Saako hamsterille antaa vaaleaa leipää, ja jos saa, niin pitääkö sitä jotenkin kovettaa?
Leipää?
Minä
3
2975
Vastaukset
- vegata
ei tarvitse kovettaa, meillä tykätään enemmän pehmeestä leivästä, kun kovasta. mutta kovaakin voi antaa, se on hyväksi hampaille. kunahn et mitään joululimppuja tai muita runsaasti maustettuja leipiä anna.
- hellu
hamstereille on suositeltavaa antaa kovaa ja näkkilepää..!!
- Anonyymi00003
Mun mielestä hamsulle ei kannata antaa näkkileipää koska sen terävät palat voi vahingoittaa sen poskipusseja, mun omalla hamsterilla tuli jotain naarmuja sen poskipusseihin ja sit olikin matka eläinlääkäriin☹️mä suosittelen että joko kuivatettua leipää tai sit ihan vaa perus pehmeää leipää👍🏼
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813117
- 751271
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1621163Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103961Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.309925- 43829
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124815Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78815- 91783