Kaunista ja oikeasti yksinäistä naista ei ole olemassa.
Toki voi olla itseään yksinäiseksi sanovia kauniita naisia, mutta oikeasti yksinäinen on sellainen, joka viettää lähes kaiken aikansa yksin, hänellä ei ole seurustelusuhdetta eikä hänellä ole satunnaisia seksisuhteitakaan yhdenyönjuttujen ym. muodossa.
Nämä kriteerit täyttävää ja vielä kaunista naista ei kertakaikkiaan ole.
Kaunista ja oikeasti yksinäistä naista ei ole
138
4510
Vastaukset
- Kyllä löytyy..
Kyllä on olemassa. On naisia jotka ihan omasta tahdosta ovat sinkkuja. Varsinkin meissä vähän kypsemmässä iässä olevia naisia löytyy varmasti kauniita naisia, jotka viettää lähdes kaiken aikansa yksin, ja ei ole seurustelusuhdetta eikä seksisuhteitakaan
- ei löydy
ONKO OMASTA TAHDOSTAAN YKSIN OLEVA YKSINÄINEN?
- tthfghf
ei löydy kirjoitti:
Ei sellaisia olemassa ole.
- Marcox
Ystävä hyvä!
Kerro minullekin mistä sellaisia löytää, minulla on hakusessa. - rxr
ei löydy kirjoitti:
Omasta tahdostaan yksin oleva ei ole yksinäinen. Olen ollut suurimman osan elämästäni yksin, ja vain harvoin olen tuntenut yksinäisyyttä. Viihdyn omissa ajatuksissani,
- 26
ei löydy kirjoitti:
ai siis se ei ole yksinäisyyttä, että ei ole ketään läheisiä eikä ketään ystäviä, jotka ottaisivat yhteyttä?
korvaako se, että joku olisi valmis käyttämään seksuaalisesti hyväksi kauniin vartaloa kaikki ihmissuhteet?
tämäkö ei siis tosiaankaan ole yksinäisyyttä?! - ei omasta tahdosta
ei löydy kirjoitti:
Ei ole... Jos omasta tahdostaan olisi yksinäinen niin seuraahan tulisi jos sitä haluaisi. Itse olen tahtomattani yksinäinen. Nätiksi on kyllä sanottu, mutta se on ihan katsojan silmissä..
Joskus mietin yksin ajellessa, että olempa yksinäinen, mut minkäs teet kun joskus on yksinäisyyteen ajautunut, ei siitä niin helppo nousta ei. - yksinäinen enkeli..
tthfghf kirjoitti:
Ei sellaisia olemassa ole.
Kyllä on minä olen kaunis ja yksinäinen! Se oma valinta en halua nyt ketään näin mennyt jo muutama vuosi! Olen tosi onnellinen :))
- Tosi on
ei omasta tahdosta kirjoitti:
Ei ole... Jos omasta tahdostaan olisi yksinäinen niin seuraahan tulisi jos sitä haluaisi. Itse olen tahtomattani yksinäinen. Nätiksi on kyllä sanottu, mutta se on ihan katsojan silmissä..
Joskus mietin yksin ajellessa, että olempa yksinäinen, mut minkäs teet kun joskus on yksinäisyyteen ajautunut, ei siitä niin helppo nousta ei.Totta! Minä olen todella yksinäinen ja mitä enemmän aikaa kuluu, sitä hankalampi.
Ehdimme mieheni kanssa kulkea taas pienen matkaa kahden kun poikaset lensivät pesästä. Meillä oli ihanaa!!!
Mieheni kuitenkin kuoli ja jäin ihan yksin. Tosin onhan minulla ne lapset, mutta asuvat toisella paikkakunnalla, niin että suurimman osan ajasta vietän ihan yksikseni.
Muutama vuosi meni ihan ok, sillä olin täysin pimennossa ja halusinkin olla yksin. Kun sitten vähitellen järkytyksestä toivuin, tuntui että yksinäisyys ympärilläni on käsin kosketeltavaa.
Yritin sitten vähän lähteä liikkeelle, mutta huomasin maailman muuttuneen, (vai liekö ollut aina samanlainen).
Saisin kyllä helposti miesseuraa, mutta en ymmärrä sitä kamalaa kiirettä päästä peiton alle.
Olen romantikko ja haluaisin ensin tutustua ja katsoa mitä miehellä on yläkerrassa ja sitten vasta tutustua alakertaan. Siis haluaisin ensin seurustella ja sitten vasta rakastella. En ole koskaan harrastanut seksiä, olen aina rakastellut ja nauttinut siitä.
Olen nyt tullut siihen tulokseen, että ennemmin kuljen tämän loppuelämäni yksin, jos ei maailmasta löydy sellaista miestä, jonka kanssa voi olla muutenkin kuin sängyssä. - tevaronen
ei omasta tahdosta kirjoitti:
Joskus mietin yksin ajellessa, että olempa yksinäinen, mut minkäs teet kun joskus on yksinäisyyteen ajautunut, ei siitä niin helppo nousta ei.Itsekin olen aika yksinäinen tahtomattani. En tapaa ihmisiä välillä päiväkausiin. Ainoa ihminen saattaa olla kaupan kassa. En silti ole aivan kokonaan yksin sillä on mulla joku harva ihminen joka käy harvoin kylässä. En itse pääse kovin paljon liikkumaan koska olen aika huonossa kunnossa joten en pääse tapaamaan ihmisiä vaikka haluaisin. Olen ajatellut että olisi kiva tavata uusia ihmisiä ja siksi laitoin ilmoituksen treffipalstalle. Samalla nimimerkillä pitäisi löytyä tiedot suomi 24 treffeistä. Ota yhteyttä jos se on mahdollista.
- doiasiodja
ei löydy kirjoitti:
Voi olla yksinäinen, vaikka ei halua parisuhdetta tai seksisuhteita, mutta jos on ilman kavereita, ystäviä tai saa heistä harvoin seuraa.
- Fantti68
Täällä yksi oikeasti yksinäinen, joka viettää vkot yksin paitsi et isä piipahtaa kyläs kerran vkos. Ehkä en itseäni kauniiksi kehuisi, söpöksi paremminkin. Oon miettinyt, et mikä kohtalon tarkoitus tällä on, etten ole työpaikoilta,kursseilta, harrastuksista saanut ketään ystävää. Syy ei ole siinä ettenkö osaisi suutani avata tai korrektisti käyttäytyä. Ehkä oon edellises elämäs ollut joku seurapiirivamppi ehe
- 2 mielipide
Voihan sen niinkin nähdä että sä et tarvitse seuraa, ja esim. henkisellä tiellä olevat ihmiset monesti ovatkin yksin, muttei kuitenkaan yksinäisiä. Tai voisiko olla niin että päiväsi aikana saat tarpeeksi sosiaalista kanssa käymistä etkä sitten illalla välttämättä tarvitse vierellesi ketään?
- ihmisenikävä
Olen oikeasti yksinäinen (ilman parisuhdetta, mutta 2 lapsen äiti) ja kaunis nainen. Elän avioeron jälkeistä elämää. En ole voinut päästää vielä ketään lähelleni, vaikka iho kaipaa jo kosketusta. Seksuaalisuus on minulle tärkeä asia, mutten halua antautua yhden yön suhteillekaan. Menetin luottoni miehiin, kun ajauduin suhteeseen narsistisen miehen kanssa. Ehkä vielä saan jonain päivänä terveen miehen rinnalleni. Nettitreffailuun en enää usko, enkä aio kokeilla. Elämäni parhaat kokemukset ovat miehistä, jotka olen tavannut livenä.
- 2mielipide
Narsistisen ihmisen jälkeen on vaikea luottaa ihmisiin ja aloittaa uutta ihmissuhdetta. Uskon että pikku hiljaa sinäkin saat elämääsi ihanan kumppanin joka sinua arvostaa ja rakastaa!!
- examiini
Älä huoli, kyllä niitä kilttejäkin miehiä on. Eikä kaikkia miehiä edes kiinnosta seksi, toiset kuten allekirjoittanut on hellyydenpuutteessa.
- utwoi
"Olen oikeasti yksinäinen (ilman parisuhdetta, mutta 2 lapsen äiti) ja kaunis nainen"
Mutta sinäkin olet itse valinnut yksinäisyytesi. Aloittaja ksyy, onko sellaisia kauniita naisia, jotka ovat omasta aktiivisuudesta huolimatta yksinäisiä. - ruusutar1977
2mielipide kirjoitti:
Narsistisen ihmisen jälkeen on vaikea luottaa ihmisiin ja aloittaa uutta ihmissuhdetta. Uskon että pikku hiljaa sinäkin saat elämääsi ihanan kumppanin joka sinua arvostaa ja rakastaa!!
nimenomaan, sinähän sen sanoit.
Itse hukkasin itseni aivan täysin elettyäni narsistin miehen kanssa vuosia.
Luojan kiitos emme lapsia saaneet, huh!
Mutta olen todellakin kaunis nainen, kuulen sitä jatkuvasti ihan ilman meikkiäkin..
En vaan enää osaa luottaa ihmisiin..
Luulin että tämä helpottuisi ajan mittaan, mutta kohta jo 10 vuotta kulunut ilman yhtäkään mieskontaktia ja en varmaan enää edes osaisi..
Että miettikää vähän ihmiset! Kauniskin voi olla yksinäinen, on vain eri syitä miksi niin on. ruusutar1977 kirjoitti:
nimenomaan, sinähän sen sanoit.
Itse hukkasin itseni aivan täysin elettyäni narsistin miehen kanssa vuosia.
Luojan kiitos emme lapsia saaneet, huh!
Mutta olen todellakin kaunis nainen, kuulen sitä jatkuvasti ihan ilman meikkiäkin..
En vaan enää osaa luottaa ihmisiin..
Luulin että tämä helpottuisi ajan mittaan, mutta kohta jo 10 vuotta kulunut ilman yhtäkään mieskontaktia ja en varmaan enää edes osaisi..
Että miettikää vähän ihmiset! Kauniskin voi olla yksinäinen, on vain eri syitä miksi niin on.Ois mukava vaihtaa ajatuksia sun kanssa, uskoisin puhuttavaa löytyvän.
- sfhfdjdkjk
Aloita ihmeessä nyt joka ikinen vanha ketju uudestaan, ihan vaan varmuuden vuoksi.
- leeeba92
täällä ois yks! vaikka seurutelenki niin olen hyvin yksinäinen....minulla ei ole ikinä ollut hyvää läheistä ystävää koko kurjan elämäni aikana...ja kauan siinä kesti että poikaystävänki saisin. tuntuu tyhmältä sanoa että pidän itseäni kauniina kun itseluottamusta ei kauheana ole, vaikka on poikaystävä sitä minuun saanut tartutettua. Olen kotoisin pieneltä paikkakunnalta jossa kaveripiirit on kaikki kaikessa ja minä sattumoisin jäin piirien ulkopuolelle... muutin nyt vasta ouluun enkä tunne täältä oikeasti yhtään ketään...poikaystävän kautta on tuttuja mutta jotenkin en vain osaa enää kavereita tehä. aisiaa ei paranna yhtään se ettei minulla ole töitä eikä opiskelupaikkaa.... enkä lähimain tule saamaankaan... harrastuksia ei enää ole eikä edes ole varaa aijemmin mainitsemani jutun takia
- tyuyuiyui
Miksi et hae töitä tai opiskelemaan? Eihän sekään välttämättä kokonaan ratkaise ongelmaa (mä opiskelen samassa kaupungissa, mutta en ole osannut kaveerata opiskelijakollegojen kanssa), sais työstä tai opiskelusta silti jotain sisältöä elämään.
- leeeba92
tyuyuiyui kirjoitti:
Miksi et hae töitä tai opiskelemaan? Eihän sekään välttämättä kokonaan ratkaise ongelmaa (mä opiskelen samassa kaupungissa, mutta en ole osannut kaveerata opiskelijakollegojen kanssa), sais työstä tai opiskelusta silti jotain sisältöä elämään.
olen tehnyt kumpaakin tuloksetta...mulla ei kauheena oo työkokemusta mistään niin mua ei edes haastatteluun oo ikinä kysytty. hain toki nytkin kouluihin, mut ne alkaa vasta tammikuussa jos ny pääsen mihinkään :/
- öbijbkbjkbjj
leeeba92 kirjoitti:
olen tehnyt kumpaakin tuloksetta...mulla ei kauheena oo työkokemusta mistään niin mua ei edes haastatteluun oo ikinä kysytty. hain toki nytkin kouluihin, mut ne alkaa vasta tammikuussa jos ny pääsen mihinkään :/
Tarvitset itsetunnon palautuksen. Siihen ei auta "pakolliset" toimet, kuten työpaikka tai opiskelu, vaan jokin sellainen jota teet ihan itse.
Avovaimoni oli samassa tilanteessa, ei ollut ystäviä lainkaan ja asui sellaisella paikkakunnalla missä ainoat ystävät olivat minun ystäviäni.
Sitten hän meni salille ja sieltä löytyi ystäviä.
En nyt tarkoita että sinun pitäisi mennä salille, vaan sitä että sinun pitää mennä ulos. Kysy ensin itseltäsi mitkä asiat sinua kiinnostavat ja toiseksi mitkä asiat sinua _voisivat_ kiinnostaa?
