Hei älkää pliis läiskikö jos kirjotan vääriä sanoja!:D
Siis mulla on joku rakkauden puutos elämässä ja jotenkin oon rakastunut tähän anime juttuun. Tuntuu korvaavan mun elämästä sen rakkauden puutoksen. Joten se asian ydin oli se että pliis te viisaat ihmiset jotka tiedätte enemmän näistä jutuista kun minä että mitkä on hyvä tollassia rakkaus anime sarjoja? Tai sitten jotain kivoja prinsessa anime juttuja? :) Ite oon kattonut jotain Ranmaa ja Love Hinaa mutta haluu kattoo vielä lisää ku vauhtiin kerran oon jo päässyt. :)
Eikä oikeestaan oo jäänyt mitään käteen kun oon netistä yrittäny vähän katella.
Auttakaa tyhmää pulassa
4
180
Vastaukset
- asmaa
KissXSis
-tommoi pikkusen pervo anime mut tosi hyvä
B Gata H Kei
- yksinkertaisesti suosittelen :--) - shoujoloverrrr
jtn shoujoa kenties~?
Kaichou wa Maid-sama
- komediaa ja romantiikkaa, tosin jos "mary sue" hahmot ärsyttävät niin kierrä kaukaa
Toradora
- komediaa ja romantiikkaa, tosin loppua kohti muuttuu vakavammaksi
To Love-Ru
- monta naista ja yksi mies, melko lailla Love Hina malliin. Melko echhi (=pervohko)
Kimi ni Todoke
- erittäin siirappinen, ja vähemmän toiminta ja enemmän ihmissuhdepainotteinen kuin esim. Ranma.
Siinä muutama omakohtainen suositus. :D- narutohomo
Aaltojen Kuohu
Hyvä anime
- Pitää katsoa pari kertaa ennen kun tajuaa juonen (itsellä ainakin)
Sydämen Kuiskaus
Tarina on ihana, tykkään :3
Hayao Miyazakin elokuva
- Pikkusen tylsä 8D
School Rumble
Hauskimpia animeita joita olen katsonut :D
Alku oli todella hyvin ideoitu ..
- .. Loppua kohden meni vähän into :D
- Loppu oli outo XD
Fruits Basket
Tykkään, romantiikkaa mukavasti :3
Myös hauska :3
Sai minut ainakin lopussa herkistymään XD
- Tylsiä kohtia löytyy välillä..
Siinä ois muutamia :3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427