baarituolit.com - kokemuksia?

Ei jaksa enää etsiä

Olen jo pitkään etsinyt kivoja baarituoleja ja tuolla verkkokaupassa olisi tarjolla vaikka mitä. Ainoa ongelma on, etten ole löytänyt verkkokauppaa pyörittävästä yrityksestä kovinkaan paljoa muiden kirjoittamia kokemuksia. Onko siis kellään kokemuksia ja voiko tuohon luottaa? Tai onko vinkkejä, mistä muualta voisi löytyä?

8

4205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenny.

odotellut tuoleja jo 10 pv.. lähettävät ennen kello 5 ja jos et ole kotona niin voi voi... tappelen juuri heidän kanssaan ja ilmeisesti rahat meni sinne... en suosittele

• M

Tilaa puusepältä? En ole sivuston hintoihin tutustunut mutta eihän baarituolit ole kuin normaalijakkaroita hiukan korkeampia tuoleja ja ei tähän mennessä ole ihan miljoonia maksanu tilata käsityönäkään ja on puhelimen päässä ollu itse tekijä.

• Hyvä ostokokemus

Tilasin pari tuolia kyseisestä firmasta muutama viikko sitten. Tuolit saapuivat noin viikossa ja vastasivat odotuksiani ulkonäöltään ja laadultaan.

Kuljetusfirma soitti olevansa kotini ulkopuolella n. viisi minuuttia ennen saapumistaan n. klo 18.30. Kun kerroin etten ole kotona, toivat he tuolit seuraavana päivänä samaan aikaan.

Ihan positiivinen ostokokemus ja sen perusteella voin suositella kyseistä firmaa.

• Seppo

Tilasin 4 kpl valkoisia "Brasilia"- tuoleja noin 2 vuotta sitten, toimitus meni hyvin.

Tuoli oli tehty taivutevanerista, jonka valkoinen maalipinta alkoi halkeilla muutaman viikon käytön jälkeen. Ei muuta kun sähköposti kuvien kera toimittajalle ja ehdottivat suoraan tuolimallin vaihtoa eli ilmeisesti ollut samaa ongelmaa muillakin, kun vaihto oli noin helppoa.

Vaihdoin "Pariisi"-malliin, jotka toimitettiin n. viikossa. Ja kaiken hyvän lisäks, eivät ikinä tulleet hakemaan viallisia, tosin ihan käyttökelpoisia tuoleja, pois. Eli käytännössä sain 8 tuolia hintaan 336€ (a' 84€). Ja jos oikein muistan, niin sain vielä muutaman kympin hyvityksen, et loppujen olin erittäinkin tyytyväinen ;)

Uskallan suositella!

• Anthon

itse tilasin juuri nyt 2kpl miami baarituoleja. toivotaan että kaikki menee niin kuin pitää :)

• baarituolit.com - kokemuksia, En milloinkaan suosittele näitä Baarituoleja Kenellekkään, kokemuksia on, Ostakaa Selka Lineltä kunnon suomalaiset Baarijakkarat, Maksaa hiukan enemmän mutta laatu on tosi hyvää!!!!!

• kihkih2
    • Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      82
      3250
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      36
      2060
    3. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      169
      1830
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      299
      1376
    5. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      34
      1278
    6. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      91
      1200
    7. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      109
      1196
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1090
    9. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      120
      1084
    10. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      28
      1061
    Aihe