Valokuvaaminen
Maalaaminen/piirtäminen
Jumppa/itsepuolustuslajit
Kuvanveisto/puukäsityöt
Kielet/keskustelupiirit/väittelypiirit
Kaikenlaisia kursseja järjestetään joihin kannattaa tunkea itsensä. Sieltä voi ystäviä löytyä, tai olla löytymättä, mutta kun vain itsepäisesti työnnät itseäsi pois kotoa tuollaisiin paikkoihin sinä automaattisesti laajennat elinpiiriäsi ja silloin mahdollisuus löytää uusia ystäviä paranee. Tuosta elinpiriin laajuudesta vs. ystävien seurustelukumppanien määrään on tehty ihan tutkimuskin.
Opiskelut ovat ainoastaan yksi keino löytää ystäviä ja se ei välttämättä aina onnistu.
Työpaikkakaan ei aina tarjoa ystäviä koska se on ainoastaan yksi paikka.
Sinä tarvitset enemmän paikkoja elämääsi. Ainakaan sosiaalisissa taidoissa sinulla ei ole mitään vikaa. - pilvi76
öbijbkbjkbjj kirjoitti:
Tarvitset itsetunnon palautuksen. Siihen ei auta "pakolliset" toimet, kuten työpaikka tai opiskelu, vaan jokin sellainen jota teet ihan itse.
Avovaimoni oli samassa tilanteessa, ei ollut ystäviä lainkaan ja asui sellaisella paikkakunnalla missä ainoat ystävät olivat minun ystäviäni.
Sitten hän meni salille ja sieltä löytyi ystäviä.
En nyt tarkoita että sinun pitäisi mennä salille, vaan sitä että sinun pitää mennä ulos. Kysy ensin itseltäsi mitkä asiat sinua kiinnostavat ja toiseksi mitkä asiat sinua _voisivat_ kiinnostaa?
Valokuvaaminen
Maalaaminen/piirtäminen
Jumppa/itsepuolustuslajit
Kuvanveisto/puukäsityöt
Kielet/keskustelupiirit/väittelypiirit
Kaikenlaisia kursseja järjestetään joihin kannattaa tunkea itsensä. Sieltä voi ystäviä löytyä, tai olla löytymättä, mutta kun vain itsepäisesti työnnät itseäsi pois kotoa tuollaisiin paikkoihin sinä automaattisesti laajennat elinpiiriäsi ja silloin mahdollisuus löytää uusia ystäviä paranee. Tuosta elinpiriin laajuudesta vs. ystävien seurustelukumppanien määrään on tehty ihan tutkimuskin.
Opiskelut ovat ainoastaan yksi keino löytää ystäviä ja se ei välttämättä aina onnistu.
Työpaikkakaan ei aina tarjoa ystäviä koska se on ainoastaan yksi paikka.
Sinä tarvitset enemmän paikkoja elämääsi. Ainakaan sosiaalisissa taidoissa sinulla ei ole mitään vikaa.nimimerkki: öbijbkbjkbjj
Kiva kerrankin kuulla jotakin fiksua fiksulta vaikuttavalta mieheltä! Olen täysin kansasi samaa mieltä että nimimerkki leeeba92
tekisi hyvää juuri nuo nimimerkki:öbijbkbjkbjj ehdottomat asiat. Kyllä niitä kavereita saa ja vielä hyviäkin siis aitoja sellaisia jos vain jaksaa yrittää.Joskus se voi olla jopa todella tuskaista ja haluaisin antaa periksi mutta uskon siihen että kyllä yrittänyt palkitaan! =)
- _nainen.._
paskaa puhetta. :)
Älkää jaksako yleistää.
Vai rupeemmeko sitten yleistämään myös, että komeita yksinäisiä miehiäkään ei ole? Sama logiikka koskee miehiin myös, että hyvännäköiset saa helpommin seuraa.
Eikö tällöin keskustelun sanoma pitäisi olla pikemminkin ´´yksinäiset ihmiset ovat taviksia tai rumia´´? Ei mitään taas yksinäisiin naisiin liittyvää yleistystä. - ihmettelen suuresti
Outo avaus tämä.
- helenahur
Aika omituinen yleistys.
Conclusion: Yksinäinen = ruma
...
Joku mättää nyt tässä.
Mutta vakavasti puhuttuna (oliko aloittaja vakavissaan? Ei? Juu? En tiedä?) yksinäisyydellä mielestäni viitataan kokemukseen siitä, ettei hän saa riittäväst omia tarpeitaan tyydyttävää läheisyyttä. Sinun tulkintasi mukaan yksinäisyys tarkoittaa vain sitä, ettei henkilöllä ole ympärillään ihmisiä. Tämän logiikan mukaan kukaan kaupungissa asuvakaan ei olisi yksinäinen.
Tyydyttävät ihmissuhteet vaativat positiivissävytteistä, säännöllistä ja emotionaalisesti tavoitettavissa olevuutta. Jos sinulla on pelkästään paljon vihamiehiä, luultavasti koet itsesi yksinäiseksi. Jos et näe ystäviäsi etkä kuule heistä vuosiin, luultavasti koet itsesi yksinäiseksi. Jos ainoa ihmiskontaktisi on kaupan kassa kaksi kertaa viikossa, luultavasti tunnet itsesi yksinäiseksi.
Ja vastaavasti kaunis nainen joka ei enää tunne yhteyttä tai läheisyyttä puolisoonsa syystä x, tai jolla on useita tunteettomia yhden illan panoja voi tuntea itsensä yksinäiseksi.- Kivikoira7
Ei se ole pelkästään subjektiivinen kokemus joka ratkaisee.
Upporikaskin saattaa tuntea itsensä köyhäksi (esim. verratessaan vielä rikkaampaan), mutta objektiivinen tosiasia on silti se, että hän ei ole köyhä. Kivikoira7 kirjoitti:
Ei se ole pelkästään subjektiivinen kokemus joka ratkaisee.
Upporikaskin saattaa tuntea itsensä köyhäksi (esim. verratessaan vielä rikkaampaan), mutta objektiivinen tosiasia on silti se, että hän ei ole köyhä.Tästä tuleepi mieleen kultaiset lapsuusmuistot joissa mätkittiin toisiaan muovilapiolla päähän ja sanovat "ei tuu verta, ei voi sattuu."
Köyhyys on siinä mielessä yksinäisyyttä helpompi käsite määritellä, että se sisältää kaikki ne ihmiset joiden tulot ovat köyhyysrajan alapuolella. Kumminkin jos henkilöllä on vähän menoja, hän ei välttämättä tunne itseään köyhäksi. Ja jos upporikkaan menot ylittävät hänen tulonsa, hän luultavasti tuntee etteivät hänen varansa riitä.
ihmisten läheisyyden tarpeet ovat erilaisia. Kaikki eivät koe tarvitse edes seurustelukumppania, ja muutama kommentti kaverin facebook päivitykseen riittää oivasti sen viikon sosialisoinniksi. Sitten on ihmisiä, joilla on tarve "purkaa sisintään" tai keskustella syvällisiä tai mitä ikinä, ilman että kukaan lukuisista hyvänpäiväntutuista tahtoo kuunnella. Kummat lienevät yksinäisempi?
Ihmisen emootioita ei valitettavasti voi määritellä "objektiivisiksi tosiasioiksi" koska ne ovat nimenomaan subjektiivisia. Jos yksinäisyys olisi objektiivista, vain ne laskettaisiin, joilla ei mitään ihmiskontakteja. Tämä tarkoittaisi siis yksin kilometrien päässä ihmisasutuksesta elämistä vailla mitään yhteydenpitovälineitä tai työtä. Veikkaan että itsensä yksinäiseksi kokevia on enemmän kuin näitä.
- Kivikoira7
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Noin se on. Komealla miehelläkin on paljon vaikeampaa, koska miehen odotetaan tekevän aloite, johon ujo mies komeanakaan ei välttämättä pysty. Kauniin naisen seuraan taas tuppaa väkeä kuin itsestään.
- leeeena
Ehkä miehistä jossain baareissa saavat seuraa. Kaikki eivät käy baareissa. Ja ei välttämättä ole kavereita, vaikka miehiä olisikin.
Naiset saattavat karttaakin oikeesti kauniita naisia, sillä he pelkäävät että tämä on ylimielinen tms. joilleki sellasii ihmisii lähestyminen saattaa tuoda paineita sillä kukaan ei halua jäädä toisen varjoon millään tavalla. Siksi on ihan idioottimaista olettaa että kauniit naiset saavat kaiken seuran mitä tahtovat, sillä se ei ole totta. Ihmiset tarvii ystäviä, ei vaan jotain yhen yön juttuja eikä pelkkä poikaystäväkään yleensä naiselle riitä. Nainen kaipaa ystäviä, mä ainakin. Enemmän ku poikaystävää kaipaan ystäviä, mitä mulla ei oo. - leeeena
On muutenki aivan älytöntä että miehet olettavat tietävän kaiken kauniin naisen arjesta ja ´´täydellisyydestä´´. Te ette ole naisia, ettekä ainakaan kauniita naisia. Te ette voi tietää. Menkää sinne nurkkaan miettimään omaa yksinäisyyttänne, ei teitä auta millään tavalla tollanen toisten ihmisten yksinäisyyden väheksyminen ja vastaan väittäminen. Kyllä me naiset tiedämme paremmin meistä naisista. Kyllä se nyt vaan on totuus. Emme mekään tule kategorisoimaan teitä yksinäisiä miehiä, emmekä voi yhtä hyvin tietää miesten yksinäisyydestä niin paljon kuin miehet itse, sama toteutuu toisin päin.
- ghfhrtrhr
leeeena kirjoitti:
On muutenki aivan älytöntä että miehet olettavat tietävän kaiken kauniin naisen arjesta ja ´´täydellisyydestä´´. Te ette ole naisia, ettekä ainakaan kauniita naisia. Te ette voi tietää. Menkää sinne nurkkaan miettimään omaa yksinäisyyttänne, ei teitä auta millään tavalla tollanen toisten ihmisten yksinäisyyden väheksyminen ja vastaan väittäminen. Kyllä me naiset tiedämme paremmin meistä naisista. Kyllä se nyt vaan on totuus. Emme mekään tule kategorisoimaan teitä yksinäisiä miehiä, emmekä voi yhtä hyvin tietää miesten yksinäisyydestä niin paljon kuin miehet itse, sama toteutuu toisin päin.
Kyllä niistä tarjokasmiehistä joistakin on joku kaveriksikin asti, vaikkei välttämättä poikaystäväksi.
- leeeena
ghfhrtrhr kirjoitti:
Kyllä niistä tarjokasmiehistä joistakin on joku kaveriksikin asti, vaikkei välttämättä poikaystäväksi.
Ja sähän tiiät onko se helppoa tutustuu johonkuhun yhtää sen helpommi niille kauniille. En usko et kukaa baarissa edes lähestyis kaverimielessä... ja niinku sanottu, kaikki ei käy baareis.
Tyhmää väittää, kun et voi tietää. Sulla tuskin on kokemusta. - 30+ Mies
Niinpä! Itsellä tulee kadulla kävellessä välillä sellaisia törkeän riisuvia katseita nuorilta naisilta, kuitenkin olen monta kertaa saanut kuulla kunniani baarissa, kuten että ai sä oletkin suomalainen, jne. Kamalaa tylytystä. Viimeinen suhde loppui kun lähdin ulkomaan komennukselle ja se nainen ilmoitti että on raskaana! Noh, nyt ei ole ollut kiire mihinkään. Nyt kun saan himoikkaan katseen kadulla huudan mielessäni että "Tule pyytäämään niin mennään mun luokse!!!"
Kavereita joiden kanssa käydä ei ole kun on jo aikuinen ja muut on kotona vaimonsa kanssa tai pahimmassa tapauksessa kundit on kateellisia kun baarissa joskus ovat nähneet mun suosion. Etsin nyt vakavasti otettavaa omaa naista. Onkohan sellaista edes.
- ...siispä vain
kuvittelin olevani kaunis. noh mua tsekkaileekin vain keski-ikäiset äijät,,, ahistaa. niin se on, oon nähtävästi huonoa laatua joten en kelpaa kellekään nuorelle ja normaalille miehelle, koska kukaan ei tule jutteleen. huoh kai se vaan pitäis myöntää........mut huonoo miestä en vtu ota haha! (sori hukkapalat)
jep. niinhän se on että nykyisin vaan nuo keski-ikäiset miehet kattelee. ei sillä ettenkö voisi olla vanhemman miehen kanssa, onhan sitä kaikenikäisten kanssa aikoinaan tultu toimeen..mutta rajat on tässäkin asiassa. joskus kaipaisi vähän sellastakin seuraa, ettei mies olisi 10 vuotta vanhempi.
- 30+ Mies
lies_irae kirjoitti:
jep. niinhän se on että nykyisin vaan nuo keski-ikäiset miehet kattelee. ei sillä ettenkö voisi olla vanhemman miehen kanssa, onhan sitä kaikenikäisten kanssa aikoinaan tultu toimeen..mutta rajat on tässäkin asiassa. joskus kaipaisi vähän sellastakin seuraa, ettei mies olisi 10 vuotta vanhempi.
Ihmettelen nuorten naisten asennetta tuohon ikään. Mistä ihmeestä on joillekkin tullut käsitys että vanhempi mies on huonompi? Itse olen yli 30 ja en ymmärrä mistä saman ikäisille naisille on tullut päähänpinttymä että saman ikäinen mies haluaisi niitä?
Siinä se ongelma voi olla, kun 25vuotiaat naiset haluaa eir asioita kuin saman ikäiset miehet ja samoja asioita haluavat esim 15 vuotta vanhemmat miehet ei kelpaa.
Ollaan kaikki sitten yksin tai epätyydyttävissä ihmissuhteissa.
Kun nuoruuden kiima vaihtuu keski-ikään charmiin miehet komistuvat ja Naiset vain rupsahtavat...
- Eräs lukija
Toivossa on hyvä elää. :-p Ne keski-ikäiset miehet eivät ole yhtään sen "charmikkaampia" kuin saman ikäiset naisetkaan, erona on lähinnä se että monilla luulot tuntuvat olevan varsin toisenlaiset kuin vastakkaisella sukupuolella.
- OnYksinäisiäNykyään
Aloitukseen "kaunista ja yksinäistä naista ei ole". On ollut kautta aikojen ja tulee aina olemaankin. Kultaisessa häkissä olevia pikkurouvia, jotka tekevät mitä käsketään on äärettömän monta. Koko julkinen maailma näyttää olevan päinvastoin maailma.
- järkitär
Avauksessasi ei ole mitään järkeä.
- määmy
Noita kriteerejä katsoen, kyllä löytyy.
- Kiikulakaakula
Mä oon, mä oon... Mulle ei vaan kelpaa yhdenyön jutut. Vitsi, kun oon huono nainen:-/ Byääähhhhh....
- leijuukuinkone
Totta puhut.
Ei sellaisia olemassa ole. - Vanhempi mies
Kysymys siis fyysisestä vai henkisestä yksinäisyydestä? Kaunis nainen joutuu luottamaan usein kauneuteensa - henkisesti kuitenkin johtaa usein syvimmiltään epävarmuuteen - ja yksinäisyyteen. Lähelle pyrkiviä kyllä riittänee, mutta lähinnä fyysisten seikkojen takia.
- kissasikakoira
Onko näin?
- vaimoks72
kyllä niitä on mut ne on aviossa
- mamaama
Kyllä on! Täälä yksi!! Taidan vaan olla jo liian vanha...melki 5-kymppinen!!
- asianlaitama
kuis lienee asian laita...
- e-t^Å^
Vai haluaa Heikki sellaisen
ei mitään sosiaalista elämää
sellainen kannattaa varmaan kouluttaa. - yytjtyte
Sairas näkemys.
- ______nainen____
Olen mä ainaki. Niinhän te itekki valitatte olevanne komeita ja yksinäisiä. Kyllä täällä on kauniita ja yksinäisiäkin. Ette vaan halua uskoa niin, ette näe koloa avarammin.
- samanmielinen
Aloittaja on oikeassa.
- hmm.
eikö söpö sitten riitä? sellaisia on varmastin.
- olematonkoolemassa
Voiko sellaista olemassa ollakaan???
Mitä perkelettä te oikein kuvittelette, että jokaiselle nätille likalle ilmestyy tyhjästä kumppania sillä sekunnilla kun naamaa muuttuu miestä miellyttäväksi? Kyllä se taitaa olla niin, että jonkun miehen on aloite tehtävä, tai naisen itse lähdettävä etsimään.
Ja vaikka niitä aloitteita tulisikin, ei se vielä riitä yksinäisyyttä poistamaan, jos yksikään niitä tekevistä ei vaikuta kiinnostavalta.- neitihulinen
onkox muka olemass???
- Oma antisankarinsa
Yksinäisyys ei ole mitään. Yksinäisyys on tyhjyyttä.
Yksinäisten ihmisten kanssa eivät halua olla edes toiset yksinäiset.Juhlat ja illat viinilasin ääressä ovat asioita, jotka tapahtuvat muille
Kun ei ole ketään johon ottaisi yhteyttä kun haluaa purkaa sydäntään, voi kai sanoa olevansa yksinäinen.
Katselin oman kännykän nimiluetteloa: hieroja, myrkytystietokeskus, pankkineiti, kännykkäoperaattori, taksi, hätänumero, muutaman koulutoverin numero, jos vaikka luokka olisi hukassa, äitivanha ja pari tätiä sekä ex-mies, jolla on ollut jo vuosia uusia köllykkä.
En edes miestä ole etsimässä - ei sitäkään kyllä ole - mutta kun minulla ei ole edes naispuolisia ystäviä, ei siis ketään!
Olen ihan normaali vähän alle viiskymppinen nainen, en edes pahannäköinen, eläinrakas ja huumorintajuinen, taloudellisesti itsenäinen, seuraan aikaani, katson uutiset, minulla on mielipiteitä ja ajatuksia, luen paljon, tunnen enemmän.
Jos joskus tympii ja kivistää, koneet ei käynnisty tai on muuten vain huolia, niin
kenellepä minä näistä soittaisin?
Aika jännä huomio, minkä totesin tuossa irtisanomiseni yhteydessä: yli 20 vuotta työtovereinani olleet eivät ota mitään yhteyttä vapaaehtoisesti. Enkä minäkään jaksa olla koko ajan olla soittelemassa. Hölmösti ajattelin, että he ovat työKAVEREITA. Naivi minä! Ei siis kavereita ensinkään. En soittele enää.
Tilannekuva viime keväältä: istun maalla yksin, portailla, pottumaan möyhijä ei käynnisty vaikka tuntitolkulla yrittää, vituttaa ja itkettää kun en mikään mekaanikko ole, olen raivonnut ja ryypännyt, potkinut Partneria ja - alentunut lopulta soittamaan ex-miehelle: että miten vitussa sinä sen aikoinaan sait käyntiin??
Hän antaa hyviä ohjeita, mutta kone ei käynnisty silti. Mikä vipstaakki lie väärässä asennossa?
Tilannekuva kapakasta: uskaltauduin yksin lähtemään. Yksin kun lähtee, pitää ottaa kunnon pohjat, että edes uskaltaa mennä johonkin paikkaan. No, kaikki muut ovat lähteneet kaveriporukassa. Ensituntuma on - ulkopuolinen. Istuin hätäännyksissäni ensimmäiseen vapaaseen paikkaan - ja olin yksin koko illan, en puhunut kenenkään kanssa. Kuuntelin kyllä muiden jutustelua. Lähdin kotiin itsetunto vähän enemmän lytyssä.
Tilannekuva harrastuksista: sauvakävelin kuntoilureitin. Ihmisiä tuli vastaan ja meni ohi.
Tilannekuva koulusta: opettaja sanoi, että muodostakaapa ryhmät. Ryhmät muodostuivat. Lopuksi kyselin, että missähän ryhmässä oli vajausta... että mihin minä pääsisin.
Tervetuloa yksinäisen elämään.- voekristus!
siis ihmissuhteiden puute ei ole yksinäisyyttä?
ja puuttuvat ihmissuhteet korvautuvat sillä, että joku olisi valmis käyttämään hyväksi kauniin vartaloa?
miettikää nyt, jos kaunis nainen on ujo, estynyt, mielisairas, syrjäytynyt... niin kyllä hän voi olla aivan oikeasti todella yksinäinen! - dsgsazg
se on vaan provo. sitäpaitsi ensin haukuttiin yksinäisiä miehiä rumiksi, joku vaan heitti ton siihen päälle..
- voekristus!
en voi kyllin kuvata tätä vihaa, jota aloittajan ilmaisema, vääristynyt ja loukkaava hevonpaska minussa herättää!
minua on sanottu lukemattomia kertoja maailman kauneimmaksi naiseksi. silti olen viettänyt elämästäni, nuoresta elämästäni, useita vuosia täysin yksin. olen jopa viettänyt juhlapyhiä, joilloin muut ihmiset kokoontuvat juhlimaan täysin yksin. olen viettänyt kotiini sulkeutuneena jopa useita vuosia!!!! ja minulle ei ole kukaan muu soittanut kuin puhelinmyyjät. olen työtön, olen mielenterveyskuntoutuja, olen ties mitä paskaa mikä syrjäyttää ihmisen...
nykyään menee paremmin, MUTTA se ei todellakaan johdu kauneudesta, vaan siitä että minusta on löytynyt jokin terve osa, joka on kyennyt taistelemaan mielisairauttani ja yksinäisyyttäni vastaan. nykyään pystyn opiskelemaan.
mutta: minulla ei edelleenkään ole pysyviä, syviä ihmissuhteita!!!! ja sairauteni vuoksi jättäydyn helposti kotiin, ja yksinäisyyteen. en uskalla hakeutua seuraan.
ja voin kertoa senkin, että keskinkertaisen näköiset pirteät ja seksuaalisesti aktviiset naiset, jotka eivät ole yhtä kauniita, älykkäitä - ja ennenkaikkea psyykkisesti sairaita kuin minä, vetävät puoleensa vastakkaista sukupuolta.
se, että joku itseäni reippaasti heikomman äo:n omaava, innokkaasti yhdenyönsuhteita harrastava amisbodari silloin tällöin haluasi käyttää vartaloani itsetyydytykseen, muuta sitä tosiaasiaa, että olen YKSIN!
piste!
ja sinulle "Oma antisankarinsa":
Sanoit: "Yksinäisyys ei ole mitään. Yksinäisyys on tyhjyyttä." Tiedän, olen tuijottanut kotonani tyhjää seinää päiväkausia putkeen hyvin usein, useamman vuoden ajan. Koska olen yksin, enkä näe mitään ulospääsyä yksinäisyydestäni. En tiedä mitä muutakaan voin tehdä, kuin vain tuijottaa tyhjää seinää.- gsegaf
piti sanoo sulle.. se on vaan provo. sitäpaitsi ensin haukuttiin yksinäisiä miehiä rumiksi, joku vaan heitti ton siihen päälle..
- kohtalonkolhu
Voekristus-nimimerkillä kirjoittanut!
Tarinasi oli kiinnostava ja loppu siinä oli menossa parempaan päin.
Jos vielä luet tätä, kertoisitko meille mikä lopulta antoi sinulle tarpeeksi voimaa siihen, että kykenit irrottautumaan yksinäisyydestäsi ja opiskelemaan. - kohtalonkolhu
kohtalonkolhu kirjoitti:
Voekristus-nimimerkillä kirjoittanut!
Tarinasi oli kiinnostava ja loppu siinä oli menossa parempaan päin.
Jos vielä luet tätä, kertoisitko meille mikä lopulta antoi sinulle tarpeeksi voimaa siihen, että kykenit irrottautumaan yksinäisyydestäsi ja opiskelemaan.Nostan tämän, jotta hän näkisi tämän jos on vielä täällä.
- kohtalonkolhu
kohtalonkolhu kirjoitti:
Nostan tämän, jotta hän näkisi tämän jos on vielä täällä.
Nostan tämän vielä kerran.
- voekristus!
kiitti kun kerroit. en ole aiemmin lukenut tätä palstaa. tulin tänne ja luin tuo ja mua sattui tosi pahasti tuo kirjoitus.
tämä myytti vaan tuntuu elävän vähän joka paikassa. ja voit arvata kuinka ottaa se sattuu. kuvitellaan, että se että on kaunis tekee onnelliseksi. että kauniilla naisella kaikki on aina hyvin, että kauniilla naisella on aina helpompaa.
niin justiinsa. - joopa joo
Kauneus on katsojan silmissä..
Yhden kaunis on toisen ruma ja toisin päin. Kyllä jokaisessa naisessa on kauneutta. Joskus se on sellaista kauneutta, että se iskee johonkuhun mieheen erityisesti. Ja joskus se on vaan sellaista kauneutta, jonka huomaa, mutta joka ei vaan saa kipinöitä sinkoilemaan. Että ite ainakin heti kiinnostun naisesta, joka ei sano olevansa sosiaalinen vaan on kenties yksinäinen susi, erakko tai ujo tms. Kyllähän se kertoo jotain luonteesta. Ei välttämättä siis mistään ihmisvihasta vaan siitä että on enemmän pohdiskelija kuin tekijä. Mielummin katsoo ja kuuntelee tarkkaavaisesti kuin tekee ja sanoo ajattelematta. Se on aika viehättävä piirre.
Että kyllä minä tiedän, että näitä yksinäisiä kauniita naisia on. Toivotaan että tämän palstan yksinäiset kauniit naiset ja komeat miehet sitten löytäisivät toisensa. Olin aika yllättynyt, kun satunnaisena kävijänä löysin tällaiset provo-aiheet tältä palstalta, missä tuntui olevan todella paljon fiksua porukkaa, joka ymmärtää toisiaan.- qweasc
Oikeasti tämän keskustelun aloittajalla on hyvä pointti. Tietysti on olemassa poikkeustapauksia. Esim. psyykkinen sairaus, jonka vuoksi nainen itse aiheuttaa sen, ettei koskaan tutustu kehenkään. Tai ehkä jossain todella syrjäisessä paikassa asusteleva kaunis nainen saattaa myös olla yksinäinen.
Mutta totuus on kuitenkin että suurin osa kauniista naisista saa todella helposti seuraa mukavista ja hyvännäköisistäkin miehistä. Ei siis todellakaan vain seksiseuraa, vaan hyvää seuraa ihan kaikilla mittapuilla.
Itse olen 27 vuotias hyvännäköinen mies Helsingistä. Jos et ole kovin paljon vanhempi ja koet olevasi hyvännäköinen, niin mieti ihan rehellisesti, mikä sinua estää tutustumasta vaikka minuun?
Pistän tähän varmuuden vuoksi osoitteen, johon saa milloin tahansa ottaa yhteyttä vaikka ihan lyhyellä viestillä.
[email protected] - Katerina_
Mielestäni tällä keskustelun aloittajalla ei ole järkevää pointtia. Yksinäisyys/syrjäytyneisyys ei ole missään tekemisissä ulkonäön kanssa. On silkkaa tyhmyyttä edes väittää moista. Ottakaa myös hyvät ihmiset huomioon se iso asia, että jokaisella on oma makunsa kauneuden ja komeuden suhteen. Sen vuoksi tällaisia asioita ei voida väittää absoluuttiseksi totuudeksi.
Itseäni on ainakin hyvin monesti kehuttu ja kaupungilla saan kyllä päät kääntymään. Pidän itsekin omasta ulkonäöstäni. Kyllähän sitä seuraa saisi, mutta tutustun aina vääränlaisiin miehiin. Juurikin niihin kusipäihin, jotka vaan käyttävät hyväksi ja repivät sydämen kappaleiksi. Olen myöskin edelleen toipumassa traumaattisesta suhteesta. Tämä suhde laukaisi kaksisuuntaisen mielialahäiriön, joka taatusti estää seuran saamisen. Tai ainakin vähentää huomattavasti niitä mahdollisia kumppaneita, koska ihmisillä on valtavia ennakkokäsityksiä tästä sairaudesta. Toisaalta olen vapaaehtoisesti syrjäytynyt, mutta olen silti hyvin yksinäinen. Ei se ole niin yksinkertaista lähteä näiden kokemuksien vuoksi seuraa etsimään, kun ei tiedä mikä psykopaatti se seuraava mies mahtaa olla.
Sekin on totta, että moni mies haluaa kauniilta naiselta vain ja ainoastaan seksiä, eikä yritä edes tutustua häneen. Eikä tämä johdu tyhmyydestä millään tavalla, koska olen keskivertoa suomalaista älykkäämpi. Ei tarkoitukseni ole kehua, vaan tuoda faktat tiskiin. Varsinkin varatut miehet tykkäävät meikäläisestä, ja vonkaavat seksiä päivästä toiseen kuin olisivat pakkomielteen vallassa. Sellaisia tuttavuuksia minulla on. Tai he haluavat käyttää muuten vaan hekisesti hyväksi. Olen aina se kuuntelija ja auttaja.
Sama pätee ystäviin. En käytä alkoholia, joten ei tule baareissa notkuttua. Tämä hävittää naispuolisia ystäviä melkoisesti, koska nykyajan ihmiset juovat käsittämättömän paljon. Mikä on mielestäni ällöttävää. Miespuolisia ystäviä haluaisin, mutta he haluavat joko seksiä kanssani tai seurustella (juuri sellaiset, joista en ole kiinnostunut). Kaksi parasta ystävääni ovat muuttaneet monen sadan kilometrin päähän miesten perässä, joten heitäkään ei enää fyysisesti lähellä ole. Ei se poista yksinäisyyttä, jos joku tekstaa tai soittaa, mutta ei ole läsnä ihan oikeasti. Eikä pääse yhdessä tekemään mitään. Sitten olen itse heivannut elämästäni nämä ihmiset, jotka vain käyttivät hyväksi tavalla tai toisella.
Tästä kaikesta on seurauksena yksinäisyys. Ottakaa myös nämä näkökulmat huomioon tässä asiassa. Kaikki ei ole niin mustavalkoista, mitä aloittajan aloitus. ;)
.- dqewvzp
"Ottakaa myös hyvät ihmiset huomioon se iso asia, että jokaisella on oma makunsa kauneuden ja komeuden suhteen."
Mutta silloin kun puhutaan kauneudesta tuolla tavalla yleistäen, kuten AP, niin silloin ei puhuta mistään mielipide asiasta. Silloin puhutaan nimenomaan siitä malli tyylisestä kauneudesta. Kyllä kaikki tietää miltä kaunis malli nainen näyttää. Silloin ei esimerkiksi puhuta ylipainoisista naisista.
Kauniin naisen ei tarvitse olla yksinäinen.
"Itseäni on ainakin hyvin monesti kehuttu ja kaupungilla saan kyllä päät kääntymään."
Tuo ei valitettavasti merkitse mitään naisten tapauksessa. Miehet kehuvat rumankin naisen maasta taivaisiin saadakseen seksiä.
"Kyllähän sitä seuraa saisi, mutta tutustun aina vääränlaisiin miehiin."
Tuo on monen naisen ongelma. Naisille pitäisi pitää jotain pakollisia kursseja joilla opetetaan välttämään noita vääriä miehiä. Se ei oikeasti ole kovin vaikeaa. Tärkeintä on vain testata, testata ja testata miestä ennen kuin suostuu seksiin. Mies joka ei ole oikeasti kiinnostunut ei jaksa kovin kauaa tosissaan tutustua jos ei seksiä ole luvassa.
Ja tuo ei todellakaan tarkoita että pitäisi esittää vaikeasti saatavaa. Kylä toiselle pitää näyttää että on kiinnostunut ja suostua treffeille ilman suurta kädenvääntöä. Mutta ihan rehellisesti voi kertoa ettei seksiä ole luvassa ennen kuin luottamus on syntynyt.
"Sekin on totta, että moni mies haluaa kauniilta naiselta vain ja ainoastaan seksiä"
No moni mies haluaa naisilta ylipäänsä vain seksiä. Mutta parisuhdemielessä miehet ovat kiinnostuneita ennen kaikkea kauniista naisista.
Seksiin kelpaa vähemmän kauniskin.
"Miespuolisia ystäviä haluaisin, mutta he haluavat joko seksiä kanssani tai seurustella (juuri sellaiset, joista en ole kiinnostunut). "
Yleensä jos mies haluaa naiselta vain seksiä, se tarkoittaa sitä ettei mies koe naisen olevan ulkonäöllisesti omaa tasoa niin sanotusti. Oletko varma ettet kurkottele kuuta taivaalta? - Syvälle nähnyt
Katerinan kirjoitus vastaa omia kokemuksiani; miehet kilpailee, kuka tuon saa, mutta kukaan sellaisista miehistä ei halua vastata tekemisistään sen enempää. Kauniin naisen arvo on vain välineellinen. Kun perusluottavaisena sen on käynyt tarpeeksi monta kertaa läpi, alkaa varoa miehiä.
Naisista taas vain harva kestää sitä, että joku on niin ylivoimainen, ei sellaisen kanssa haluta liikkua, joka kerää kaiken huomion.
Siinä pohjaa yksinäisyydelle.
- Katerina_
"Mutta silloin kun puhutaan kauneudesta tuolla tavalla yleistäen, kuten AP, niin silloin ei puhuta mistään mielipide asiasta. Silloin puhutaan nimenomaan siitä malli tyylisestä kauneudesta. Kyllä kaikki tietää miltä kaunis malli nainen näyttää. Silloin ei esimerkiksi puhuta ylipainoisista naisista.
Kauniin naisen ei tarvitse olla yksinäinen."
Malli ei suoranaisesti tarkoita kaunista. Malleja on monenlaisia. Tiedät varmaan sen. Jos nyt pilkkua viilataa. Ja ei, en todellakaan ole ylipainoinen, vaan hyvinkin liikunnallinen ja pidän huolta itsestäni. Olen jopa mallimitoissa, jos näin voidaan sanoa.
Niin tuota noin, en ole helppo nainen. En tosiaan anna seksiä tuosta noin vaan enkä harrasta yhdenillan juttuja, koska en koe saavani niistä mitään. Koskaan ei tiedä, kuinka surkea joku mies on sängyssä tai omistaa 10cm vehkeen. Olen seurustellut näiden miesten kanssa pitkiäkin aikoja, jotka ovat minua kehuneet. Tietenkin on muitakin miehiä, jotka ovat kehuneet. Teet aika nopeasti muuten vääriä johtopäätelmiä elämästäni.
"Tuo on monen naisen ongelma. Naisille pitäisi pitää jotain pakollisia kursseja joilla opetetaan välttämään noita vääriä miehiä. Se ei oikeasti ole kovin vaikeaa. Tärkeintä on vain testata, testata ja testata miestä ennen kuin suostuu seksiin. Mies joka ei ole oikeasti kiinnostunut ei jaksa kovin kauaa tosissaan tutustua jos ei seksiä ole luvassa.
Ja tuo ei todellakaan tarkoita että pitäisi esittää vaikeasti saatavaa. Kylä toiselle pitää näyttää että on kiinnostunut ja suostua treffeille ilman suurta kädenvääntöä. Mutta ihan rehellisesti voi kertoa ettei seksiä ole luvassa ennen kuin luottamus on syntynyt."
Minä kyllä testaan tämän asian ihan varmasti. Kuten jo sanoin, niin minua voitaisiin kuvata sanalla pihtari näissä asioissa. En mene heti sänkyyn uuden tuttavuuden kanssa. Kyse ei ole tällaisista asioista millään tavalla. Kyse on miehistä, joilla on narsistisia piirteitä ja jotka käyttävät henkistä väkivaltaa suhteessa. Koskaan ei voi tietää, minkälainen toinen ihminen on. Jokainen meistä tuo parhaimman puolensa alussa esille. Nämä piirteet saattavat tulla vasta yhdessä asumisen aikana esille. Käytäs nyt vähän sitä järkeä taas. En puhunut missään vaiheessa, että tutustun ns. pelimiehiin. Tutustun miehiin, jotka haluavat seurustella kanssani, mutta heistä paljastuu aina ties mitä. Tätä tarkoitin vääränlaisilla ja kusipäillä miehillä.
Muistathan, että kaikki miehet eivät halua seurustella? On paljon niitä pelimiehiä, ikisinkkuja ja varattuja, jotka kaipaavat ainoastaan seksiä. Ja kauneus ei tarkoita sitä, että mies siltikään kiinnostuu tai että mitään kipinää syntyisi. Luonteella ja yhteensopivuudella on myöskin merkitystä, usko tai älä. Ja kuten jo mainitsin, niin olen jo sen ikäinen, että on tullut seurusteltua aika monta kertaa ja muutama suhde on ollut pitkä.
Ööh, puhuin tässä kohtaa ystävyydestä. :D Ja sinä tuot esille, että nämä miehet eivät pidä minua ulkonäöllisesti samalla tasolla itsensä kanssa, jos vain seksiä haluavat. Ota huomioon, että niitä varattuja seksinvonkaajia riittää ja pelimiehiä. Mitä ihmeen väliä sillä edes on, että minkälaisena he pitävät minua, jos itse heistä etsin ystävyyttä? Koita nyt pysyä aiheessa, hyvä ihminen. Ja kuten jo sanoin, niin haluamani miehet olen aina saanut ja heidän kanssaan seurustellut. Ja voin ihan suoraan sanottuna kertoa, että nuo seksiä vonkaavat miehet eivät ole minun tasollani millään tavalla.
Onko sinulla huono itsetunto kenties? Teit joka asiassa virheellisiä johtopäätelmiä, vaikka et edes tunne minua etkä tiedä elämästäni mitään. Melko huvittavaa. Tämä on tätä netin ihanuutta.- dqewvzp
"Jos nyt pilkkua viilataa"
Ei viilata pilkkua. Tiedät kyllä mitä tarkoitin.
"Olen jopa mallimitoissa, jos näin voidaan sanoa"
Tarkoitatko siis että olet pitkä? Se tieysti vaikeuttaa vähän elämääsi. Siis jos haluat myös itseäsi pidemmän miehen. Pitkät ja hyvännäköiset ovat usein niitä pahimpia pelimiehiä.
"Kyse ei ole tällaisista asioista millään tavalla. Kyse on miehistä, joilla on narsistisia piirteitä ja jotka käyttävät henkistä väkivaltaa suhteessa."
Okei. Yleensä tällaisissa tapauksissa on kyse pelimiehistä, joten suonet anteeksi tuon erehdyksen. Puhuit että miehet käyttivät hyväksi, niin ajattelin että tarkotit seksuaalisessa mielessä. Onko näitä tapauksia ollut kuinka monta? Kuinka pitkän ajan päästä se oikea luonne on tullut esille? Millaista se henkinen väkivalta on ollut? Ei ole pakko vastata, jos asia on liian henkilökohtainen. Mietin vain että voisin ehkä auttaa jos tietäisin paremmin minkälaisista miehistä on kyse.
"Ööh, puhuin tässä kohtaa ystävyydestä. :D Ja sinä tuot esille, että nämä miehet eivät pidä minua ulkonäöllisesti samalla tasolla itsensä kanssa, jos vain seksiä haluavat. Ota huomioon, että niitä varattuja seksinvonkaajia riittää ja pelimiehiä. Mitä ihmeen väliä sillä edes on, että minkälaisena he pitävät minua, jos itse heistä etsin ystävyyttä? "
Sanoit että sinun kanssasi haluaa seurustella JUURI NE MIEHET joista et ole kiinnostunut. Looginen johtopäätökseni oli, että ne loput jotka haluavat vain seksiä, ovat siis miehiä joista sinä olet kiinnostunut.
