemmän...Aivan oikein.


    • fani51

      onhan tämä upea mainos, Suomen kesää

    • MinäTube

      Minut tuo mainos pysäyttää aina. Positiivisella tavalla.

    • ssrssr

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8406
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe