moro,miten kytketään,ja vaatiiko jotain lisätävää????traktorissa on vain paine /paluu,liittimet...,traktori muualla,miten /mitä pitää laitta että saan käännön toimimaan.on vain kiinteä perälevy ennen ollut ,en ole ollut tekemisissä hydryliikan kanssa.mökkitraktori kyseessä.
kiitos etukäteen
hydr.perälevy
7
703
Vastaukset
- jep,jep
Riippuu kuinka kehittynyt on mökkitraktorisi hydrauliikka. Kahdella hydrauliliittimellä toimii, jos molempiin liittimiin saat paineen / paluun.
Jos hydraulinen työntövarsi toimii, pelittää hydr.perälevykin. - Nääs...
Jos samalta venttiililtä tulee vain yksi linja(putki) , siis yksi liitin/venttiili on se todennäköisimmin kippi hydrauliikka jossa vapaapaluu/pito/paine.
Jos on venttiili josta tulee kaksi linjaa silloin on todennäköisesti tarvitsemasi 2-suuntainen hydrauliikka jossa pito asennon lisäksi öljyt pääsee aina palaamaan toista linjaa silloin kun toinen linja on paineistettu.
Jos ei ole kaksi suunta venttiiliä niin silloin sellainen tarvitsee hommata ja asentaa jos meinaa käyttää vaikkapa sitä hydr. perälevyä. - A-siantuntija
On myös hydr.venttiilejä traktoreissa, jotka saa vaihtoehtoisesti 2- tai 1-toimiseksi lohkon kyljessä olevaa hanaa kietämällä ääriasennosta toiseen.
- hydr.asentaja
Pitänee hankkia pitkät letkut kun traktori on muualla tai kysyä naapurilta voisiko se kääntää.
- tietämätön auraaja
kiitos vastauksista,kone on kotkassa ja ukko hesassa,ostin just tuon perslevyn ja en ole tajunnut kysäistä tuota paine hommaa(konttorirotta),mutta pitänee käydä ihk:ssa.kone on belarus 826,ja 4 liitin reikää takana.kerran kysäisin ,että pitää hommaa mangneetti venttiili???
- Ei
tarvita mankkuventtiiliä, sulla on pelekuunassa kaksitoimisia lohkoja käytössä.
- Traktorimies..
2 kpl 2toimisia hydrauli liittimiä.. älä mene ikh:lle vaan laita levy perään ja letkut oikein päin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265