ELISA HUIJAA RAAKASTI

Elisa boikottiin

Olen Elisan yritys asiakas ja tein kesällä kahden vuoden sopimuksen parista liittymästä! Ja enpä voisi olla tyytymättömämpi, kaikki mättää!
Alussa jo laskut tuplana edellisen operaattorin kanssa, vaikea saada hyvitystä, sitten laskut helkutin epäselviä ja jää tuntuma että aina yli laskutettu, ainakin kaikki ulkomaan puhelut ylimääräistä laskuissa koska en ikinä soita tai vastaa kännykkään ollessani ulkomailla, silti laskuttavat ja hyvitysträ ei saa milläään !?
Nyt laittoivat 1.11 alkaen 6.5 euron laskutusmaksun jokaiseen laskuun vaikka sopimuksessa ei lue asiasta mitään eli rikkovat yksipuoleisesti ehtoja ja kirjallinen valitukseni ei ole johtanut kuin yhteen ylimieliseen yhteydenottoon sähköpostitse , palvelu on aivan perseestä koko lafkassa
Ja jotenkin mättää oikeastaan sekin että raiskasivat kauniin naisen nimen ottamalla sen tuollaisen sika firman nimeksi!

4

256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heidi Porista

Kyllä on itsellä just samat kokemukset Elisasta , eivät pidä mitä lupaavat ja kusettavat minkä ehtivät! Itse sanoin sopparin irti viime kuussa ja en enään ikinä edes pissaa siihen taloon päin!

• nhhfghfg

-98 vuodesta elisan liittymä,laskujen virhe prosentti= 0%
      mistä vois valittaa?

• J.K.LEM.

Yritin tänään soittaa ELISAN vikapalveluun 8 minuuttia oltuani linjalla vastattiin kysyttiin mitä asiani koskee ,sanoin että meidän taloyhtiössä ei näy kaapeliTV vastaaja sanoi kirjaavansa asian ja minut yhdistetään asiasta mahdollisesti paremmin tietävälle henkilölle tämän alkoi puhelimesta tulemaan musiikkia ja noin10 minuutin välein ilmoitettiin että hetkisen kuluttua palvellaan, kun olin odottanut 1tunti 18 minuuttia 36 sekunttia suljin puhelimen en jaksanut enempää jonottaa ei ollutensimmäinen kerta ,olen ollut aikaisemminkin odotus linjalla runsaan tunnin niin puhelu on katkaistu.Oli tämä asiakaspalvelua olen muuten Soneran asiakas ja pysyn laskut tulee oikein palvelu toimii.27.10.11

• kjkluhuyfitydf

Palvelua on monenlaista! Minäkin olen joskus jotain kysynyt Elisalta e-mailina, enkä muistaakseni koskaan saanut vastausta! Usein vastauksen johonkin ongelmaan saa helpoiten netistä kysymällä kohtalotovereilta :-)

Toisin voi olla joillakin postimyyntiä harjoittavilla yrityksillä, siis palvelun suhteen. Jos olen tilannut jotain netistä puolen päivän maissa, on tuote jo seuraavana päivänä kotiovellani! Tämä on sitä perään kuulutettua palvelua jos mikä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      88
      2018
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      82
      1810
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      54
      1459
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      48
      1405
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      146
      1348
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1292
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1234
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1084
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      983
    10. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      39
      975
    Aihe