Millä kirjaimella alkaa henkilön nimi ketä kaipaat?

KyselijäN

Niin?

102

2006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin meillä

      Taitaa olla W.

      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

        wv


    • ¨¨¨¨¨¨z¨¨z¨¨z¨nukkuu

      z niin kuin zorro

      • Onko se

        Zuleiman Abdel Abubakir Diri Muhammedi Zulfikar Hirsi?


      • hmm..

        p.


    • Meillä näin

      M

    • 8+9

      Se alkaa T:llä.

      • 6+8

        Mikä on neljäs kirjain?


      • kirjain nimessään
        6+8 kirjoitti:

        Mikä on neljäs kirjain?

        Se on S


      • TAPIO RAUTALAPIO
        6+8 kirjoitti:

        Mikä on neljäs kirjain?

        Ai Säkin Tykkäät TAPSASTA!...hihhih! : )


      • TAPSA ITE ; )
        TAPIO RAUTALAPIO kirjoitti:

        Ai Säkin Tykkäät TAPSASTA!...hihhih! : )

        TAAPSA! NÄÄS! : )


    • H

      .

    • iso ikävöinti

      ja tällä näin: TT

    • PIKKuNainen..

      N, TJ, H, OP, K, S kaikkia noita kaipaan mut en tiedä ketä eniten?

      • opiskelia.

        abc..........


      • jsfghsh
        opiskelia. kirjoitti:

        abc..........

        opiskelija ei opiskelia. Hyvä että opiskelet!


    • Tee kuin

      mies ja käy kaikki läpi vuorotellen!

    • T

      T

    • ............

      Varsinaisesti en kaipaa ketään, mutta olen T:lle anteeksipyynnön velkaa.

      • oäpiklm

        T-miehelle vai naiselle? miksi?


      • ............
        oäpiklm kirjoitti:

        T-miehelle vai naiselle? miksi?

        T-miehelle. Se on liian pitkä tarina kerrottavaksi.


      • SIELUJEN SYMPATIA
        ............ kirjoitti:

        T-miehelle. Se on liian pitkä tarina kerrottavaksi.

        Jos tarkotat T-miestä, et ole "anteeksipyyntöä" velkaa. Tunteeni ovat aina olleet aidot sinua kohtaan. Hienoa, että maailmassa löytyy oikeita,inhimillisiä ja aitoja tunteja osoittavia naisia. Olen A. aina/ensihetkestä pitänyt RAKASTANUT,KUNNIOITTANUT JA PITÄNYT SINUA "SIELUNYSTÄVÄNÄ" (Olemme samalla henkisellä taajuudella)


      • A
        SIELUJEN SYMPATIA kirjoitti:

        Jos tarkotat T-miestä, et ole "anteeksipyyntöä" velkaa. Tunteeni ovat aina olleet aidot sinua kohtaan. Hienoa, että maailmassa löytyy oikeita,inhimillisiä ja aitoja tunteja osoittavia naisia. Olen A. aina/ensihetkestä pitänyt RAKASTANUT,KUNNIOITTANUT JA PITÄNYT SINUA "SIELUNYSTÄVÄNÄ" (Olemme samalla henkisellä taajuudella)

        Mistäpäin T-mies olet? Koska oli tuo "ensi hetki"?


      • ............
        SIELUJEN SYMPATIA kirjoitti:

        Jos tarkotat T-miestä, et ole "anteeksipyyntöä" velkaa. Tunteeni ovat aina olleet aidot sinua kohtaan. Hienoa, että maailmassa löytyy oikeita,inhimillisiä ja aitoja tunteja osoittavia naisia. Olen A. aina/ensihetkestä pitänyt RAKASTANUT,KUNNIOITTANUT JA PITÄNYT SINUA "SIELUNYSTÄVÄNÄ" (Olemme samalla henkisellä taajuudella)

        Mitä sä oikein sekoilet? Viestini meni J(n) -> T(m).
        Eikä tällä viestillä ole oikein enää merkitystä, sillä löysin vihdoin hänen osoitteen
        (toisella puolella maailmaa) ja voin lähettää hänelle sinne vaikka kirjeen. :)


      • TULE ONNELLISEKSI
        ............ kirjoitti:

        Mitä sä oikein sekoilet? Viestini meni J(n) -> T(m).
        Eikä tällä viestillä ole oikein enää merkitystä, sillä löysin vihdoin hänen osoitteen
        (toisella puolella maailmaa) ja voin lähettää hänelle sinne vaikka kirjeen. :)

        OK! I`m Sorry! Toivottavasti en sekoittanut mitään. Hyvää Loppuelämää Sulle! : )


    • V____

      "K"

    • Pano-Pete

      Viivaa kaipaan...

