kUkA kENEN kANS??

Oljo

kenen arvelette oleven tuleva harryn "valittu"?
entäpä ronin. hermionen, ginnyn, dracon..ym.?

vastauksia kiitos! :)

29

1606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sihus

      yllättäen harry ginnyn kanssa (rowling paljasti chon jääneen pois harryn rakkauskuvioista).

      ron ja hermione ovat jo ajat sitte näyttäneet toisilleen vihreää valoa, mutta edes hermione ei ole tarpeeksi tervejärkinen tajuamaan sitä!! :D (pipipäitä..)

      • sihus

        Jamer Potter ja Sirius Musta!
        selvä pari!, viettivät paljon laatuaikaa yhdessä ja tästä riita kalkaroksen kanssa!

        jamesilla ja kalkaroksella kiistaa komeasta siriuksesta..

        kalkaros vihoittelee edelleen väärästä valinnasta myös siriukselle! :D


      • Connect
        sihus kirjoitti:

        Jamer Potter ja Sirius Musta!
        selvä pari!, viettivät paljon laatuaikaa yhdessä ja tästä riita kalkaroksen kanssa!

        jamesilla ja kalkaroksella kiistaa komeasta siriuksesta..

        kalkaros vihoittelee edelleen väärästä valinnasta myös siriukselle! :D

        Hyvin päätelty, olennkin tässä odotellut, että jokohan joku fiksu tajuaisi.. Sinulle siis aaltoja "sihus"!! :D

        *Ottaa kunnian myöskin itselleen :)*


      • Twil
        sihus kirjoitti:

        Jamer Potter ja Sirius Musta!
        selvä pari!, viettivät paljon laatuaikaa yhdessä ja tästä riita kalkaroksen kanssa!

        jamesilla ja kalkaroksella kiistaa komeasta siriuksesta..

        kalkaros vihoittelee edelleen väärästä valinnasta myös siriukselle! :D

        Sirius oli ihastunut Remukseen, Remus Kalkarokseen, Sirius päätti hoitaa asian lähettämällä Snapun Röttelöön. :P

        (Oon lukenut tälläisen juonikuvion liian monta kertaa kaikentasoisissa fikeissä,että alan kohta pitämään sitä totuutena. Kaikkea sitä voi aivoihinsakin sitten syöttää..)


      • malla
        Twil kirjoitti:

        Sirius oli ihastunut Remukseen, Remus Kalkarokseen, Sirius päätti hoitaa asian lähettämällä Snapun Röttelöön. :P

        (Oon lukenut tälläisen juonikuvion liian monta kertaa kaikentasoisissa fikeissä,että alan kohta pitämään sitä totuutena. Kaikkea sitä voi aivoihinsakin sitten syöttää..)

        Niin se kumminkin meni *naur*

        Ihan varmasti.. Tai no.. Niin no.. Joo.. Ei, kyllä se meni juuri noin miten sen kerroit :D


      • Twil
        malla kirjoitti:

        Niin se kumminkin meni *naur*

        Ihan varmasti.. Tai no.. Niin no.. Joo.. Ei, kyllä se meni juuri noin miten sen kerroit :D

        Tai sitten ei. :P


      • malla
        Twil kirjoitti:

        Tai sitten ei. :P

        Kuka tietää? :D


      • Dobby
        sihus kirjoitti:

        Jamer Potter ja Sirius Musta!
        selvä pari!, viettivät paljon laatuaikaa yhdessä ja tästä riita kalkaroksen kanssa!

        jamesilla ja kalkaroksella kiistaa komeasta siriuksesta..

        kalkaros vihoittelee edelleen väärästä valinnasta myös siriukselle! :D

        ...et Sirius ja James on kuollu??? Niitä ei enää "oikeissa" Harry Pottereissa kannata parittaa.

        Niistä Harryn romansseista et Rowlinghan kerto et Harrylla tulee olemaan jotain säpinää mut vastapuoli ei ole Cho.

        Ginny on ollut ihan liian kauan ihastunut Harryyn ja sillähän on jotain säpinää Deanin kans ja Hermione on liian tärkeässä asemassa joten kumpikaan ei ole varteenotettava vaihtoehto Harryn rakastajaksi.

        Eikä se mitenkään voi olla kukaan Rohkelikko joka on ollut taustahenkilönä ekasta kirjasta asti esim. Lavender Brown tai Pravati Patil (en muista miten ne kirjotettiin mut jotain sinnepäin)

        Mutta valitettavaa on että Luna on just sopiva siihen. Aiemmin taustahenkilönä pysynyt, tärkeämpään rooliin noussut tyttö. Lööperi on noussut jopa Ginnyn ja Nevillen kanssa samaan tasoon eli sellaseks "tärkeäks taustanäytteliäks". Hänhän oli mukana taikaministeriössä auttamassa Harrya. Harrya vuotta nuorempi, Korpinkynsi. Lööperi on just Harrylle sopiva sekopää!!!

