Hei, en etsi nimeä lapselleni, olen vain kiinnostunut siitä, mitä mieltä ihmiset ovat erilaisista nimiyhdistelmistä. Jos et halua vastata, älä vastaa - yksinkertaista siis! Olen kuitenkin huomannut, että näillä sivuilla liikkuu paljon nimistä muuten vain kiinnostuneita - tämä on siis suunnattu varsinkin teille!
Mitä olette mieltä seuraavista "sisarussarjoista"?
Mitkä nimistä sopivat parhaiten yhteen (esim. mitkä kaksi/kolme nimeä koko sarjasta?)
Mitä mieltä olette sarjojen yksittäisistä nimistä?
Jos mieleesi tulee jokin nimi, joka erityisen hyvin sopisi mielestäsi johonkin sarjaan, kerro se meille perustelujen kera :)
Anna, Emma,
Vanessa, Susanna, Isabella, Filippa, Charlotta, Rebecca,
Isadora, Leonora
Ellen, Edith, Edvin, Elliott, Emily, Esther
Nora, Mona, Rosa, Nina, Sara, Vera, Siri, Lina
Lucas, Linus, Linnea, Leona
Leo, Mio, Nia, Max
Leona, Fiona, Naomi, Diana, Minea
Alina, Elena, Irina
Oona, Viivi, Riina
Edvin, Eliel, Emil, Eero, Elina, Emilia
Riina, Roope, Roosa
Hugo, Sulo, Hilja, Sanni
Benjamin, Sebastian, Jeremias, Alexander
Olivia, Amanda, Verner ja Miklas
Oliver, Rasmus, Niklas, Verner, Patrik
Kommentoikaa vapaasti, niin teen minäkin ;)
Nimistä
yhteinen nimittäjä
1
61
Vastaukset
- -ada-
Tässä jotain kommenttia..
Itse tykkään lähes kaikista noista E:llä alkavista! Tykkään aika lyhyistä etunimistä. Pitkät nimet eivät ole kovin käytännöllisiä ja vääntyvät usein tyhmiksi lempinimiksi kuitenkin. Oliverista tulee olkku ja Verneristä verkku ja Sebastianista sebu ja Rebecastakin reba tai jotain..
Edvin, Eliel ja Elliot ovat ihania! Eevi, Elli, Elsa ja Eino sopis siihen vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591