Moi
Ku mulla on iphone 4 joka on ostettu kytkyllä soneralta mut mul on dna liitymä ja se ei sovi siihe nii millai mää saisin jonku purkukoodi et se toimis siin dna:ssa ko sitä liittymää mikä siihe otettii nii on viel 2 vuot jäljel ja en jaks odottaa et se menee pois se koodi siit iphonest ??:)
Pikaist vastaust kiitos !::DD
iphone 4
2
250
Vastaukset
- Kantapään kautta o
Turha miettiä mitään purkukoodia sopimus puretaan vasta sitten kun sopimuskausi on mennyt umpeen.
Pitäisi ostovaiheessa miettiä mitä haluaa eikä suinpäin rynnätä jonkun halvan tarjouksen perässä. Kyllähän SONERASTA eroon pääsee kun maksat
koko puhelimen kerralla pois ja kalleimmanmukaan ja vähän kipurahoja Soneralle. Kyllä operaattorit pitävät huolen että saavat omansa pois varsinkin Sonera.
Minä itse olen unohtanut Soneran jo vuosia sitten siellä ei pelaa mikään.
Mutta mikä minä olen arvostelemaan ketään. "tyhmastä päästä kärsii koko ruumis varsinkin kukkaro. Ps. Pärjäile - Sim lukitus on ja py
syy.
Ei auta vaikka maksat kerralla sen kytkysopimuksen mukaiset maksut.
Se sim lukitus EI aukea ennenkuin sopimuskausi on umpeutunut,vaikka maksat etuajassa kerralla koko paskan pois,näin on näreet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805659
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453820- 663504
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262888Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72419- 272184
- 2042091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331879Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4301752