Tunisian matkat

kysyvälle apua

Hei !
Onko kenelläkään tiedossa järjestetäänkö ensi kesänä matkoja Tunisiaan ollenkaan ? Olen tiedustellut jo Aurinkomatkoilta, Finnmatkoilta ja Deturilta, mutta kyseiset matkan järjestäjät eivät järjestä matkoja ensi kesänä.. Onko kenelläkään ideoita mistä voisi vielä kysyä vai tietääkö joku asiasta enemmän infoa, kiitos ! :)

7

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuning Tunisia

      keväällä ainakin Detur järjestää...
      en tiedä miksi kesälle ei löydy Suomesta matkoja... muualta pääsee Sousseen Tunisiaan!

      • pölvästiina

        mistä kautta kannattaa mennä?
        olisiko toukokuulla muita menossa ettei kokematon sotkeutuisi suurilla kentillä,lentomatka kaveri olisi tarpeen...muuten selviän:)


      • Eva11
        pölvästiina kirjoitti:

        mistä kautta kannattaa mennä?
        olisiko toukokuulla muita menossa ettei kokematon sotkeutuisi suurilla kentillä,lentomatka kaveri olisi tarpeen...muuten selviän:)

        Edullisimmat reitit lienee Pariisin tai Rooman kautta. Rakentamalla itse lennot voi säästää aika paljonkin rahaa suoraan lentoon verrattuna. Kunhan malttaa odotella hyviä tarjouksia.


    • Ei lentoja kesäisin

      Kesäisin kysyntä on niin pientä, että ei kannata lennättâä vajaita koneellisia Suomesta.

    • talma

      Itse kuljen Sousseen Lontoon kautta. Norvegian Lontoon Gatwickiin (yövyn lähihotellissa n. 35€yö). Aamulla Brittish Airwaysillä Tunisiin, josta airport transfer Sousseen. Ja tietysti päinvastoin takaisin. Täältä Lontooseen noin 60€ ja tietysti sama takaisin. Lontoosta Tunisiin 68£ sivu. airport tranfer n. 20€ menopaluu. Eli ei huikaisevan kallis. Hotelleja löydät edullisesti esim. Booking. Com:sta. Vaihtoehto on myös vuokrata itse asunto. Esim. itselläni on vuokrattuna kaksio kuukaudeksi kun pian menen Sousseen. Koko kuukauden reissu tuli maksamaan noin 1000€. Onnea etsintään.

      • aisha

        hei kertoisitko mistä löytäisin edullisia vuokra-asuntoja syksyllä esim 2-3 viikoksi? en puhu tai ymmärrä ranskaa joten olis kiva saada sellaista tietoa josta ymmärrän:)lähinnä Gabesista tai siltä suunnalta...kiitoksia:)
        missä hinnoissa pyörii 2h k.tietysti suihku/wc. siistit ja varusteltu?osaisiko joku kertoa?Omistusasunto,onko kamalat paperisotkut?


    • talma

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe