Olen hakemassa keväällä reilun kuukauden harjoitteluun Torontoon. Missä voisimme luokkatoverini kanssa asustaa edullisesti sen ajan? Ja muitakin vinkkejä, käytännön kokemuksia otan mielelläni vastaan :)
Torontoon työharjoitteluun
3
252
Vastaukset
- polja
mihin aikaa olette tulossa???
kalustettuja edullisia, hyvalla alueella olevia asuntoja on vaikea loytaa...
tsekkaappa www.kijiji.ca
sielta loytyy lyhyt aikaisiin vuokriin.
itse en ole kevaalla todennakoisesti torontossa, voin harkita vuokraavani omaa asuntoa kylla...kalustettu, osaketalo.- torontoon keväällä
Huhtikuussa olisi tarkoitus tulla ja 5 viikon harjoittelu kyseessä. Ihan tarkkaa aikaa en osaa vielä sanoa. Voitko laittaa sposti osoitteesi niin laitan sulle yksityisviestiä? Olemme sosiaali-ja terveysalaa opiskelevia aikuisia ihmisiä.
- j
törkeä lupaviidakko johon kannattaa varata noin 2kk. Työlupahakemus lomakkeita puolen tusinaa, terveystarkistukset jne jne. Jos on lähdössä niin kannattaa varautua uuvuttavaa asioiden selvittelyyn. Myös lomakkeiden käsittely ottaa todella pitkään ja osa asioita hoidetaan old school kirjepostilla joka taas kestää ja kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428