Ratsastusmatka Viroon tai Unkariin?

Ziczic

Suunnitelmissa olisi lähteä ensi keväänä 4 hengen porukalla ratsastusmatkalle Viroon tai Unkariin. Hakusessa olisi 4-7 päivän täysihoito matka (ainakin majoitus, ratsastukset ja aamupala pitäisi kuulua matkaan/hintaan). Ja tarkotus olisi päästä suht halvalla. En halua minkään suomalaisen toimiston kautta, ovat niin ylihinnoiteltuja.

Jos jollain vain olisi kokemusta Virosta tai Unkarista jostakin niin olisi hienoa jos voisit ottaa sähköpostitse yhteyttä ([email protected]) ja laittaa tietoa paikasta (nettisivut, hinta yms...) ja kertoa yleisesti matkasta.

Jos joku vain voisi auttaa niin arvostaisin!

4

1637

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosittelen

      Tässäpä paikka jota voi suositella, olen monesti täällä netissäkin suositellut paikkaa: Zalai Lovas kft Länsi-Unkarin Zalaszentlászlóssa. Tämä on iso hevostila, sijaitsee Zala-joen maisemissa Balaton järvestä jonkun verran eteenpäin. Sellaisia valmiita paketteja joihin sisältyisi täysihoito tietty määrä ratsastusta ei ole, vaan asiakas itse räätälöi itselleen sopivan matkan. Hintaesimerkkejä majoituksesta: puolihoito 11, 2 euroa/vuorokausi, sis. aamupala 1 ateria. Ja ratsastuksesta:maastotunti 11euroa, kokopäivän maasto 55euroa, ratsastustunti kentällä 13euroa, estetunti 18,5euroa Pari valmista ohjelmaakin on, näissä on puolihoito tietty määrä ratsastusta, heidän nettisivuillaan on noista tietoa, ainakin tällainen on jossa 6 päivää ja 5 yötä, yhteensä 15 ratsastustuntia puolihoidolla 250 euroa/henkilö. Mutta itse ainakin haluan ratsastaa enemmän kuin tuohon sisältyy.

      Heilä on siis maastoratsastusta ja ratsastuksen opetusta. Maastot ovat aivan ihanat, todella kauniiit. Länsi-Unkarissa on kaunista lehtimetsää ja niittyjä,viehättäviä pikkukyliä ja auringonkukkapeltoja. Maasto soveltuu täydellisesti ratsastukseen. Kokopäivän maastoratsastusretkiä tuolla tehdään esimerkiksi viinitilalle. Hevoset ovat kaikenlaiseen maastoon tottuneita eivätkä säiky pienestä, todella varmoja ratsastaa maastossa. Hevosissa on herkempiä ja vauhdikkaampia kokeneille ja rauhallisempia vähemmän ratsastaneille. Kaikki ovat kuitenkin kuuliaisia ja koulutettuja. Henkilökunta on asiansa osaavaa ja tuntee hevoset hyvin. Hevoset ovat hyvinpidettyjä ja elämäänsä tyytyväisen oloisia,oikeaa hevosenelämää viettäviä. Talli on Unkarin Hevosmatkailutoimiston luokitussysteemissä parhaaseen kategoriaan päässyt.

      Hyvä ilmapiiri. Viihtyisä ja siisti majoitus tallien vieressä olevassa rakennuksessa jossa myös ravintola.

      Itse olen tykännyt paljon enkä tiedä ketään joka olisi ollut pettynyt matkaan. Suomessa ei noin hienoja maastoja ole. Unkarilaisiin hevosiin olen todella ihastunut, ovat upeita. Hinnat ovat suomalaiselle varsin edulliset, jos vaikka olisitte 7 päivää niin esimerkiksi puolihoidolla ja 4h maastoratsastusta päivässä hinnaksi tulisi vähän vajaa 400 euroa henkilöltä. Yksittäiset ruoat ja juomat tuohon varmasti vielä mukaan mutta ne eivät todellakaan suomalaisen näkökulmasta maksa paljon mitään. Minusta tuossa on nimenomaan hyvä puoli se, että voi itse päättää kuinka paljon ja miten ratsastaa loman aikana, eikä ole sidottu valmiiseen ohjelmaan. Paikan nettisivut ovat www.zalailovarda.hu (en osaa linkittää suoraan). Kun hyvissä ajoin varaa edulliset lennot (Malévilla ainakin on) niin en sanoisi että tulee kalliiksi.

    • tuuli

      Saarenmaalla Virossa sijaitseva Ratsukievari on ehdottomasti suositeltava paikka! www.ratsukievari.ee

    • Tervetuloa

      Tervetuloa ratsastusmatkalle Etelä-Viroon!
      Majatalon viikovuokraus-500.-/4hlö.
      Ratsastus kentalla 15€/h, ratsastus maatilan lähiympäristöön 17€/h, ratsastusterapia 30€/h
      Suomea puhuva isäntäväki!
      puh.Suomessa 0417887933,Toomas
      http://www.tollaratas.ee/?act=1&lang=fin

    • Tervetuloa Unkarin Pustalle!

      Täällä viihtyy edulliseen hintaan ja evästä saa riittämiin! Tänne uskaltaa tulla yksin ja porukassa, sillä henkilökuntamme huolehtii viihtyvyydestänne varmasti ja hevosia löytyy jokaiseen makuun.

      Toivottelee:
      Akác-Tanyan väki

      PS:Meillä pääset puuhastelemaan myös paljon muuta, unohtamatta aitoa saunaa!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2890
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1870
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1532
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1310
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      258
      1144
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      79
      930
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      794
    Aihe