kyllä. aluksi tämä oli vain varhaisteinin ihkutus juttu. ja ei. se ei ole enää sellaista. Kolmen vuoden ajan olen nyt pohtinut näitä asioita. Etsinyt vamppyyreja, kokeillut taikoja. Kun asia vain niin kovasti minua kiinnostaa.
tähän kirjoitukseen kaipaan vain sellaisia vastauksia jotka neuvovat minulle taikuudesta tai vamppyyreista tms. Tai haluavat keskusetlla muuten vain asiasta kanssani. mutta en kaipaa ihmisiä, jotka tulevat kommentoimaan "keski-ikä 13 v" tai "vitun idiootit ei vamppyyreita tai kummituskii ole olemassa!". ja en siis itse ole mikään 13-vuotias, vaan puolen vuoden päästä jo 17.
rakkaudella: minä
nyt loppu tää
aloittaja:p
1
143
Vastaukset
- ytyutyryy6674646465
Murkku se pohdiskelee...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945462
- 564191
- 342399
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282218Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331332Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201158T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431051- 221048