Hei älkää pliis läiskikö jos kirjotan vääriä sanoja!:D
Siis mulla on joku rakkauden puutos elämässä ja jotenkin oon rakastunut tähän anime juttuun. Tuntuu korvaavan mun elämästä sen rakkauden puutoksen. Joten se asian ydin oli se että pliis te viisaat ihmiset jotka tiedätte enemmän näistä jutuista kun minä että mitkä on hyvä tollassia rakkaus anime sarjoja? Tai sitten jotain kivoja prinsessa anime juttuja? :) Ite oon kattonut jotain Ranmaa ja Love Hinaa mutta haluu kattoo vielä lisää ku vauhtiin kerran oon jo päässyt. :)
Eikä oikeestaan oo jäänyt mitään käteen kun oon netistä yrittäny vähän katella.
Auttakaa tyhmää pulassa
4
180
Vastaukset
- asmaa
KissXSis
-tommoi pikkusen pervo anime mut tosi hyvä
B Gata H Kei
- yksinkertaisesti suosittelen :--) - shoujoloverrrr
jtn shoujoa kenties~?
Kaichou wa Maid-sama
- komediaa ja romantiikkaa, tosin jos "mary sue" hahmot ärsyttävät niin kierrä kaukaa
Toradora
- komediaa ja romantiikkaa, tosin loppua kohti muuttuu vakavammaksi
To Love-Ru
- monta naista ja yksi mies, melko lailla Love Hina malliin. Melko echhi (=pervohko)
Kimi ni Todoke
- erittäin siirappinen, ja vähemmän toiminta ja enemmän ihmissuhdepainotteinen kuin esim. Ranma.
Siinä muutama omakohtainen suositus. :D- narutohomo
Aaltojen Kuohu
Hyvä anime
- Pitää katsoa pari kertaa ennen kun tajuaa juonen (itsellä ainakin)
Sydämen Kuiskaus
Tarina on ihana, tykkään :3
Hayao Miyazakin elokuva
- Pikkusen tylsä 8D
School Rumble
Hauskimpia animeita joita olen katsonut :D
Alku oli todella hyvin ideoitu ..
- .. Loppua kohden meni vähän into :D
- Loppu oli outo XD
Fruits Basket
Tykkään, romantiikkaa mukavasti :3
Myös hauska :3
Sai minut ainakin lopussa herkistymään XD
- Tylsiä kohtia löytyy välillä..
Siinä ois muutamia :3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481