mistä nuuskaa?

jlok

Saako nuuskaa ostettua enään muualta kuin ruotsin laivoilta? Tallinnan laivat vissiin lopettivat myynnin vapun jälkeen?

499

135238

    Vastaukset

    • Satunnaisnuuskaaja

      Mutta kyselepäs vähän ympäriltä. Yleensä vähän joka kaupungissa löytyy paikka (usein pieni grillikioski tms) joka myy "tiskin alta", kysellä ei kannata suoraan paikoista. Kovin moni nyt ei varmaan kaiva purkkeja esiin jos tuntematon tulee kysymään laitonta ainetta.

      Nuuskanmyynti on vähän sellainen että ei siitä oikein pahempia rapsuja saa, poliisikin puuttuu lähinnä siinä vaiheessa jos aletaan esim. toistuvien käryjen takia ylempää pommittaa että toiminnalle on tehtävä jotain. Oman kaupungin ainut nuuskanmyyntipaikka on kärynnyt 4 kertaa. VAsta viimeisellä tuli rapsut ja nekin pienet.

      Nuuska on vähän sellainen rajatapaus että ei sitä jakseta kauheasti kyttäillä. Sitäpaitsi, poliiseissakin on ainakin täälläpäin sen verran monta mällihuulta että tuskinpa nyt ainoata helppoa hankintapaikkaa haluavat itsekään lopettaa...

      • jlok

        Jep, niin arvelinkin. Olen myös itse satunnaiskäyttäjä, edellinen satsi taisi loppua maaliskuun puolella, ja ajattelin kesälle hankkia taas.

        Työni puolesta matkustelen paljon, joten tuli hieman yllätyksenä viron laivojen myynnin loppuminen, en ole seurannut kotimaan tapahtumia näemmä riittävän tarkasti :( Työmatkat suuntautuu lähinnä itänaapuriin ja siellä käytössä firman luottokortti josta syystä en ole suomessa kyseistä muóviläpyskää hankkinut joten nettiostot on jäänyt tekemättä.

        Uskaltaisikohan joku hieman vihjaista Helsingin seudun ostopaikoista, on niitä pieniä grillikioskeja aikalailla..../tai ottaa omaan nettitilaukseensa mukaan, riittäsi torni tai kaksi?

        VaikkaPA suoraan mailina [email protected]


      • kristian36

        kyllä nuuskaa saa kun kysýy:=)


      • j

        mulle mailia jos on tarvetta jampsu1 (at) gmail.com


      • justkalle

      • MaraSaKo

    • Tietoa

      Ei saa.

    • saa

      Tilaa esim. www.websnus.com. Miksi hakea nuuskaa jostakin, kun se tulee luoksesi?

      • jlok

        Kiitos vinkistä. Näköjään websnusista saa tilata laskulla joten se puuttuva Visa ei ole esteenä!


      • kotiin
        jlok kirjoitti:

        Kiitos vinkistä. Näköjään websnusista saa tilata laskulla joten se puuttuva Visa ei ole esteenä!

        Jep, ja toimii luotettavasti ja vaikka maailman aariin asti. Tilasin pari potkoa Bangkokiin ja parin viikon paasto soi ovikello.


      • KKK
        kotiin kirjoitti:

        Jep, ja toimii luotettavasti ja vaikka maailman aariin asti. Tilasin pari potkoa Bangkokiin ja parin viikon paasto soi ovikello.

        Kauanko kestää nuuskan saapuminen postiin,
        siitä kun on tilauksen jättänyt?


      • ...
        KKK kirjoitti:

        Kauanko kestää nuuskan saapuminen postiin,
        siitä kun on tilauksen jättänyt?

        Ainakin kun mä tilasin niin siinä meni joku reilu viikko, mutta toi on ihan törkeen kallista tilata. Ja vielä että jos joku myy tai tietää mistä sitä saa Jyväskylästä niin vois kertoa mulle osoitteeseen [email protected]


      • miten niin
        ... kirjoitti:

        Ainakin kun mä tilasin niin siinä meni joku reilu viikko, mutta toi on ihan törkeen kallista tilata. Ja vielä että jos joku myy tai tietää mistä sitä saa Jyväskylästä niin vois kertoa mulle osoitteeseen [email protected]

        Hetkinen, websnusissahan esim. ettan on 24 kruunua, eli 2.62 euroa per boxi. Siihen paalle postituskulut niin paastaan 3.38 euroon esim. 30 kpl satsissa. Ainakin mun kiskalla maksaa 4 euroa per boxi.


      • ????
        miten niin kirjoitti:

        Hetkinen, websnusissahan esim. ettan on 24 kruunua, eli 2.62 euroa per boxi. Siihen paalle postituskulut niin paastaan 3.38 euroon esim. 30 kpl satsissa. Ainakin mun kiskalla maksaa 4 euroa per boxi.

        Tietääkö kukaan mistä Jyväskylästä saisi ostettua nuuskaa. Olisin kiitollinen jos joku kertoisi vaikka osoitteeseen [email protected]


      • ....
        ???? kirjoitti:

        Tietääkö kukaan mistä Jyväskylästä saisi ostettua nuuskaa. Olisin kiitollinen jos joku kertoisi vaikka osoitteeseen [email protected]

        Muistan kun joskus aikoinaan kaveri teki semmoisen jekun mulle kun sain siltä täyden nuuska rasian ja sitten kun aloin käyttämään sitä niin se olikin kahvia mutta se oli aivan saman näköistä kun oikeakin tuote. Sitten kysyin siltä että mitä se laittoi siihen niin kuulemma jotain jauhoja ja vettä. Tietäisikö joku mitä siihen kahviin pitää laittaa että siitä saa semmoista nuuskan tapaista kiinteää tavaraa niin pääsisin kostamaan sille mun kaverille.


      • jlok
        KKK kirjoitti:

        Kauanko kestää nuuskan saapuminen postiin,
        siitä kun on tilauksen jättänyt?

        Tilasin ennakkolaskulla Websnusista. Maksoin laskun 18.6 ja pankkki välitti laskun 21.6 ja perillä maksu oli 22.6. Tänään 29.6 oli paketti postissa haettavissa.


      • Simon
        jlok kirjoitti:

        Tilasin ennakkolaskulla Websnusista. Maksoin laskun 18.6 ja pankkki välitti laskun 21.6 ja perillä maksu oli 22.6. Tänään 29.6 oli paketti postissa haettavissa.

        Kuinka pitkään ennakkolaskun saaminen kesti?


      • jlok
        Simon kirjoitti:

        Kuinka pitkään ennakkolaskun saaminen kesti?

        Lasku tuli sähköpostilla parissa päivässä.


      • Simon
        jlok kirjoitti:

        Lasku tuli sähköpostilla parissa päivässä.

        Aika hiljasta on ollu.
        nim.2viikkoo sitte


      • Osto
        Simon kirjoitti:

        Aika hiljasta on ollu.
        nim.2viikkoo sitte

        Joo eli mites toi tilaaminen tapahtui websnusista jos ei sitä visaa ole ?


      • juppe
        Osto kirjoitti:

        Joo eli mites toi tilaaminen tapahtui websnusista jos ei sitä visaa ole ?

        Näemmä websnus.com ei toimita nuuskaan EU-maihin. Perhana sentään kun pistää vihaksi.


      • Nimetön
        ???? kirjoitti:

        Tietääkö kukaan mistä Jyväskylästä saisi ostettua nuuskaa. Olisin kiitollinen jos joku kertoisi vaikka osoitteeseen [email protected]

        entä mistäs sais nuuskaa oulusta??? jos joku tietää niin lähettäkää sähköpostiin [email protected]. kiitos jos kerrot!


      • asdffffff
        Nimetön kirjoitti:

        entä mistäs sais nuuskaa oulusta??? jos joku tietää niin lähettäkää sähköpostiin [email protected]. kiitos jos kerrot!

        mä sain siellä rannan torilla semmosesta pikku rillikioskista. kannattaa kokeilla


    • Nuuskaaja

      tietääkö kukaan mitää nettisivua mistä voisi tilata nuuskaa :l ennen tiesin mut seiltä lakkautettiin nuuskan myynti...

      • sdfsdss

        websnus


      • ozmium
        sdfsdss kirjoitti:

        websnus

        lainaus http://www.websnus.com/ -sivuilta:
        "Because of the current EU-regulations we will not send snus to countries within EU."

        mutta, on toinenki sivu, tosin sinne tarvii taas sen visan, mutta toimittaa vielä suomeenkin :)
        http://www.swedsnus.com/

        muita linkkejä?


      • Nuuskamuikkunen
        ozmium kirjoitti:

        lainaus http://www.websnus.com/ -sivuilta:
        "Because of the current EU-regulations we will not send snus to countries within EU."

        mutta, on toinenki sivu, tosin sinne tarvii taas sen visan, mutta toimittaa vielä suomeenkin :)
        http://www.swedsnus.com/

        muita linkkejä?

        Oheisilta sivuilta Suomeenkin voi tilata... Sivusto myös suomenkielinen.

        http://www.snusworldwide.com/


      • joun_ass
        Nuuskamuikkunen kirjoitti:

        Oheisilta sivuilta Suomeenkin voi tilata... Sivusto myös suomenkielinen.

        http://www.snusworldwide.com/

        Muistakaa että kun ostatte nuuskaa netistä Suomen tulli lähettää teille paperit jotka pitää täyttää ja nuuskan määrän perusteella määräytyy vero tilauksestanne joten netistä osto käy TODELLA hintavaksi


      • Osku_
        joun_ass kirjoitti:

        Muistakaa että kun ostatte nuuskaa netistä Suomen tulli lähettää teille paperit jotka pitää täyttää ja nuuskan määrän perusteella määräytyy vero tilauksestanne joten netistä osto käy TODELLA hintavaksi

        broidi tilas pari vuotta sitten snuffmanilta (joku äijä ruotsissa)
        olin ekaks ite vähän pessimistinen ja epäilin,mut toimi ihan jees.nuuskakin oli sitä itteään eikä oo näkö lähteny tai mitää muutakaan paranormaalia tapahtunut.tosin nyt hinnat vähän kalliimmat ku ennen.suosittelen silti


      • catch
        ozmium kirjoitti:

        lainaus http://www.websnus.com/ -sivuilta:
        "Because of the current EU-regulations we will not send snus to countries within EU."

        mutta, on toinenki sivu, tosin sinne tarvii taas sen visan, mutta toimittaa vielä suomeenkin :)
        http://www.swedsnus.com/

        muita linkkejä?

        Tilasin 2 vkoa sitten 2 sinkoa Ruotsista Handlabilligasta. Maksoin Visalla. Onko normaalia kun ei kuulu vieläkään 2.12.06? Mitä voi tehdä? N


      • junnu123123
        joun_ass kirjoitti:

        Muistakaa että kun ostatte nuuskaa netistä Suomen tulli lähettää teille paperit jotka pitää täyttää ja nuuskan määrän perusteella määräytyy vero tilauksestanne joten netistä osto käy TODELLA hintavaksi

        hei ,pusseja espoon läheltä , ostan 3-4 e kiekko.. tv.junnu


      • Kallis hinta
        Nuuskamuikkunen kirjoitti:

        Oheisilta sivuilta Suomeenkin voi tilata... Sivusto myös suomenkielinen.

        http://www.snusworldwide.com/

        Olet oikeassa osoitteesi kanssa. Nuuskaa voi tilata, mutta tulee mun mielestä aika kalliiks. Yksi Ettan purkki maksaa postituksineen sun muiden noin 16,00 €. Jos olet menossa laivalle osta mahdollisimman paljon. Tulee ihan varmasti halvemmaksi


    • catch

      Tilasin Hanlabilligan kautta 2 sinkoa 20.11. Visalla. Eli 2 vkoa ja mitään ei oo kuulunu...!Luotin ja putsasin läppärin historian turhista osotteista mm. ks. toimittajan osoitteen osalta. Tietääkö joku osoitetta vai pitääkö olla huolisaan?! Kyl nuuskantarpeen viel just ja just kestää mut menikö rahat?!! Tietääkö joku aiheesta tai ks. firmasta, please?!

      • vayrymi

        mä olen tilannu muutamia kertoja netin kautta ruotsista.toimitus kestää melkein aina noin 4 viikkoa ,ostin 4 sinkoa netin kautta.
        muuten oli kaikki ok ,paitsi että tullin perkele muisti mua myös.141€ tullia 4 singosta nuuskaa!!
        itse saat tuoda matka tuomisena vaikka kuinka hemmetisti mutta tilata et saa.eli en suosittele tilaamaan netin kautta ,tulee meinaan hemmetin kalliiksi nuuska.


      • anon.

        northerner.com on ainakin luotettava saitti. pirun tyyris vaan. itelle ei oo tullu mitään jälkivero hommeleita eikä kahnauksia tullin kanssa muutenkaan.. oon tilannu sieltä sanunnaisesti pariin otteeseen ekalla kerralla mun koti osote ei jostain syystä ollu niillä oikein. siitä puuttui maa. posti lähetti paketin takas ja northernerin väki pyysi e-maililla mun osotetta uudestaan ja ohjeita miten menetellään

        vastasin niille ja korjasin omat tiedot ja kolmen päivän päästä oli paketti postissa pikana vaikka en edes pyytäny pikalähetystä.. iso hatunnosto heille..


    • nölli
      • Snus987

        Kerätkää hyvät ihmiset porukka ja käykää hakemassa haaparannan shelliltä, Torniosta vaan rajan yli ja takasi kotosuomeen.


      • Mälli85
        Snus987 kirjoitti:

        Kerätkää hyvät ihmiset porukka ja käykää hakemassa haaparannan shelliltä, Torniosta vaan rajan yli ja takasi kotosuomeen.

        Haaparannan shelli varmaan kallein.. ja eurokurssit aina ihan niiden omia.. nuuskatukku tai netto Haaparannalla


    • skoal

      tilatkaa skoal.netistä, maksu ennakkoon tilinsiirrolla taikka visalla, myös electron käy!

      tulee lentorahtina, ei tulleja eikä muuta skeidaa. olen tilannut monesti ja aina tullu alle viikossa kotiin. tilauksenseuranta löytyy kanssa.

      • barthos

        Ite ainakin tilaan nuuskani www.snusworldwide.com ista ja en ole törmännyt minkäänlaisiin ongelmiin.
        Valikoima on hyvä ja toimitus nopeaa, singot tulee muutamassa päivässä "huomaamattomassa" kirjekuoressa lähimpään postiin (jos ei mahu luukusta)
        Hinta tosin on hieman yläkanttiin, mutta ei se nyt nyt hirveen halpaa oo itekkään lähtee sveduista hakee...


      • Tuuksdok

        Oletko aivan varma ettei tule tullimaksuja? Nimittäin snusworldwidesta rapsahti puolen vuoden jälkeen tullimaksu.


      • Bug
        barthos kirjoitti:

        Ite ainakin tilaan nuuskani www.snusworldwide.com ista ja en ole törmännyt minkäänlaisiin ongelmiin.
        Valikoima on hyvä ja toimitus nopeaa, singot tulee muutamassa päivässä "huomaamattomassa" kirjekuoressa lähimpään postiin (jos ei mahu luukusta)
        Hinta tosin on hieman yläkanttiin, mutta ei se nyt nyt hirveen halpaa oo itekkään lähtee sveduista hakee...

        Ai hinnat snus worldwide:ssä hieman yläkanttiin?
        Yhden singon hinta about 50€ toimitettuna ja jos ostaa 10 sinkoa niin luulis et kulut ainakin halpenee mut eipä juurikaan. 10 erässä ostettuna 1 singolle jäi hintaa yli 40€/kpl. Plus verot mitkä mätkähtää vielä päälle. Ne tulee ennemmin tai myöhemmin.
        Suomi on täys nuuskaa kun vaan kysyy. Ei tartte tilata ja hinta tänään 23€/sinko.