    • IIIIIIIIIIIIIIIII

      KKKKKKKKKKKKKKK

      • wanhak.

        Väärä kirjain,etsi uusi


      • hä? ?
        wanhak. kirjoitti:

        Väärä kirjain,etsi uusi

        no mikä se pitäisi olla?


    • syysharava

      E

      • -E

        30 plussaa? Onko täällä niin monta E-alkuista?


    • alkaa tai ei

      I:hin loppuu. Halusin olla ernu. :)

      • -miettii-

        Heh, juu...no sä oot sä ja se riittää :)


    • lokakuu.

      Hän omistaa kolme vokaalia

    • voi voi

      Alkaa ämmällä ja loppuu jonnekkin oulun pohjoispuolelle :) Eikä ole mies.

      • ämmitelläänkö

        :)) Oiskos noin..


      • onko se

        iiiiiiiiiiii..joki tai jotain ;)


      • meren lähellä
        onko se kirjoitti:

        iiiiiiiiiiii..joki tai jotain ;)

        Juu ;)


    • Hih hih hei

      HHHHHHHHHHHH

    • TTTTT....

      Minä alan T kirjaimella moni tuntuu kaipaavan, mutta minä kaipaan M kirjaimella alkavaa neitokaista.

      • Olen naispuolinen

        vastineesi. Eli alan T:llä ja kaipaan M:miestä.


    • M****

      Minä kaipaan J **** nimistä miestä ja itse olen M **** niminen nainen.

    • eeeeeeeeeeeeeeeeeeee

      J

      • Jiiiiiiiiiiiiiii

        E


    • K

      A

      • A

        Oletko mies vai nainen?


      • K
        A kirjoitti:

        Oletko mies vai nainen?

        "I'm a whole lotta woman!"


    • s on kiva, mutta T !

      Ja minä olen naispuolinen V ja kaipaan S-miestä, mutta vielä paljon enemmän häntä, T-miestä

      • Vi

        Ti..


    • P <3

      J

    • VastaajaN

      Alkaa M:llä ja loppuu O:hon ja siinä välissä on I ja K ja K.

      • vastaileN

        Samat kirjaimet kuin edellisellä, mutta kahden K:n sijaan onkin kaksi M:ää.


      • :)
        vastaileN kirjoitti:

        Samat kirjaimet kuin edellisellä, mutta kahden K:n sijaan onkin kaksi M:ää.

        mimmo?


      • ed.
        :) kirjoitti:

        mimmo?

        Terävästi päätelty ;)!


      • :)
        ed. kirjoitti:

        Terävästi päätelty ;)!

        ;)


    • -----------

      P:tä ikävöin. Täysin turhaan.

      • harvinaista

        Kukas se minua etsii ?
        Viranomainen ? : )


    • boooooring

      Boring...

    • P

      Mikään ei oo turhaa.

      • S

        kiva kuulla... ;)


      • yks turhake

        Kaikki on turhaa.


    • Tyhjä gallup

      Tämä on oikeasti niin turha kysely, vastaukset eivät kerro yhtään mitään kenellekään. Vaikka lisäisimme vastauksiimme sukupuolenkin, edelleenkin olisimme täysin tietämättömiä toisistamme.

      Nimi x2
      Sukupuoli x2
      Kaupunki x2

      Tämän jälkeen voisimme jo alkaa arvuuttelemaan ja siltikin vielä jäisi arvuutteluun.

      • x1

        Typerää???


        Eija
        nainen
        Helsinki


      • hiihhiiiii
        x1 kirjoitti:

        Typerää???


        Eija
        nainen
        Helsinki

        ei sentään

        Eija
        Mies
        Helsinki

        :D


    • S:ää, M:ää, R:ää ja siinä sivussa muitakin alkukirjaimia, kun vaan sattuisivat sopivasti kohdalle. :)

      • on jo lokakuu*

        Moikka marjalanporo:) täällä ollaan sun kanssas paranneltu mualimmaa jossain vaiheessa alkusyksyä.. en nyt muista mitä ne aiheet olivat :) ja mä olin se yks ässä, en tietennii se sun oma s.

        Hyvää alkavaa viikkoa sulle!


      • m..

        on sulla kirjaimet kohdallaan ; ) liiankin: ) vaivaannun.....


      • on jo lokakuu* kirjoitti:

        Moikka marjalanporo:) täällä ollaan sun kanssas paranneltu mualimmaa jossain vaiheessa alkusyksyä.. en nyt muista mitä ne aiheet olivat :) ja mä olin se yks ässä, en tietennii se sun oma s.

        Hyvää alkavaa viikkoa sulle!

        Heh. Sama pää mullakin. Kaikki unohtuu muutaman päivän kuluttua. Se on parasta muistamattomuudessa. Voi olla seuraavana päivänä toista mieltä asioista :) Hyvää viikon alkua sinullekin. Tänne kommentoidaan ikävä-palstalle, kun on herkuimmat jutut täällä.


    • M

      J

    • 13+15

      ÄRRÄLLÄ!

    • Mokum

      J

    • Elikkä J/m

      J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J, J ..................................


      "IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSSSS0000000000JJJJJJJJJJJJJJ:TÄ"

      • :)

      • Mjurinnaa

      • Mutinaa...
        Mjurinnaa kirjoitti:

        Ei ollaa....oikea kieli....ei ollaaaaa....
        Mjuuten kjettera elain olla...kjuulla kjyulla...
        mjjiina kjaippa soomi mees yjjmärtäkkö?

        Eika olla Hjuhhaakaa ei ollaaaaa.....
        Olla mjuuten toone mees...
        Ni oolllaaaaaa.....J...


    • I

      JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
      Ja miljoona kertaa J

    • Mä rakastan sua M

      M

    • n-a-i-n-e-n

      a

      • M-i-e-s A

        M, oletko se sinä?


    • naisentapainen

      Täälläkin kaivataan J:tä. En saisi, mutta en mahda tälle mitään.

    • mä mä mä..

      Kaipaan miestä jon nimi alkaa I-kirjaimella!..Karjalan suuntaan..

    • still miss u

      http://www.youtube.com/watch?v=vg-ywBSbQXg

      Onko mun pakko jo päästää irti? Aika menee surressa, pitäis tehdä muutakin kuin olla sydän rikki...

      Lyhyesti : mä rakastuin ekasta lauseesta, en kertonut sitä heti, jäin ystäväksi, sanoit f u mun sydämelle ja mä lähdin

    • ehkä....

      ...a

    • Jassssso

      K/n

    • diipadaapa?

      M/m, kuten tuhat muutakin naista.

    • vastaajaN

      Pieni ikävä miestä jonka nimen ensimmäinen kirjain on E

      • Ykx E

        Vai että pieni ikävä. No,onhan se serntään jotain...:)


      • venalaiset&makkarat

        E:llä ikävä E:tä :( Meitä on paljon...


      • vastaajaN
        Ykx E kirjoitti:

        Vai että pieni ikävä. No,onhan se serntään jotain...:)

        Pienen ikävän kanssa on kivempaa
        Suuri tietäisi jo hankaluuksia ;)


    • täälläkin

      P : )

      • i....(n)

        ikävä pp. mies...........


    • arvaus???

      EVVK?

      • Just het...

        Mahot suu poikki..


    • arvaus????

      Epäilen, siksi saatan olla ! :))

    • s....

      Vitulla alkaa..

    • erkkille

      :DDDDDDDDDD

    • a b c, easy as 1 2 3

      jos satanen paukkuu mä kerron :D

      • juuhhaaaaaa

        tarrrjjaaa


    • Yksi S

      Menköön nyt vaikken tällaisiin yleensä vastailekaan. Yksi M(m) on tehnyt pesän mun ajatuksiini, eikä muuta pois vaikka kuinka hätistelisin.

    • J (m)

      R (n)

    • J...lta

      Ei mitää pelleilyy..menee Päiville...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe