Hei älkää pliis läiskikö jos kirjotan vääriä sanoja!:D
Siis mulla on joku rakkauden puutos elämässä ja jotenkin oon rakastunut tähän anime juttuun. Tuntuu korvaavan mun elämästä sen rakkauden puutoksen. Joten se asian ydin oli se että pliis te viisaat ihmiset jotka tiedätte enemmän näistä jutuista kun minä että mitkä on hyvä tollassia rakkaus anime sarjoja? Tai sitten jotain kivoja prinsessa anime juttuja? :) Ite oon kattonut jotain Ranmaa ja Love Hinaa mutta haluu kattoo vielä lisää ku vauhtiin kerran oon jo päässyt. :)
Eikä oikeestaan oo jäänyt mitään käteen kun oon netistä yrittäny vähän katella.
Auttakaa tyhmää pulassa
4
181
Vastaukset 4
- asmaa
KissXSis
-tommoi pikkusen pervo anime mut tosi hyvä
B Gata H Kei
- yksinkertaisesti suosittelen :--) - shoujoloverrrr
jtn shoujoa kenties~?
Kaichou wa Maid-sama
- komediaa ja romantiikkaa, tosin jos "mary sue" hahmot ärsyttävät niin kierrä kaukaa
Toradora
- komediaa ja romantiikkaa, tosin loppua kohti muuttuu vakavammaksi
To Love-Ru
- monta naista ja yksi mies, melko lailla Love Hina malliin. Melko echhi (=pervohko)
Kimi ni Todoke
- erittäin siirappinen, ja vähemmän toiminta ja enemmän ihmissuhdepainotteinen kuin esim. Ranma.
Siinä muutama omakohtainen suositus. :D- narutohomo
Aaltojen Kuohu
Hyvä anime
- Pitää katsoa pari kertaa ennen kun tajuaa juonen (itsellä ainakin)
Sydämen Kuiskaus
Tarina on ihana, tykkään :3
Hayao Miyazakin elokuva
- Pikkusen tylsä 8D
School Rumble
Hauskimpia animeita joita olen katsonut :D
Alku oli todella hyvin ideoitu ..
- .. Loppua kohden meni vähän into :D
- Loppu oli outo XD
Fruits Basket
Tykkään, romantiikkaa mukavasti :3
Myös hauska :3
Sai minut ainakin lopussa herkistymään XD
- Tylsiä kohtia löytyy välillä..
Siinä ois muutamia :3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639