Auto on opel omega a 2.0i -89. Ongelmana siis että yleensä lämmöt ei nouse kuin 70-80 asteeseen, no eilen lämmöt nousi noin 100 km ajon jälkeen 90 asteeseen, jossa ne pitäskin olla aina mutta samalla kun lämmöt nousi niin lämmön tulo sisälle loppui. Oisko kellään tietoa/ kokemusta moisesta? termostaatti on juuri vaihdettu (fixus-liikkeestä ostettu) ja nestettä ei häviä.
Omega a outo lämpöongelma
3
230
Vastaukset
- karaya2
jos jäähdytysjärjestelmä muuten ok...onhan paisuntasäiliön korkki vaihdettu jossain välissä...kuuluu huolto-ohjelman piiriin....jos korkki ei pelitä kunnolla...lämmöt alkaa-vaeltaa-
- VLP
Nyt vaihdoin kun viimein löysin sen uuden korkin. Eipä nouse edelleenkään kun jää siihen 70 asteeseen lämmöt. Onko näissä joku sähköinenkin vesipumppu? Itelle nyt ensimmäinen opel nii en oo vielä perehtyny paljoo tuohon.
- öpelman
on sähköinen(kin) vesipumppu joka kierrättää vettä lämppärin kennolle mutta, enemmänkin epäilisin kannentiiviste vikaa. tosi helppo vaihtaa itsekkin jos vaan pikkuisenkin on autoja ruuvaillut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056