mä oon aika hyvis väleis mun veljen kaa ja mun kaverit teki aika nolon jutun. no mun veli tuli yläasteelle ja kaverit ei tienny siit. mun veli on mua nuorempi ja pitempi ( ei sit ihme). no mä menin juttelee mun veljelle ja sen kavereille ja kun palasin mun kavereiden luo ne kysy : kukas toi on ;). ja olin nauraa itteni kuoliaaks ja sain sanottuu se on mun veli ja kaverit jäi hiljaseks. mitä tuli sanottuu XD XD
siis hyi XD
XD XD hah hah
5
783
Vastaukset
- voi hyvänen aika
no voi hyvänen aika sentään,olise hyvä ette kuollut nauruun
mitähä vitun järkee tuossaki sun viestissä on
missä kohtaa tuos asiassa on mitää tai jotai noloo - ANNIH <3<3
OIKEESTI SII EI VOI OLLA TOTTA OMG OMG OMG XD XD XD VÄHÄ NOLOO SIIS IHQ D44 VÄHÄ MUA OIS NOLOTTANU!!!
- J005115
5115 D44 H31 ,, MU4K1 015 N0L0TT4NU V4RM44 41K K1V45T J05 0151N M3NNY T3K33 N01N ! 0MQ0MQ 4XD33
- gfddssssssssssssssss
mee vittuu, demilissu (AP)!
- fddfdgdf
Repesin noille kommenteille^ :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?772852Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,282577Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville472371Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.122074Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1111592- 1671403
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa281102- 521072
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih15856Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois110834