Hei!
Onko kenelläkään kokemusta Lead Audion kuulokevahvistimen laadusta? Etsin sopivaa kuulokevahvistinta ja da-muunninta Sennheiserin HD 598 kuulokkeille. Tällä hetkellä käytän kuulokkeita tietokoneeni emolevyn äänikortissa.
Lead Audio LA-100
2
480
Vastaukset
- Audio
Nyt voin vastata kun viimein sain käsiini kyseisen DAC-kuulokevahvistin yhdistelmän. Kuulokkeina herkät Audio Technica W1000x.
Sekä DA muuntaja että kuulokevahvistin on tässä huippuluokkaa. Hinta-laatusuhde on erinomainen, sillä tämä on testeissä voittanut monta kertaa kalliimpia laitteita. Puhumattakaan jos ostaisi DACin ja kuulokevahvistimen erikseen.
Ei humise näinkään herkillä kuulokkeilla. Suosittelen häviöttömiä äänitiedostoja, kuten FLAC. Häviölliset/pakatut tiedostomuodot, kuten MP3 eivät tuo oikeutta tälle laitteelle, vaikka nekin ovat toki kuunneltavissa.
Oma subjektiivinen näkemykseni on, että soundi on dynaaminen, hyvin erotteleva, sekä matalat, keski että ylätaajuudet toistuvat loistavasti ja mahtipontisesti. Ääni on myös "läpinäkyvä" siltä osin, että esim. matalat taajuudet eivät korostu, vaan koko ääniala soi sulassa sovussa hyvin hienostuneesti.
Minulla ei ole kokemusta Sennheiserin kuulokkeista, mutta sen voin sanoa, että tämä Lead Audion tekele on varmasti riittävän hyvä kyseisille kuulokkeille. Eikä vain hyvä, vaan suorastaan erinomainen. Ehkä jossain HiFi liikkeissä tämä laite voisi olla kuunneltavanakin. Tässä hintaluokassa (- Audio
Lisättäkööt vielä että Windowsissa musiikkia kannattaa kuunnella ASIOn kautta ja Linuxissa ALSAn kautta. Näin ääni tulee suoraan ulos USB:n kautta eikä Windows pääse tekemään omia muutoksia ääneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘751114PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832