Synnynnäiset kyvyt

Kokemusta?

Minulla on monenlaisia kykyjä ja haluaisin oppia hyödyntämään niitä. Kykyjäni ovat esim: enneunet, enustus, pelitelekinetiikka, telepatia ja pystyn esimerkiksi tuntemaan onko jollekin tutulleni tapahtunut jotain tai tulee tapahtumaan. Onko jollain kokemusta tälläisestä.
Ps. 13v poika.

12

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos haluaa elämältään jotain mitä muut pitävät hulluutena ja haluat olla erilainen kuin muut ja sinua ei ymmärää oikeastaan kukaan niin siinä tapauksessa olen sinulle apua tarjoava henkilö, mutta varoitan heti että mietisit kahdesti haluatko lopun elämääsi uhrata sille maailmalle josta ei ole pois menoa, sille joka tietää paljon enemmän , sille joka tekee sinusta yksinäisen. Mieti sitä, monet joita tiedän ovat katuneet jälkeen päin sitä että astuivat väärälle tielle aikanaan ja se on armoton josta ei ole paluuta.

    • ArianOpas

      Kertoisitko lisää? anteeksi, mutta voisin auttaa sinua oikeaan suuntaan, jos vain otat avun vastaan. Mul on vahva tunne, että mun pitäisi opastaa muita samanlaisia ihmisiä kuin sä. Itelläki on samanlaisia kykyjä ja muuta... En mielellää ny ekas viestis antais mitää linkkejä mitä kautta voisit kehittää taitojas.. sori, ku oon nii epäilevä, mutta ku ei koskaa tiiä millane toine o netin kautta.. ja niin.. x(

      eli kiltti, jos vaan näet tän, nii vastaisitko? et oo ainut jota oon auttanu täs asiassa :)

    • Kokemusta?

      Siis voitko auttaa minua??

    • ArianOpas

      Voin ainakin laittaa sinut alulle tässä asiassa, oli pakko varmistaa, että vastaat, niin en laita mitään tänne turhaan. Oletan että haluat näin aluksi vähän ymmärtää, miksi näin tapahtuu? :D

      Minulla on aivan samallalailla kuin sinulla (tosin telekinesia jää paperihyrrän pyörittämiseen x). Tosin pystyn myös aistimaan ihmisten/henkien energiat/aurat/chakrat ja sitä kautta kertomaan yleensä heidän luonteenpiirteitään ja ohjaamaan muita oikeaan suuntaan.

      Jokaisella ihmisellä on kyky tehdä näitä asioita mitä me ja hyvin moni muu ihminen. Mutta on sitten eri asia, että onko koskaan huomannut niitä piirteitä itsessään ajoissa ja ymmärtänyt sitten aina tarpeen tullen käyttää niitä. Eli sanoisin, että tämä on jonkinlainen aiti-juttu..?
      Ja samoin myös jokainen ihminen on henkinen luonnostaan, mutta tämä hyvin materialistinen maailma on peittänyt monien ihmisten henkisen puolen. Siksi niin monet ihmiset uskovat erilaisiin uskontoihin, koska kaipaavat omaa sisäistä henkisyyttään, eivätkä saa enää kaivettua omaa henkisyyttään/ sisäistä viisauttaan esille. (Tätä voi argumentoida, mutta uskontojen kautta ei saada mitään oikeita todisteita, sillä esim. kaukoparantaminen tulee omasta henkisyydestä, eikä esim. Jumalasta. Silti kunnioitan sitä, että ihminen haluaa olla hengellinen, vaikka sitten menisikin todellisuudessa aivan väärään suuntaan).

      Sinulla on henkinen puolesi hyvin jo esillä. :) Haluatko kehittyä ja oppia näistä asioista lisää??? Maailmankuvasi saattaa tosin muuttua, jos et ole vielä päässyt kaikista asioista selville.. Mutta voin laittaa sinut "opintojesi" alulle ja keskustella näistä asioista kanssasi jos haluut? ei oo pakko suostua. :)


      ps. Oon sitte tosi huono selittää, eli saat kysyä vapaasti ihan mitä vaa.. en vaa tiiä osaanko selittää paremmin.. XD

    • Kokemusta?

      Haluan oppia ja kehittyä lisää ja keskustella näistä asioista ja kysyn heti aluksi että voitko kertoa helpoimmat ja nopeimmin opittavat tavat telekinesian, vesi- ja tulimagian harjoittamiseen?

      • Kokemusta?

        Ja lisään tuohon vielä että onko totta että kyvyt toimivat kunnolla vasta sen jälkeen kun täytät 18?


      • OpasArian
        Kokemusta? kirjoitti:

        Ja lisään tuohon vielä että onko totta että kyvyt toimivat kunnolla vasta sen jälkeen kun täytät 18?

        No, siis olen nyt 18.v ja voin suoraan sanoa, että tui väite on vale... Mutta sillä suojellaan nuorempia, sillä parapsykologia saattaa aiheuttaa hulluutta/elämättömyyttä, jos asioita ei osaa käsitellä oikein, ja oma identiteetti on viel ihan hukassa.. Lisäksi on hyvin nuorii lapsii jotka osaa telekinesiaa tosi hyvin, ovat vaa pirun harvas. :D

        Riippuu siitä, mitä viittaat tuolla magialla...? Mutta siis, että oppii kunnolla telekinesiaa on osattava käsitellä omia aivojaan (jos ymmärrät mitä tarkotan?) ja harjottelu. Sama varmasti auttaa tuolla vesi- ja tulimagialla...? Jos siis ymmärsin sen oikein.

        Hmm... jotenki pelkään, ett joku luulee meit hulluiks jos jatketaa tääl keskusteluu... sopiiks jos jatketaa sähköpostitse tai jotai? kyll tääki käy mut ei oo sit mun vika, jos ihmiset tulee kommentoimaa..!! XD


    • Sinun kannattaisi mielestäni aloittaa harjoitelu vaikka vain sillä, että opettelet ( jollet jo osaa) pitämään ajatukset ja tunteet kurissa, syystä että olet halukas opettelemaan "tuli" magiaa joka on käytännössä energian ohjaamista joka vaatii hyvän itsehillinnän ja keskittymisen sillä se ei ole helppoa pysyä keskittyneenä pitkään.

      Kun tämän hallitset niin seuraava askel olisi energioiden näkeminen ja tunnistaminen. Itse käytin ihan metsässä kasvavia puita, tuulta ja aurinkoa energioiden tunnistamiseen ja niiden tuntemiseen sillä ne ovat puhtaita kuten ihmisellä ei käytännössä ole vain yhtä energiaa jota hän lähettäisi.

      Kun molemmat noista hallitset olet hyvällä alulla, mutta kuten kaikki tietävät tälläisten taitojen oppiminen ei ole nopea prosessi

      • OpasArian

        Hyviä ohjeita sultakin karvinen295!! ;)


    • ihanaa on omistaa

      Voi että miten ihanaa kun omistaa taitoja, voinko esm minä kehittää itelleni kykyjä esm ennustus tai telepatia? Ja jos niin miten? Haluaisin niin kovasti omistaa samanlaisia kykyjä niistä voi olla joskus hyötyäkin.

    • Varjojen vaeltaja

      Kirjoita googleen telepatia tai ennustus mutta ei tälläisillä palstoilla saa mitään hyvää apua.

    • :(

      aww, mäkin haluun oppia.
      Harjoteltu on vaikka kuinka monta vuotta tuloksetta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1858
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe