Hei !
Onko kenelläkään tiedossa järjestetäänkö ensi kesänä matkoja Tunisiaan ollenkaan ? Olen tiedustellut jo Aurinkomatkoilta, Finnmatkoilta ja Deturilta, mutta kyseiset matkan järjestäjät eivät järjestä matkoja ensi kesänä.. Onko kenelläkään ideoita mistä voisi vielä kysyä vai tietääkö joku asiasta enemmän infoa, kiitos ! :)
Tunisian matkat
7
520
Vastaukset
- Tuning Tunisia
keväällä ainakin Detur järjestää...
en tiedä miksi kesälle ei löydy Suomesta matkoja... muualta pääsee Sousseen Tunisiaan!- pölvästiina
mistä kautta kannattaa mennä?
olisiko toukokuulla muita menossa ettei kokematon sotkeutuisi suurilla kentillä,lentomatka kaveri olisi tarpeen...muuten selviän:) - Eva11
pölvästiina kirjoitti:
mistä kautta kannattaa mennä?
olisiko toukokuulla muita menossa ettei kokematon sotkeutuisi suurilla kentillä,lentomatka kaveri olisi tarpeen...muuten selviän:)Edullisimmat reitit lienee Pariisin tai Rooman kautta. Rakentamalla itse lennot voi säästää aika paljonkin rahaa suoraan lentoon verrattuna. Kunhan malttaa odotella hyviä tarjouksia.
- Ei lentoja kesäisin
Kesäisin kysyntä on niin pientä, että ei kannata lennättâä vajaita koneellisia Suomesta.
- talma
Itse kuljen Sousseen Lontoon kautta. Norvegian Lontoon Gatwickiin (yövyn lähihotellissa n. 35€yö). Aamulla Brittish Airwaysillä Tunisiin, josta airport transfer Sousseen. Ja tietysti päinvastoin takaisin. Täältä Lontooseen noin 60€ ja tietysti sama takaisin. Lontoosta Tunisiin 68£ sivu. airport tranfer n. 20€ menopaluu. Eli ei huikaisevan kallis. Hotelleja löydät edullisesti esim. Booking. Com:sta. Vaihtoehto on myös vuokrata itse asunto. Esim. itselläni on vuokrattuna kaksio kuukaudeksi kun pian menen Sousseen. Koko kuukauden reissu tuli maksamaan noin 1000€. Onnea etsintään.
- aisha
hei kertoisitko mistä löytäisin edullisia vuokra-asuntoja syksyllä esim 2-3 viikoksi? en puhu tai ymmärrä ranskaa joten olis kiva saada sellaista tietoa josta ymmärrän:)lähinnä Gabesista tai siltä suunnalta...kiitoksia:)
missä hinnoissa pyörii 2h k.tietysti suihku/wc. siistit ja varusteltu?osaisiko joku kertoa?Omistusasunto,onko kamalat paperisotkut?
- talma
Etsi esim. tältä sivustolta.
http://www.homelidays.co.uk/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266