      • Nuuskamuikkunen75
        Bug kirjoitti:

        Ai hinnat snus worldwide:ssä hieman yläkanttiin?
        Yhden singon hinta about 50€ toimitettuna ja jos ostaa 10 sinkoa niin luulis et kulut ainakin halpenee mut eipä juurikaan. 10 erässä ostettuna 1 singolle jäi hintaa yli 40€/kpl. Plus verot mitkä mätkähtää vielä päälle. Ne tulee ennemmin tai myöhemmin.
        Suomi on täys nuuskaa kun vaan kysyy. Ei tartte tilata ja hinta tänään 23€/sinko.

        Hyvä suomen nuuskaystävä,


        Avamme taas nuuskamyynnin Suomeen!

        Ensimmäinen elokuuta tätä vuotta sai Suomi uuden lain. Nyt peritään valmistevero toimittajalta Ruotsissa eikä asiakkaalta. Kaikki verot maksetaan siten kun teet tilauksen eikä muita veroja tulee lisäksi.

        Suomen valmistevero on 7,08 euro/100 gramma nuuska. Siten tulee olemaan paljon vähemmän veroa annosnuuskassa kuin irtonuuskassa, sekä ei veroa lainkaan meidän tupakkottomissa tuotteissa


      • nuuskanmuikkunen
        Tuuksdok kirjoitti:

        Oletko aivan varma ettei tule tullimaksuja? Nimittäin snusworldwidesta rapsahti puolen vuoden jälkeen tullimaksu.

        tilannu vajaan vuoden tuolta skoalista nuuskaa, nyt tuli ekat tullimaksut päälle. 14 kiekkoa makso jotain 110 euroa


      • snuskaaja

        kotiovelleko asti vai joutuuko hakee sen postista? millaisessa paketissa kiekot tulee ja millasis tornit?


      • rokka8
        Nuuskamuikkunen75 kirjoitti:

        Hyvä suomen nuuskaystävä,


        Avamme taas nuuskamyynnin Suomeen!

        Ensimmäinen elokuuta tätä vuotta sai Suomi uuden lain. Nyt peritään valmistevero toimittajalta Ruotsissa eikä asiakkaalta. Kaikki verot maksetaan siten kun teet tilauksen eikä muita veroja tulee lisäksi.

        Suomen valmistevero on 7,08 euro/100 gramma nuuska. Siten tulee olemaan paljon vähemmän veroa annosnuuskassa kuin irtonuuskassa, sekä ei veroa lainkaan meidän tupakkottomissa tuotteissa

        mihis ja miten avaatte sen ja onko kyseessä nettikauppa vai mikä on homman nimi


    • Ettan lös

      Laita sähköposti os. niin vastaan sinne.

    • mistäpäin

      sjokee olis mahdollista saada.. ??

      • smuusi

        entäs mitkä nämä ikärajat esim haaparannassa nuuskan ostolle ovat?


      • sieläon
        smuusi kirjoitti:

        entäs mitkä nämä ikärajat esim haaparannassa nuuskan ostolle ovat?

        18v,tupakkatuotteilla.
        ostin kerran 17 vuotiaana,kysy henkkareita ja sanoin että jäi autoon,oli joku harjoittelija myymässä. heh hee...


      • ...
        sieläon kirjoitti:

        18v,tupakkatuotteilla.
        ostin kerran 17 vuotiaana,kysy henkkareita ja sanoin että jäi autoon,oli joku harjoittelija myymässä. heh hee...

        stadis ainaki myydään kaiken ikäsille


      • aloitteleva
        ... kirjoitti:

        stadis ainaki myydään kaiken ikäsille

        siis mis kaikkialla sitä myydään?


      • ikäraja
        smuusi kirjoitti:

        entäs mitkä nämä ikärajat esim haaparannassa nuuskan ostolle ovat?

        Itse ostin mopokortilla ruotsista kun oltiin joukkueen kanssa ruotsissa. hörisivät jotain ja näytin mopokortin ni nyökyttelivät vaan ja pyysivät rahasumman. Ja ikää on vasta 15


    • Nimetön

      Onkos Seinäjoella tai Nurmossa jotain kioskia tms. mistä tätä mustaa kultaa sais?

      • kysymyksellä

        olisin liikentees... eli saako seinäjoelta tai lähiseudult mistään ??


      • nuuskaaaaaaa
        kysymyksellä kirjoitti:

        olisin liikentees... eli saako seinäjoelta tai lähiseudult mistään ??

        imotusta tänne mistä saisi...


      • SjokiNuuska
        kysymyksellä kirjoitti:

        olisin liikentees... eli saako seinäjoelta tai lähiseudult mistään ??

        Saat Sjoelle nuuskaa! Merkki ja malli? irto vai annos? Toimitan tuoreena ja maksu joko etukäteen (isommat erät) tai noudettaessa (pienemmät erät.


      • jape9090
        SjokiNuuska kirjoitti:

        Saat Sjoelle nuuskaa! Merkki ja malli? irto vai annos? Toimitan tuoreena ja maksu joko etukäteen (isommat erät) tai noudettaessa (pienemmät erät.

        jos haluutte jatkossakin ostaa nuuskaa tiskin alta niin ei varmaan kannata huudella niitä mestoja täällä julkisesti! kunnioita yrittäjää!


      • ttkh
        jape9090 kirjoitti:

        jos haluutte jatkossakin ostaa nuuskaa tiskin alta niin ei varmaan kannata huudella niitä mestoja täällä julkisesti! kunnioita yrittäjää!

        Niimpä, onhan se ihan kiva tehdä hyvä ele ja auttaa kanssa käyttäjiä, mutta ketäs sitte siitä hyötyy ku täällä vasikoidaan jokainen kiska ja kuppila, ettei ketään saa sitä enää.

        VOIS AJATELLA JÄRJELLÄ !!!


      • snusQ
        ttkh kirjoitti:

        Niimpä, onhan se ihan kiva tehdä hyvä ele ja auttaa kanssa käyttäjiä, mutta ketäs sitte siitä hyötyy ku täällä vasikoidaan jokainen kiska ja kuppila, ettei ketään saa sitä enää.

        VOIS AJATELLA JÄRJELLÄ !!!

        kannattais pitää se turpa kii jos viel joskus haluutte nuuskaa!!
        jos joku myy nuuskaa espoon tienoilta niin voisin ostaa 3-4,5 € kiekko


      • SjokiNuuska kirjoitti:

        Saat Sjoelle nuuskaa! Merkki ja malli? irto vai annos? Toimitan tuoreena ja maksu joko etukäteen (isommat erät) tai noudettaessa (pienemmät erät.

        Laita viestiä: [email protected] niin keskustellaan lisää. Asun Seinäjoella.


      • snusmuikkunen
        SjokiNuuska kirjoitti:

        Saat Sjoelle nuuskaa! Merkki ja malli? irto vai annos? Toimitan tuoreena ja maksu joko etukäteen (isommat erät) tai noudettaessa (pienemmät erät.

        Morjes!

        Oisko mahollista ostaa mustaa kultaa? Seinäjoelta oon minäkin... Vastaile : [email protected]


      • -dami88-
        SjokiNuuska kirjoitti:

        Saat Sjoelle nuuskaa! Merkki ja malli? irto vai annos? Toimitan tuoreena ja maksu joko etukäteen (isommat erät) tai noudettaessa (pienemmät erät.

        niin ei sattus oleen vielä nuuskaa myynnis ku katoin et olit joku aika sit laittanu ilmotuksen?


      • mulle
        SjokiNuuska kirjoitti:

        Saat Sjoelle nuuskaa! Merkki ja malli? irto vai annos? Toimitan tuoreena ja maksu joko etukäteen (isommat erät) tai noudettaessa (pienemmät erät.

        Olit pistäny viestiä et myyt/toimitat nuuskaa. pistäs mulle viestiä tohon nii keskustellaan sielä lisää.


      • Sjoki nuuska
        mulle kirjoitti:

        Olit pistäny viestiä et myyt/toimitat nuuskaa. pistäs mulle viestiä tohon nii keskustellaan sielä lisää.

        valitettavasti viesti on sen verran vanhentunut jo, että toimitukset on loppuneet.


      • fiat
        SjokiNuuska kirjoitti:

        Saat Sjoelle nuuskaa! Merkki ja malli? irto vai annos? Toimitan tuoreena ja maksu joko etukäteen (isommat erät) tai noudettaessa (pienemmät erät.

        olisiko pikku pusseja. general tms.tarvisin muutaman kiekon vaan polttari jekkuun...Abc n.21.00?Fiat.


      • Nimetön
        SjokiNuuska kirjoitti:

        Saat Sjoelle nuuskaa! Merkki ja malli? irto vai annos? Toimitan tuoreena ja maksu joko etukäteen (isommat erät) tai noudettaessa (pienemmät erät.

        Olisiko kellään. Pussinuskaa Seinäjoella tms.Tarvitsisin muutaman kiekon.Ettan tai General ym...jos niin pistä viestiä [email protected]


      • Sjoki Nuuska
        SjokiNuuska kirjoitti:

        Saat Sjoelle nuuskaa! Merkki ja malli? irto vai annos? Toimitan tuoreena ja maksu joko etukäteen (isommat erät) tai noudettaessa (pienemmät erät.

        Sori, toimitukset loppuivat, kun päätin itse lopettaa käytön.


      • myykää nuuskaa
        SjokiNuuska kirjoitti:

        Saat Sjoelle nuuskaa! Merkki ja malli? irto vai annos? Toimitan tuoreena ja maksu joko etukäteen (isommat erät) tai noudettaessa (pienemmät erät.

        saako seinäjoelta enää mistään nuuskaa?merkillä ja laadulla ei väliä.Maksan hyvän hinnan:)

        jos on ylimääräistä ruskeaa kultaa laita mailia
        [email protected]


    • Nuuska Muikkunen

      Eli saanko painella autolla tosta rajan yli ja kädä ostamassaa nuuskaa omiintarpeisiin joku 5 tornia ruottin pulelta eikä ne kysele siinä rajalla mitään eikä lätki mulle mitään veroja! ja mitä se kölli maksaa siellä maissa? oon aina ostellu laivalta... on kyl joku 6 tornia pakkasessa nyt et ei heti lopu mut jos tekis semse retken jossain välissä...

      • ttkh

        Ruotsin laivalta saa tuoda 12 tornia, eli saat varmasti tuoda sen 5 :)


    • Volmar

      Mortonki,oliskoos kellään ylimääräistä nuuskaa tai tietoa mistä Tampereen seudulla vois saada hommattua? Joskus pari vuotta sitten oli se joku kebab paikka mistä sai mut sekin on vissiin loppunut jo aikaa sitten...
      Kun tonne laivalle tulee niin harvakseltaan lähdettyä...

      Vastailkee postiin jos jollain on tietoa tai ylimääräistä...

      [email protected]

    • Nimetön

      myyänkö oulussa missään tiskin alta ja jos myyään niin myyäänkö alaikäsille? Kun ja Suomessa myynti on rikos niin kai ne kehtaa alaikäsellekki myyä? vai? ilmottakaa paikoista ja tämmösestä jos viititte... Vaikka osotteeseen [email protected]

      • tomppa2882

        Moro!

        Oisko jollain myydä tornia tai useampaa Pirkanmaan alueella?
        Ettan käy mainiosti!
        Jos löytyy niin pistä viestiä [email protected]


      • Nuuskapoig
        tomppa2882 kirjoitti:

        Moro!

        Oisko jollain myydä tornia tai useampaa Pirkanmaan alueella?
        Ettan käy mainiosti!
        Jos löytyy niin pistä viestiä [email protected]

        Saako oulusta tai sen lähistöltä mistään nuuskaa? Jos saa ilmotelkaa: [email protected]


      • ----
        tomppa2882 kirjoitti:

        Moro!

        Oisko jollain myydä tornia tai useampaa Pirkanmaan alueella?
        Ettan käy mainiosti!
        Jos löytyy niin pistä viestiä [email protected]

        Myydäänkö nuuskaa missään Haapajärvellä, Nivalassa, Ylivieskassa, Oulaisessa?


      • NusLti
        tomppa2882 kirjoitti:

        Moro!

        Oisko jollain myydä tornia tai useampaa Pirkanmaan alueella?
        Ettan käy mainiosti!
        Jos löytyy niin pistä viestiä [email protected]

        Jättää mailiosotteen, ni otan yhteyttä.


      • snusse
        NusLti kirjoitti:

        Jättää mailiosotteen, ni otan yhteyttä.

        löytys ettania ja generalia,irto&pussivarianttina.Jos kiinnostaa ni laita mailii [email protected]


      • rokka8
        snusse kirjoitti:

        löytys ettania ja generalia,irto&pussivarianttina.Jos kiinnostaa ni laita mailii [email protected]

        pytytkö pistää postitse varsinais suomeen ja hinta ja kui paljo sult löytyy ettanin pussinuuskaa


        [email protected]


    • nuusga

      Niin et jos jollain on myydä nuuskaa pk-seudulla. Ja nuuska on vielä huomennakin hyvää, ettei käy niin että tänään on viimenen käyttöpäivä. Niin ei muuta ku mailia vaan tähän osotteeseen. Niin sovitaan yksityiskohdista. Minä tulen hakemaan paikanpäältä.

      [email protected]

      • snusjsi

      • deppis

        göteborgs rapee pussia. 40 e/torni. 5 tornia löytyy. Päiväys helmikuulle asti. Mailaa [email protected]


    • NusTRE?

      Oisko kellään tähän hetkeen nuuskaa Tampereelle?? tai tietääkö mistä sais täällä asuva? Lämpimiä kiitoksia vastauksista (jos niitä tulee). :)

      • :)mansesterirulez

        saa mistä vaan kun menee kyselee hiljaseen aikaan ja paikkaan :)


    • khonjhaidee
    • stadissa

      Tossa olis aika paljon ylimäärästä multaa(ettania lös ja pussi) tuoretta. 40e torni, haluun noista eroon.


      [email protected]

    • Kape123

      Ostaisin Catchia tai metropolia.
      kape_76(at)luukku.com

    • Snuskaaja

      Pussinuuskaa, jos kelkää on, tai miksei tykkinuuskaaki jos kellää ei ole. Kertokaa ihan täs ensin jos jollakulla on, sit mietitää miten paketti saadaa. sit stadin läheltä, ei mistää nurmijärvelt, vaa jostai lähempää

      • lawats

        saa itä helsingistä lähden huomenna hakemaan idästä (la9.5)että kiireellä tilaus kama on ettania pussi/rouhe,mutta en mä mitääm irtokiekkoja tuo,se on vähintään 10 tornia 40etorni.enemmän niin35e torni


      • hmm...
        lawats kirjoitti:

        saa itä helsingistä lähden huomenna hakemaan idästä (la9.5)että kiireellä tilaus kama on ettania pussi/rouhe,mutta en mä mitääm irtokiekkoja tuo,se on vähintään 10 tornia 40etorni.enemmän niin35e torni

        lawats tiiätkö et jos lähettää esim kuopiosta turkuun 2prk nuuskaa nii tuleeko jotai ylimääräsiä maksuja lisäks? Ihmettelen vaa :)


      • Janets
        lawats kirjoitti:

        saa itä helsingistä lähden huomenna hakemaan idästä (la9.5)että kiireellä tilaus kama on ettania pussi/rouhe,mutta en mä mitääm irtokiekkoja tuo,se on vähintään 10 tornia 40etorni.enemmän niin35e torni

        Vieläkö on tavaraa tarjolla? Tarviin pari purkkia pikana.


      • takalasse
        Janets kirjoitti:

        Vieläkö on tavaraa tarjolla? Tarviin pari purkkia pikana.

        Nuuskaa alaikäiselle hokarille Tampereen seudulta, voin tulla hakemaan!
        Mailia- [email protected]
        Saa olla mitä tahansa, mutta eniten tarjoan ettanin mullalle. Kiitos!


      • Ross24
        takalasse kirjoitti:

        Nuuskaa alaikäiselle hokarille Tampereen seudulta, voin tulla hakemaan!
        Mailia- [email protected]
        Saa olla mitä tahansa, mutta eniten tarjoan ettanin mullalle. Kiitos!

