osaisko kukaan kertoo missä vois myydä pokemon kortteja..myisin veljen vanhoja kortteja enkä siis ymmärrä niistä paljoo mitää :D niitä kortteja ois ihan älyttömästi tossa olis tollanen reilu 300 kortin nippu(kaikki erilaisia) ja niitä kortteja ois kyl vielä lisää..veli haluis myydä noi reilut 300 kpl yhtenä settinä joten jos joku osaa neuvoa niin kiitos :)
pokemon korttien myynti
8
1505
Vastaukset
- Teal
http://pkmn.foorumi.eu/index.php
Täällä on osto- ja myyntialue mutta se näkyy muistaakseni vain rekisteröityneille käyttäjille. Tai sitten voit kokeilla laittaa ne esim. huuto.net:iin. nii
- Jeepse
Jos siinä läjässä on noita alkuperäisiä Charizard, Blastoise yms hologrammeja, olisin mahdollisesti kiinnostunut. Laitas viestiä [email protected] mikäli näitä on.
- pappupicker
Joo olisin kans kiinnostunut ostamaan. Ota yhteyttä sähköpostiin [email protected]
- Pokemon
Tervehdys Poke-Ystävät,
Minulla olisi kansiossa iso kasa Pokemon-kortteja. Löytyy ainakin kaikki 1-3 sarjan pokemonit. Jostakin samasta pokemonista on 10 erilaista korttia. On niitä hologrammi korttejakin paljon! Charichardia ja blastoisee. On pari mewiä vai mewtoota!!
Onko kukaan kiinnostunut. Sit on myös paljon niitä flute ja sen tyylisiä erikoiskortteja.- Keräilijä
Puhuin siis henkilölle Pokemon äsken
- Pokemon
Lisäyksenä vielä, että kaikista eri pokemoneista on melkein se hologrammikortti olemassa!
Eli löytyy alakazamit, blastoiset, chanseyt, charizardit, clefairyt, gyarados, hitmonchan jne jne hologrammeina! Pikachusta löytyy yli 10 erilaista korttiversioo. Monesta muustakin löytyy yli 5.
Sitten on paljon niitä trainer-kortteja.- Keräilijä
Joo hei voisko viel saada vastauksen? Et millä hinnalla koko pakkauksen sais ja onko hinta/laatu suhde hyvä? Ota yhteyttä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu755972Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275467Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213138- 1822598
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2552458- 202233
- 1031561
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3591452- 751333
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171226