        Toivottavasti olen väärässä=) Luna on nimittäen liian...kauhea...


    • Sunrise

      Minä en ainakaan suostu uskomaan, että Harryn ja Chon tarina olisi kokonaan lopussa! Rowling yrittää vain hämätä meitä.. Cho on selvästi vielä pihkassa Harryyn. Uusi kundi junassa oli vain yritys tehdä Harry mustasukkaiseksi!

      Vai mitä??

      • malla

        En mä oikeen tiiä.. Ööh..

        Ei, niitten juttu on ohitte jo. Ja piste (.)

        :D


    • Patrick Bateman

      En toivo, mutta oletan Ronin ja Hermionen menevän yhteen. Harrylle en jaksa toivoa ketään, luin eilen vitosen uudelleen, ja luulen, ettei siltä riitä rakkauteen mielenkiintoa. Ginnyn kanssa se ei nyt ainakaan pistä hynttyitä yhteen, mun mielestä Rowling teki sen vitosessa selväks Harryn oman äänen kauta.
      Periaatteessa ihan sama muten, kunhan ei mitään Hermione/Draco- tai Ginny/Draco- tai yleensäkään ?/Draco-juttua. Se jätkä etoo kyllä niin..

      • malla

        Kerrankin joku joka alkaa olla samoilla raiteilla minun kanssa!

        Harry ei tule ikinä seurustelemaan kummiskaan kenenkään kanssa.. Ei kummiskaa tule.

        Ron ja Hermione.. No, siihen en kyllä uskalla ihan oikeasti ottaa kantaa :D

        Draco EI kerrassaan saa alkaa seurustelemaan kenenkään rohkelikon, puuskupuhin tai korpinkynnen kanssa, ehei. Ne ovat pelkästään ficcejä varten :D


      • Patrick Bateman
        malla kirjoitti:

        Kerrankin joku joka alkaa olla samoilla raiteilla minun kanssa!

        Harry ei tule ikinä seurustelemaan kummiskaan kenenkään kanssa.. Ei kummiskaa tule.

        Ron ja Hermione.. No, siihen en kyllä uskalla ihan oikeasti ottaa kantaa :D

        Draco EI kerrassaan saa alkaa seurustelemaan kenenkään rohkelikon, puuskupuhin tai korpinkynnen kanssa, ehei. Ne ovat pelkästään ficcejä varten :D

        Rowling toki lupasi, että Harryllä on jotain säpinää tulevissa kirjoissa, mutta mä luulen, ettei se tuu kestämään paljoa kauempaa ku Chonkaan kanssa...

        Ron ja Hermione on vähän liian ilmeinen, että ensin vihataan ja sitten rakastetaan, mutta jos Row niin tahtoo, niin mikäs minä olen tuomitsemaan.

        Emt, Draco varmaan ottaan sen... Pansy Parkinson. Nehän meni tanssiaisiin yhdessä, ja Pansy taitaa olla sitä tyyppiä jonka Draco haluaa vierelleen: ei omaa tahtoa ja roikkuu Dracossa vinkuen ihastuksesta...


    • pullahiiri

      .. hmm.. Luna voisi olla valitettavasti varteenotettava.. toivottavasti olen väärässä!!!

      • Lööperi

        luna o mukava tyttö, jolla on oma staili! xD sitä paitsi, se saattaa olla tuleva muotisuunnittelija, veikkaisin ;) se on vielä pikkunen, siitä tulee viä jotai, sanokaa miun sanonee!


    • tazza

      mutta toivon....että se olisi

      Hermione tai Ginny :-)

    • Sametti

      Niin minäpä olen ilkeä teille ja sanon, että
      TONKS JA REMUS. (anteeksi caps lockin käyttö)
      :D Koska vitosessa Row tykkäsi ilmeisesti laittaa Tonksin aina Remuksen lähelle, kantamaan tämän kanssa arkkua, seisomaan tämän vieressä.. jne. :D Tai sitten olen lukenut liikaa fikkejä, mutta kun luin ekan kerran vitosta, sain sellaisen ahaa -elämyksen, että Remus ja Tonks on ihan luotu toisilleen.

