siis hyi XD

XD XD hah hah

mä oon aika hyvis väleis mun veljen kaa ja mun kaverit teki aika nolon jutun. no mun veli tuli yläasteelle ja kaverit ei tienny siit. mun veli on mua nuorempi ja pitempi ( ei sit ihme). no mä menin juttelee mun veljelle ja sen kavereille ja kun palasin mun kavereiden luo ne kysy : kukas toi on ;). ja olin nauraa itteni kuoliaaks ja sain sanottuu se on mun veli ja kaverit jäi hiljaseks. mitä tuli sanottuu XD XD

5

727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi hyvänen aika

no voi hyvänen aika sentään,olise hyvä ette kuollut nauruun
      mitähä vitun järkee tuossaki sun viestissä on
      missä kohtaa tuos asiassa on mitää tai jotai noloo

• ANNIH <3<3

OIKEESTI SII EI VOI OLLA TOTTA OMG OMG OMG XD XD XD VÄHÄ NOLOO SIIS IHQ D44 VÄHÄ MUA OIS NOLOTTANU!!!

• J005115

5115 D44 H31 ,, MU4K1 015 N0L0TT4NU V4RM44 41K K1V45T J05 0151N M3NNY T3K33 N01N ! 0MQ0MQ 4XD33

• gfddssssssssssssssss

mee vittuu, demilissu (AP)!

• fddfdgdf

Repesin noille kommenteille^ :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      85
      4052
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      35
      3121
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      100
      2285
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2108
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      81
      1866
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      27
      1821
    7. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1810
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1557
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1527
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1501
    Aihe