Mikä huoneen väritys heruttaa?

Minkä väriseksi pitäisi huoneen seinät maalata, jotta äidinmaito alkaisi paremmin herua?

7

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maito tarpeen

      Hei. Ei se sinun äidinmaito heru sen paremmin, on sitten seinät minkäväriset tahansa. Kyllä sinun kannattaa tätä asiaa miettiä ihan toiselta kantilta. Anna sen vauvan vain hoitaa se rinnan tyhjennys, tai sitten käytä rintapumppua sen apuna. Sitten jos rupeaa tulee maitoa liikaa, niin sitten voit vaikka laittaa sitä myyntiin tai pakastaa pahanpäivän varalle.

    • ---emma---

      Häh?? En ole ikinä kuullutkaan tällaisesta :D pitääkö tämä oikeasti paikkansa?? Onko joku sellainen väri?

    • rauhallinen sininen?

      Kyllä maito heruu rinnoista ulos paremmin jos äiti on levännyt ja rentoutunut. Siihen voi vaikuttaa rauhoittavalla musiikilla tai esim. väreillä.

      • 8l92¤

        No en nyt kyllä tuon varaan heittäytyisi. Omia vinkkejäni:

        - juo vettä tarpeeksi tasaisesti koko päivän
        - etsi sellainen imetysasento, jossa on hyvä olla ja jossa et kannattele vauvaa käsivartilla nostamalla (hartiat kipeytyy ja rinta ei ole rento), vaan hae tyynyillä sopiva asento
        - anna rintaa usein, jotta vauvan imu stimuloi rintaa
        - jos vauva on kovin pieni ja heikko tai hän nukkuu alusta asti tosi pitkiä pätkiä eikä maidon tulo meinaa käynnistyä, niin käytä rintapumppua tai käsinlypsyä saadaksesi maidontulon käyntiin
        - keskity ihailemaan kaunista vauvaasi ja pidä imetyshetki rauhallisena, jotta kummallekin tulee siitä hyvä mieli. Itse ainakin katselisin mieluiten kaunista imevää vauvaa kuin seiniä


    • ---pirrrrrrrre---

      No tuskin nyt kotona tarvii alkaa seiniä maalailemaan eri värisiksi imetyksen takia.. eiköhän sen onnistumiseen vaikuta kuitenkin MELKO moni muu asia kuin se minkä väriset seinät kotona on... korjatkaa jos olen väärässä...

    • ime munaa

      Ime sinä miestäsi lapsen nähden niin kyllä se oppi matkimalla

    • Haha hah haa!:D

      tosi hassu kysymys! Ei oo väliä minkä väriset seinät on, ei se kuitenkaan auta maidon tuloon!:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      152
      10934
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3073
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2912
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1593
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    Aihe