Luulisi että sillä jotain väliä on minkälaisena ne miehet sinua pitävät, joista olet kiinnostunut. Mutta joo, kyllä se on ihan totta että aika harva mies on kiinostunut pelkästä kaverisuhteesta naisen kanssa. Yleensä ihmisillä on kyllä ihan tarpeeksi kavereita jo ennästään.
Luulisi kuitenkin että kaunis nainen löytäisi vaikka netistä aika helposti miehen ihan vain kaverisuhteeseenkin halutessaan.
"Onko sinulla huono itsetunto kenties? Teit joka asiassa virheellisiä johtopäätelmiä, vaikka et edes tunne minua etkä tiedä elämästäni mitään"
Tein vain kaksi väärää johtopäätöstä. Toinen niistä johtui sinun hassusta sanavalinnastasi. Toinen johtui siitä, että oletin että kyseessä on samanlainen tapaus kuin yleensä vastaavissa tilanteissa. Miksi luulet että minulla olisi huono itsetunto? Mitä tekemistä väärällä johtopäätöksellä on itsetunnon kanssa.
Yritin vain auttaa ja annoin neuvoja sen perusteella mitä teksitstäsi sai irti. Et voi olettaa että tietäisin elämästäsi enempää kuin mitä olet kertonut. - 30+ Mies
Lopulta väsyit kulisisi ylläpitoon ja joku tuossa toisen vastineessa pöyhkeilyllesi kolahti kun sieltä paljastui narsistinen ilkeilevä narttu. Oletko koskaan ajatellut että ne kusipää jätkät onkin juuri sellaisia kuin itsekin olet?
- Katerina_
Vaikka onhan se totta, ettei minun tarvitsisi yksin olla. Ei vaan näiden kokemuksien jälkeen halua ottaa sitä riskiä, että saa taas siipeensä. Joten siinä mielessä kauniskin kainen voi olla yksinäinen. Oma vikahan se tavallaan on, jos ei riskiä uskalla ottaa. Ehkä aikanaan.
- Katerina_
"Tarkoitatko siis että olet pitkä? Se tieysti vaikeuttaa vähän elämääsi. Siis jos haluat myös itseäsi pidemmän miehen. Pitkät ja hyvännäköiset ovat usein niitä pahimpia pelimiehiä."
Pitkä ja hoikka, niin. Ei se ole vaikeuttanut elämääni, koska kyllähän Suomessakin pitkiä miehiä on. Pääasia, että olisi edes itseni pituinen mies.
"Okei. Yleensä tällaisissa tapauksissa on kyse pelimiehistä, joten suonet anteeksi tuon erehdyksen. Puhuit että miehet käyttivät hyväksi, niin ajattelin että tarkotit seksuaalisessa mielessä. Onko näitä tapauksia ollut kuinka monta? Kuinka pitkän ajan päästä se oikea luonne on tullut esille? Millaista se henkinen väkivalta on ollut? Ei ole pakko vastata, jos asia on liian henkilökohtainen. Mietin vain että voisin ehkä auttaa jos tietäisin paremmin minkälaisista miehistä on kyse."
Tässä tapauksessa ei ollut kyse pelimiehistä. Ovat he myöskin suhteessa käyttäneet seksuaalisesti hyväksi. Seksiin on pakotettu tai painostettu, ja yhtä tapausta voisi sanoa melkein raiskaukseksi. Henkistä väkivaltaa ja rahallista hyväksikäyttöä. Kolme tuollaista täysin kusipäistä miestä on ollut. Muut ovat sitten olleet vähän parempia, mutta kuitenkin epäsopivia. Tasan yksi ihan hyvä mies on ollut, mutta me olimme aivan liian erilaisia toisillemme. Olin melko nuori näiden ensimmäisten suhteiden aikana. Mutta melkein jokaisessa suhteessa on samat asiat toistuneet.
Tämä traumaattisin suhde kesti lähemmäs 10 vuotta. Hänellä oli kaikenlaisia ongelmia enemmän ja vähemmän. Alussa hän oli tyypilliseen tapaan aivan ihana, ja kaikki silloiset kaverini ym. kehuivat häntä. Sitten yhteen muuttamisen jälkeen alkoi henkinen alistaminen. En saanut käyttää minihameita, ettei joku mies veisi minua. Bi-seksuaalisuuteni oli hänelle ongelma, koska pelkäsi että jätän hänet naisen vuoksi. Suhteen alussa sain viellä käydä ulkona luokkabileissä ym. Mutta myöhemmin se meni siihen, etten olisi saanut mennä edes naispuolisen ystäväni luokse (en tuntenut vetoa häneen, ja hän oli täysin hetero nainen), koska pelkäsi että sinne tulee miehiä, jotka iskevät minut. Hän oli sovinisti, jonka mielestä naiset tekevät kaiken miehiä huonommin ja ovat alemmassa asemassa. Kaikki oli aina minun vikaani. Hänessä ei tietenkään ollut koskaan mitään vikaa. Hänellä oli itsellään erittäin huono itsetunto ja vihasi itseään. Taisi vihata myös äitiään ja naisia yleensäkin. Ainakin usein tuli sellainen olo.
Tämä eksäni saattoi kadota tuosta noin vaan, eikä vastannut puhelimeen tai tekstareihin moniin päiviin. Tämä oli ennen yhteen muuttamista. Hän tuhosi itsetuntoni täysin ja sai minut uskomaan, että olen maailman huonoin ihminen. Sen takia kai en ajoissa päässytkään tästä suhteesta eroon, kun itsetuntoni oli nitistetty maanrakoon. Ja olihan siinä kaikenlaista muutakin kamalaa. Eron jälkeen tuli vielä paskaa niskaan häneltä. Siitä en nyt viitsi enempää kertoa. Muut suhteeni ovat olleet nuorempina ja lyhyempiä, joten näin pahaksi mikään tilanne ei koskaan ehtinyt kehittyä.
Niin, sanoin tämän siinä ystävyyskohdassa. Oletin, että ihmiset ymmärtävät asian, kun se siinä kohdassa luki. Tarkoitin, että ne miehet joista itse haluan ystäviä, haluavat minusta jotain aivan muuta. Siinä vaiheessa sillä ei ole mitään väliä, mitä he minusta ajattelevat ulkonäöllisesti. Sitten sillä olisi väliä, jos olisin itse kiinnostunut. Sehän siinä juuri on, että aikuisena ei ole ihan niin helppoa ystävystyä. Olen netistä löytänyt vaikka ketä, mutta jatkuvasti netissä pyörivät ovat olleet sekaisin kuin käkikello.
Siinä se yksi isoin syy juuri on. Vedän puoleeni kaikkia hulluja ja näemmä kiinnostun juuri niistä sekopäistä. Melkein kaikilla miehilläni on olleet samat piirteet: äitisuhde on huonolla mallilla ja äiti on yleensä etäinen, naisvihaa jostain syystä, huono itsetunto, henkistä ja mahdollisesti fyysistä väkivaltaa, päihde- ja mielenterveysongelmia, miehissä ei ole vikaa ja kaikki kaatuu minun niskaani, mustasukkaisuus jne. Lista on pitkä. Juuri tästä oravanpyörästä pitäisi päästä eroon. Missä on miehet, jotka ovat henkisesti vahvoja, hyvä itsetunto ja suhteellisen tasapainoisia ja kunnollisia?
Tosi ikävä kuulla että on ollut tuollaisia kokemuksia. Henkilökohtaisesti minun on vaikea ymmärtää miten tuota suhdetta saattoi jatkua 10 vuotta, jos ongelmat alkoivat yhteen muuttamisen yhteydessä. Mikset vain lopettanut suhdetta heti siinä vaiheessa kun huomasit ettei hänelle voi puhua järkeä? Varmaan kuitenkin tiesit että itse olit oikeassa ja hän väärässä. Ei epäoikeudenmukaisuuteen pidä koskaan alistua.
Kuinka kauan olitte tapailleet ennen yhteen muuttoa? Sanoit että jo ennen yhteen muuttoa exäsi saattoi kadota moneksi päiväksi ja jättää vastaamatta puheluihin tai tekstareihin. Otitko asiaa ikinä puheeksi hänen kanssaan? Eikö tuollaisen käytöksen olisi jo pitänyt herättää sen verran epäluottamusta, ettet olisi ikinä muuttanut yhteen hänen kanssaan.
En halua siis kuulostaa siltä että syyllistäisin sinua asiasta. Mutta jotenkin tuntuu että tiettyjä merkkejä hänen huonosta luonteestaan oli esillä jo suht aikaisessa vaiheessa. Ehkä seuraavalla kerralla osaat havaita nuo merkit ajoissa.
Tärkeintä on että kaikesta voi puhua avoimesti niin että molemmat aina ymmärtävät toisiaan.
Näin miehenä minun on joskus vaikea ymmärtää miksi naiset sietävät alistavaa käytöstä miehiltä. Voin ymmärtää paremmin miehiä jotka pysyvät huonossa suhteessa, koska miehen on vaikeampi löytää naissseuraa kuin toisinpäin.
Mutta onko naisilla sitten se ongelma, että he seuraavat liikaa tunteitaan, eivätkä ajattele tarpeeksi rationaalisesti, että tällaiseen suhteeseen ei voi alistua.
Ja kun kaiken lisäksi kokoajan saa kuulla siitä kuinka moni mies tulee torjutuksi jo ennen kuin suhdetta ehtii syntyäkään, vain koska mies on liian kiltti ja nostaa naisen jalustalle niin sanotusti. Se kai antaa miehestä epätoivoisen kuvan.
Mutta onhan tuollainen mies nyt paljon parempi valinta kuin narsistiset alistajamiehet.
En tiedä, ehkä ongelmani on siinä, että minulla oikeasti on tosi hyvä itsetunto. Minun on vaikea kuvitella tilannetta jossa toinen saa toisen tuntemaan olevansa maailman huonoin ihminen. Miksei ihminen lopeta suhdetta siinä vaiheessa kun huomaa että toinen tuhoaa omaa itsetuntoa? Vai eikö uhri itse huomaa sitä?
- uskookenhaluu
onks dqewvzp ite joku komea mies kun tääl voi epäillä toisten ulkonäköö? heitäs sitten kuvaa kehiin ja mittoja. XD ja onks sulla mallivaimo itelläs?
- Katerina_
Tämä on se ongelma, josta puhutaan nykyisellään melko paljon. Puhutaan vaan niistä kamalista narsisteista tai muuten vaan kusipäisistä ihmisistä, mutta unohdetaan, että meissä "uhreissakin" on vikaa. Useat ovat läheisriippuvaisia, ei kunnioiteta itseään ja itsetunto on usein todella huono. Näin minulla oli nuorena. Olin 19-vuotias tyttö, joka rakastui pitkään ja komeaan ihanaan mieheen. Joka ei sitten ollutkaan niin ihana. Hän oli taiteellinen ja kirjoitteli kaikkia kauniita runoja aina, ja kehui minut maasta taivaaseen.
Juuri se ongelma on, ettei monet naiset osaa olla järki-ihmisiä. Vanhempana se saattaa tulla, tai jättää tulematta. Nuorena minulla oli kamalan huono itsetunto ja vihasin itseäni. Tämä mies sai jotenkin minut myöhemmin uskomaan, ettei kukaan muka huolisi minua ja hän on ainut, joka minua katselee. Niin tällaisissa suhteissa yleensä käy. Oikeasti se taitaa mennä niin, että tuollainen ihminen pelkää itse sitä, että toinen ei halua häntä ja siksi alistaa toisen. En kunnioittanut itseäni pätkääkään, ja siksi varmaan jatkoin sitä suhdetta. Järjella ei ollut tuolloin mitään sananvaltaa. Rakastin niin paljon, että olisin kuollut hänen puolestaan vaikka hetkessä. Tuollaisessa suhteessa alkaa uskomaan, että on itse todella huono ja toinen on se ihana osapuoli. Hän sanoikin, ettei kukaan tule minua koskaan rakastamaan.
Tapailimme ja seurustelimme varmaan 4 vuotta ennen yhteistä asuntoa. Kyllä minä siitä sanoin moneen kertaan, että viesteihin vastaaminen on silkkaa henkistä väkivaltaa. En tainnut koskaan mitään kunnollista selitystä niihin saada. Kaipa minulla oli vaaleanpunaiset lasit silmilläni.
Vasta tässä iässä on se järki tullut päähän ja itsekunnioitus. Itsetuntokin alkaa olemaan vähitellen kunnossa. Toivon todellakin, että pystyn heivaamaan tuollaisen ihmisen samantien, jos samanlaisia piirteitä ja käytöstä alkaa ilmetä. Kyllä olen monet kerrat katunut tätä suhdetta, mutta minkäs teet. Valitsin väärin. Minulla oli ennen tätä suhdetta mies, joka olisi jättänyt kaiken vuokseni ja muuttanut samalle paikkakunnalle 700km päästä, mutta valitsin tämän toisen paskiaisen kuitenkin.
