voipiko auto saada kipinää jos akku on jäässä? ja mitä pitää tehdä että saa taas kipinää?
kipinän saanti
8
151
Vastaukset
- puavo1234
osta uusi akku
- kipinä sytyttää
Kyllä voi saada jos vieressä vaikka rälläköidään tai tehdään muita tulitöitä.
- .. ..
Kyllähän se apuakulla onnistuu, mut en suosittele, Osta uusi akku.
- Kummia neuvoja
Mitä se uusi akku auttaa, kun laturista on hiilet loppu?
- kipinää löytyy
Jos on hiilet loppu niin kai sieltäkin silloin kipinää tulee. Tai sitten ottaa takasta hiiliä jotka vielä kipunoi. Sieltä tulee kipinää jos on sähkötön huusholli.
- Kumma vastaus
kyllä se akku voi mennä huonoksi hyvillä hiililläkin, ei ne akut loputtomiin kestä
Teknisesti se on mahdotonta, joten uusi akku vaan keulalle. Laturin kunnon voit mitata yleismittarilla siten, että kun moottori on käynnissä, niin akun navoista mitattuna jännite on noin 14,3V tosin tuo arvo vaihtelee, mutta on kuitenkin yli 14V Akun lepojännite on hieman yli 12V
Tietenkin jäätyneen akun saa henkiin hapottamalla se uudestaan.
Tislattu vesi soveltuu parhainten, koska tavallinen vesi voi aiheuttaa sakkaa lyijylevyjen väliin, mikä aiheuttaa sähkövarauksen purkautumista.Turha kuvitella turhia. Jäätynyt akku on entinen akku.
Osta uusi ja korjaa latausvika heti tai sinulla on taas jäätynyt akku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935357
- 564161
- 252249
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282128Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161825- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331312Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201128- 211020
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431011