        Ostan nuuskaa mieluiten pusseissa!
        Torni tai puoli ja hinnat kunnossa niin lähettäkääs tulemaan postissa,
        Päiväykset oltavat kunnossa

        [email protected]


      • menkää

        Haaparannalle siellä sitä myydään ;)


      • markus-35

        Tuoretta ettania tarjolla pk-seudulla sekä pussina,että irtokamana. Kysykää,jos kiinnostaa. [email protected]


      • markus-35
        markus-35 kirjoitti:

        Tuoretta ettania tarjolla pk-seudulla sekä pussina,että irtokamana. Kysykää,jos kiinnostaa. [email protected]

        Nuuskaa ei ole enää tarjolla!


      • j
        markus-35 kirjoitti:

        Nuuskaa ei ole enää tarjolla!

        mulle mailia jos on tarvetta jampsu1 (at) gmail.com


      • j kirjoitti:

        mulle mailia jos on tarvetta jampsu1 (at) gmail.com

        jos joku tai jossain tampereella myydään nuuskaa esim. tiskin alta niin kertokaapa.Tarvetta olisi merkillä ei väliä lähettäkää sähköpostia

        [email protected]


      • mika2791

      • Muuli :o)
        mika2791 kirjoitti:

        Tarjoa:
        [email protected]

        Paljon porukka maksaa esim ettanista? Tornille hintaa utelen..


      • onlysnus
        Muuli :o) kirjoitti:

        Paljon porukka maksaa esim ettanista? Tornille hintaa utelen..

        http://www.onlysnus.com/index.php tuolta tilasin ja hyvin tuli 15 purkkia hyvin pärjää taas LD:n pussia otin 5 purkkia kpl hinta oli 2,70e yhden knox löysän tornin 34e oli torni postikulut oli 12,50e ei nyt kovin paha hinta


      • harry09

      • Nattenii

      • Boy9 3
        Nattenii kirjoitti:

        Pk-seudulla tarjolla ettanin pussia ja irtokamaa. [email protected]

        Paljonko hinta per kiekko


      • manuvaan
        Boy9 3 kirjoitti:

        Paljonko hinta per kiekko

        ois jokunen torni jääkaapissa kun joutais pois,laita tänne meiliosoite niin otan yhteyttä


      • glpe
        manuvaan kirjoitti:

        ois jokunen torni jääkaapissa kun joutais pois,laita tänne meiliosoite niin otan yhteyttä

        Mullekkin voi kertoo jos tietää että mistä tampereelta sais pussi nuuskaa?
        sposti: [email protected]


      • m3stari
        manuvaan kirjoitti:

        ois jokunen torni jääkaapissa kun joutais pois,laita tänne meiliosoite niin otan yhteyttä

        [email protected] jos jollai olis pk seudun lähettyvil


      • kiml
        Muuli :o) kirjoitti:

        Paljon porukka maksaa esim ettanista? Tornille hintaa utelen..

        35-40 erkkii. Muuli voi laittaa lisätietoja [email protected]


      • smirnoff881
        manuvaan kirjoitti:

        ois jokunen torni jääkaapissa kun joutais pois,laita tänne meiliosoite niin otan yhteyttä

        voisin ostaa irto nuuskaa jos joltain löytyy pk-seudulta [email protected]


      • AK
        onlysnus kirjoitti:

        http://www.onlysnus.com/index.php tuolta tilasin ja hyvin tuli 15 purkkia hyvin pärjää taas LD:n pussia otin 5 purkkia kpl hinta oli 2,70e yhden knox löysän tornin 34e oli torni postikulut oli 12,50e ei nyt kovin paha hinta

        häh. miten niin halvalla sait. Mitä katselin sivuilta että 1 torni generalia maksais 49 € 140€ = 189€ toimituskuluineen.

        Jos joltain saa tampereelta tuota general tykkinuuskaa niin laitaa koodia


      • kristian68574849
        kiml kirjoitti:

        35-40 erkkii. Muuli voi laittaa lisätietoja [email protected]

        Huomenna itäväylän teboilin pihassa myynnissä 10 sinkoa ettanin multaa, sekä muutamia catchin mentholkiekkoja.
        Punainen Peugeot klo 2100-2115


    • Nuuskaa

      Joo-o..
      käyttöä olisi tykille ,joten jos sinulla myytävänä... merkillä ei ole väliä.
      Tarjoa ! !

      [email protected]

      • Snuss

        Elikkäs joo tarttis jokusen Purkkia Pussi nuuskaa Mieluiten General Onyxia ( parhainta mielestäni ) Ottakee yhteyttä [email protected]


      • snös
        Snuss kirjoitti:

        Elikkäs joo tarttis jokusen Purkkia Pussi nuuskaa Mieluiten General Onyxia ( parhainta mielestäni ) Ottakee yhteyttä [email protected]

        General Onyxia ja Lösia pari tornia molempia.. Asun vaasas mutta voin lähettää vaikka postissakin tuleen jos maksatte postikulut.. Jos kiinnostaa ottakaa yhteyttä [email protected].. 5e per kiekko


      • kristian56978696589
        snös kirjoitti:

        General Onyxia ja Lösia pari tornia molempia.. Asun vaasas mutta voin lähettää vaikka postissakin tuleen jos maksatte postikulut.. Jos kiinnostaa ottakaa yhteyttä [email protected].. 5e per kiekko

        Tänään olisi taas myynnissä itäväylän teboilin pihassa ettanin multaa 4 tornia sekä catchin lakua 8 tornia.
        Punainen Peugeot klo 2115-2130


      • asaaaaa
        kristian56978696589 kirjoitti:

        Tänään olisi taas myynnissä itäväylän teboilin pihassa ettanin multaa 4 tornia sekä catchin lakua 8 tornia.
        Punainen Peugeot klo 2115-2130

        Ostan pussi nuuskaa merkillä ei niinkään väliä! 1-2 tornia.. ota yhteyttä [email protected]


      • ArskaVaan
        asaaaaa kirjoitti:

        Ostan pussi nuuskaa merkillä ei niinkään väliä! 1-2 tornia.. ota yhteyttä [email protected]

        Siis onko laillista hakea tommonen 10 tornia Haaparannasta autoillen rajan yli, ja laittaa vaikka kaverille postissa Suomesta, yksityinen yksityiselle. Ja rahaa liikkuis vain nuuskan hinta, no ehkä himpun bensarahaa...


      • dsfölkj
        ArskaVaan kirjoitti:

        Siis onko laillista hakea tommonen 10 tornia Haaparannasta autoillen rajan yli, ja laittaa vaikka kaverille postissa Suomesta, yksityinen yksityiselle. Ja rahaa liikkuis vain nuuskan hinta, no ehkä himpun bensarahaa...

        Lyhyesti ja varmasti: ei. Vain omaan käyttöön.


    • .

      vappu meni jo

      • deppis

        Itelle jäi laivareissulta vähä ylimäärästä ETTANIN PUSSIA. Espoon keskuksesta voi tulla noutamaan. Tiedustelut -> [email protected]


    • kävin tullin sivuilla. nuuska ei ole lääketieteellisesti todettu olevan terveydelle vaarallista. siksi (kuulin) että pakkauksissa ei ole enää oltava erill. mainintaa siitä. ja se olisi elintarvike jota saa yhdessä muiden tuontiostosten kanssa tuoda max. 300 e edestä omaan käyttöön. (maanteitse suor. matkalla) kts. tulli.fi

      • Huntilla

        Tartu tarjoukseen. Kolme tornia ettan irtoa huntilla. Tuoretta. Hki:ssä [email protected]


      • marcus1

      • grovsnus

      • ei oo nuuskaveroa

        mitä tapahtuu jos pysäyttävät rajalla jos on vaikka tuomassa suomeen 100 tornia nuuskaa? Ja toinen kysymys on että eikö se ole laitonta laittaa nettitilauksiin 100-200€ jälkiveroja kun suomessahan on laitonta valmistaa tai myydä nuskaa, niin semmoista tuotetta ei ole edes lain mukaan olemassa=>ei ole mitään mitä verottaa. Eli tossa on selvästi suuremman luokan kusetus menossa kun n*ssivat joka sentin jo persaukisilta nuuskaajilta. Eli te jotka jouduitte maksamaan jälkiveroa nettitilauksista: valittakaa verosta korkeemmalle taholle. Tuohonhan ne pohjanmaalaisetkin vetosivat kun oikeudenkäynnissä vaativat heiltä miljoonaveroja salakuljetetusta nuuskasta, mutta kun sitä EI VOI VEROTTAA suomessa millään tavalla.


      • vei.jo
        ei oo nuuskaveroa kirjoitti:

        mitä tapahtuu jos pysäyttävät rajalla jos on vaikka tuomassa suomeen 100 tornia nuuskaa? Ja toinen kysymys on että eikö se ole laitonta laittaa nettitilauksiin 100-200€ jälkiveroja kun suomessahan on laitonta valmistaa tai myydä nuskaa, niin semmoista tuotetta ei ole edes lain mukaan olemassa=>ei ole mitään mitä verottaa. Eli tossa on selvästi suuremman luokan kusetus menossa kun n*ssivat joka sentin jo persaukisilta nuuskaajilta. Eli te jotka jouduitte maksamaan jälkiveroa nettitilauksista: valittakaa verosta korkeemmalle taholle. Tuohonhan ne pohjanmaalaisetkin vetosivat kun oikeudenkäynnissä vaativat heiltä miljoonaveroja salakuljetetusta nuuskasta, mutta kun sitä EI VOI VEROTTAA suomessa millään tavalla.

        Myynnissä 10 tornia ettanin annosnuuskaa Veijon essolla tänään klo 20-21. Hinta 400 euroa per torni.


      • dj-ladoke
        vei.jo kirjoitti:

        Myynnissä 10 tornia ettanin annosnuuskaa Veijon essolla tänään klo 20-21. Hinta 400 euroa per torni.

        Ostetaan mikkelistä torni, pussi/lössi kumpiki käy, tuoretta pitää olla!!!

        [email protected]


      • pasila62
        dj-ladoke kirjoitti:

        Ostetaan mikkelistä torni, pussi/lössi kumpiki käy, tuoretta pitää olla!!!

        [email protected]

        3 tornia stadissa ettan lösiä 40 egee torni


      • Nuuskamulkku
        pasila62 kirjoitti:

        3 tornia stadissa ettan lösiä 40 egee torni

        Ostan tornillisen tuoretta tykkinuuskaa.. vantaan/kerava alueelta. Ota yhteyttä-> [email protected]


      • Joikkeli
        Nuuskamulkku kirjoitti:

        Ostan tornillisen tuoretta tykkinuuskaa.. vantaan/kerava alueelta. Ota yhteyttä-> [email protected]

        Tarttisin nyt maholillisimman äkkiä kemistä purkin pussi-nuuska kaikki käy h.2e-5e/kiekko ottakaa yhteyttä --> [email protected]


      • heeeeeeebo
        Joikkeli kirjoitti:

        Tarttisin nyt maholillisimman äkkiä kemistä purkin pussi-nuuska kaikki käy h.2e-5e/kiekko ottakaa yhteyttä --> [email protected]

        Pitäs äkkiä saada torni nuuskaa, pussi tai paska, ei väliä! Maksan 40euroa torni plus pkt, turkuun pitäs lähettää. Pistäkää viestiä --> [email protected]


      • lösse
        heeeeeeebo kirjoitti:

        Pitäs äkkiä saada torni nuuskaa, pussi tai paska, ei väliä! Maksan 40euroa torni plus pkt, turkuun pitäs lähettää. Pistäkää viestiä --> [email protected]

        Vielä löytyy satakunnasta 2 tornia Ettanin tykki tavaraa. Päiväys 16.9.2009 ollut pakkasessa uudesta asti joten on aivan tuoretta tavaraa. Myydään pois koska olen menossa laivalle hakemaan lisäsatsin.

        hinta 35€ torni pk:t tai molemmat 60€ pk:t. Enkä varmasti myi postiennakolla. Täällä on sellaisia vatipäitä jotka ei osaa matkustaa paikalliseen postiin!


      • snös
        Joikkeli kirjoitti:

        Tarttisin nyt maholillisimman äkkiä kemistä purkin pussi-nuuska kaikki käy h.2e-5e/kiekko ottakaa yhteyttä --> [email protected]

        Meen laivalle 6.12 niin voin tuoda nuuskaa.. Ottakaa yhteyttä jos kiinnostaa [email protected]


      • pasila62
        pasila62 kirjoitti:

        3 tornia stadissa ettan lösiä 40 egee torni

        taas olis tykkitavaraa stadissa 40e pötkylä


      • kousa
        pasila62 kirjoitti:

        taas olis tykkitavaraa stadissa 40e pötkylä

        tere vielläkö nuuskaa löytyy pystytkö mikkelin suunnalle lähetteleen onko mitä merkkiä?.. laita sähköpostia [email protected]


      • asdasdsad
        kousa kirjoitti:

        tere vielläkö nuuskaa löytyy pystytkö mikkelin suunnalle lähetteleen onko mitä merkkiä?.. laita sähköpostia [email protected]

        Moro pystyisitkö irtokiekkoina myymään? pari kiekkoa tarttis? Voin tulla noutamaan face to face...meilaile [email protected]


      • pasila62
        pasila62 kirjoitti:

        taas olis tykkitavaraa stadissa 40e pötkylä

        yli tykki ettania jokunen torni, stadista löytyy 40e torni


      • slös
        Joikkeli kirjoitti:

        Tarttisin nyt maholillisimman äkkiä kemistä purkin pussi-nuuska kaikki käy h.2e-5e/kiekko ottakaa yhteyttä --> [email protected]

        Tampereen seudulla jos jostain sais 30-35e torni tai tietääkö kukaan mitään kioskia tampereellla päin? oon kuullu että pispalan olut tai viini kaupassa myydään halvalla lössii tai pussii jos tiiät jonkun paikan niin ilmottele tähän keskusteluun!


    • travelin

      Jos löytyy Ettanin, Generalin tai Grovin pussi portionia asialliseen hintaan Etelä-Suomesta niin koodia! Ei yksittäisiä kiekkoja, 1-3 tornia mieluusti. [email protected]

      • nuuskaanopeasti

        Kukaan voisi lähettää muutamaa kiekkoa postissa? Ja jos kellekkään sopisi maksuvaihtoehdoksi Paypal?
        Ilmotelkaa sähköpostiin : [email protected]


    • LKÅwea

      40€ torni götteborgin löysää helsinginseudulta. En postita mailia [email protected]

      • SpUDro

        Tampereen seudulla pussinuuska??

        [email protected]


      • lösse
        SpUDro kirjoitti:

        Tampereen seudulla pussinuuska??

        [email protected]

        Vielä löytyy satakunnasta 1 torni ettanin tykki tavaraa. Päiväys 16.9.2009 ollut pakkasessa uudesta asti joten on aivan tuoretta tavaraa. Myydään pois koska olen menossa laivalle hakemaan lisäsatsin.

        Ei postiennakkoa!

        [email protected]


      • jugiohohohoh
        lösse kirjoitti:

        Vielä löytyy satakunnasta 1 torni ettanin tykki tavaraa. Päiväys 16.9.2009 ollut pakkasessa uudesta asti joten on aivan tuoretta tavaraa. Myydään pois koska olen menossa laivalle hakemaan lisäsatsin.

        Ei postiennakkoa!

        [email protected]

        espoosta ja pk seudulta ostan nuuskaa jos jollai on myydä.

        [email protected]


      • pa
        jugiohohohoh kirjoitti:

        espoosta ja pk seudulta ostan nuuskaa jos jollai on myydä.

        [email protected]

        on,mutta toi mail osote ei mennyt mulla läpi


      • anon56743
        pa kirjoitti:

        on,mutta toi mail osote ei mennyt mulla läpi

        Eli ostan nuuskaa,ainakin 5 purkkia
        pistäkää mailia,mitä vain kelpaa.Voin itse noutaa
        [email protected]


    • tukkajumala155
    • huilailee1

      2 tornia Ettania yht.70€ Tre, tule ja hae pois! multaakotiin(ät)luukku.com

    • Ostetaan ostetaan

      Ostetaan väh. 3 kiekkoa (mielellään enemmän / torni) nuuskaa ! Ettani etusijalla, mutta muutkin menee.

      Rahat tilille -> paketti postiin tyylillä, siis maksan tuotteen ennen lähetystä :)

      Laitahan mailia

      [email protected]

      • pasila62

        Olis taas pari tornia ettan lösiä edukkaasti mutta, noihin postihommiin en lähe.
        Laittakaa tänne viestiä niin annan yhteystietoa.


      • pasila62
        pasila62 kirjoitti:

        Olis taas pari tornia ettan lösiä edukkaasti mutta, noihin postihommiin en lähe.
        Laittakaa tänne viestiä niin annan yhteystietoa.

        niin nuuskat siis stadissa


      • sddafc
        pasila62 kirjoitti:

        Olis taas pari tornia ettan lösiä edukkaasti mutta, noihin postihommiin en lähe.
        Laittakaa tänne viestiä niin annan yhteystietoa.

        pistä yhteystietosi niin sovitaan sit tarkemmin.


      • pasila62

    • hemmanderi
    • jones125

      Ois ylimääräisenä pari tornia ettan merkkistä nuuskaa,laita postia,
      [email protected]

      • pktarttis

        Tarttis edes muutaman purkin pussinuuskaa. Genral white, Nick and Johnny tai jotain muuta... [email protected]


      • methicalest
        pktarttis kirjoitti:

        Tarttis edes muutaman purkin pussinuuskaa. Genral white, Nick and Johnny tai jotain muuta... [email protected]

        Ostan nuuskaa Kuopiosta. Voin tilata myös postiennakolla joltain. Irtonuuskaa.

        [email protected]


      • ettania
        methicalest kirjoitti:

        Ostan nuuskaa Kuopiosta. Voin tilata myös postiennakolla joltain. Irtonuuskaa.

        [email protected]

        multa löytys ja onnistuu postilla
        jampsu1(at)gmail.com


    • snussndnee

      Laivareissulta muutaman ylimääräinen torni jäljellä ettanin pussia 35 €/torni. Mailaa [email protected]

      • pussi

        Elikkäs tiedättekö onko espoossa sellaista paikkaa josta voisi ostaa nuuskaa ns."tiskin alta" jotain grillikioskia tai pikkuputiikkia tms. ?


      • 6767655
        pussi kirjoitti:

        Elikkäs tiedättekö onko espoossa sellaista paikkaa josta voisi ostaa nuuskaa ns."tiskin alta" jotain grillikioskia tai pikkuputiikkia tms. ?

        Jos jollain irto tai pussi nuuskaa tarjolla niin mailaa [email protected]


      • Eradicated

        Olis tarvetta muutamalle tornille pussinuuskaa. Merkillä ei niin väliä laita mailia [email protected]
        35e maksan tornista ja toki kustannan mahdolliset postikulut.


      • jees111
        Eradicated kirjoitti:

        Olis tarvetta muutamalle tornille pussinuuskaa. Merkillä ei niin väliä laita mailia [email protected]
        35e maksan tornista ja toki kustannan mahdolliset postikulut.

        Mulla olis myytävänä Generalin ja Ettanin pussinuuskaa sekä Göteborgin löysää.. Kyselkää [email protected]


      • 23traaa
        jees111 kirjoitti:

        Mulla olis myytävänä Generalin ja Ettanin pussinuuskaa sekä Göteborgin löysää.. Kyselkää [email protected]

        tornille pussia olis käyttöä... pistä mailia jos löytyy (mitä merkkiä ja mihin hintaan)
        tilli1k8(at)gmail
        ja com tohon perään viel


      • MaweZ
        jees111 kirjoitti:

        Mulla olis myytävänä Generalin ja Ettanin pussinuuskaa sekä Göteborgin löysää.. Kyselkää [email protected]

        Genralin pussit kiinnostais (Myös löysänä jos ei muuten) joten ilmottele/ ilmotelkaa jos joltain löytyy, mieluiten postissa toimitus.

        [email protected]


      • snuss
        MaweZ kirjoitti:

        Genralin pussit kiinnostais (Myös löysänä jos ei muuten) joten ilmottele/ ilmotelkaa jos joltain löytyy, mieluiten postissa toimitus.

        [email protected]

        Työreissuja teen joka toinen viikko välillä p-norja, haaparanta ja JKL.
        Voin "antaa" (myyminenhän on kielletty ;) ) nuuskaa nelostien varteen.
        Pitää kyllä tilata väh 2-3 tornia että viitsii sopia ja pysähtyä

        Sahkopostit osoitteeseeen [email protected]


      • virka.mies
        snuss kirjoitti:

        Työreissuja teen joka toinen viikko välillä p-norja, haaparanta ja JKL.
        Voin "antaa" (myyminenhän on kielletty ;) ) nuuskaa nelostien varteen.
        Pitää kyllä tilata väh 2-3 tornia että viitsii sopia ja pysähtyä

        Sahkopostit osoitteeseeen [email protected]

        Myyjien osoitteita taas selvitetty. Pian ovikello soi tai postista tipahtaa kutsu kuulusteluun.

        Terveisin Tulli & Poliisi


      • hahahh
        virka.mies kirjoitti:

        Myyjien osoitteita taas selvitetty. Pian ovikello soi tai postista tipahtaa kutsu kuulusteluun.

        Terveisin Tulli & Poliisi

        mun mutsi on virka mies


      • Konsta Apeli
        virka.mies kirjoitti:

        Myyjien osoitteita taas selvitetty. Pian ovikello soi tai postista tipahtaa kutsu kuulusteluun.

        Terveisin Tulli & Poliisi

        joopa, joo! "virka.mies" varmaan tietää, että viranomaisena esiintyminen on rikos.


    • saaaa
      • kovy71

        Voisin ostaaa joltain nuuskaa jos vaan jollain sitä ois tarjolla..? Ota yhteyttä jos sinulla olis ylim. mustaa kultaa. :) [email protected]


    • JBärlin

      Göteborgin/generalin löysää Satakunnan alueelta? läheltä poria? Tornin tai pari voisin ostaa?

      • adsdd

      • joela
        adsdd kirjoitti:

        torni genu köysää pk-seutu. En lähe postittaa eli noutaa saa. [email protected]

        Onks porukat käyttäneet? On aika karkeeta rojua ruottalaisiin verrattuna ja pussinuuskat on karmeenkokosia säkkejä mutta itse lämpenin hyvinkin nopeesti noille. Longhorn, grizzly, kayak, timberwolf. Toin viimeks parisataa murkulaa kun purkki makso 99senttiä eli noihin aikoihin 0,76 senttiä.
        Taas olis menoa sinnepäin, kannattaisko raahata sitä kavereillekin...


      • nininini
        joela kirjoitti:

        Onks porukat käyttäneet? On aika karkeeta rojua ruottalaisiin verrattuna ja pussinuuskat on karmeenkokosia säkkejä mutta itse lämpenin hyvinkin nopeesti noille. Longhorn, grizzly, kayak, timberwolf. Toin viimeks parisataa murkulaa kun purkki makso 99senttiä eli noihin aikoihin 0,76 senttiä.
        Taas olis menoa sinnepäin, kannattaisko raahata sitä kavereillekin...

        mikäli jollain on tykki tavaraa myynnissä ja pystyy lähettämään kirjeessä kotiin ni saa kyllä hyvän hinnan ku näkee pikkasen vaivaa :) ota yhteyttä! [email protected]


      • grizzly mint.
        joela kirjoitti:

        Onks porukat käyttäneet? On aika karkeeta rojua ruottalaisiin verrattuna ja pussinuuskat on karmeenkokosia säkkejä mutta itse lämpenin hyvinkin nopeesti noille. Longhorn, grizzly, kayak, timberwolf. Toin viimeks parisataa murkulaa kun purkki makso 99senttiä eli noihin aikoihin 0,76 senttiä.
        Taas olis menoa sinnepäin, kannattaisko raahata sitä kavereillekin...

        Sehä on purutupakka nimellä sielä..
        Ite käytin kun jäkistä pelailin.
        Mahtavaa tavaraam tosin sylkeä eritää mukavasti.


      • Sinko Simo
        grizzly mint. kirjoitti:

        Sehä on purutupakka nimellä sielä..
        Ite käytin kun jäkistä pelailin.
        Mahtavaa tavaraam tosin sylkeä eritää mukavasti.

        Ostetaan torni tai pari pussinuuskaa PK-seudulta.

        [email protected]


      • pelihirmu2010
        Sinko Simo kirjoitti:

        Ostetaan torni tai pari pussinuuskaa PK-seudulta.

        [email protected]

        Hei just Tilasin-->onlysnus.com hyvin tuli kotiin general extra löysää torni , hinta oli 68e Rahtikuluineen ,ihan lailista tietä tuli ,postitus rahtipalvelun kautta ,


      • fewewe
        pelihirmu2010 kirjoitti:

        Hei just Tilasin-->onlysnus.com hyvin tuli kotiin general extra löysää torni , hinta oli 68e Rahtikuluineen ,ihan lailista tietä tuli ,postitus rahtipalvelun kautta ,

        oliko tuo 150e joku vinkki? Siis 68e sisältäen kaikki kulut? Kauan kesti? Miten toimitus jos ei mahdu oviluukusta?


      • pelihirmu2010
        fewewe kirjoitti:

        oliko tuo 150e joku vinkki? Siis 68e sisältäen kaikki kulut? Kauan kesti? Miten toimitus jos ei mahdu oviluukusta?

        Hei fewewe jos ei mahdu postiluukusta postimies soittaa ovikelloa:) jos ei oo ketään kotona niin jätä sitten lappun, et voi hakea postista noin 7 päivää kesti että sain nuuskat...


      • fewewe
        pelihirmu2010 kirjoitti:

        Hei fewewe jos ei mahdu postiluukusta postimies soittaa ovikelloa:) jos ei oo ketään kotona niin jätä sitten lappun, et voi hakea postista noin 7 päivää kesti että sain nuuskat...

        Ok. niin mitä sä tuolla 150e tarkoitit?


      • että näin
        fewewe kirjoitti:

        Ok. niin mitä sä tuolla 150e tarkoitit?

        Kun nuuskat jää tullipostiin, tulee tuo 150 euroo veroa maksettavaksi per torni. Siihen lisäksi tietenkin se tornin hinta noin 70 euroa. Joten tornille tulee hintaa 220 euroa.

        Noin 90% ruotsista tilatuista nuuskista jää tulliin.


      • pelihirmu2010
        että näin kirjoitti:

        Kun nuuskat jää tullipostiin, tulee tuo 150 euroo veroa maksettavaksi per torni. Siihen lisäksi tietenkin se tornin hinta noin 70 euroa. Joten tornille tulee hintaa 220 euroa.

        Noin 90% ruotsista tilatuista nuuskista jää tulliin.

        He ifewewe sitä tarkoitin että joku väittää Onlysnus.com maksaisi yks torni nuuskaa 150e
        ihan pötypuhetta ...


      • pelihirmu2010
        pelihirmu2010 kirjoitti:

        He ifewewe sitä tarkoitin että joku väittää Onlysnus.com maksaisi yks torni nuuskaa 150e
        ihan pötypuhetta ...

        NOTE that it is you as a buyer who have to arrange the transport! We are very clear on this point since EU rules concerning private import to Finland requires that the buyer personally has ordered transport using an external freight company.

        If you have any questions concerning this you are very welcome to contact us on onlysnus.com

        PS:nuuskat eivät jää tulliin, koska asiakas hoitaa kuljetuksen,on ihan eu:n ja suomen lakien mukaisesti hoidettu sitten tuo homma .


      • fewewe
        pelihirmu2010 kirjoitti:

        NOTE that it is you as a buyer who have to arrange the transport! We are very clear on this point since EU rules concerning private import to Finland requires that the buyer personally has ordered transport using an external freight company.

        If you have any questions concerning this you are very welcome to contact us on onlysnus.com

        PS:nuuskat eivät jää tulliin, koska asiakas hoitaa kuljetuksen,on ihan eu:n ja suomen lakien mukaisesti hoidettu sitten tuo homma .

        Kaipa sitä kerran voi koittaa kun ei nyt laivareissuakaan ole tiedossa. Näyttää olevan tarjous mm extra sterkistä 12 purkkia 10 purkin hinnalla.


      • pelihirmu2010
        fewewe kirjoitti:

        Kaipa sitä kerran voi koittaa kun ei nyt laivareissuakaan ole tiedossa. Näyttää olevan tarjous mm extra sterkistä 12 purkkia 10 purkin hinnalla.

        joo Hei fewewe ,itsekin laitoin just tilauksen sisään pussia tällä kertaa-
        Elixyr Power Energy ysk kaveri suositteli saa nähä mitä myrkkyä sekin nyt on:)


      • fewewe
        pelihirmu2010 kirjoitti:

        joo Hei fewewe ,itsekin laitoin just tilauksen sisään pussia tällä kertaa-
        Elixyr Power Energy ysk kaveri suositteli saa nähä mitä myrkkyä sekin nyt on:)

        Toivottavasti et oo mainostaja :D . No se selvii sitten kun tulee postia. prkl jo sieltä tulee joku tullin lappu. Kun on toi 68e:kin jo aika kova hinta.


      • fewewe
        fewewe kirjoitti:

        Toivottavasti et oo mainostaja :D . No se selvii sitten kun tulee postia. prkl jo sieltä tulee joku tullin lappu. Kun on toi 68e:kin jo aika kova hinta.

        siis miten tuo suomen pään toimittaja valitaan tilausta tehdessä? Sivulla ei ole mitän mainintaa hinnasta? eli hinnaksi tulee tornille 418kruunua, mutta miten tuo loppu maksetaan? ja kenelle?


      • pelihirmu2010
        fewewe kirjoitti:

        siis miten tuo suomen pään toimittaja valitaan tilausta tehdessä? Sivulla ei ole mitän mainintaa hinnasta? eli hinnaksi tulee tornille 418kruunua, mutta miten tuo loppu maksetaan? ja kenelle?

        kun olen maksanut nuuskat onlysnusin ukko ilmoittaa minulle rahdinkuljettajan yhteystiedot. siis rahdinkuljettaja lähinä postitaa ne nuuskat meille sitten, postimaksu yhdessä rahdin kanssa oli 17,70e,siis tuo onlysnus on luotettava nuuska-verkkokauppa ja hei kirjoita sinne onlysnus infoon löydät sen info e-mail sieltä sivulta kyl


      • vähän tietoa
        pelihirmu2010 kirjoitti:

        kun olen maksanut nuuskat onlysnusin ukko ilmoittaa minulle rahdinkuljettajan yhteystiedot. siis rahdinkuljettaja lähinä postitaa ne nuuskat meille sitten, postimaksu yhdessä rahdin kanssa oli 17,70e,siis tuo onlysnus on luotettava nuuska-verkkokauppa ja hei kirjoita sinne onlysnus infoon löydät sen info e-mail sieltä sivulta kyl

        Uskokaa nyt, että nöösit jää tulliin, ellei niistä ole veroja maksettu lähettäjän toimesta. Jos on, niin YHDEN nuuska-askin hinta on noin 7-8 euroa.


      • pelihirmu2010
        vähän tietoa kirjoitti:

        Uskokaa nyt, että nöösit jää tulliin, ellei niistä ole veroja maksettu lähettäjän toimesta. Jos on, niin YHDEN nuuska-askin hinta on noin 7-8 euroa.

        ikävää jos olet väärästä paikasta tilannut?! jostain ihme firmasta,joka ei ole toiminut eu ja suomen lakien mukaan,koska on täysin laillista ostaa noin 4 euron hintaan per purkki ,jos sinä itse tilaat kuljetuksen nuuskille,itse olen näin tehnyt jo vuodesta 2006 ja kaikki nuuskat ovat tulleet minulle ilman mitään ongelmia,


      • aoidghg
        pelihirmu2010 kirjoitti:

        ikävää jos olet väärästä paikasta tilannut?! jostain ihme firmasta,joka ei ole toiminut eu ja suomen lakien mukaan,koska on täysin laillista ostaa noin 4 euron hintaan per purkki ,jos sinä itse tilaat kuljetuksen nuuskille,itse olen näin tehnyt jo vuodesta 2006 ja kaikki nuuskat ovat tulleet minulle ilman mitään ongelmia,

        Osaako kukaan sanoa, että mitkä nuuskat ovat nytten tarjouksessa maalis-huhtikuussa Silja Linellä? Itse olen sinne parin viikon päästä menossa ja olisin erittäin innokas tietämään, että mitä siellä myydään näin yleensäkin? Löytyykö Generalin Onyxia?


