Se oli kauhein kokemus mun elämässä!

kauhuilta

Moi. Mulla on veli joka on 16 v. Mä rakastan sitä ja ihailen ja kaikkee mut kerran jazzeilla se oli umpi humalassa alaikäsenä. Mä olin paikanpäällä silloin kun se oli humalassa, olin kerääämässä pulloja mun 4 kaverin kaa. Mä näin mun veljen monesti siellä ja katoin joo se tuolla juttelee kavereittensa kanssa ja en ollut moksiskaan. Ai niin, mun äiti ja isä oli jazz-teltalla bilettämässä kun mä ja mun veli ja mun kaverit oltiin ulkopuolella keräämässä pulloja ( mun täti 17 v ja setä 18v oli jessen kaa joskus siellä ). Sitten näin mun veljen kun se tuli 2 tytön kaa jotka hihittivät mua ja mun kavereita kohti, se oli ihan kännissä. Me ekaks revettiin sille ku se oli pönttö ja sitten mä yllätyin, se alko tulla mua päin pelottavan näkösenä ( viina pullo käessä tai kalja en muista ) ja löi mua kaulaan se sattui paljon. Miettikää oma veli lyö siskoaan joka on 11v :I. Ja sitten me naurettiin sille paljon. Sitten hetken päästä tuli poliisi puhuttaa mun veljeä. Se pyydettiin poliisi autoon, mua pelotti ja taatustimyös mun veljee. Poliisit katsoivat mun veljen reppuun : siellä oli 2 viinapulloa ja 6 kaljapulloa. Sitten poliisit puhalluttivat mun veljen: 1.98. Se oli lähellä alkoholimyrkytystä ja äärimmäisen vaarallinen riski veljeni terveydelle. Mua itketti kauheasti. Sitten poliisi puhutti muakin sanoin että olin hänen pikkusisko. Poliisi vei veljeni kotiin missä oli minun mummi ( lapsenvahtina aamuun saakka ) odottamassa. Onneksi kaverini olivat tukena. Lähdin kotiin nopeasti. Itkien. Hoidin rakasta veljeäni kotonani koko illan.Itkin seuraavat 5 päivää. Eikä tämä tähän loppunutkaan tämä " stradegia " mutta en vain halua kertoa siitä enempää.

4

1730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iyhnnnnfvs

Stradegia =D vittu opettele kirjottaan ennenku alat satuileen.

• kakauhkauhuiltauilta

kauhuilta on trolli peelo!

• kerero

kerro se loppuun!

• niin vain että

ou mai gaad D: miten surullista :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2636
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2272
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2150
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1752
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      289
      1447
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe