Tästä äidistä tuli nyt välinpitämätön

dsdfgs

vuoskaudet oon ton nuoren neitin kanssa taistellut ja nyt tuli mitta täyteen. Lauantaina piti lähtee yhdessä ostamaan talvitakkia ja samalla reissulla parissa muussakin paikassa, mitä tekee tyttö. Perjantai-iltana "lähtee pikaisesti käymään kaverin luona" .. No nyt on sunnuntai-ilta ja eipä ole näkynyt kotiin. Huomenna olisi koulua mutta nyt tuli viestiä ettei kiinnosta sekään.

Kaikkeni oon yrittäny ja oman mielenterveyteni melkein menettäny tän kanssa. Hakenu tyttöö pois ittekseni tai viranomaisten kanssa, hankkinu sille apua ja ollu aina tukena, aina keskustelemassa ... ja sen sata kertaa se on luottamuksen pettäny vaikka silmät kirkkaina naaman eessä selittää.

Nyt se on 17v ja mun puolesta saa vaikka muuttaa sinne kaverilleen missä varmaan nytkin luuhaa. Eilen kävin iltalenkillä tän kaverin oven takana se vaan pirullisesti hymyillen sanoi ettei oo näkyny. Facebookissa tein salapoliisityötä ja luulen et siellö se majailee, ryyppäävät ja ties mitä.

kuinka paljon vanhempien pitää sietää ja venyä? hitto kun en jaksa!!!

8

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erikoisasiantuntijat

Ikävä todeta, mutta homma on mennyt pieleen jo paljon ennen murrosikää. Missä, sitä en kyllä voi tietää... Todennäköisesti kasvatuksessa...

• dsdfgs

No kiitos sinulle. Lapsi alkoi oireilemaan murrosiässä, siihen saakka oli lapsi jonka kanssa helppo tulla toimeen, helppo tehdä kaikkea ...
      isäsuhde lapsella on huono, lähes olematon .. mutta sitä suuresti peräänkuulutettua "kunnon miehen mallia" on saanut parilta ihmiseltä kasvaessaan..
      ei vaan voi ymmärtää. Se on hirveen fiksu, syvällinen ja ajatteleva. Mutta sitten tulee se vaihde päälle et mennään .. ja kaikki muuttuu. Ihan ku olis täysin eri ihminen niiden kavereittensa kanssa.

Näillä mennään, ehkä se joskus tuiolla kaupungilla vastaan tulee.. mukana sillä ei ole mitään .. kauanko kaverit lainaa vaatteet meikit, pesuaineet, rahat muut.

• Fakta elämästä

Niin järkyttävää kuin sitä onkin ajatella niin nuorilla naisilla on sellainen pankki omasta takaa että käteistä riittää vaatteisiin ja meikkeihin ilman kaverien apua. Kun käteinen käy siltä tililtä vähiin aina löytyy vanhempi mies joka tekee uuden panon siihen pankkiin ja taas on rahaa. Siis käy pentu kotiin ajoissa.

• samaa kokenut

Samanlaista oli minulla teinini kanssa aikoinaan. Nyt hänellä on ikää 23 vuotta ja elämä on ihan mallillaan. Asiat kunnossa, ammatti hankittu, lisäopinnot menossa jne.
      Oleeme keskustelleet tyttäreni kanssa hänen silloisesta murrosiästään. Hän haki sillä ensinnäkin isän huomiota. Toivoi että isä puuttuisi tilanteeseen, näyttäisi välittävänsä jne. (isä ei ole missään tekemisissä hänen kanssaan ei ollut silloinkaan...)
      Toisekseen tyttö sanoo, että minun ei olisi pitänyt luovuttaa, vaan kerta toisensa jälkeen hakea hänet kotiin keinolla millä hyvänsä. (Hainkin sos.viranomaisten ja poliiisien kanssa, mutten ilemisesti tarpeeksi kauaa jaksanut kun noin ajattelee.)

Älä luovuta nyt. Montaa vuotta tuo ei voi jatkua. Yritä pitää myös keskusteluhteys, mikäli se vain on mahdollista.

• äiti itsekin

Äitien pitää jaksaa aina vähän enemmän kuin lasten. Se riittää.

• Ikävän kuuloinen tilanne. Oletko puhunut kaverin vanhempien kanssa? Ehkä siitä olisi apua?

• 11vee

Mun veljellä sama juttu. Se on seittemäntoista ja kaupungilla ollaan kahteen asti illalla. Kotiin kuitenkin tullaan iltasin, mutta tupakalta haisten ja pikku pienessä. Äiti ei enää jaksais.

• vaikeitaasioita

Mun äiti on hälinpitämätön manipuloiva marttyyri. Harmi ku sillä on tiukka tarttumapinta muhun ja olen niin raivona!! Teidän avoin keskustelu kuulostaa hienolta.. itsekkin kaipaan sitä mutta en tiedä voinko raivon takia niin tehä ainakaa alottaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      370
      3184
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1516
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1312
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1311
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1305
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1255
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1155
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1062
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      25
      960
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe