Tunnustan, että minulla on typeriä ennakkoluuloja Kanarian saarista. Olen aikaisemmin lomaillut mm. Madeiralla, Kreikassa, Portugalissa ja Välimerellä, mutta en koskaan Kanarialla. Pidän rauhallisuudesta, kauniista maisemasta, luonnosta ja alkuperäisasutuksesta - ei isoja hotelleja, ei suomalaisia ruokapaikkoja, ei bilettäviä nuorisojoukkoja tai muuta mökää. Siis tavallinen kaupunki/kylä jossa asutaan arkea. Onko mitään mahdollisuuksia? Mistä kannattaisi aloittaa ennakkoluulojen kumoaminen?
Rauhallista ja kaunista?
2
193
Vastaukset
- Reissupopo
Vaikka joku Teneriffan pohjoispuolen kaupungeista. Puerto de la cruzissa voi törmäillä suomalaisiin, mutta vaikka Icod de los Vinos, kiva pieni kaupunki, toki siellä moni suomalainenkin käy, mutta en usko että riesaksi asti maanmiehiin törmäilee. Kannattaa kierrellä saaren pohjoisosaa, siellä on upeita maisemia ja kivoja kyliä - idästä länteen...
- avoimin mielin
Kiitos vastauksestasi Reissupopo. Täytyy tutkailta sieltä päin. Ja kyllähän siellä saa suomalaisia turisteja olla, kartan vaan esim. "englantilaisia nuorisolaumoja" (anteeksi), jotka bilettävät aamusta iltaan. Kiitos. terkuin Skepsis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62899
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 48824
- 47762
- 40731
- 39708