Edullinen?

NY;)

Olemme katsoneet elokuulle New Yorkin matkaa. Onko teidän mielestä edullinen paketti (hotelli midtownissa ja finnairin suorat lennot) n.1900 per nenä? Tämä oli ebookersilta katsottu.

6

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 37dew26

      Riippuu matkan pituudesta ja hotellin tasosta.

      Itse olen varannut eBookersilta matkan ensi huhtikuulle. 10 yötä, hotelli Wolcott ja Finnairin suorat. 1.100e per nenä.

    • matkailija-x

      Onko elokuun alussa vai lopussa, minkä pituinen matka ja mikä hotelli?

      Suorat lennot voisi saada n. 700-800 eurolla jollei tule tarjouksia (elokuulle ei yleensä ole supertarjouksia), *** hotellin voisi ainakin alkuelokuusta saada ehkä hintaan 150-200 USD verot n. 15%, riippuen dollarin kurssista ja talouden kehityksestä (vaikuttaa hotellien hintoihinkin, jos maailma vaipuu lamaan). Parhaita hotellitarjouksia löytynee aikaisintaan ½ vuotta ennen matkaa tai vieläkin lähempänä.

      Heinäkuussa 2011 maksoimme 1100 EUR/hlö Iceland Airin lennoista 13 yöstä Pricelinen name your own price-osion kautta uudessa **** Sheraton Tribecassa. Lennot varattiin tarjouksesta helmikuun lopussa ja hotellit huhtikuussa

    • NY;)

      14 päivää ja ihan elokuun lopussa. Hotelleja oli paria eri: Wellington, Yotel hotel, novotel... kaikki kolmen tai neljän tähden hotelleja. Olen katsonut, että ainakin nyt pakettimatkan saa edullisemmin kuin erikseen otettuina. Onko kokemusta tuosta Wolcottista? Tuntuu ainakin olevan suosittu.

    • matkailija-x

      Tripadvisorista löytyy arvostelua noista, muista katsoa myös matkailijoiden joiden ottamat kuvat

      http://www.tripadvisor.com/Search?q=wolcott&sub-search=SEARCH&geo=60763&returnTo=__2F__Hotel__5F__Review__2D__g60763__2D__d93356__2D__Reviews__2D__New__5F__York__5F__Inn__2D__New__5F__York__5F__City__5F__New__5F__York__2E__html

      http://www.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g60763-d2079052-r116411198-YOTEL_New_York_at_Times_Square_West-New_York_City_New_York.html

      http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g60763-d93516-Reviews-Novotel_New_York_Times_Square-New_York_City_New_York.html

      Jos maltatte odottaa hotellin varaamisen kanssa (tai varaatte selaliselta sivusotlta, josta voitte kuluitta perua tarvittaessa "hätävarahotellin"), saatte lähempänä matkaa luultavasti parempia hintoja esim. travelzoo.comis, hotelscombined.comista, quickbook.comista. Miltei vuotta aiemmin ei oparhaita hintoja vielä löydä.

      Itse en useiden matkojen jälkeen enää jaksa Times Squaren alueen hillitöntä hälinää ja tungosta, maailmanlopun ennustajia, kiertoajelun tarjoajia, lipunmyyjiä ja tuhansia tungeksivia turisteja, mutta ensikertalaiselle se toki edustaa sitä New Yorkia joka ensimmäiseksi tulee mieleen. Asun mieluummian etelämpänä alueilla, joissa on "oikeaa asustusta" ja ketjuihin kuulumattomia ravintoloita, ei vain hotelleja, metrolal Times Squaren alueen teattereihin pääsee tarvittaessa nopeasti.

    • Henni78

      Kuulostaa hyvältä. Meidän kuuden pvn reissu kustansi kahdelta 2600 e. Ja lähdemme siis nyt lokakuussa.
      Ebookersista kannattaa muistaa, että noin kuukausi, pari ennen matkan ajankohtaa, lippujen hinnat kapuavat roimasti ylös. Just kuukausi sitten huomasin, että meidän samasta reissusta olisi silloin joutunut pulittamaan jopa 4000 euroa...

    • OL

      Ihan ok hinta kahdesta viikosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe