NHL12 hockey ultimate team

sdadsadasds

vaihtokauppa pahasti jumissa. Vaihtokauppa näyttää kokoajan, että kortteja siellä olisi 30/30 vaikka todellisuudessa siellä on vain 1/30. Onko jollain sama ongelma ja miten siitä pääsee eroon? Junnaa pelit, kun ei pysty myymäämään kortteja, eikä ole varaa ostaa, kun ei saaa myytyä.

3

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Not JET

Kokeile diskata yks kortti, poista trade-pinosta kortti, oletko varma, että siellä on vain yksi kortti, jospa et vaan osaa selata?

• 234567890

Olen pelannut ihan vitusti tota eli ei ole siitä kiinni. Nyt saan rahaa, mutta kortteja en voi myydä 150 halvemalla. Olen kokeillut eri käyttäjillä pelata ja niissä on sama ongelma!!

• aloitteleva_

Tyhmä kysymys pelaajien ostosta.

Olen ostanut/myynyt muutamia pelaajia normaalilla "huutokaupalla", eli korkein tarjous voittaa. Nyt kuitenkin on sellainen tilanne, että nuo kaupat ovat vielä ns. kesken, eli näkyy että huutoaika on päättynyt ja minun tarjous on korkein, mutta en saa pelaajaa käyttöön. Täytyykö mun tehdä joku vahvistus/myyjän vahvistaa kauppa vai mitä?

Entä sitten kun itse laitan pelaajan myyntiin. Minulta pari pelaajaa on ostettu, mutta ne näkyvät vielä kesken olevana. Myyntiaika on päättynyt hyvän aikaa sitten, mutta en saa rahoja niistä tai ostaja ei saa pelaajaa. Täytyykö jotenkin vahvistaa tuo kauppa, ja jos pitää, niin miten?

'Vai onko noissa tapauksissa kyseessä joku bugi, joita PS3 NHL12 yhdistelmä sisältää muutenkin reippaasti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      56
      1968
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1678
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1357
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      228
      1295
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1169
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      316
      1080
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      336
      1070
    Aihe