Valtion kirjallisuuspalkintoa myönnettiin vuosina 1865–1992.
Mistä voisin löytää tiedot myönnetyistä palkinnoista?
valtion kirjallisuuspalkinto 1865–1992
7
238
Vastaukset
- ei kiinnosta
Ei noita kukaan enää halua muistaa, siksi ei tietoja löydy netistä. Suurin osa noista on kuolleita ja/tai pelkkää historian pölyä.
- Toimikunnalta
Luulisi tietojen löytyvän helpoimmin myöntäjältä itseltään eli valtion kirjallisuustoimikunnalta. Sen sihteerinä toimii:
Ansa Aarnio, taidesihteeri
358 (0)9 1607 7945- Lisäys
Ei tuo sihteeri mikään muumio sentään ole, sillä palkintoa jaetaan edelleen. Nimi vain on muuttunut kirjallisuuden valtionpalkinnoksi.
- kansakunnanmuisti
Tyypillistä nykyajan meininkiä. Tieto on aina jonkun portinvartijan takana.
Vanhat mestarit halutaan unohtaa ja se tapahtuu helposti tiedon julkaisemattomuudella.
Ihmisten muisti on hyvä mutta valitettavan lyhyt. Vain ne joiden naamat ovat tuttuja viime viikon naistenlehdistä ovat nimiä joita halutaan pitää yleisessä muistissa ja arvostuksessa.- Outoa on
Kyllähän tuon kaltaista tietoa yleensä löytyy nykyaikana netin ansiosta helpommin kuin ennen. Mikä sitten lie syynä, ettei tuossa toimikunnassa ole ilmeisesti edes tullut mieleen julkaista listaa netissä, niin hyvää mainosta kuin se heidänkin asialleen olisi. Taitavat sittenkin olla ainakin henkisiä muumioita.
- Zombi vaan ei muumio
Outoa on kirjoitti:
Kyllähän tuon kaltaista tietoa yleensä löytyy nykyaikana netin ansiosta helpommin kuin ennen. Mikä sitten lie syynä, ettei tuossa toimikunnassa ole ilmeisesti edes tullut mieleen julkaista listaa netissä, niin hyvää mainosta kuin se heidänkin asialleen olisi. Taitavat sittenkin olla ainakin henkisiä muumioita.
Hei, minä en ole mikään muumio!
Minä kykenen edelleen käymään omalla rollaattorillani noissa toimikunnan kokouksissa juomassa kahvikupposet vanhojen ystävien kanssa.
Harmillista vain että toimikunnan kokoukset piti siirtää pois Ekbergiltä 25 vuotta sitten. Kaikki kun eivät päässeet sinne rollaattoreillaan kahvilan korkea oviportaan takia. Nyt kun toimikunnan kokoukset pidetään palvelutalossa, niin kaikkien ei tarvitse edes poistua kotoaan. - muistan eli elän
Zombi vaan ei muumio kirjoitti:
Hei, minä en ole mikään muumio!
Minä kykenen edelleen käymään omalla rollaattorillani noissa toimikunnan kokouksissa juomassa kahvikupposet vanhojen ystävien kanssa.
Harmillista vain että toimikunnan kokoukset piti siirtää pois Ekbergiltä 25 vuotta sitten. Kaikki kun eivät päässeet sinne rollaattoreillaan kahvilan korkea oviportaan takia. Nyt kun toimikunnan kokoukset pidetään palvelutalossa, niin kaikkien ei tarvitse edes poistua kotoaan.Korjaan väärät tietosi: toimikunta siirtyi pois Ekberiltä jo 29 vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291548- 371451
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551200- 691014
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198996Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16850Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838