Moro!
Olen kaveriporukan kanssa softaillut tollaisella halpisvempulla ja ajattelin nyt siirtyä vähän kovempiin aseisiin. Ajattelin ostaa isoveljeni Gekon. Minkälainen ase on, eli miten kestää ja toimii?
Minkälainen on GSG G36C
35
1277
Vastaukset
- S.T.A.L.K.E.R.
Jos pyssy on isoveljesi, niin etköhän nyt voi kokeilla sitä ja tehdä mielipidettä siitä.
Jos et voi kokeilla, niin voin sanoa että siitä on 2 versiota: toinen, alle 100€ maksava on tosi huono, ei varaosia tai tehoa yhtään. Toinen n.150€ maksava on kelpo peli, ehkä hieman huonompi kuin JG:n.
Jos isoveljesi tietää yhtään aseista, niin kannattaa kysyä, onko aseessa metallinen vai muovinen rataslaatikko. Jos se on metallinen, osta. Jos muovinen, tuhlaat rahasi.
Sinä ydinasiat. Source(s): experience
Kaverilla oli tuo GSG:n muoviboksinen ja ihan hauska, mutta meni rikki hetkessä ja kantama oli kammottavan huono, n.10-15m 0.12g kuulilla. - ipju
Ok, kiitos tiedosta.
- Oon tietäjä,usko mua
Joo en usko että on mikään hyvä,hinnasta sen voi kyllä päätellä,jos nyt siitä proairsoftissa myytävästä pyssystä puhutaan. Luulen että on aika lussu, niinku stalkkerin kaverin ase oli ollut. Kerää rahaa ja osta joku Cyman sähkö.
- ostakaa mun AC:n 36
vitun mulkut vetäkkä käteen
- Ei osteta
Se on sitten ''vetäkää'', eikä vetäkkä :)
- terveppäterve
fail
Jos haluat gekon osta JG. Jos puhut 7.2v aseesta niin älä osta.
- Lahna2160
Mulla on GsG G36C 7,2 v ei saa mitään lisä varusteita ja lähtee vaa 93 m/s en suosittele!
- lol696969
siis 60m/s
- Jaajaahaa
lol696969 kirjoitti:
siis 60m/s
Se lähtee kyllä 91m/s et jos
siitä lähetää... - Kobiotti
Et jos siitä lähetää voi vittu
- helekutin hyvä
Siis asia on kylläkin niin, että tuo proairsoftin GsG g36c se 69,00 hintanen on hyvä saa varusteita akku ja laturi tähtäin ja äänenvaimennin tulee mukana ja kun hankit paremman akun ja lippaan se on helvetin hyvä. Osoite: Proairsoft.com ®
- helekutin hyvä
Ja unohdin ampuu 93m/s ei metrii vaan metreis joku 50
- ...
"laturi tähtäin" heieh
- ljvjhdllhfkjh
Saan gsg g36c n synttäri lahjaks
- Herätys
Säälin sinua.
- KIITOS
Meinasin ite ostaa ton mut ku katon näitä kommentteja nii empä taida ostaakkaan :D KIITOS! ostan mielummin cybergun AK-47!
- Entiedämitään
Riippuu vähän että onko halvemman sarjan paska ''airsoft aseita'' vai kalliimman sarjan kunnon pyssyjä.
- jube5
mulla on ollut g36c noin 4 vuotta itse huoltanut hyvin ja toimii kuin uusi se jing gongi makso 150e tosi halpa laatu suhteen
http://www.airsoftnet.fi/kauppa?page=shop.product_details&flypage=flypage_new.tpl&product_id=858&category_id=95 - airsoftfin
GSG:n tuo ase on suoraan sanottuna täysi paska.
- jboy2
kaverilla on toi gsg g36c ihan kakka
- kestävä on juu
Itselläni on tuo gsg g36c 7,2 kantama ja lähtönoppeus ei parhaasta päästä mut kestävä on kokemuksia on kerran softattiin kaveriporukalla olin täyessä vauhissa semmosella noin 1m korkialla korokkeella ni siin oli joku juttu ja siihen kompastuin ensi ase paukahti täysiä kylykee ja siitä tippu taittoperä eellä maaha ja mää täysiä päälle ei asseesee vahinkoja mut itelle komia mustelma kylykee :))
- erikpaskaa on'
en oikee tiedä kannattaako GSG G36C 7.2 asetta ostaa onko neuvoja ku luen niin jotkut sanoo hyväks jotkut ja jotkut ***********************''''''''''
- iskä
muksu haluaisi tollasen, toimiiko edes sen verran et menee lapsen leluna?
