Ei tarvinnut kuin kerran nähdä, ja olen taas täällä kuopassa kipuamassa ylöspäin. Yritän kovasti ponnistella ja ymmärtää miksi putosin, miksi täältä on niin vaikea nousta, ja etenkin tämä: mikä on se syy että edes yritän. Kiitos vaan, eihän tämä hänen syytään ole, mutta jotenkin tekis mieli tarttua nilkasta ja nykäistä se tänne pohjalle ja kysyä: Miltä nyt tuntuu?
viuuuuh... ja pläts
7
167
Vastaukset
- Scream loud
ÄÄH...*kiljuu*. Mikä on?
- i scream yum yum
Kysy mieluummin mikä ei ole, tulee lyhyempi vastaus. Tai oikeestaan, annetaan olla.
- Scream loud
i scream yum yum kirjoitti:
Kysy mieluummin mikä ei ole, tulee lyhyempi vastaus. Tai oikeestaan, annetaan olla.
Ok..... Ei tätä kyllä jaksa nätä ainaisia...
vituttaa hänen ja omankin puolesta väärinkäsitykset täällä,ei tee hyvää :(
Aina pitäisi olla oikomassa puolin ja toisin niitä. - screaming my ass off
Scream loud kirjoitti:
Ok..... Ei tätä kyllä jaksa nätä ainaisia...
vituttaa hänen ja omankin puolesta väärinkäsitykset täällä,ei tee hyvää :(
Aina pitäisi olla oikomassa puolin ja toisin niitä.Voi kuule, et arvaakaan paljonko mua vituttaa. :( Energian tuhlausta, sanon minä. Tää hiivatin palsta, en voi sanoin kuvailla.
- Scream loud
screaming my ass off kirjoitti:
Voi kuule, et arvaakaan paljonko mua vituttaa. :( Energian tuhlausta, sanon minä. Tää hiivatin palsta, en voi sanoin kuvailla.
Totta turiset! Vituttaaaa!
- scrreeeeeaaammmmm!!!
Scream loud kirjoitti:
Totta turiset! Vituttaaaa!
Se mikä ei tapa - vituttaaa!!!!!!!!!!
Eteenpäin sanoi mummo lumessa. Se sopii suossakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354643- 563210
- 302873
- 612815
- 62400
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542185- 211642
- 181601
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81538- 161514