      • uurikke
        aoidghg kirjoitti:

        Osaako kukaan sanoa, että mitkä nuuskat ovat nytten tarjouksessa maalis-huhtikuussa Silja Linellä? Itse olen sinne parin viikon päästä menossa ja olisin erittäin innokas tietämään, että mitä siellä myydään näin yleensäkin? Löytyykö Generalin Onyxia?

        Hyvin toimii juu tuo asiakaspalvelu tuolla. 3pv sitten laitoin kyselyä asiasta, mitään ei ole vastattu. Kaipa se pitää lähteä itse hakemaan.


      • snusus
        uurikke kirjoitti:

        Hyvin toimii juu tuo asiakaspalvelu tuolla. 3pv sitten laitoin kyselyä asiasta, mitään ei ole vastattu. Kaipa se pitää lähteä itse hakemaan.

        Kiinnostaisiko ketään lähteä oulusta haaparantaan autolla? Polttoainekulut puoliksi.


      • snös
        snusus kirjoitti:

        Kiinnostaisiko ketään lähteä oulusta haaparantaan autolla? Polttoainekulut puoliksi.

        Moro jälleen, Tornillinen löysää ettania kelpais mulle ! Laittakaas hintaa tulemaan @

        [email protected]


      • on ettania
        snös kirjoitti:

        Moro jälleen, Tornillinen löysää ettania kelpais mulle ! Laittakaas hintaa tulemaan @

        [email protected]

        Mulla ois, hintana olen tornilla pitänyt 140 euroa.


    • juhoe

      moro! voisko joku vihjata mistä tampereen alueella saa ostettua tiskin alta? tai jos jollain on myydä 1/2 - 1 tornia pussinuuskaa? vastauksia näihin [email protected]

      • on myynnissä

        On myynnissä, hintana tornilla pidämme 200 euroa, veroineen.

        Ota reippaasti yhteyttä!

        www.tulli.fi


      • db
        on myynnissä kirjoitti:

        On myynnissä, hintana tornilla pidämme 200 euroa, veroineen.

        Ota reippaasti yhteyttä!

        www.tulli.fi

        Kellää Lahden seudulla ylimäärästä tykki nuuskaa ? Jos olis ni ilmotelkaa [email protected]


      • biittiä
        db kirjoitti:

        Kellää Lahden seudulla ylimäärästä tykki nuuskaa ? Jos olis ni ilmotelkaa [email protected]

        ostan irtonuuskaa tornin kuopion alueelta myös posti käy

        nuuskaaa(at)gmail.com


      • markus35
        biittiä kirjoitti:

        ostan irtonuuskaa tornin kuopion alueelta myös posti käy

        nuuskaaa(at)gmail.com

        Generalin irtonuuskaa löytyy pk-seudulta.Kysy [email protected]


      • snöS

      • jt0ra
        biittiä kirjoitti:

        ostan irtonuuskaa tornin kuopion alueelta myös posti käy

        nuuskaaa(at)gmail.com

        Irtonuuskaa tornin, Riihimäki eh4580(a)kolumbus.fi


    • nimimerkkii

      saako kuopiosta jostain kioskilta esim ostettua nuuskaa?

    • thaa

      Saako turusta jostain kioskista ? Luulisi kun laivatkin suoraan turkuun tulevat.. ?

      • pureljure

        Jos jollakin myynnissä Lucky Strike bold pussia, niin mailaile ihmeessä, ostan pois :)

        [email protected]


      • E&T
        pureljure kirjoitti:

        Jos jollakin myynnissä Lucky Strike bold pussia, niin mailaile ihmeessä, ostan pois :)

        [email protected]

        pussi kamaa tarjolla, ettan torneja !

        [email protected]


    • pissalasse
      • nutuu

        ostetaan irtonuuskaa kuopiosta myös postitus kelpaa.
        nuuskaaa(at)gmail.com


      • villevaanjoo
        nutuu kirjoitti:

        ostetaan irtonuuskaa kuopiosta myös postitus kelpaa.
        nuuskaaa(at)gmail.com

        Espoo/Helsinki/Vantaa seudulla oisko tarjolla tornia pussia? autolla liikun. genu/genu white mieluiten, muutkin käy paremman puutteessa.

        pistäkää mailia tulee:
        [email protected]


      • snus snus
        villevaanjoo kirjoitti:

        Espoo/Helsinki/Vantaa seudulla oisko tarjolla tornia pussia? autolla liikun. genu/genu white mieluiten, muutkin käy paremman puutteessa.

        pistäkää mailia tulee:
        [email protected]

        Hei kertokaa ny että käykö täällä kauppa oikeesti???


      • plaaplaaplaa
        snus snus kirjoitti:

        Hei kertokaa ny että käykö täällä kauppa oikeesti???

        ostan irtonuuskaa lahden alueelta myös postitus passaa [email protected]


      • Snus....
        plaaplaaplaa kirjoitti:

        ostan irtonuuskaa lahden alueelta myös postitus passaa [email protected]

        Ostetaan pussinuuskaa sopuhintaan. Alue Senäjoki/Kauhajoki/Vaasa

        [email protected]


      • nanananaananan
        snus snus kirjoitti:

        Hei kertokaa ny että käykö täällä kauppa oikeesti???

        Monesti ostanu täältä, ja monilta tyypeiltä. Aina on jäänyt kauposta hyvä maku suuhun ;deal


      • tupakki sucks
        nanananaananan kirjoitti:

        Monesti ostanu täältä, ja monilta tyypeiltä. Aina on jäänyt kauposta hyvä maku suuhun ;deal

        hoi pirkanmaa! maksasin tornista pussia 50e ..riittääkö? jos olis millää myydä ees vähäse .. tai tiedät jonku joka myis ? ei täs kerkee millää laivalle. mailia ---> [email protected]


      • Jepuuuu
        tupakki sucks kirjoitti:

        hoi pirkanmaa! maksasin tornista pussia 50e ..riittääkö? jos olis millää myydä ees vähäse .. tai tiedät jonku joka myis ? ei täs kerkee millää laivalle. mailia ---> [email protected]

        Huomenna voisin hakee joltain Riihimäki - Helsinki välin rautatieasemilta tornin verran pussia, kohtuulliseen hintaan tietenkin. Pistä viesti osotteeseen [email protected] niin sovitaan aika ja paikka sekä hinta


      • Ramildinho
        Jepuuuu kirjoitti:

        Huomenna voisin hakee joltain Riihimäki - Helsinki välin rautatieasemilta tornin verran pussia, kohtuulliseen hintaan tietenkin. Pistä viesti osotteeseen [email protected] niin sovitaan aika ja paikka sekä hinta

        Mulla olisi 2prk Ettanin irtoa ja 9 purkkia Ettanin pussia... Koko satsi 50€ ja voin lähettää.(Postikulut sisältyy hintaan)

        mailia:[email protected]


      • piitti_
        Ramildinho kirjoitti:

        Mulla olisi 2prk Ettanin irtoa ja 9 purkkia Ettanin pussia... Koko satsi 50€ ja voin lähettää.(Postikulut sisältyy hintaan)

        mailia:[email protected]

        jos jollain myydä nuuskaa mielellään lös pussikin käy niin laita mailia ja hintaa. mulle tietenki postikulut. kiitoksia etukäteen.


      • kerbb
        piitti_ kirjoitti:

        jos jollain myydä nuuskaa mielellään lös pussikin käy niin laita mailia ja hintaa. mulle tietenki postikulut. kiitoksia etukäteen.

        Pusseja, merkillä ei niin väliä kunhan on mahd. tuoretta tavaraa. Ottakee yhteyttä [email protected]


      • E

      • hegeeeeeee

      • TORNI TARJOLLA
        hegeeeeeee kirjoitti:

        Löössiä ostelen tornin verran tai puol tornii. Pk-seudulla..ota yhteyttä! [email protected]

        Joo moro ois eetu pussia tarjolla torni, ite ostin pari päivää sitten sen 45e, jos haluutte ostaa tornin ettan pussii, vaihto johonki muuhun,tarjouksia tulemaan [email protected] Kiitos !


      • eeeetuuu

      • EEEEEEEtuuuu

      • oneforall77

      • satma
        oneforall77 kirjoitti:

        Olisiko jollain helsingissä myydä pari kiekkoa nuuskaa?
        email. [email protected]

        Satakunnan alueelta löytyy tuoretta Ettanin tykki kamaa, 40€sinko, päiväys 9/2010. [email protected]


    • dimdum
      • Ostetaan

      • SnuskinQ

      • nuuskapeketäällätaas
        SnuskinQ kirjoitti:

        Joo itekki haluisin ostaa et jos jollain ois nuuskaa myynnis ilmottele [email protected]

        paljonko mahtaa maksaa torni tuolla nuuskakairan tukussa? ois mukava jos tietäis n. hinnan enne ku lähtee hakemaan sieltä =) nii ja lös hintoja pussit ei kiinnosta.. :)


      • nnnnuskaaaa
        nuuskapeketäällätaas kirjoitti:

        paljonko mahtaa maksaa torni tuolla nuuskakairan tukussa? ois mukava jos tietäis n. hinnan enne ku lähtee hakemaan sieltä =) nii ja lös hintoja pussit ei kiinnosta.. :)

        kyllä se siinä 3-3,5e per kiekko eli 30-35torni riippuu merkistä tossa on yleis hinnat veikkaisin että 32e torni. Sinne siis vaan ostamaan :) Myynnissä kellää lös,pussia lösseä mieluiten tai kovaa pussi kamaa yhteyttä [email protected]


      • 21111
        nnnnuskaaaa kirjoitti:

        kyllä se siinä 3-3,5e per kiekko eli 30-35torni riippuu merkistä tossa on yleis hinnat veikkaisin että 32e torni. Sinne siis vaan ostamaan :) Myynnissä kellää lös,pussia lösseä mieluiten tai kovaa pussi kamaa yhteyttä [email protected]

        Olisi 5ettan pussi kiekkoa,vaihto tykkikamaan (muuhun)------------> [email protected]


      • nuuskaka
        21111 kirjoitti:

        Olisi 5ettan pussi kiekkoa,vaihto tykkikamaan (muuhun)------------> [email protected]

        NUUSKAA TORNI LÖS TAI VAHVAA PUSSIA ------------> [email protected] MAKSAN HYVIN!


      • ale nuuuskaaaa
        nuuskaka kirjoitti:

        NUUSKAA TORNI LÖS TAI VAHVAA PUSSIA ------------> [email protected] MAKSAN HYVIN!

        OLEN LÄHDÖSSÄ LÄVI AIKOINA LAIVALLE 13-17 PÄIVÄ VIIMESTÄÄ TÄTÄ KUUTA TUON NUUSKAA AA HYVÄÄN HINTAAN , 40E PÖTKÖ MAILAA --------> [email protected]


      • biittiguru
        ale nuuuskaaaa kirjoitti:

        OLEN LÄHDÖSSÄ LÄVI AIKOINA LAIVALLE 13-17 PÄIVÄ VIIMESTÄÄ TÄTÄ KUUTA TUON NUUSKAA AA HYVÄÄN HINTAAN , 40E PÖTKÖ MAILAA --------> [email protected]

        Nyt joku hieno ihminen, pistäkääs sähköpostiosotettanne kehii meinaa meikällä loppu just käisit! Skruffia tai ettania jos löysänä löytyis nii aaah


      • nuuskaaahetiiiii
        biittiguru kirjoitti:

        Nyt joku hieno ihminen, pistäkääs sähköpostiosotettanne kehii meinaa meikällä loppu just käisit! Skruffia tai ettania jos löysänä löytyis nii aaah

        HALUKKAITA OSTAMAA KOVAA BIITTI "JYTY POMMII EI SAA KU NETISTÄ EI LAIVOILTA,RUOTSISTA, MAILATKAA JOTKA HALUU THUNDERII, TILAISUUS EI TOISTU !!! [email protected]


      • bite

        ostetaan irtonuuskaa kuopiosta tai lähialueelt myö postitus käy!
        mailaa nuuskaaa(at)gmail.com


      • FRYURY
        bite kirjoitti:

        ostetaan irtonuuskaa kuopiosta tai lähialueelt myö postitus käy!
        mailaa nuuskaaa(at)gmail.com

        KERTOISIKO JOKU ONKO ENSVIIKOLLA VIIKKARILLA NUUSKAT TARJOUKSESSA?JA TIETYSTI ONKO SE 5PÖTKÖÖ 4 HINNALLA?


      • Nuuskaa
        FRYURY kirjoitti:

        KERTOISIKO JOKU ONKO ENSVIIKOLLA VIIKKARILLA NUUSKAT TARJOUKSESSA?JA TIETYSTI ONKO SE 5PÖTKÖÖ 4 HINNALLA?

        Nuuskaa.... Löysää. Maksan postikulut ja asun 06 alueella. Mailia voi laittaa osoitteeseen [email protected]


    • wipezky
      • glesttt

        Terve, ostaisin tornin tai pari irtonuuskaa tai pussinuuskaa Helsingistä. Aivan sama mitä merkkiä, sillä ei ole väliä.
        Lähetä hinta ja tiedot osoitteeseen: [email protected]


    • Hämeenlinna

      Olis tarvetta tornille pussia. Mieluiten generalia muttei oo niin väliä. Nouto onnistuu otsikon väliltä. Pistä mailia jos löytyy [email protected]

      • Varastoon löysäää

        Moro

        olis myytävää;

        8 kiekkoa General lös.
        16 kiekkoa Göteborg lös.
        9 kiekkoa Grov lös

        Pistäkää könttä tarjousta @: [email protected]
        Ostajalle toimituskulut
        Kuljetus onnistuu Keski-Suomen alueella, tarkemmin @.


      • Nuuuskanostoooo
        Varastoon löysäää kirjoitti:

        Moro

        olis myytävää;

        8 kiekkoa General lös.
        16 kiekkoa Göteborg lös.
        9 kiekkoa Grov lös

        Pistäkää könttä tarjousta @: [email protected]
        Ostajalle toimituskulut
        Kuljetus onnistuu Keski-Suomen alueella, tarkemmin @.

        Ostetaan torni nuuskaa mieluiten tykkikamaa ja pussia kaikki käy. Ilmoitelkaan. purelure ostaisin sulta noi biitit (lös) vastaappa mailiin!


    • Jupeee4455

      Ostan pussinuuskaa. Mieluiten General white mutta melkein kaikki käy.. Maksan 40e/torni.. [email protected] Kymenlaaksosta olen.

      • general basso

      • jormakelkeri
        general basso kirjoitti:

        Lössiä ostaisin, stadissa. Tarjoa,kiitti.

        [email protected]

        oisko jollain myydä nuuskaa mieluiten Pirkanmaan alueelta?Laita s-postia [email protected]
        kiitos jo etukäteen.


      • anonyymi999

      • julius000
        anonyymi999 kirjoitti:

        Ostetaan pk seudulta [email protected]

        Ostaisin Generalin tai Göteborgs rapen irtonuuskaa tornin tai pari. Maksan hyvin.
        Asun Seinäjoki-Vaasa akselilla, tänä vklp myös Jyväskyläs onnistuu myös kaupanteko :)


      • julius000
        julius000 kirjoitti:

        Ostaisin Generalin tai Göteborgs rapen irtonuuskaa tornin tai pari. Maksan hyvin.
        Asun Seinäjoki-Vaasa akselilla, tänä vklp myös Jyväskyläs onnistuu myös kaupanteko :)

        ja osoite oli [email protected]


      • htrhtr55
        julius000 kirjoitti:

        ja osoite oli [email protected]

        Terve, ostaisin pussi/irtonuuskaa Helsingistä. AIVAN SAMA MITÄ MERKKIÄ!
        Lähetä hinta ja tiedot osoitteeseen: [email protected]


    • xxxxxxxxx100

      ostasin pussinuuskaa [email protected]
      miel general sterk.tai jos soku tietää mistä lahdesta voi ostaa

      • nölli

        pussinuuskaa... mielellään white. General, göteborg tai röda lacket!

        Ja saa laittaa vieistä mistä kioskeilta sitä pk-seudulta löytyy.

        pleasure24(at)suomi24.fi


      • SnussHki
        nölli kirjoitti:

        pussinuuskaa... mielellään white. General, göteborg tai röda lacket!

        Ja saa laittaa vieistä mistä kioskeilta sitä pk-seudulta löytyy.

        pleasure24(at)suomi24.fi

        Ostan nuuskaa PK-seudulta.

        Laita viestiä [email protected]


      • mikeldeon
        SnussHki kirjoitti:

        Ostan nuuskaa PK-seudulta.

        Laita viestiä [email protected]

        Pussia tai irtonuuskaa ostan tornin verran. Mieluiten ettan tai general mutta kaikkea saa ehdottaa :D

        [email protected]


      • lös
        mikeldeon kirjoitti:

        Pussia tai irtonuuskaa ostan tornin verran. Mieluiten ettan tai general mutta kaikkea saa ehdottaa :D

        [email protected]

        Ostan pussi tai irtonuuskaa merkillä ei väliä. Voin ostaa postiennakolla ja maksaa postit.

        Tarjotkaa: [email protected]


      • tarve
        lös kirjoitti:

        Ostan pussi tai irtonuuskaa merkillä ei väliä. Voin ostaa postiennakolla ja maksaa postit.

        Tarjotkaa: [email protected]

        Ostan pussinuuskaa määrällä eikä merkillä niin suurta merkitystä!

        Tarjouksia tulemaan: [email protected]


      • mj36
        tarve kirjoitti:

        Ostan pussinuuskaa määrällä eikä merkillä niin suurta merkitystä!

        Tarjouksia tulemaan: [email protected]

        Ostaisin nuuskaa löysää!Miel.ettania. Onko Kuopion alueella nuuskaa?
        Viestit [email protected]


      • ylimäärästä
        mj36 kirjoitti:

        Ostaisin nuuskaa löysää!Miel.ettania. Onko Kuopion alueella nuuskaa?
        Viestit [email protected]

        stadissa olis muutama ylimääränen torni 50e/kpl ettanin lös:iä.
        [email protected]


    • Jokkeri88

      Turusta paikkoja joista saisi tiskinalta tahi jos jollain on myydä.

      [email protected] tonne voi laittaa tietoja

      • 5555215

        Terve, ostaisin irto/pussinuskaa Helsingistä, AIVAN SAMA MITÄ MERKKIÄ!
        Lähetä hinta/tiedot osoitteeseen [email protected]


    • justkalle
      • löysää ja mailaa

        Ostan löysää tornin 30-45 e torni, jos kalliimpaa tai parempaakin löysää niin maksan max. 50 e torni.
        Ilmotelkaahan tänne ja [email protected] pikaseen tarviin.


      • iso_tarve
        löysää ja mailaa kirjoitti:

        Ostan löysää tornin 30-45 e torni, jos kalliimpaa tai parempaakin löysää niin maksan max. 50 e torni.
        Ilmotelkaahan tänne ja [email protected] pikaseen tarviin.

        Ostan nuuskaa
        -mielellään pussia
        -pk-seutu

        ilmotelkaa jos on
        [email protected]


      • Pulkki55
        iso_tarve kirjoitti:

        Ostan nuuskaa
        -mielellään pussia
        -pk-seutu

        ilmotelkaa jos on
        [email protected]

        Valmis ostamaan nuuskaa!! ottakaa yhteyttä!


      • tupakanymmärränviel
        Pulkki55 kirjoitti:

        Valmis ostamaan nuuskaa!! ottakaa yhteyttä!

        Kaikki tääl vaan vittu kyselee et "hei mist saan nuuskaa?".Vittu sehän on kiellettyy koko paska tääl suomes.Miks jotkut idiootit vaan rikkoo lakii ja tuo sit suomeen.Saatanan ääliöt!Tupakan mä ymmärrän viel,ku itekki poltan,mut se et käytetää jotai helvetin nuuskaa.Vittu se ei korvaa saatana mitään idiootit!Se vaan pahentaa nikotiiniriippuvuutta!Ja ne,jotka vaatii et se laillistetaan suomessa voi haistaa vitun!Sehän on paljon vaarallisempaa ja aiheuttaa paljon enemmän sairauksia,kuin rööki perkele!joo vetäkää lapaan!


      • duuska
        tupakanymmärränviel kirjoitti:

        Kaikki tääl vaan vittu kyselee et "hei mist saan nuuskaa?".Vittu sehän on kiellettyy koko paska tääl suomes.Miks jotkut idiootit vaan rikkoo lakii ja tuo sit suomeen.Saatanan ääliöt!Tupakan mä ymmärrän viel,ku itekki poltan,mut se et käytetää jotai helvetin nuuskaa.Vittu se ei korvaa saatana mitään idiootit!Se vaan pahentaa nikotiiniriippuvuutta!Ja ne,jotka vaatii et se laillistetaan suomessa voi haistaa vitun!Sehän on paljon vaarallisempaa ja aiheuttaa paljon enemmän sairauksia,kuin rööki perkele!joo vetäkää lapaan!

        Sinä todella kova jätkä joka nyt jaksat uhoa! ensimmäiseksi joo nuuska on laissa kiellettyä mutta jos olet lukenut ja kuunnellut nii myös tupakasta tulee laitonta! Toiseksi nuuska on haitallista kyllä mutta ei niin vaarallista kun se tupakan polttelu joten vedä itse tumppuun jos edes se enää nousee!! tuskin kiitos röökin!! onnea yritykseen!!


      • jo vuodesta 1822
        duuska kirjoitti:

        Sinä todella kova jätkä joka nyt jaksat uhoa! ensimmäiseksi joo nuuska on laissa kiellettyä mutta jos olet lukenut ja kuunnellut nii myös tupakasta tulee laitonta! Toiseksi nuuska on haitallista kyllä mutta ei niin vaarallista kun se tupakan polttelu joten vedä itse tumppuun jos edes se enää nousee!! tuskin kiitos röökin!! onnea yritykseen!!

        Nuuskasta haittaa?25v tutkimuksen aikana on paljastunut 2-3suusyöpä tapausta,eikä ole todistettu että tulinuuskasta. Rööki tappaa,nuuska ei,nuuska ei aiheuta riippuvuutta ukkini käytti 45v löysää 1purkin päivässä, pääsi eroon viikossa ja 2vk lopetti kokonaan,itse olen 16v käyttänyt kohta 3v eikä mitää haittoja tullu!Joten vedä tumppuu se röökis joka haisee pahemmalle ku ripuli ja kokeile nuuskaa jos pokkaa löytyy,varmasti tiput 5ml löysä tykistä teholle, joten turpaskii onneks rööki kielletään kohta. Te vitun nuuskan vihaajat alkaa vituttaa, kokeilkaa ensin, eri merkkejä ennenkun tuutte pätee jotai paskaa tänne. Nuuska vie 100-0 röökin, rööki pois,nuuska marketteihin.


      • nikkkis
        jo vuodesta 1822 kirjoitti:

        Nuuskasta haittaa?25v tutkimuksen aikana on paljastunut 2-3suusyöpä tapausta,eikä ole todistettu että tulinuuskasta. Rööki tappaa,nuuska ei,nuuska ei aiheuta riippuvuutta ukkini käytti 45v löysää 1purkin päivässä, pääsi eroon viikossa ja 2vk lopetti kokonaan,itse olen 16v käyttänyt kohta 3v eikä mitää haittoja tullu!Joten vedä tumppuu se röökis joka haisee pahemmalle ku ripuli ja kokeile nuuskaa jos pokkaa löytyy,varmasti tiput 5ml löysä tykistä teholle, joten turpaskii onneks rööki kielletään kohta. Te vitun nuuskan vihaajat alkaa vituttaa, kokeilkaa ensin, eri merkkejä ennenkun tuutte pätee jotai paskaa tänne. Nuuska vie 100-0 röökin, rööki pois,nuuska marketteihin.

        Juuri näin... aina ennemmin nuuskaa kun tupakkaa vaikka itse en käytä kumpaakaan!!!


    • justkalle
      • sammyyyyyyyyy

      • ben hurhur
        sammyyyyyyyyy kirjoitti:

        Noudetaan nuuskaa kuopiosta kohtuuhintaan. mailatkaa tänne [email protected]

        Löysää ostaisin, pk-seudulta nouto tai postiin. tuoreesta hyvä hinta.
        tarjoa, kiitti.

        [email protected]


      • nuuskapetteri
        ben hurhur kirjoitti:

        Löysää ostaisin, pk-seudulta nouto tai postiin. tuoreesta hyvä hinta.
        tarjoa, kiitti.

        [email protected]

        jos jollain on myydä löysää nuuskaa järkevään hintaan, niin voisin ostaa. vaikkapa postin kautta.
        tarjotkaa [email protected]


      • nus nus
        nuuskapetteri kirjoitti:

        jos jollain on myydä löysää nuuskaa järkevään hintaan, niin voisin ostaa. vaikkapa postin kautta.
        tarjotkaa [email protected]

        tuoretta kamaa... HELSINKI
        ETTAN , GENERAL...

        [email protected]


      • jeeeeeeeeeeeeeee
        sammyyyyyyyyy kirjoitti:

        Noudetaan nuuskaa kuopiosta kohtuuhintaan. mailatkaa tänne [email protected]

        tänään jos saisi tietoa, niin Joensuuhun tulisi ensi viikon puolen välin paikkeilla ettanin löysää, sekä pussia muutamia torneja..

        a´ 55,-

        100,-/2kpl

        [email protected]


      • MaraSaKo

    • eemeli32

      juu siis kiinnostais menneiden aikojen ålands nuuska.onko tietoa saako sitä enää mistään,tai vahvuudeltaan samankaltaista!?

      • Kuuslammi01

        Tarjolla olisi pk-seudulla pari tornia tykkiä ja pari tornia pussia 60€

        [email protected]


      • Kuuslammi01
        Kuuslammi01 kirjoitti:

        Tarjolla olisi pk-seudulla pari tornia tykkiä ja pari tornia pussia 60€

        [email protected]

        Eli siis 60€/torni


      • lopettanut
        Kuuslammi01 kirjoitti:

        Eli siis 60€/torni

        syys tarjous !
        hakekaa ylimääräisiä löysää ja pussi torneja pois , 50e/torni

        helisinki

        [email protected]


      • Kuuslammi
        Kuuslammi01 kirjoitti:

        Eli siis 60€/torni

        Eli jäljellä muutama torni tykkiä ja torni pussia.


      • Kuuslammi
        Kuuslammi kirjoitti:

        Eli jäljellä muutama torni tykkiä ja torni pussia.

        [email protected]


      • MaraSaKo

    • smooooke

      Jyväskylästä silkkitieltä

      • ylimääräset

        Toissapäivän laivareissulta jäi Ettanin lösiä yli.. Helsingissä olis ja 60e tornilta.
        [email protected]


      • kuuslammi01
        ylimääräset kirjoitti:

        Toissapäivän laivareissulta jäi Ettanin lösiä yli.. Helsingissä olis ja 60e tornilta.
        [email protected]

        Vielä olisi jäljellä muutama torni ettania (tykki) 55€/torni

        -->>[email protected]


      • kuuslammi01
        ylimääräset kirjoitti:

        Toissapäivän laivareissulta jäi Ettanin lösiä yli.. Helsingissä olis ja 60e tornilta.
        [email protected]

        Yli jäi vielä 2 tornia ettania (tykki), 55€/torni

        -->>[email protected]


      • jeeeeeeeeeeeeeeeeeee
        kuuslammi01 kirjoitti:

        Yli jäi vielä 2 tornia ettania (tykki), 55€/torni

        -->>[email protected]

        tänään jos saisi tietoa, niin Joensuuhun tulisi ensi viikon puolen välin paikkeilla ettanin löysää, sekä pussia muutamia torneja..

        a´ 55,-

        100,-/2kpl

        [email protected]


      • Nuuuskaaaaaaa tänne!
        jeeeeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

        tänään jos saisi tietoa, niin Joensuuhun tulisi ensi viikon puolen välin paikkeilla ettanin löysää, sekä pussia muutamia torneja..

        a´ 55,-

        100,-/2kpl

        [email protected]

        Joo elikkä hakisin skurf,onyx,n&j,rödä,thunder,monte cristoo, general extra stark, lös,pussi käy,maksan hyvin mailaa > [email protected].


      • nuuskinen
        Nuuuskaaaaaaa tänne! kirjoitti:

        Joo elikkä hakisin skurf,onyx,n&j,rödä,thunder,monte cristoo, general extra stark, lös,pussi käy,maksan hyvin mailaa > [email protected].

        täälä on sit torneja...
        [email protected]
        helsinki


      • skrufsnus
        nuuskinen kirjoitti:

        täälä on sit torneja...
        [email protected]
        helsinki

        Haluaisiko joku auttaa pulassa olevaa ja vihjasta mistä mahdollisesti saisi hommattua skruffin Xtra strong löysää ja pussia tai thunderia ?

        Laita mailia packard(at)suomi24.fi


    • gennadi sologubov

      oliko kellään keskeltä suomea grov,röda tai göteborgin lössiä?

    • dadad
      • generaali

        tuoretta genu torneja tarjolla...
        -extra strek pussia
        -pussia
        -löysää

        Helsinki

        [email protected]


      • asaa
        generaali kirjoitti:

        tuoretta genu torneja tarjolla...
        -extra strek pussia
        -pussia
        -löysää

        Helsinki

        [email protected]

        Myykö kukaan tornia pussia postitse?


      • generaali
        asaa kirjoitti:

        Myykö kukaan tornia pussia postitse?

        MYY !

        tuoretta genu torneja tarjolla...
        -extra strek pussia
        -pussia
        -löysää

        Helsinki

        [email protected]


      • asaa
        generaali kirjoitti:

        MYY !

        tuoretta genu torneja tarjolla...
        -extra strek pussia
        -pussia
        -löysää

        Helsinki

        [email protected]

        paljonko postikuluineen veloitat tornista pussinuuskaa?


      • asaa
        asaa kirjoitti:

        paljonko postikuluineen veloitat tornista pussinuuskaa?

        pistä [email protected] viestiä.


      • nightnatten

      • MaraSaKo

    • fuck snuff

      niin nuuskanhimo helpottaa hetkeksi....

    • 19+3

      Tuli ostettua väärää tuotetta kaverille joten nyt 4 tornia Generalin pussinuuskaa, 10g minipusseja!

      Löytyy Vantaalta 35€ kappalehintaan, mikäli kiinnostusta niin vastaa tähän viestiin ja lisää siihen sähköpostiosoitteesi niin otan yhteyttä.

    • yyyyyyyyyyyyyyyyyyjs

      pari ettanin pussia joutilaana!

      40,-/torni

      Itä-Hgistä noudettuna!

      lauantai(at)hotmail.fi

      • kererere

      • nyt riittää...


      • MaraSaKo

    • luff

      pk-seudulla olisi pussinuuskaa..
      lähetykset onnistuu, myös postiennakko..
      kysymykset -> [email protected]

    • kamooon7

      vielä ois muutama torni löysää ja pussitavara..
      s-posti: [email protected] *** HKI tai POSTI***

      • ykuula

        Snuussia myynnissä? Mieluiten löössiä mut pussi käy kanss ja merkeistä etan,elixyr,offroad,general ja THUNDER! Ala-ikänen 16v 30e torni! Ja vastausta [email protected]


      • ollllllliii
        ykuula kirjoitti:

        Snuussia myynnissä? Mieluiten löössiä mut pussi käy kanss ja merkeistä etan,elixyr,offroad,general ja THUNDER! Ala-ikänen 16v 30e torni! Ja vastausta [email protected]

        tuoretta SKRUF STARK torneja tarjolla...

        [email protected]

        -helsinki-


      • ykuula
        ollllllliii kirjoitti:

        tuoretta SKRUF STARK torneja tarjolla...

        [email protected]

        -helsinki-

        Että onko oulussa joku kioski/baari joka myy nuuskaa "tiskin alta" Vastauksia voi laittaa [email protected] kiitos etukäteen :D


      • ******
        ykuula kirjoitti:

        Että onko oulussa joku kioski/baari joka myy nuuskaa "tiskin alta" Vastauksia voi laittaa [email protected] kiitos etukäteen :D

        Mitään yritystä tartte, riittää kun tunnet jonkun joka käy silloin tällöin hapiksessa, tai mee itse käväiseen, muutaman tunnin reissu.


      • snus sssssssssss
        ****** kirjoitti:

        Mitään yritystä tartte, riittää kun tunnet jonkun joka käy silloin tällöin hapiksessa, tai mee itse käväiseen, muutaman tunnin reissu.

        ostetaan nuuskaa löss tai pussi [email protected]


      • MaraSaKo

      • 3443345t
        snus sssssssssss kirjoitti:

        ostetaan nuuskaa löss tai pussi [email protected]

        lage chillaa sulle ei myydä


    • mistanuuskaa
    • asfgjkou

      Ettania ylimääräisenä!

      3 löysää tornia, päivämäärä mennyt reilu kk sitten mutta olleet pakkasessa.. (ei vikaa :)

      lisäksi pari pussi-tornia, päivämäärää joulukuun loppuun/alkuvuoteen.. ovat myöskin pakkasessa...

      Noudettuna Itä-Helsingistä 40,-/torni!

      lauantai(at)hotmail.fi

      • öfffff

        Onko kenelläkään varmaa tietoa voiko ruotsista lähettää nuuskaa lahjaksi ilman että jää tulliin?
        Netistäostaminen ainakin kiellettiin kokonaan, mutta mutta....??


      • juuuuuuuuuhis
        öfffff kirjoitti:

        Onko kenelläkään varmaa tietoa voiko ruotsista lähettää nuuskaa lahjaksi ilman että jää tulliin?
        Netistäostaminen ainakin kiellettiin kokonaan, mutta mutta....??

        "Nuuskan kaikenlainen vastaanottaminen, esimerkiksi tilaamalla Internetistä tai lahjalähetyksenä Suomen ulkopuolelta on kiellettyä (laki toimenpiteistä tupakoinnin vähentämiseksi 698/2010, 10a §). Nuuskaa saa tuoda vain matkustajatuontina, omaan henkilökohtaiseen käyttöön, enintään 30 kappaletta 50 gramman rasioita. Lahjaksi nuuskaa ei saa tuoda"


      • tonttu vaan
        juuuuuuuuuhis kirjoitti:

        "Nuuskan kaikenlainen vastaanottaminen, esimerkiksi tilaamalla Internetistä tai lahjalähetyksenä Suomen ulkopuolelta on kiellettyä (laki toimenpiteistä tupakoinnin vähentämiseksi 698/2010, 10a §). Nuuskaa saa tuoda vain matkustajatuontina, omaan henkilökohtaiseen käyttöön, enintään 30 kappaletta 50 gramman rasioita. Lahjaksi nuuskaa ei saa tuoda"

        Löytyy ylimääräisiä torneja... löösiä ja pussia tarjolla

        -ettan
        -general
        -skruff
        -thunder

        [email protected]

        helsinki


      • MaraSaKo

    • jooooooonaskolk
    • hgfdsaerty

      ettanin löysää 3 tornia, päivät menny hetki sitten mut olleet tuoreesta asti pakkasessa..

      yht. 120 erkkiä


      göteborgin rape whitea (pussi) 2 tornia

      yht. 100 erkkiä

      nouto Itä-Hgistä

      lauantai(at)hotmail.fi

    • genuuuuuuz
    • MaraSaKo

      Anna osoitteesi ja maksa etukäteen niin myyn sinulle hintaan 1000000 Euroa purkki.
      Kiinnostaako?

      • Snysse

    • gunninen2323
      • ...nuuskaamisen...

        ...lopettanut olen minä, nyt olisi ylimääräisiä pussi torneja... hakekaa pois jos tarvetta !

        ettan, general (extra strek), skruf (stark)

        [email protected]

        helsinki


    • aswexcrt

      ettanin löysää 3 tornia, päivät menny hetki sitten mut olleet tuoreesta asti pakkasessa..

      yht. 120 erkkiä


      göteborgin rape whitea (pussi) 2 tornia

      yht. 90 erkkiä

      nouto Itä-Hgistä

      lauantai(at)hotmail.fi

      • tarvitseva___

        treen alueelta sopimuksen mukaa noudan , tornin taikka pari jos jollaki löytys .. tarjoon 50e torni taikka 2 tornii 90e ? =) mailia -> [email protected]


    • ---teemujuho--

      olisi pari ylimäärästä tornia tuoretta ettanin pussinuuskaa 50E torni
      [email protected]

    • kovizzz23
    • nuuskender
      • Paaaaate

        Ostan pussinuuskaa (Mielellään Ettan!)
        Haut Uusimaa-Tre-Varsinais-Suomi akselilla onnistuu.
        [email protected]


      • nnuuss
        Paaaaate kirjoitti:

        Ostan pussinuuskaa (Mielellään Ettan!)
        Haut Uusimaa-Tre-Varsinais-Suomi akselilla onnistuu.
        [email protected]

        tuoretta kamaa tarjolla

        pussia ja löysää

        [email protected]

        helsinki


    • nikoooous
    • UD
    • salakytttä.

      Kaikenlainen nuuskan myynti suomessa on EU-lakien mukaan kielletty.
      Jos näet täällä nuuskan myyntiä tapahtuvan niin ilmoita asiasta poliisille.

      • jabadabadei

      • snuslj
        jabadabadei kirjoitti:

        ostetaan löysää ettania [email protected]

        Pk seudul ois tarjol 4kikee ettanin löysää 20e ja 5kikee genun löysää 30e ja 3kikee general extra sterk pussi 15e, nouto.... hakekaa mieluiten tänää jos kiinnostaa puh. 0465503407


      • lkojklhoih
        snuslj kirjoitti:

        Pk seudul ois tarjol 4kikee ettanin löysää 20e ja 5kikee genun löysää 30e ja 3kikee general extra sterk pussi 15e, nouto.... hakekaa mieluiten tänää jos kiinnostaa puh. 0465503407

        Pk seutu torni 60e. mailaa [email protected]


      • jeee eeee
        lkojklhoih kirjoitti:

        Pk seutu torni 60e. mailaa [email protected]

        nuuska tarvis tampereelle pussia tai löysää.
        Noudan pirkanmaalta tai voin ostaa kauempaa postitse.
        [email protected]


    • uuuuuuuuuuuuuuuuu!
      • K0LLI

        Ei olisi Paltamon/kainuun seudulla ylipäätänsä myynnissä nuuskaa, kaikki kelpaa!


      • Snusssnus
        K0LLI kirjoitti:

        Ei olisi Paltamon/kainuun seudulla ylipäätänsä myynnissä nuuskaa, kaikki kelpaa!

        Pussia,löysää tarjolla. pistä viestii. 0465503407 Nopeet syö hitaat.


      • snusnusnsusnus
        Snusssnus kirjoitti:

        Pussia,löysää tarjolla. pistä viestii. 0465503407 Nopeet syö hitaat.

        torni 45e, 2tornia 85e jos haet 2päivän sisällä niin hintaan 80e, ottakaa yhteyttä. 0465503407


    • juhmazasdh
      • --

      • hyviihommii

      • jskjsklsjsjlskj
        hyviihommii kirjoitti:

        ostetaan pussinuuskaa

        tarjoa, [email protected]

        Morjens torstaina lähtö ruotttiin ja toisin nuuskaa tilauksesta 1torni 50e,2tornia 90e,ostan 1pvän sisällä saat 85e nuo 2tornia...PK seutu! rahat tilille tietysti ekana, mailaa [email protected] tai tekstaa 0465503407 mielummin tekstaa.


      • 2+13=15
        jskjsklsjsjlskj kirjoitti:

        Morjens torstaina lähtö ruotttiin ja toisin nuuskaa tilauksesta 1torni 50e,2tornia 90e,ostan 1pvän sisällä saat 85e nuo 2tornia...PK seutu! rahat tilille tietysti ekana, mailaa [email protected] tai tekstaa 0465503407 mielummin tekstaa.

        tonyhopia@ !

        Jätkähän kusettaa ihan salee !
        ja jos löytyykin noin tyhmiä et laitaa "rahat tilille tietysti ekana" niin säälittää niitä, kun ne ei saa rahojensa ikiä takas ---> ei voi tehdä rikosilmoitustakaan =DDDD

        hankkikaa elämää !


      • jusba93
        2+13=15 kirjoitti:

        tonyhopia@ !

        Jätkähän kusettaa ihan salee !
        ja jos löytyykin noin tyhmiä et laitaa "rahat tilille tietysti ekana" niin säälittää niitä, kun ne ei saa rahojensa ikiä takas ---> ei voi tehdä rikosilmoitustakaan =DDDD

        hankkikaa elämää !

        no ihan varmasti kusettaa...


        Ei keltää löytyis eetuu löysänä? helsingissä asustelen eli mieluiten suht läheltä. ihan muutamaa kikeä?


      • jesse82761
        jusba93 kirjoitti:

        no ihan varmasti kusettaa...


        Ei keltää löytyis eetuu löysänä? helsingissä asustelen eli mieluiten suht läheltä. ihan muutamaa kikeä?

        s-posti?


      • jusba93

      • ville2010

    • snuss11
      • hhohhooija

        siistii) tarvetta ois


      • ffhhfgdh
        hhohhooija kirjoitti:

        siistii) tarvetta ois

        Pk seutu Helsinki ettanin löysää tarjolla 5e /kike 50/e torni mailatkaa [email protected]


    • kjjkk

      general white portionia ja ettan portionia pari tornia Vantaalla. crossfd[at]gmail.com

    • juhabiit
      • Tupac Shakur.

        Elikkä ostetaan kaikkea muuta kuin normi ettania,general (general extra lös kelpaa,sun muut piparminttumaut)elikkä jos löytyy vaikka catchin pusseja,tai mitä vaaan muuta kun ettan,generaalii nii pistäkää tulee sähköpostii viestii [email protected]


      • 2Pac for life.
        Tupac Shakur. kirjoitti:

        Elikkä ostetaan kaikkea muuta kuin normi ettania,general (general extra lös kelpaa,sun muut piparminttumaut)elikkä jos löytyy vaikka catchin pusseja,tai mitä vaaan muuta kun ettan,generaalii nii pistäkää tulee sähköpostii viestii [email protected]

        Moro, 25.2. onlähtö viroon tuon ettan,general (pussia) 55e torni hintaan, voin samalla käydä tsekkaa thunder pussi mestan jos jotain kiinnostais, mailaa! [email protected]


    • soniks

      Olis muutama torni jäljellä hintaan 45€/torni. Löytyy Ettan/General pussia ja löösiä. Hki keskusta.
      soni

      • myykää pliis

        eli generalin löysäääää tekis mieli kumpikin käy (siis ei pussiii) lisää msn tai laita s.postii --->[email protected]


      • myykää pliis kirjoitti:

        eli generalin löysäääää tekis mieli kumpikin käy (siis ei pussiii) lisää msn tai laita s.postii --->[email protected]

        Ostetaan postiennakolla torni eetu/genu pussia. Ottakaa yhteyttä: [email protected]
        paras tarjous otetaan!


      • freggo
        sirvav kirjoitti:

        Ostetaan postiennakolla torni eetu/genu pussia. Ottakaa yhteyttä: [email protected]
        paras tarjous otetaan!

        Ostetaan mustaa kultaa, mielellään postiennakolla. Yhteyttä: [email protected]


      • Tupaknisti
        freggo kirjoitti:

        Ostetaan mustaa kultaa, mielellään postiennakolla. Yhteyttä: [email protected]

        Jostain ihmeen syystä Makla:a saa myydä EU:ssa, kun se menee purutupakkakategoriaan. Ostin sitä kesällä Ranskasta ja siis eräänlaista nuuskaa se on. Epäilen, ettei se ole kauhean monen makuun, sen verran erilaista se kuitenkin on. Silti olen todennut, että musta se on aika kivaa tavaraa.

        Syy hauskuuteen on se, että se on niin älyttömän vahvaa, että sitä voi pistää alahuuleen ilman et se levii, ku sitä tarvii niin älyttömän vähän. Saa ylähuuli lepuutella. Hinta ei ole todellakaan paha, ellei jotain ihme tulleja sitten ilmesty, mutta kun sitä nyt EU-alueelta tilasin, niin ehkäpä ei tule. Raportoin tähän ketjuun miten asia etenee.

        Linkkejä sitten:

        http://makla-ifrikia.com/
        http://makla-ifrikia.com/shop/catalog/browse?shop_param=

        Tästä PDF:stä näkee, miten Makla suhtautuu General Lössiin, tsiigaa sieltä taulukosta, jos kiinnostaa.

        http://www.bat-science.com/groupms/sites/bat_7awfh3.nsf/vwPagesWebLive/DO7AXL9M/$FILE/medMD7DTDGU.pdf?openelement

        Olennaiset tiedot potkun kannalta on pH ja nikotiinimäärä. Potku siis kovenee sitä mukaan mitä enemmän on pH:ta ja nikotiinia. Siks Makla on paljon vahvempaa ku mitä pelkästä nikotiinimäärästä vois kuvitella. Sitä ei todellakaan voi ottaa samassa määrin ku ruotsalaista. Lentää laatta satavarmasti. Nöyrästi ku otta peukalon ja etusormen väliin ja tiputtaa taakse alahuuleen, ni sillä tulee sopivasti.

        Myrkyistä tossa taulukossa kai olennaisin on TSNA, joka on ruotsalaisessa ja Maklassa ihan samalla tasolla.

        Makla on siis Afrikkalaistyyppistä nuuskaa, mutta ihan Belgiassa valmistettua ja kai myynnissä pitkin keski-Eurooppaa.


    • q7988
    • rip pac gun down

      Lähen ruotsiin 13.3. voin tuoda pari sinkoo hintaan 90e, ottakaa yhteyttä [email protected]

    • nikkkis

      onko porukka lähiaikoina tilannu nuuskaa onlysnus.comista? miten on tullu perille? onko lätkitty verot päälle?

    • lklklkhhhh

      Suomeen on kielletty tilaa nuuskaa, saa tuntuvat sakot, eikä mikää sivusto toimita enää suomeen..

      • kjdjdkssj

    • hiihtoniilo

      Moro.
      Jos kaapistasi löytyy ylimääräistä skrufia, rödaa tai prima finttiä löysänä niin olisin kiinnostunut hieromaan kauppaa niistä. Jollei edellämainittuja löydy niin ettania voi myös tarjota.
      Sijainti PK-seutu, espoon keskus

      mailaile:
      [email protected]

    • rip 2Pac

      Pk-seutu tuon tilauksista nuuskaa laivalta!torni 40e ! nopeet syö hitaat, mailaa [email protected]

    • Snussss

      Ostetaan Ettanin tai Generalin pussinuuskaa. Nouto onnistuu Varsinais-Suomen alueella, muuten voin ostaa postiennakolla!
      [email protected]

    • Ostetaan
    • ola viii
    • myydään562
    • moro132

      ostetaan ! Offroad, thunder,röda,Goteborgs Prima Fint, Loose,Skruf Cranberry, Portion,MontecristoRomeo y Julieta,
      yhteyttä voi ottaa sähköpostiin : [email protected]

    • Makkkeeh
    • snörre^^

      Ostaisin tykkinuuskaa pari tornii.


