elikkäs joo, olen seurustellut pari kuukkautta itseäni vuotta nuoremman pojan kanssa. itse olen 16 ja en ole neitsyt, kun taas poitsuni on. emme ole niinkään keskustelleet asiasta mutta tahtoisin tehdä jonkun aloitteen josta hän huomaisi/älyäisi että haluan harrastaa hänen kanssaan seksiä. olisiko joitakin vinkkejä/omia kokemuksia asiasta?
miten saada pojalta seksiä?
14
947
Vastaukset
- HelBBooo
Ei luulis olevan vaikeeta saada poikaa sänkyyn. Ellei kyseessä ole sitten ns. kaappihomo joka vain koittaa sulautua massaan välttääkseen vittuilulta.
Eli suora kysymys niin usein saadaan suora vastaus. - eat45e748
Teet rikoksen jos menet sänkyyn 15-vuotiaan kanssa.
Suomessa nimittäin suojaikäraja on 16. Haluatko tulla syytetyksi raiskauksesta/seksuaalisesta hyväksikäytöstä? - just tellin'
Voi vitu tampio. Ensinnäkään siinä ei ole mitään laitonta koska ikäero on noin pieni. Ja jos ikä ero olisi niin että kyseessä olisi 21 ja 15 vuotiaat niin syyte tulisi seksuaalisesta hyväksikäytöstä, mutta ei raiskauksesta. Raiskaus tarkoittaa sukupuoliyhteyteen pakottamista, ja tässäkään tapauksessa ei ole siitä kyse.
- 213412421
Onhan se siltikin laitonta-.-'
- just tellin'
213412421 kirjoitti:
Onhan se siltikin laitonta-.-'
ai mikä tuosta laittoman tekee? 16 vuotias ja pari kuukautta nuorempi. Ei mitään laitonta.
Kuka tekee rikoisilmoituksen tuosta? Jos kumpikin sitä haluaa niin tuskin poliisit siitä kuulee.
- mies..
Kysymällä se selviää? :D
Mutta kaikki pojat ei aina heti halua suhteelta seksiä joten jos et ole vitunmoinen huora vaan haluat hyvän suhteen niin ymmärrät että poika ei halua menettää neitsyyttään räkäsellä pikapanolla.
Tai sitten hän häpeää pientä penistään?
Mutta joka tapauksessa tsemppiä teille! - SDHFUDF
Pari vaihtoehtoa:
1. vaihtoehto
Sinä: "Tuu, niin annan sulle kyydit" *nykäset samaan aikaan hihasta ja vinkkaat silmää*
2. vaihtoehto
Sinä: *lämmittelet vähä aikaa*
...
Sinä: *vetäset vaivihkaa seksiin* - 3461578125
No tuota... Itse ainakin olen poika joka kyllä haluaisi olla jonkun kauniin nuoren tytön kanssa, mutta ei koskaan harrastaa seksiä. Mielestäni on hienoa olla harrastamatta seksiä ja rehvastella asialla muille ihmisille!
- testaa
mä tein kerran sillee, et pyysin poikaa meille kattoo leffaa ku muit ei ollu kotona. Sit ku leffaa oli vähä aikaa kulunu aloin vaa kattelee poikaa enemmän ku leffaa.
- panopoika69
suoraa sanot et haluut seksii ni eikös poikaa ala panettaa
- työnnä_peppuun
poikia saa, jos vaan haluaa!
- Anonyymi
Moi haluaisin pojankanssa seksiä mut miun ikäon 8 ja hänen ikä on 8 myös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771545
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71518- 871426
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen851155Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3896- 64856
- 74805
- 52787
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol140738- 79694