Muutaman kerran tai toden sanoakseni jo aika monta kertaa on tullut vastaan tilanne, jossa pelin alkua odotellessa esitellään ko.peliin osallistuvia pelaajia ja pelattujen pelien määrä liikkuu epäilyttävien tyyppien kohdalla 80:ssä ja siitä reilusti ylöspäin. Heput ovat siis pelanneet pelejä ja paljon. Pelissä heidän pelaajansa on selkeästi parempi esim.omaani verrattuna, sillä monesti on niin, että en pysty agg 95, takl.99, voim.95 hahmollani heitä juuri horjuttamaan, vaikka vastapalloon onnistuisi ajamaan. Lisäksi nopeus ja kiihtyvyys hipovat sellaisia lukemia, että minun on turha yrittää heitä siinä voittaa. Sanomatta lienee selvää, että 1 vs.1-tilanteessa en tule onnistumaan mailahäirinnässä ja jos minulla on kiekko, niin kuvailemani kaltaisen pelaajan ei tarvitse kuin luistella ohitseni ja kiekko vaihtaa omistajaa.
Tähän asti olen kuvitellut, että kyse on taidoista ja ennen kaikkea pelaajien statseista, mutta...
NHL 12-pelissä on uusi ominaisuus eli voit erätauoilla ja muutenkin käydä tarkastelemassa muiden pelaajien sen hetkisen pelin tilastoja ja mm.heidän hahmonsa kokonaisuuspisteitä. Lähes poikkeuksetta on niin, että pelaaja, joka hallitsee peliä maalien, syöttöjen ja taklauksien määrällä, eikä hänen hahmoaan voi juuri taklata tai riistää tältä kiekkoa, on hänen hahmonsa kokonaisuuspisteet vain 65!? Sehän tarkoittaa, että heppu ei ole laittanut lainkaan kokemuspisteitä hahmomuokkauksessa tai käyttänyt boosteja, eikö? Tästä huolimatta hemmon hahmo on aivan ylivertainen muihin nähden... Viimeisimmässä päivityksessä EA poisti mahdollisuuden lonkkataklaukseen verkkopeleissä, joka oli likipitäen ainoa ase näitä vastaan.
NHL 12 outous
342mbn342mbn342mbn34
1
306
Vastaukset
- KaitsunDaitsu,LoL!
no jos kaveri on 65 kokonaisuudella noin hyvä niin se on vaan sitä taitoa! Kannattaa ahdistaa vastustaja laidan lähelle ja sitten taklata,sillon kyllä osuu ja kiekko vaihtaa omistajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696941
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622543- 562158
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se621292Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3551260- 561244
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141131Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384968Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14957