Tulinpa tuossa Chicagosta ja ihmetystä aiheutti, kun lähtöselvitysessä ja koneeseen mennessä virkailijat tenttasivat, olenko tehnyt estan ennen kuin maahan tulin.
Ei kait maahan etes pääse ilman sitä tai viisumia.
Onko noi henkilöt tosiaan noni ulalla nyky käytännöstä, toinen kun ihmetteli vanhaa vihreää lapunkantaa passissa, minkä ennen vanhaan niittasivat passiin, että missä se itse lappu on?
No, niin alkoi homma ihmetyttään että päätimpä säästää lentolipun seuraavaa reissua varten todisteena maasta poistumiselle.
ESTA
houhouou
1
335
Vastaukset
- 11
Muistithan varmasti tuhahdella alentuvasti mokomille idiooteille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428