      Helsinki

    • 1971-1996
    • SnusGirl

      Oisko kellään tarjolla nuuskaa Kuopion suunnalla?
      Ostan normipusseja tai löysää, merkillä ei väliä.
      Ilmotelkaa mahollisimman nopeesti, itellä tavara loppu.

    • tupalla

      Itellä kans tavara loppu jyväskylän seudulla, Irtonuuska kelpais, postituskin käy

    • lkjhgfty

      4 tornia pussi-ettania ylimääräisenä, päivä mennyt 11.1. olleet kylmässä kokoajan..

      45,-/kpl

      kaikki 160,-

      Mieluiten nouto Itä-Hgistä!

      lauantai(at)hotmail.fi

    • 92

      ostan pussinuuskaa tai löysää mieluiten postiennakolla, hinnalla ei niinkään väliä!

      yhteydenotot [email protected] !!

    • nuuksio
      • snörre^^

        paljo lähtee torni ?


    • freggo
    • asdjklö

      3 tornia pussi-ettania ylimääräisenä, päivä mennyt 11.1. olleet kylmässä kokoajan..

      45,-/kpl

      kaikki 120,-

      Mieluiten nouto Itä-Hgistä!

      Parin tunnin päästä tulisi kyllä Peto-luolalle.. ;)

      lauantai(at)hotmail.fi

    • Nuuskavapina

      Ostan nuuskaa seinäjoella. Kaikki käy ja mitä nopeammin, sen parempi :) Ota yhteyttä [email protected]

    • heihaloo!!

      Ekste ny jo usko! Mikä tahansa tupakki käy persenuuskasta. Sinne vain anukseen, ja ekstaasi tulee. Eikä maksa paljon. Jos kyhnää on vähän, voi vaikka tumpit kartsalta kerätä. Ja filttereissäki on öhkää ainetta.

      Mitä vttua sitä rahaa raiskaamaa, ku vähälläki saa.

    • general lös #1

      Lähden 20.4 ruotsiin, tuon tornin 50e,3tornia 140e,rahat etukäteen,postiennakolla en pelaa.nouto Helsingistä tai sitten postilla,ostajalle pk.

    • Ano Rakki
    • kjdskljda

      TUORETTA ETTAN LÖYSÄÄ HELSINKI PK SEUTU 55E TORNI TÄNÄÄN HAKU NII 50E. PUH. 0465503407

      • snörre

        löytyykö vielä ettanii?


    • vviillee
      • safael

        mis asut ?


    • nuuska snus

      Jos Oulussa päin joku tahtoo myydä nuuskaa poies, niin voisin ostaa vaikka tornillisen. Monet merkit käy. Mieluiten ostaisin sekä irto-, että pussinuuskaa.

      Ekana mielessä ois:

      Irto: Röda lacket
      Pussi: 02 strong, metropol lakritsrot, tai lucky strike white portion.
      ->zappoÄTemailPISTEcom

    • jones----80---
    • !!!

      Terve. Ostan nuuskaa pk seudulta. merkillä ei väliä ja mielellää löysää.



      laita viestii: [email protected]

    • evvk777

      Hesassa ois biittii.. eetu, genu, thunder frosted extra sterk..
      lössi/pussi
      NOUTO ja K-18
      msg [email protected]

    • rip pac for ever
    • joku raja hinnoissa

      Heh, 60e torni, siinä on todella mustaa kultaa :P Työnnä torni perseeseesi.

    • rip pac shakur veli

      Sori, se on 50e torni ettanin löysää :D mailaa [email protected]
      Pk seutu,nouto,posti käy.

    • vielä tallella:

      3 tornia pussi-ettania ylimääräisenä, päivä mennyt 11.1. olleet kylmässä kokoajan..

      45,-/kpl

      kaikki 120,-

      Mieluiten nouto Itä-Hgistä!

      lauantai(at)hotmail.fi

    • mmiikk00

      tuoretta,tuoretta,tuoretta !

      tarjolla, portion & lös torneja eri makuja !

      [email protected]

    • thunderstorm777
    • jonazz

      Pussinuuskaa mieluiten Göteborgs Rapéa Turun alueelta tiskin alta?

      Kiitän todella jos joku jaksaa vastata ja ohjeistaa! --> [email protected]

    • snuslord

      Jollain myydä jyväskylässä pussinuuskaa, catch/göteborgs rape/general?
      Ohjeista oisin kiitollinen!
      -> [email protected]

    • am

      Jos joku tarvii nuuskaa turussa niin antakaa yhteystietoja 45€torni ja on tuoretta. Tänään voin tuoda.

    • freggo
    • LVI-BOSS

      NUUSKA on LAITONTA !

    • nikkejä nikkej¨ä
      • anpti

        on tainnu haaparannan nuuskatukus hinnat nousta, ostin 150 pakettii rizloja ja puntin nuuskaa nii hinta oli lähemmäs 100€.


    • moroomoroomoroo
    • rotven23
    • nusupete

      Pussinuuskaa olis tarjolla pääkaupunkiseudulla. Päiväykset syyskuulle asti. Hinta 35€/putki. Lisätietoja voi kysellä osoitteessa [email protected]

    • huulee
    • nuuskaa
    • nuuskaa
    • tack

      Ostetaan pötkö tai kaks, mielellään löysää, mutta pussitkin käy.

      [email protected]

    • juhajr
    • Asdfj

      Ostetaan löss-snus, pääkaupunkiseudulta ? Kuha on löysää ni merkki on ihan sama.

      • asdfj

        Ostetaan löss-snus, pääkaupunkiseudulta ? Kuha on löysää ni merkki on ihan sama. pistäkää viestii jos löytyy [email protected]


    • jorkekuula
    • jos nuuskaa saan..

      Oisko Oulussa kellään ylimäärästä nöpöä? Voisin ostaa, tulis tarpeeseen! Ilimota! popedamies@luukku. com

    • sc

      Ostan pussi-nuuskaa TRE / Lähiseudulta. Voin tulla hakeen. Vähintään torni kerralla. [email protected]

    • aslakki71

      Saako oulusta kioskista tai muusta ostettua nuuskaa? vastauksen voi laittaa [email protected]

    • Lahtinuuskamies2011

      Lahden seudulla tarvittaisi nuuskaa. Löysää mieluiten, pussitkin käy, laita tietoja ja ota yhteyttä jarimlatvala(at)gmail.com

    • nuuska.mies

      Lahden alueelta haluasin ostaa pussinuuskaa (mieluiten genua, muukin käy). Ottakaa yhteyttä jos on [email protected]

    • Nuuskavapina

      Seinäjoen seudulta taas voisin nuuskaa ostella. Torni pari ainakin. Merkillä ja koostumuksella ei väliä.

      [email protected]

    • mä vaan

      muutama lös putki odottaa uutta omistajaa, samoin pari portition putkea.
      merkki odens

      postissa taikka nouto.
      ma_vaan_1 () hotmail.com

      • didididididididdii

        Löytyykö enää löössiä, merkillä ei ole kovin paljon väli saat 35e per sinko ?

        Pistä sähköpostiin viestiä

        [email protected]


    • reperorsa

      nuuskaa voisin ostaa tornin tai kaks, mieluiten pk-seudulta, postikin käynee.

      [email protected]

    • VoittoKiimalainen
    • snusforyouu

      Moro!Olen lähdössä 25.5 laivalle ruotsiin tuon torneja tilauksista. 2tornia 90e. toimi nopeasti! txt 0465503407 tai säh. [email protected]

    • thundercolaaa

      Ettan lös 60e torni
      Ettan portion 60e torni
      2 tornia 105e
      Thunder norm,lös (extra stark,frosted, myös colan makuista tarjolla!) 70e torni.
      jenkkinuuskaa lös Copenhagen Snuff 7 kiekkoa hintaan 40e.
      yht. 0465503407 nouto,postitus. Asun helsingissä.

      • voisssaaakeli

        Kuka vittu ostaa noi kalliilla nuuskaa????? :D:D:D:D
        ei helvetti jos joku on nii tyhmä


    • nuuskapeke2011

      Onko turussa tarvista nuuskalle? Nopeasti saatavilla. Voin tuoda. 50€/puntti, ettan lös.

    • iivari90
    • turkkusta

      Hei. Hinta sopii. Voin noutaa kun sulle sopii 2 punttia ostaisin ettanin pussia, jos olet hakemassa, hintaan 100E.

      Sähköposti:

      [email protected]

      • nuuskapeke2011

        Ei oo, kun löysää. Tarvitko?


      • käy
        nuuskapeke2011 kirjoitti:

        Ei oo, kun löysää. Tarvitko?

        Pekelle. Käy sekin pistä tiedot sähköpostiin mistä voin nuotaa.

        [email protected]


    • kepa9000

      Terse!

      Olisko kellään myydä nuuskaa, mieluiten pussia Tampereelta tai jostain läheltä. Vaikka 10 purkkia tai miten sovitaan.
      YT, kepa

      [email protected]

    • jokke-92

      Voisin ostaa tornin tai 2 lössi nuuskaa TAMPEREEN seudulta.

      hinta 35-45e/torni

    • nuuskapussit
    • Nuuskaa Turusta

      Ostetaan Turun seudulta tornin verran pussinuuskaa, mielellään vahvaa.

      [email protected]

    • JereOlos

      Nyt on Sjoella pussinuuskan tarvetta. Laita viestiä jos löytyy. Merkillä ei väliä.

      [email protected]

      • JereOlos2

        Homma hoidossa... Ei enää tarvetta.


    • nutijuti

      Hei ostaisin tampereen seudulta lös/pussia mieluiten lössinä noin 40-60e torni ota yhteyttä! [email protected]
      Toivotut merkit:Skruf,ettan,thunder,göteborg,general,offroad,odens

    • tonij-

      HEI, ostaisin helsinki-vantaan alueella 1-10 kiekkoa mitä vaan nuuskaa 5e kappale hintaan ilmoitelkaas [email protected]

    • ju
    • joonas--80--
    • tiedot puuttuu

      Kertokaa nyt hyvät ihmiset mistä haluatte ostaa, jotta joku viitsii edes tarjota.

    • henkka01
    • ju

      nii postilla tosiaan!

    • nuuskaa

      mä voin postittaa ettania puruna 50€ puntti.

    • ju

      s-postia tuleen nii katellaa!

    • grotesk

      Ey! PK-seudulla pussinuuskaa olisin vailla, nouto postitus yms mahdollisia
      Pistäkää mailiin jos joltakulta liikenee, [email protected]

    • snusnsunsusnusnaak

      ostan nuuskaa 1-2tornia pk seudulta kiire, tänään!! merkillä ei väliä, 0465503407

    • kkkkss

      ostan 1-2torni nuuskaa pk seudult, kaikki käy hinnal ei väliä!!! tänään mieuiten haen 0465503407, ihme ettei raha kelpaa ihmisille :o.

    • Tampereelle

      Ostaisin 1-4 sinkoo grovi löössiä Tampereen seudulta 35-40e per.Sinko.

      Ja ihan näin btw, onko Tampereen seudulla missään mitään kioskia, jossai ois myynnis grov,ettan yms.. löössiä ?

    • 3455444444444
    • 65467474577755555555
    • pa ruski

      Oden´s extremeä (nikotiinia 22mg) löysää sekä pussia. 45€ / Torni (10purk)
      Oden´s classic (nikotiinia 9mg) löysää sekä pussia 45€ / Torni (10purk)

      Oden´s lime,spearmint,vanilia,omena (9mg nikotiinia) makunuuskat 50€ / Torni (vain pussia)

      [email protected]


      toimitukset postissa taikka noutoja haminasta

    • 34567865556

      Oden´s extremeä (nikotiinia 22mg) löysää sekä pussia. 45€ / Torni (10purk)
      Oden´s classic (nikotiinia 9mg) löysää sekä pussia 45€ / Torni (10purk)

      Oden´s lime,spearmint,vanilia,omena (9mg nikotiinia) makunuuskat 50€ / Torni (vain pussia)

      Toimitus Kotkan lähialueille onnistuu tai postilla.

      Tilaukset puhelimitse soittaen tai tekstarilla:
      0449238369

      tai maililla: [email protected]

    • terveisiaaaaaa

      suomenparas hoitaa hommat! suosittelen lämpimästi

    • osto

      ostaisin tornin löös pääkaupunkiseudulla. voin maksaa siitä 40-50e.

    • hpk66
      • Simo Sisu

        Jyväskylässä ois tarvetta 1-2 tornille pussia. Postittaminenkin on toki vaihtoehto.

        [email protected]


    • Onyxii

      Helsingissä Onyx pussii jos joku myis, voisin ostaa, hinnalla ei nii välii. Mieluiten vaik se torni samantien.

      [email protected]

    • Nuuska Muikkunen

      Myyn kolme tornia Ettanin pussinuuskaa (a 270 g) sekä kolme tornia Ettanin irtonuuskaa (a 500 g) eniten tarjoavalle. Vikingin bonuskortti kaupan päälle. Nouto Tampereelta tai postitus myyjän laskuun ennakkomaksua vastaan. Reilu meininki :). Yhteydenotot 27.kesäkuuta mennessä [email protected]

    • Makkeeh
    • ostaisin pussinuuskaa( jyväskylä) maksan n. 5-7euroa prk

    • Snusmaister69

      Tarvis irto nuuskaa helsingin alueelta. Ottakaa yhteyttä [email protected] MAX 6e kiekko

    • sdjtfh

      saako tallinnasta enään nuuskaa mistään esim. sadanmarketista yms.?
      Tallinnan laivoiltakaan ei taida saada :(

    • Hätätilanne

      Oisko kellään torni jotain vahvaa(mielellään frostedia) nuskaa myytävänä?
      Maila: [email protected]

    • doiuoklllööö

      Oisko kellään Ettanin lösiä myytävänä? Muutkin merkit käy. Tuoreesta hyvä hinta. [email protected]

    • Reedlow

      Lahdessa olis tarvetta 2-3 tornille oikeastaan mitä vain lössiä. Lähetä tarjouksesi nro: 0408334747, maksan kyllä postikulut kauempaakin tuleville tarjouksille.

    • jomppeli--
    • Nutuhuuli

      Paljon thunder maksaa maissa? Ite menossa huomenissa:)

    • yanovich

      Esimerkiksi tallinkin laivoilla (myös useimmat kaupat tallinnassa) myytävät Marlboro (myös L&M etc) -röökit pakataan viron (entisen neuvostoliiton alueella) kopiopaketteihin ja täytetään halvemmilla savukkeilla järjestäytyneen rikollisuuden toimesta. Maistakaa eroa ja verratkaa pakettia autenttiseen marlboro -pakettiin, erot ovat pieniä mutta huomattavissa.

      Tää on yks keinoista jolla entisen neuvostoliiton rikollisliigat tekevät huomattavia voittoja. Mikäli ette niin välitä röökin mausta/terveysvaikutuksista niin se on varmaankin se ja sama.

      Ottakaa huomioon että suurimmassa osassa entisen neuvostoliiton valtioita järjestäytynyt rikollisuus on osa kulttuuria, tämä on täysin normaalia kyseisillä alueilla.

      Moni on varmaan ihmetellyt virolaisen röökin maku/aistieroja suomesta ostettuihin paketteihin, kurkkukipu, rintakivut, maku?

      Myös tietyissä alkoholimerkeissä käytetään tätä samaa väärennystaktiikkaa mafialiigojen eduksi.

      Jos ostamienne tuotteiden laadulla/maulla ei ole niin merkitystä niin ilman muuta suosittelen ostamaan, hinnat kun ovat aina edullisemmat kuin tiukkaan verotetussa suomessa. (huomatkaa ko. tuotteissa reilusti suuremmat määrät haitallisia kemikaaleja)

    • nuuskaamyynnis

      Torni Catchin licoricea ja Generalin Ekstra Sterkkiä myynnissä Vantaalla. Molemmat pussia. 50€/torni. [email protected]

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2891
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2051
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe