Hei älkää pliis läiskikö jos kirjotan vääriä sanoja!:D
Siis mulla on joku rakkauden puutos elämässä ja jotenkin oon rakastunut tähän anime juttuun. Tuntuu korvaavan mun elämästä sen rakkauden puutoksen. Joten se asian ydin oli se että pliis te viisaat ihmiset jotka tiedätte enemmän näistä jutuista kun minä että mitkä on hyvä tollassia rakkaus anime sarjoja? Tai sitten jotain kivoja prinsessa anime juttuja? :) Ite oon kattonut jotain Ranmaa ja Love Hinaa mutta haluu kattoo vielä lisää ku vauhtiin kerran oon jo päässyt. :)
Eikä oikeestaan oo jäänyt mitään käteen kun oon netistä yrittäny vähän katella.
Auttakaa tyhmää pulassa
4
151
Vastaukset
- asmaa
KissXSis
-tommoi pikkusen pervo anime mut tosi hyvä
B Gata H Kei
- yksinkertaisesti suosittelen :--) - shoujoloverrrr
jtn shoujoa kenties~?
Kaichou wa Maid-sama
- komediaa ja romantiikkaa, tosin jos "mary sue" hahmot ärsyttävät niin kierrä kaukaa
Toradora
- komediaa ja romantiikkaa, tosin loppua kohti muuttuu vakavammaksi
To Love-Ru
- monta naista ja yksi mies, melko lailla Love Hina malliin. Melko echhi (=pervohko)
Kimi ni Todoke
- erittäin siirappinen, ja vähemmän toiminta ja enemmän ihmissuhdepainotteinen kuin esim. Ranma.
Siinä muutama omakohtainen suositus. :D- narutohomo
Aaltojen Kuohu
Hyvä anime
- Pitää katsoa pari kertaa ennen kun tajuaa juonen (itsellä ainakin)
Sydämen Kuiskaus
Tarina on ihana, tykkään :3
Hayao Miyazakin elokuva
- Pikkusen tylsä 8D
School Rumble
Hauskimpia animeita joita olen katsonut :D
Alku oli todella hyvin ideoitu ..
- .. Loppua kohden meni vähän into :D
- Loppu oli outo XD
Fruits Basket
Tykkään, romantiikkaa mukavasti :3
Myös hauska :3
Sai minut ainakin lopussa herkistymään XD
- Tylsiä kohtia löytyy välillä..
Siinä ois muutamia :3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268