Ei tarvinnut kuin kerran nähdä, ja olen taas täällä kuopassa kipuamassa ylöspäin. Yritän kovasti ponnistella ja ymmärtää miksi putosin, miksi täältä on niin vaikea nousta, ja etenkin tämä: mikä on se syy että edes yritän. Kiitos vaan, eihän tämä hänen syytään ole, mutta jotenkin tekis mieli tarttua nilkasta ja nykäistä se tänne pohjalle ja kysyä: Miltä nyt tuntuu?
viuuuuh... ja pläts
7
159
Vastaukset
- Scream loud
ÄÄH...*kiljuu*. Mikä on?
- i scream yum yum
Kysy mieluummin mikä ei ole, tulee lyhyempi vastaus. Tai oikeestaan, annetaan olla.
- Scream loud
i scream yum yum kirjoitti:
Kysy mieluummin mikä ei ole, tulee lyhyempi vastaus. Tai oikeestaan, annetaan olla.
Ok..... Ei tätä kyllä jaksa nätä ainaisia...
vituttaa hänen ja omankin puolesta väärinkäsitykset täällä,ei tee hyvää :(
Aina pitäisi olla oikomassa puolin ja toisin niitä. - screaming my ass off
Scream loud kirjoitti:
Ok..... Ei tätä kyllä jaksa nätä ainaisia...
vituttaa hänen ja omankin puolesta väärinkäsitykset täällä,ei tee hyvää :(
Aina pitäisi olla oikomassa puolin ja toisin niitä.Voi kuule, et arvaakaan paljonko mua vituttaa. :( Energian tuhlausta, sanon minä. Tää hiivatin palsta, en voi sanoin kuvailla.
- Scream loud
screaming my ass off kirjoitti:
Voi kuule, et arvaakaan paljonko mua vituttaa. :( Energian tuhlausta, sanon minä. Tää hiivatin palsta, en voi sanoin kuvailla.
Totta turiset! Vituttaaaa!
- scrreeeeeaaammmmm!!!
Scream loud kirjoitti:
Totta turiset! Vituttaaaa!
Se mikä ei tapa - vituttaaa!!!!!!!!!!
Eteenpäin sanoi mummo lumessa. Se sopii suossakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448781
- 785302
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383824Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543212Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403050
- 412246
- 331778
- 2091727