      Ikäero? MIKÄ ikäero? Onhan Landon Star Warsissa Tendra Risanttia 27vuotta vanhempi. Ei sen enempää. x))))

    • Kristal

      En ole kauhean kiinnostunut Harryn "valitusta" se jätkä sais jäähä nuoleen näppejään^^No okei,jos Luna ja Harry menee yhteen niin mä varmasti nauran..xD Ginny ja harry ei mene yhtee(mielestäni Ginny on liian hyvä sille potalle)
      Mut jos joku pari Harrylle pitää tunkee niin se on sit,tuota noin..Joko aivoni ovat liian väsyneet tai en saa ketään mieleeni..O.o
      Ronin valituksi epäilen Hermionne,mutta kyl Ron ja Lunaki vois mennä yhteen..Oikeastaan ne sopis paljon paremmin ku Harry ja Luna....
      Eip Row kirjottaa melko varmasti,et Ron ja Hermionne,mut kiva pari seki on^^

    • sihus

      onko kukaan aatellu tonksia (siis nymfadoraa) harryn partneriksi? viis ikäerosta, tonks änkes jo vitosessa joka paikkaan harryn kans.. ;)

      ja tuleekohan neville saamaan ketään...!?

      • Twil

        Se on niin herttainen, ja se on saanut vähän eloakin itseensä nyttemmin. Että olisi se tavallaan ihan hyvä juttu,mutta toisaalta aivan samantekevää. Mutta Neville on hyvä tyyppi! (Pahoittelen tätä lässytystä,syvästi.)

        Hmm,aika jännä toi Tonks-ajatus,itselleni ei olisi tullut mieleenkään.


      • marie

        Vähän tälläisiä olen itsekseni mietiskellyt:

        Harry & Tonks (Kun Harry ensin valmistuu Tylypahkasta. Harry on kypsä ikäisekseen, vähät ikäerosta! Saattaisivat olla yhtä hyvä pari kuin James ja Lily.)
        Ron & Hermione
        Ginny & joku vanhempi Rohkelikko
        Draco & joku "puhdasverinen", nuorempi Luihuinen ?
        Neville & Luna ???

        Kuka mielestänne sopisi Percylle?


      • sihus
        marie kirjoitti:

        Vähän tälläisiä olen itsekseni mietiskellyt:

        Harry & Tonks (Kun Harry ensin valmistuu Tylypahkasta. Harry on kypsä ikäisekseen, vähät ikäerosta! Saattaisivat olla yhtä hyvä pari kuin James ja Lily.)
        Ron & Hermione
        Ginny & joku vanhempi Rohkelikko
        Draco & joku "puhdasverinen", nuorempi Luihuinen ?
        Neville & Luna ???

        Kuka mielestänne sopisi Percylle?

        toi oli aika hyvä! :) mitenkähän en ite ees aatellu moista. siis oikeesti, ei mitään piilovittuilua!


    • Artemis90

      No tietysti
      Ron/Hermione
      Draco/Ginny (Ihana Romea ja Julia-tarina...)
      Ja... *rumpujen pärinää*
      Harry ja Luna!!!

      • Artemis90

        Kattokaas... Ginny ja Draco9 rakastuu = Romea ja Julia-tarina...
        Ja Dracosta paljastuu uuusia pehmeitä (Kirjoitinko minä juuri pehmeitä?!?) puolia...
        Niin se menee....!!! ;)
        *Rumpujen pärinää*


      • Artemis90

        Kattokaas... Ginny ja Draco rakastuu = Romeo ja Julia-tarina...
        Ja Dracosta paljastuu uuusia pehmeitä (Kirjoitinko minä juuri pehmeitä?!?) puolia...
        Niin se menee....!!! ;)
        *Rumpujen pärinää*


    • marie

      Vähän tälläisiä olen itsekseni mietiskellyt:

      Harry & Tonks (Kun Harry ensin valmistuu Tylypahkasta. Harry on kypsä ikäisekseen, vähät ikäerosta!)
      Ron & Hermione
      Ginny & joku vanhempi Rohkelikko
      Draco & joku "puhdasverinen", nuorempi Luihuinen ?
      Neville & Luna ???

      Kuka mielestänne sopisi Percylle?

      • marie

        Tämä viesti tuli nyt kuitenkin näköjään 2 kertaa. Ensin en saanut sitä lainkaan lähetettyä vaikka yritin 5 kertaa. Explorerissa oli ongelmia ja sain ne nyt vasta fiksattua. Anteeksi vielä kerran!


    • FirenZe

      ..Ron ja Luna? Lunahan ainakin vaikutti hyvinkin kiinnostuneelta Ronista Tylypahkan junassa 5.ssä kirjassa ;) Vitsikin muistaakseni nauratti Lunaa hätkähdyttävän paljon..

      Ron tosin saattaa olla eri mieltä yhteensopivuudesta näin alkuun, mutta onhan se todettu ettei Ron mikään ruudinkeksijä ole rakkausasioissa..

    • Anonyymi

      Uskoisin Remus ja Tonks,ne ainakin sopis yhteen tosi hyvin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe