Hei !
Onko kenelläkään tiedossa järjestetäänkö ensi kesänä matkoja Tunisiaan ollenkaan ? Olen tiedustellut jo Aurinkomatkoilta, Finnmatkoilta ja Deturilta, mutta kyseiset matkan järjestäjät eivät järjestä matkoja ensi kesänä.. Onko kenelläkään ideoita mistä voisi vielä kysyä vai tietääkö joku asiasta enemmän infoa, kiitos ! :)
Tunisian matkat
7
576
Vastaukset
- Tuning Tunisia
keväällä ainakin Detur järjestää...
en tiedä miksi kesälle ei löydy Suomesta matkoja... muualta pääsee Sousseen Tunisiaan!- pölvästiina
mistä kautta kannattaa mennä?
olisiko toukokuulla muita menossa ettei kokematon sotkeutuisi suurilla kentillä,lentomatka kaveri olisi tarpeen...muuten selviän:) - Eva11
pölvästiina kirjoitti:
mistä kautta kannattaa mennä?
olisiko toukokuulla muita menossa ettei kokematon sotkeutuisi suurilla kentillä,lentomatka kaveri olisi tarpeen...muuten selviän:)Edullisimmat reitit lienee Pariisin tai Rooman kautta. Rakentamalla itse lennot voi säästää aika paljonkin rahaa suoraan lentoon verrattuna. Kunhan malttaa odotella hyviä tarjouksia.
- Ei lentoja kesäisin
Kesäisin kysyntä on niin pientä, että ei kannata lennättâä vajaita koneellisia Suomesta.
- talma
Itse kuljen Sousseen Lontoon kautta. Norvegian Lontoon Gatwickiin (yövyn lähihotellissa n. 35€yö). Aamulla Brittish Airwaysillä Tunisiin, josta airport transfer Sousseen. Ja tietysti päinvastoin takaisin. Täältä Lontooseen noin 60€ ja tietysti sama takaisin. Lontoosta Tunisiin 68£ sivu. airport tranfer n. 20€ menopaluu. Eli ei huikaisevan kallis. Hotelleja löydät edullisesti esim. Booking. Com:sta. Vaihtoehto on myös vuokrata itse asunto. Esim. itselläni on vuokrattuna kaksio kuukaudeksi kun pian menen Sousseen. Koko kuukauden reissu tuli maksamaan noin 1000€. Onnea etsintään.
- aisha
hei kertoisitko mistä löytäisin edullisia vuokra-asuntoja syksyllä esim 2-3 viikoksi? en puhu tai ymmärrä ranskaa joten olis kiva saada sellaista tietoa josta ymmärrän:)lähinnä Gabesista tai siltä suunnalta...kiitoksia:)
missä hinnoissa pyörii 2h k.tietysti suihku/wc. siistit ja varusteltu?osaisiko joku kertoa?Omistusasunto,onko kamalat paperisotkut?
- talma
Etsi esim. tältä sivustolta.
http://www.homelidays.co.uk/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427