Antaisin mitä vaan, kun löytäisin sen tavallisen miehen. Mietin usein, että ehkä eksäni käytös johtui siitä, ettei tosiaan rakastanut minua ja olin väärä hänelle. Kuitenkin pitäisi ajatella, ettei se silti oikeuta tuollaiseen käytökseen. Ei ihmisellä ole lupaa tuhota toisen itsetuntoa ja elämää, vaikka ei olisikaan se oikea. Mikä huvittavinta, niin tämä eksäni seurustelee tällä hetkellä n. 20 vuotta vanhemman naisen kanssa. En voi ymmärtää, että miten niin pinnallinen ihminen voi yhtäkkiä muuttua ja alkaa seurustelemaan ryppyisen naisen kanssa, joka voisi olla hänen äitinsä. Tietenkin jokainen meistä vanhenee ja itsekin niitä ryppyjä saan, mutta en voi käsittää sitä hänen muutostaan. Miten pinnallisesta sovinistipaskiaisesta voi tulla tuollainen. Tosin tällä naisella taitaa olla rahaa ja omaisuutta. Tai ehkä hän rakastui sitten kunnolla. Hän kai sen itse tietää, miten asia on. - dqewvzp
Olen kyllä hyvännäköinen. Mutta joidenkin naisten mukaan miestä ei voi kutsua oikeasti komeaksi ellei hän ole yli 180cm pitkä. Niillä kriteereillä en ole komea, koska olen 176cm.
Ihan sinkku olen, koska en ole baari-ihminen eikä minulla ole sellaista työtä tai harrastusta jossa naisia tapaisi.
Kuvaani en tänne tietenkään pistä, koska minulla ei ole mitään tarvetta todistella mitään. Jos joku haluaa tutustua, niin saa vapaasti ottaa yhteyttä meili-osoitteeseen jonka annoin tuolla aikaisemmin nimimerkillä qweasc, - dqewvzp
Katerina_ kirjoitti:
Tämä on se ongelma, josta puhutaan nykyisellään melko paljon. Puhutaan vaan niistä kamalista narsisteista tai muuten vaan kusipäisistä ihmisistä, mutta unohdetaan, että meissä "uhreissakin" on vikaa. Useat ovat läheisriippuvaisia, ei kunnioiteta itseään ja itsetunto on usein todella huono. Näin minulla oli nuorena. Olin 19-vuotias tyttö, joka rakastui pitkään ja komeaan ihanaan mieheen. Joka ei sitten ollutkaan niin ihana. Hän oli taiteellinen ja kirjoitteli kaikkia kauniita runoja aina, ja kehui minut maasta taivaaseen.
Juuri se ongelma on, ettei monet naiset osaa olla järki-ihmisiä. Vanhempana se saattaa tulla, tai jättää tulematta. Nuorena minulla oli kamalan huono itsetunto ja vihasin itseäni. Tämä mies sai jotenkin minut myöhemmin uskomaan, ettei kukaan muka huolisi minua ja hän on ainut, joka minua katselee. Niin tällaisissa suhteissa yleensä käy. Oikeasti se taitaa mennä niin, että tuollainen ihminen pelkää itse sitä, että toinen ei halua häntä ja siksi alistaa toisen. En kunnioittanut itseäni pätkääkään, ja siksi varmaan jatkoin sitä suhdetta. Järjella ei ollut tuolloin mitään sananvaltaa. Rakastin niin paljon, että olisin kuollut hänen puolestaan vaikka hetkessä. Tuollaisessa suhteessa alkaa uskomaan, että on itse todella huono ja toinen on se ihana osapuoli. Hän sanoikin, ettei kukaan tule minua koskaan rakastamaan.
Tapailimme ja seurustelimme varmaan 4 vuotta ennen yhteistä asuntoa. Kyllä minä siitä sanoin moneen kertaan, että viesteihin vastaaminen on silkkaa henkistä väkivaltaa. En tainnut koskaan mitään kunnollista selitystä niihin saada. Kaipa minulla oli vaaleanpunaiset lasit silmilläni.
Vasta tässä iässä on se järki tullut päähän ja itsekunnioitus. Itsetuntokin alkaa olemaan vähitellen kunnossa. Toivon todellakin, että pystyn heivaamaan tuollaisen ihmisen samantien, jos samanlaisia piirteitä ja käytöstä alkaa ilmetä. Kyllä olen monet kerrat katunut tätä suhdetta, mutta minkäs teet. Valitsin väärin. Minulla oli ennen tätä suhdetta mies, joka olisi jättänyt kaiken vuokseni ja muuttanut samalle paikkakunnalle 700km päästä, mutta valitsin tämän toisen paskiaisen kuitenkin.
Antaisin mitä vaan, kun löytäisin sen tavallisen miehen. Mietin usein, että ehkä eksäni käytös johtui siitä, ettei tosiaan rakastanut minua ja olin väärä hänelle. Kuitenkin pitäisi ajatella, ettei se silti oikeuta tuollaiseen käytökseen. Ei ihmisellä ole lupaa tuhota toisen itsetuntoa ja elämää, vaikka ei olisikaan se oikea. Mikä huvittavinta, niin tämä eksäni seurustelee tällä hetkellä n. 20 vuotta vanhemman naisen kanssa. En voi ymmärtää, että miten niin pinnallinen ihminen voi yhtäkkiä muuttua ja alkaa seurustelemaan ryppyisen naisen kanssa, joka voisi olla hänen äitinsä. Tietenkin jokainen meistä vanhenee ja itsekin niitä ryppyjä saan, mutta en voi käsittää sitä hänen muutostaan. Miten pinnallisesta sovinistipaskiaisesta voi tulla tuollainen. Tosin tällä naisella taitaa olla rahaa ja omaisuutta. Tai ehkä hän rakastui sitten kunnolla. Hän kai sen itse tietää, miten asia on.Tähän en keksi enää oikein muuta sanottavaa. Olen edelleenkin sitä mieltä, että naisille pitäisi olla joku pakollinen koulutus, jossa oppii tunnistamaan paskiaismiehet hyvistä. Siellä opetettaisiin seuraamaan vähemmän tunnetta ja ajattelemaan rationaalisemmin millaiseen suhteeseen on järkevää satsata. Siihen voisi kuulua myös jonkinlainen itsetunnon kohotus ohjelma.
Jotenkin miehen näkökulmasta tuntuu vain siltä, että hyvännäköisen naisen ei oikeasti tarvitsisi olla yksinäinen jos vain rationaalisesti valitsisi kiltin miehen. Kuten sinäkin myönnät, että voisit kyllä milloin vain saada seuraa. Et vain uskalla ottaa riskiä ainakaan vielä. Ja se tuntuu olevan monen muunkin naisen ongelma täällä. Kokemukset huonosta miehestä ja itsetunto-ongelmat.
Miehillä, (siis hyvännäköisilläkin) ongelma on enemmänkin se, että naisseuraa on vaikea saada. Koska miesten on tehtävä yleensä aloite, niin varsinkin ujot miehet ovat hyvin vaikeassa asemassa. Lisäksi miehen työllä on suurempi merkitys ja mikä naurettavinta, mies voi oikeasti olla liian kiltti, ja näin saada epätoivoisen leiman.
Mutta ei tässä varmaan muuta sanottavaa enää ole.
Oli mukava jutella ja toivottavasti löydät vielä hyvän suhteen. - isomolo
dqewvzp kirjoitti:
Tähän en keksi enää oikein muuta sanottavaa. Olen edelleenkin sitä mieltä, että naisille pitäisi olla joku pakollinen koulutus, jossa oppii tunnistamaan paskiaismiehet hyvistä. Siellä opetettaisiin seuraamaan vähemmän tunnetta ja ajattelemaan rationaalisemmin millaiseen suhteeseen on järkevää satsata. Siihen voisi kuulua myös jonkinlainen itsetunnon kohotus ohjelma.
Jotenkin miehen näkökulmasta tuntuu vain siltä, että hyvännäköisen naisen ei oikeasti tarvitsisi olla yksinäinen jos vain rationaalisesti valitsisi kiltin miehen. Kuten sinäkin myönnät, että voisit kyllä milloin vain saada seuraa. Et vain uskalla ottaa riskiä ainakaan vielä. Ja se tuntuu olevan monen muunkin naisen ongelma täällä. Kokemukset huonosta miehestä ja itsetunto-ongelmat.
Miehillä, (siis hyvännäköisilläkin) ongelma on enemmänkin se, että naisseuraa on vaikea saada. Koska miesten on tehtävä yleensä aloite, niin varsinkin ujot miehet ovat hyvin vaikeassa asemassa. Lisäksi miehen työllä on suurempi merkitys ja mikä naurettavinta, mies voi oikeasti olla liian kiltti, ja näin saada epätoivoisen leiman.
Mutta ei tässä varmaan muuta sanottavaa enää ole.
Oli mukava jutella ja toivottavasti löydät vielä hyvän suhteen.vittu se ongelma tulee siitä kun kumppaniksi yritetään ettiä komeeta tai kaunista. nehän vaihtaa kumppaniin 100 kertaa.ei niiden tarvi välittää susta kun kohta vaihdetaan kuitenkin kauniinpaan...
- asot
dqewvzp kirjoitti:
Olen kyllä hyvännäköinen. Mutta joidenkin naisten mukaan miestä ei voi kutsua oikeasti komeaksi ellei hän ole yli 180cm pitkä. Niillä kriteereillä en ole komea, koska olen 176cm.
Ihan sinkku olen, koska en ole baari-ihminen eikä minulla ole sellaista työtä tai harrastusta jossa naisia tapaisi.
Kuvaani en tänne tietenkään pistä, koska minulla ei ole mitään tarvetta todistella mitään. Jos joku haluaa tutustua, niin saa vapaasti ottaa yhteyttä meili-osoitteeseen jonka annoin tuolla aikaisemmin nimimerkillä qweasc,Minun silmissäni miehen komeutta ei voi määritellä pituuden mukaan. Kuulostaa aika pinnalliselta. Itse kuitenkin olen 174 cm (-84), joten haluun miehen, joka on mua pitempi silloin, kun käytän korkkareita. Vaikee on kuvitella että itse seurustelin lyhkäsemmän miehen kaa, mutta koskaan ei voi sanoa ei koskaan. Täällä blokkaan alle 180 cm miehet.....
Muuten on kyl kiva lukea sun kommentteja :)
- san_654
Elikkä minä siis olen ruma. Koska olen erittäin yksinäinen eronnut nainen, enkä harrasta kapakkailtoja enkä yhden yön suhteita, niin minun täytyy olla ruma. Entäs sitten miehet? Eikö komea mies voi olla yksinäinen?
- dqewvzp
Ei se että nainen on yksinäinen tarkoita että hän olisi ruma. Hän voi olla ihan tavallisen näköinenkin. AP:n pointti oli että kauniin naisen ei tarvitse olla oikeasti yksinäinen. Vaikkei kävisi baareissa, niin aina voi löytää hyvää seuraa vaikka netistä.
Kerroin jo vähän ylempänä, miksi hyvännäköinen mies voi oikeasti joutua kärsimään yksinäisyydestä. Miesten kohdalla kun ulkonäöllä ei ole yhtä paljon merkitystä. Miesten tapauksessa komea naama ei ole välttämättä riitä jos ei ole tarpeeksi supliikkimies. - renttumieheke
dqewvzp kirjoitti:
Ei se että nainen on yksinäinen tarkoita että hän olisi ruma. Hän voi olla ihan tavallisen näköinenkin. AP:n pointti oli että kauniin naisen ei tarvitse olla oikeasti yksinäinen. Vaikkei kävisi baareissa, niin aina voi löytää hyvää seuraa vaikka netistä.
Kerroin jo vähän ylempänä, miksi hyvännäköinen mies voi oikeasti joutua kärsimään yksinäisyydestä. Miesten kohdalla kun ulkonäöllä ei ole yhtä paljon merkitystä. Miesten tapauksessa komea naama ei ole välttämättä riitä jos ei ole tarpeeksi supliikkimies.Millä perusteella sinä dqewvzp olet komea? Ehkä olet vain entisten kumppaniesi ja omasta mielestäsi komea? Ja mikä tekee naisesta kauniin? pituus 175 senttiä ja paino 56 kiloa? 5 kiloa pakkelia naamassa? tekokynnet? hiuslisäkkeet? botoxia naamassa ja silarit? Onko tää tyypillinen stadilainen ulkonäköihanuus? Ilmeisesti. Olet varmaan samanlainen kun tuo Big Brotherin Ben, joka luulee olevansa komea, mutta ei sitä todellakaan ole vaan ihan tavallinen kundi joka luulee itsestään liikoja.
- dqewvzp
renttumieheke kirjoitti:
Millä perusteella sinä dqewvzp olet komea? Ehkä olet vain entisten kumppaniesi ja omasta mielestäsi komea? Ja mikä tekee naisesta kauniin? pituus 175 senttiä ja paino 56 kiloa? 5 kiloa pakkelia naamassa? tekokynnet? hiuslisäkkeet? botoxia naamassa ja silarit? Onko tää tyypillinen stadilainen ulkonäköihanuus? Ilmeisesti. Olet varmaan samanlainen kun tuo Big Brotherin Ben, joka luulee olevansa komea, mutta ei sitä todellakaan ole vaan ihan tavallinen kundi joka luulee itsestään liikoja.
Miksi kaikki aina vaativat koko elämäntarinan kertomista, jos ihminen sanoo olevansa hyvännäköinen. Saan kiinnostuneita katseita vain kaikkein kauneimmilta naisilta. Muut naiset eivät samalla tavalla katsele ehkä siksi koska eivät usko että on saumoja niin sanotusti. Luokallani kaikki naispuoliset olivat minusta kiinnostuneita. Kun kerran asuin vähän pienemmässä kaupungissa pistin koko paikan sekaisin, kun lähes kaikki ikäiseni naiset ns. kuolasivat perääni ja siksi kaupungin miespuoliset vihasivat minua.
Tiedän että tuo kuulostaa omahyväiseltä, mutta se on totuus ja itsepähän sitä kysyit. Ei tarvitse uskoa.
Ja mikäkö tekee naisesta kauniin? Hoikka tai ainakin normaalivartaloinen tietysti pitää olla. Muutenkin feminiinisen näköinen, eli ei mitään rotevaa leukaa, isoa nenää tai muuta sellaista. Isot silmät ja täyteläiset huulet ovat plussaa. Tämä ei siis ole niinkään minun mielipide, vaan kuvaus tyypillisestä mallista, eli objektiivisesta kauneudesta. Tietysti jos ulkonäössä on yksi tai kaksi pikku puutetta, niin se kompensoituu jos muuten on todella vetävän näköinen. Tosielämässä naisen pituudella ei taida olla samalla tavalla merkitystä kuin mallimaailmassa. - Eräs lukija
dqewvzp kirjoitti:
Miksi kaikki aina vaativat koko elämäntarinan kertomista, jos ihminen sanoo olevansa hyvännäköinen. Saan kiinnostuneita katseita vain kaikkein kauneimmilta naisilta. Muut naiset eivät samalla tavalla katsele ehkä siksi koska eivät usko että on saumoja niin sanotusti. Luokallani kaikki naispuoliset olivat minusta kiinnostuneita. Kun kerran asuin vähän pienemmässä kaupungissa pistin koko paikan sekaisin, kun lähes kaikki ikäiseni naiset ns. kuolasivat perääni ja siksi kaupungin miespuoliset vihasivat minua.
Tiedän että tuo kuulostaa omahyväiseltä, mutta se on totuus ja itsepähän sitä kysyit. Ei tarvitse uskoa.
Ja mikäkö tekee naisesta kauniin? Hoikka tai ainakin normaalivartaloinen tietysti pitää olla. Muutenkin feminiinisen näköinen, eli ei mitään rotevaa leukaa, isoa nenää tai muuta sellaista. Isot silmät ja täyteläiset huulet ovat plussaa. Tämä ei siis ole niinkään minun mielipide, vaan kuvaus tyypillisestä mallista, eli objektiivisesta kauneudesta. Tietysti jos ulkonäössä on yksi tai kaksi pikku puutetta, niin se kompensoituu jos muuten on todella vetävän näköinen. Tosielämässä naisen pituudella ei taida olla samalla tavalla merkitystä kuin mallimaailmassa.Mallit eivät ole tyypillisen kauniin näköisiä, vaan tiettyihin mittoihin sopivia, jollakin tavalla persoonalliset tai miellyttävät kasvonpiirteet omaavia. Tyypillisempiä kauneuskilpailuita ovat missiskabat, mutta on eri asia kuinka vetävinä missikandejakaan pidetään, näyttävät mega-muovisilta (pakkelinaamoilta) omaan silmääni. Mutta jokainen tavallaan.
Kauneus on pitkälti subjektiivista, ulkonäön terveellisyyttä voitaisiin pitää toki yhtenä kriteerinä, mutta tästäkin on historiassa turhan monta poikkeusta.
- vuoksen.nainen83
Tietenkin voi kaunis tai komea ihminen olla yksinäinen. En minäkään baareissa käy, enkä oikein enää missään, joten en voi ketään tavata. Nämä on näitä yleistyksiä taas. Ihan kuin kaikilla ihmisillä ei olisi samaa ihmisarvoa. Minulla on vähän samanlainen tarina kuin Katerinalla. Vieläkin tuon suhteen jälkeen itsetunto on romahtanut. Olen muutenkin sellainen, että välitän liikaa muiden mielipiteistä. Vanhempani ryttäisvät itsetuntoni lapsesta lähtien, joten ei ihme ettei siitä koskaan tullut hyvä ja päädyin kamaliin suhteisiin. Erosta on 3 vuotta enkä vieläkään uskalla lähestyä miehiä. En jaksa enää henkistä väkivaltaa, jos en olekaan tarpeeksi vahva. Järki saisi tulla tähänkin päähän.
- loivamutka
Kauniita yksinäisiä naisia ei voi olla kuin poikkeustapauksissa. Toki jollain voi olla esim. ihmispelkoa aiheuttava mielisairaus, kuten joku täälläkin kuvasi.
Yleisesti ottaen kuitenkin kauniiseen naiseen otetaan paljon kontaktia, liikkuipa hän missä tahansa, vaikka sitten vain kirjastossa tai kaupassa. Hän voi sitten valita lukuisista tarjokkaista parhaat päältä.
Niin yksinkertaista se on. - ei_mutkia
En usko, että naisen täytyy olla kaunis saadakseen paljon seuraa. Siihen riittää, että on jo söpö. Jopa hyvä vartalo voi saada miehet liikkeelle. Ja myös sosiaalinen luonne ratkaisee paljon. Itse olen mallintöitä tehnyt nainen, joka on armottoman ujo. Nämä ystäväni, jotka eivät ole niin ihmeellisen näköisiä saavat paljon enemmän seuraa, koska ovat hauskoja ja sosiaalisia. Minä taas en ole hauska enkä sosiaalinen. Olen tällainen vakava jöröttäjä. Olen huomannut muutenkin, että monet miehet pitävät enemmän kurvikkaista naisista, kuin meistä langanlaihoista mallitypyistä.
- loivamutka
"
...
Jopa hyvä vartalo voi saada miehet liikkeelle.
"
Hyvä vartalohan on suuri osa kauneutta. Ainakin minusta suurimmalla osalla naisista naama on enemmän tai hieman vähemmän kaunis, ja juuri vartalo on yleensä ratkaiseva tekijä siinä pidänkö naista kauniina vai en. Toki joskus naama voi olla niin ruma, että se pilaa hyvän vartalonkin, mutta nämä ovat todella harvinaisia poikkeustapauksia.
Itse pidän pitkistä ja laihoista "mallityypeistä", kunhan ei nyt ihan anoreksiaan asti mennä.- toinen puoli
Sisäinen kauneus voittaa ulkoisen
- Tabu321
SILLÄLAILLA
- kaikki.on.komeita
Mahtaako nämä palstan miehet itse olla kovinkaan komeita tapauksia. :D Vaativat vaan naiselta kaikkea, mutta yleensä itse ovat aivan kamalia läskimahoja, joilla ei lihaksista ole tietoakaan. Pituuskin on 170cm sulka päässä. Pääkin on alkanut jo kaljuuntumaan pahasti.
- soopanpaljastin
Tuskin ovat sellaisia, ja vaikka olisivatkin, silläkään ei olisi merkitystä, sillä nyt puhutaan kauniista naisista eikä heistä.
- erakko
ei todellakaan ole olemassa todellisesti kaunista olevaa naista joka on yksinäinen. niillä on aina joku kelle kälättää omat juttunsa ja jos ei ole ni kyllä ne jostakin sellasen löytää
- 13+19
Täällä taas "asiantuntijat" jauhaa.
Janina Frostellkin joskus haastettelussa sanoi, että jos hän haluaa olla rauhassa jossain juhlissa, hän laittautuu oikein hyvännäköiseksi. Silloin ei kukaan uskalla lähestyä.- 11
Aina täällä hoetaan, että kaunis nainen saa yhdenyön seuraa, eikä siksi ole yksinäinen. Mutta yksinäisyyden poistamiseen tarvitaan ihmissuhde, ja yhden yön juttu ei ole sellainen! Se voi vaan lisätä sitä kamalaa yksinäisyyden tunnetta!
- YksNainenVaan
11 kirjoitti:
Aina täällä hoetaan, että kaunis nainen saa yhdenyön seuraa, eikä siksi ole yksinäinen. Mutta yksinäisyyden poistamiseen tarvitaan ihmissuhde, ja yhden yön juttu ei ole sellainen! Se voi vaan lisätä sitä kamalaa yksinäisyyden tunnetta!
Täyttä asiaa. Itse tunnen itseni yksinäiseksi, koska jostain syystä kelpaan vain yhden yön huviksi :(
Ja jos joku nyt edes kiinnostuu niin ne on niitä playereitä - cxalou
YksNainenVaan kirjoitti:
Täyttä asiaa. Itse tunnen itseni yksinäiseksi, koska jostain syystä kelpaan vain yhden yön huviksi :(
Ja jos joku nyt edes kiinnostuu niin ne on niitä playereitäMiksi te tuota valitatte, kun täälläkin on vaikka kuinka paljon mukavia ja hyvännäköisiä miehiä jotka haluaisivat suhteen tositarkoituksella.
Kaikki mitä teidän tarvitsee tehdä on kertoa ikänne ja missä asutte, niin kohta alkaa tutustumisesta kiinnostuneita miehiä olla tarjolla. Kaikki heistä ei tietenkään välttämättä ole sitä mitä sanovat, mutta moni kuitenkin on, kuten minä. - haluavatollayksin
cxalou kirjoitti:
Miksi te tuota valitatte, kun täälläkin on vaikka kuinka paljon mukavia ja hyvännäköisiä miehiä jotka haluaisivat suhteen tositarkoituksella.
Kaikki mitä teidän tarvitsee tehdä on kertoa ikänne ja missä asutte, niin kohta alkaa tutustumisesta kiinnostuneita miehiä olla tarjolla. Kaikki heistä ei tietenkään välttämättä ole sitä mitä sanovat, mutta moni kuitenkin on, kuten minä.Katsos kun moni yksinäisyyttään valittava pohjimmiltaan haluaakin olla ja pysyä yksin ja yksinäisenä, vaikka asia saattaa häntä välillä ahdistaakin ja saada siitä valittamaan netissä.
Tällöin on kyse tientynlaisesta luonteesta, ja silloin ei ole juurikaan väliä sillä "asuuko" tämänluonteinen sielu ruman miehen vai kauniin naisen ruumiissa. - cxalou
haluavatollayksin kirjoitti:
Katsos kun moni yksinäisyyttään valittava pohjimmiltaan haluaakin olla ja pysyä yksin ja yksinäisenä, vaikka asia saattaa häntä välillä ahdistaakin ja saada siitä valittamaan netissä.
Tällöin on kyse tientynlaisesta luonteesta, ja silloin ei ole juurikaan väliä sillä "asuuko" tämänluonteinen sielu ruman miehen vai kauniin naisen ruumiissa.No joo, niin arvelinkin, että nämä ihmiset haluavat vain valittaa yksinäisyyttään, mutta oikeasti eivät halua tehdä yhtään mitään asian korjaamiseksi. On vain niin kiva valitella omaa kohtaloaan, vaikka se todellisuudessa on puhtaasti oma valinta.
Eipä heitä silloin voi oikeasti yksinäisiksi kutsua. - oikein teit käytetää
haluavatollayksin kirjoitti:
Katsos kun moni yksinäisyyttään valittava pohjimmiltaan haluaakin olla ja pysyä yksin ja yksinäisenä, vaikka asia saattaa häntä välillä ahdistaakin ja saada siitä valittamaan netissä.
Tällöin on kyse tientynlaisesta luonteesta, ja silloin ei ole juurikaan väliä sillä "asuuko" tämänluonteinen sielu ruman miehen vai kauniin naisen ruumiissa.totta vitussa ne haluu olla sinkkuja ja niillä on aina olevinaan aina niin vitun hauskaa, vaikka oikeastaan ne on niin yksinäisiä koska ne ei pysty sitoutumaan. sit ne on yleensä PA ja ettii vaan sponsoria...
- purussski
cxalou kirjoitti:
Miksi te tuota valitatte, kun täälläkin on vaikka kuinka paljon mukavia ja hyvännäköisiä miehiä jotka haluaisivat suhteen tositarkoituksella.
Kaikki mitä teidän tarvitsee tehdä on kertoa ikänne ja missä asutte, niin kohta alkaa tutustumisesta kiinnostuneita miehiä olla tarjolla. Kaikki heistä ei tietenkään välttämättä ole sitä mitä sanovat, mutta moni kuitenkin on, kuten minä.Ei se niin mene! Jos täällä jotakin kehtaa ehdottaa niin pian jo joku alkaa pilkata kuinka epätoivoisia ja mielisairaita miehiä täällä on kun käyvät täällä ehdottelemaan. Kokeilepa.. Ei tarvitse kuin hiukan jotakin vihjata niin alkaa alapeukut ja varoitukset viuhua! Pitäs varmaan heidän itsensä hakeutua kallonporaukseen..
- no joku mikälie....
No, minä olen melkoisen kaunis (sopusuhtaine vartalo, suuret ruskeat kissamaiset silmät, pitkät tummat hiukset - en tiedä pidätkö tällaista kauniina..?). Koen yksinäisyyttä. Vietän suuren osan ajasta yksinäni, ei ole seurustelusuhdetta ym. mitä mainitsit..
- 30+ Mies
Monella kauniilla tai söpölläkin tavallisemmalla naisella on joku hoito. Joku kundi joka pistäytyy silloin tällöin lupaa jotain. Tällöin ne naiset jotka ei tajua että se mies käyttää niitä varaventtiilinä eivät ole huomaavinaan muita miehiä kadulla. Onhan niillä SE joku.
Eräällä tutulla tytöllä on Kanadalainen kundi joka soittaa joka päivä ja on käynty kerran viikon kuhertelemassa. Nyt se nainen/tyttö puhuu poikaystävästä ja kertoi miten oli juossut karkuun suomalaista kundia joka oli tuppautunut seuraan kadulla. Se selittää miten sen pojan kanssa on hyvä olla, sen joka on Kanadassa..Voi äly.
Naiset, muistakaa että teidän kohdalla kello käy eli olette sukukypsiä n. 30 vuotiaiksi!
- jtytjkjjk
Mikähän sinut "no joku mikälie..." on yksinäisyyteen saanut?
Miksi et hanki jostain harrastuksesta kavereita? Tai miksi et iske itsellesi miesystävää, kuvaamallasi ulkonäöllä löytäisit ja saisit pienellä etsimisellä hyvän miehen kaikinpuolin (=ulkoisesti ja sisäisesti). - kaunis_on_rumaa
Miksi täällä väitetään koko aika, että kaunis nainen saa tuosta noin vaan komean ja hyvän miehen? Komeus ja hyvyys kun ei aina tule samassa paketissa. Hyvin harva ihminen tässä moraalittomassa nykymaailmassa on enää hyvä. Suurin osa vaan ajattelee itseään. On teillä kyllä todella mustavalkoinen ajattelutapa. Ilmeisesti monet kauniit/komeat ihmiset luulevat vielä olevansa hyviä ihmisiä. Itse olen kaunis nainen, mutta luonne on jotain muuta kun kaunista. En ole paha, mutta hyvin hankala. Ja mistäkö se johtuu? No, kuvittele itsesi moniin traumaattisiin suhteisiin, joissa mies on täyttä paskaa.
- njopiaq
No minä olen ainakin hyvännäköinen ja kiltti mies ja minut saa tuosta noin vain ilman suurempaa taistelua. Siksi kai oletan että muitakin kaltaisiani miehiä on tarjolla. Sinäkin voisit saada minut helposti (tai ainakin iästäsi ja asuinpaikastasi riippuen). Olen sen verran ymmärtäväinen että tulen hyvin toimeen hankalankin luonteen kanssa.
- tottaniin
Niin totta, niin totta
- luonnonkauniz78
ensinnäkin pitänee määritellä, mikä edes on nykyään kaunis nainen? Sehän on nykyään vähintäänkin vetyperoksidi-blondi (tai muuten räväkkä hiusväri), tekoripset ja hienot vaatteet ja kauhee kasa koruja. Mielellään vielä täytettä huulissa ja silikonitissit.
He eivät takuulla jää yksin.
No, sitten on naisia kuten minä, jotka on "luonnonkauniita", mutta eivät tuo itseään kauheesti esille, eli eivät ehosta ja korosta kauneuttaan paljoa.
Minua sanotaan kauniiksi vasta sitten, kun kanssani jutellaan koska kauneuteni ei loista, vaan se pikemminkin hukkuu niihin ehostetumpien naisten joukkoon.
Moni mies on sanonut esim työpaikalla, että miksen ole aiemmin huomannut miten upean kaunis olet? No sehän johtuu juuri siitä, etten ole sellainen joka tykkäisi herättää huomiota.
Siihen kun ynnätään ujous ja huonot kokemukset miehistä aina omasta isästä, isäpuolesta, veljestä ja siitä yhdestä ainoasta seurustelusuhteesta niin voin kyllä kertoa, että kauniskin nainen voi jäädä yksin.
Ja voisinkin esittää vastakysymyksen miehille, että mitäs näette vain ne koreimmat kuuset? Nainen voi olla todella kaunis ilman krumeluurejakin, mutta on todella vaikeeta saada miesten huomio olemalla luonnollinen.
Johanna Tukiainenkin saa seuraa helpommin kuin minä.- Venus
Ja sitten kun vielä nähtäisiin, kuinka jumalaisen kaunis sinäkin itsesi kehuskelija oikeasti olet, hahahahaha!!!!!
- ent. kaunis nainen
Kauniin naisen ongelma on, että röyhkeät ja pinnalliset miehet tuppautuvat ensimmäisenä seuraan. Joistakin miehista on mukava näyttää kavereille, minkälaisen saaliin ovat löytäneet. Jälkiviisaus ei auta. Sellaisiin on tullut haaskattua liikaa aikaa.
- raaca-arska
No tulipa miehenä mieleen, että erittäin kauniin naisen kohdalla mieskin voi ajatella, ettei ton osalta ole mitään mahkuja, jolloin se nainen jää sit yksin.
- suomipojat
Minä olin kaunis mallinvartaloinen yksinäinen nainen. Ja vissiin aika fiksukin. Ja mukava. Ja kusipäisiin miehiin törmäsin, varastivat monta vuotta elämästäni.
- Sirkku1000
Tässäpä yksi nainen, joka on yksin mutta ei silti yksinäinen. En ole ruma, vaan aivan viehättäväksikin sanottu ihminen. olen omasta halustani yksin, ja olen siihen myös tottunut, minulla ei ole paljon ystäviä, mutta muutama hyvä sellainen löytyy. Sexi suhdetta minulla ei ole minkäänlaista, mutta en ole kaivannutkaan.
- joopa joo...
Joopa joo. Ihan kuin ulkonäkö olisi tärkein tekijä tässä asiassa. Niin kliseistä kuin se onkin, niin väittäisin ennemmin yksinäisyyden alkavan lapsuuden ikävistä kokemuksista. Riitelevät vanhemmat jne. Joillakin tulee mitta täyteen ihmisten suhteen jo lapsena.
- minä.afdåpa,flsaemkf
ÄLKÄÄ NY HITON NAISET/MIEHET NOSTAKO TÄTÄ VANHAA PALSTAA ENÄÄ YLÖSPÄIN KETÄÄN EI KIINNOSTA ENÄÄ
- lianakaarinaII
Kyllä vaan on, landella, periferiassa asumassa, ketä täällä treffailisi? Halloo:)!
Ihan vaan tiedoksi, että käväisin Turussa baarikierroksella, jossa ihan tosiaan miehet tulee suoraan ihastelemaan ja ihmettelemään, että neidillä on sitten mies joka sormelle ja vielä varpaallekin;). Niin sitä luulis, juu. Vaan ei oo täällä keskellä ei mitään, vaan näin se asuinpaikka tavallaan ratkasee tälläset ongelmat ihan itsestään.
Oma juttuhan se on, tahtooko olla yksikseen, missä asuu, miten elää. Ei miehet ihan totta uskalla lähestyä, jos on kovin kaunis. Suurimmalla osalla böndellä eläjiä on kait aika huono itsetuntokin.
Joopa joo! - ei kauniskaan
Ei todellakaan pidä paikkansa. Omissa sukulaisissani on kaksi yksinäistä eri ikäistä todella kaunista naista. No okei, heillä on siis pari satunnaista tuttua/ kaveria, mutta muuten ovat itsekseen.
Luulen, että muut näkevät heidät uhkana, sekä miehet että naiset, ja siksi eivät yritä edes tutustua heihin. Ja miehet olettavat että tottahan tuon näköisen täytyy olla varattu. Näiden naisten yksinäisyyteen toki vaikuttaa eniten se, että he ovat vaan auttamattoman ujoja ja hiljaisia. Heitä on vaan vaikea saa mukaan mihinkään. - kokemusta on
silloin vasta onkin yksinäinen, kun tapailee vaikkapa varattua eli ei se tarkoita jos on joku, ettei ole yksin..
Mielummin olen ihan yksin. - komeako vaan
No jopas!!!
Mitenhä nyt sanoisi..Tuo kauneus/komeus...siinäkö pulma?? Itse olen sitä mieltä,että me KAIKKI olemme kauniita ja komeita..jos ei silmä mielllytä,ni toistapa se miellyttää..Mutta tuohon yksinäisyyteen...Sitäpä täs itsekkin mietin..miks sitä toista sit ei ole,onko sitä lian ronkeli*vaativa* griteerien suhteen??
Jos näin karkeasti sanois,että itse 185/89 ollessa haluaa pitkän naisen rinnalle,en tiedä,mistä se johtuu,mut näin se vaan on.Ja mistäs tämmöinen sit löytyy,ku taitaa tosiaan kakki ne olla varattuja,tai sitten he vaan haluavat tosiaan olla "vain näytillä ja yksin*.?? Ja pelätäänkö me jotenkin kauneutta/komeutta..siis siinä pelossa,että komea/kaunis ei voi olla uskollinen?? Asiaahan tästä riittäs,mut jätän tähän.. Kiitos. - lapsenikin vielä
'Kaunista ja oikeasti yksinäistä naista ei ole olemassa.'
Siteeraan em. lausettasi, että noin se on, allekirjoitan, enhän itsekkään ole yksin vaan avioliitossa rakkaan, armaan mieheni kanssa. - 2good2Btrue4U?
Aika idiootti aloittaja...
Itse tiedän olevani aika kaunis päästä varpaisiin ja on siitä sanottu ja ihmetelty, miksi ei miestä ole. No kerran vaan satutettiin sen verran, että tuntuu ulkonäkö olevan yksi hailee ja kiltti ja rehellinen luonnekkin, kun joku haluaa vaan höynäyttää.
Sen jälkeen on ollut vaikea edes kuvitella itselleen antaa lupaa edes ihastua ja seksisuhteet yököttää. Olen yksiäinen, mutta en todellakaan ruma! - komeako vaan
Yhdyn täysin 2good2Btrue4U sanomaas..tsemppiä!!
- komeako vaan
hmm..edelliselle viel..****.4you???
- Salttu
Pitää vielä tuoda yx miesnäkökulma tähän keskusteluun ! Hyvännäköisilla naisille sanon: ottakaa kaveriksi/puolisoksi ulkoiselta olemukseltaan keskiverto mies! Hän palvoo ja rakastaa teitä eikä todennäköisesti ole sukuakaan "pelimiehille".
Itselläni kävi huono tuuri nuorena. Rakastuin todella hyvännäköiseen naiseen. Lopputulos oli, että parinkymmenen vuoden ajan "pelimiehiä" läpikäytyään hän todella hyväksyi minut.
Ja nimenomaan muiden ominaisuuksien kuin ulkonäön puolesta.
Noiden kuumien vuosien aikana minut hyväksyttiin vain siinä vaiheessa, kun pelimieheltä oli tulllut lopputili. Aikani taas päättyi, kun uusi pelimies astui näyttämölle. Pahaksi onneksi
vielä nämä pelimiehet sattuivat olemaan melkein kaikki hyviä ystäviäni, joten "lankomiesten"
kanssa on opeteltu tulemaan juttuun.
Mutta sitten todella tuli vaihe, jolloin tunsin voittaneeni jotain. Olin ylpeä hänestä, tuntemattomat ihmiset jopa ottivat hänestä kuvia, kun olimme lomamatkoilla... Ja tätä onnellisuutta on kestänyt melkein parikymmentä vuotta, mutta nyt tuoni taitaa erottaa meidät... - lonelyandpretty
Vaikka itse sanonkin niin olen poikkeavan kaunis ja olen kuullut sitä usein, monet ovat myös kehottaneet minua kasvomalliksi. Mutta silti olen yksinäinen sillä poden masennusta ja jollain tasolla myös pelkään sosiaalisia tilanteita. Joten tässä sulle elävä todiste yksinäisestä JA kauniista naisesta.
- kysyjäyrmelö
Oletko kaunis myös vartaloltasi vai vain kasvoiltasi, vai miksi sinua on nimenomaan kasvomalliksi kehotettu.
Oletko itse tosissasi harkinnut, että voisit jonkinlaisia mallinhommia tehdä? - alkujax
Minusta aloittaja on väärässä.
- seikka o saletti!
iha vaa tiadokses, et ihmine voi ol yksinäine vaik ois tuhansii kavereit ja perhe. eikä yheilla jutut ym. satunnaiset suhteet tarkota etteikö olis yksinäine. se ei ol ulkonäöst kii tosiaankaa.
- jmliwq
No mistä se sitten on kiinni? Siitäkö että on huonoja kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta, eikä siksi halua enää tutustua miehiin? Se on silloin kuitenkin pohjimmiltaan oma valinta eikä sellaista voi kutsua aidosti yksinäiseksi.
Ainoa järkevä selitys jonka keksin kauniin naisen yksinäisyydelle on, että hän on tosi nuori eikä vanhemmat anna hänen koskaan poistua kotoa. Mutta silloin on kyse mielumminkin kauniista yksinäisestä tytöstä, kuin naisesta.
Kaikki mitä kauniin yksinäisen naisen tarvitsee tehdä, on kertoa vaikka nyt ja tässä oma ikänsä ja missä päin Suomea asuu, ja pian täällä on suuri joukko mukavia hyvännäköisiä miehiä jotka haluavat tutustua häneen tositarkoituksella.
Mikä siis on ongelma?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097