Mahtaisiko jollakin lojua vintillä 50 lukulaisia Jovin munanpuolikkaan muotoisia lastenvaunuja? Yleensä olivat kopaltaan punaisia tai vaalean kellertäviä mahdollisesti oli vaalenasinisiäkin. Kuomu bees sekä peitto siinä päällä. Olen itse syntynyt 50 luvulla ja nukkunut sellaisissa ja nyt haikailen niiden perään.
Yhteystiedot: 050 5921665
M: Jovin 50-luvun munanpuolikkaan muotoiset vaunut
50luku
1
240
Vastaukset
Käytin lapsellani sellaisia mutta olin maalannut ne violetiksi ja tehnyt mustan kuomun ym. muoviosat ja pyörästö maalattiin myös mustaksi ( oli kotoisin vähän myöhemmästä mallista). Nämä vaunut myin tilanpuutteen vuoksi lapseni kummille ja luultavasti ovat vielä siellä Jyväskylässä. Haluatko että kysyisin olisiko valmis myymään nämä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663172Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1281035
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865- 84859