- Gluu
Jos iskä puhut nimenomaan tuosta 7.2 volttisesta versiosta eli jonka hinnat pyörii 70-90e välissä niin totean että menee ja ei mene. Menee jos tarkotus on vähän päästä ammuskelemaan takapihalla tai ottaa iskän tai muun kans pientä leikkimielistä matsia. Teho ja tarkkuus riittää lyhyille, alle 20-25m matkoille, kantaa toki kauemmaksikin mutta ei ole enää tarkka. Ei mene siinä mielessä että tuokaan ei missään nimessä ole sellanen jota voi ihan pienelle lapselle antaa "leluksi" omin päin leikittäväksi. Ilman suojalaseja kuula on erittäin vaarallinen silmille ja jos vierestä toista ihmistä paljaalle iholle ampuu niin kyllä se vähän kirpasee. Oikein käytettynä ja suojalasien kanssa airsoft aseet toki ovat aivan turvallisia.
Jos taas kyseinen lapsi on vähän vanhempi ja hällä on tarkotus harrastaa kaveriensa kanssa airsoftia vähän enemmän tosissaan niin tuosta mainitusta aseesta alkaa ominaisuudet äkkiä loppua. Ensinnäkin merkittävä osa aseen koneistosta (kuin myös ulkokuoret) on muovia eikä voi odottaa että ase pysyisi kunnossa niin pitkään ettei olisi järkevämpää ostaa suoraan laadukkaampi ase. Ennen pitkää koneisto antaa periksi ja metsässä rymytessä helposti tukit halkeaa.
Jälkimmäisessä tapauksessa on järkevintä katsella sähkötoimisia rynnäkkökivääreitä n. 150e hintaluokassa. Esimerkiksi Cymalta / Cybergunilta tuohon hintaluokkaan löytyy täysin pelikelposia aseita, kuten AK 47 (http://www.milgear.fi/fi/product/ak47-cybergun-ak47-kahdella-lippaalla/1876) joka on suosittu, luotettavaksi todettu ja teholtaan hyvä. Nämä aseet muistuttavat ulkomuodoltaan jo hyvin lähelle aitoja. Rakenne on tuohon ensinnämainittuun alle satasen aseeseen moninverroin jämäkämpi, koneiston rattaat metallisia (lue: kestäviä) ja teho sellainen että 30-40m päähän osuu varsin luotettavasti ja maksimi kantomatka jossain 50-60m paikkeilla. Tämän hintaluokan aseita voi myös löytää tarjouksissa n. 120-140e hintaan. (esimerkki: http://www.milgear.fi/fi/product/ak47-beta-cyma-cm037-/558)
Tässä jonkinlainen tietopläjäys nimimerkille iskä ja toki muillekin jotka airsoft asetta ovat hankkimassa.
- stalker5335
se on hyvä ose
hdrhrrhghbxf - hermanni
minaklaisia kuulia kannattaa käyttää tuossa aseessa?
- lololkolo softaaja
36ammoo lippaas paska
- G36
siis come on gunfirest saa JG G36C 90€... paaaaljon parempi eikä ees toimituskului... siihen perushuolto ja parempi akku/laturi niin ollaan jo hyvän äärellä
- Hyvägsgg36c
GsG g36c on hyvä aloittajalle silllä siinä löytyy kaikki mitä tarvitset suunnilleen airsoft aseessa.Halpa ja hyvä en sanoi si huonoksi jos osaa softata.
- Kobiotti
Hyi hel*****, kallis eikä toimi, ei todellakaan ole hyvä
- ebunasf
Tuo Gekko on kyllä aika huono, huonot lähöt, huonot sisukset jne.
- jaa69
Itelläni on se gsg kalliimpi versio toimi ehkä puolisen vuotta hyvin mutta kun alkaa ampumaan niin minuutin päästä ei ammu vaikka hyvä akku joka toimii toissessa aseessa
- jaa69
siis gsg g36c expert series kavereilla on toiminut hyvin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162326
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897- 45821
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää134816- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44725Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673