Pikku penskana parhaita frendejäni oli samassa pari- talossa asuvat nöffi ja sakemanni. Niiden kanssa tuli sitten peuhattua päivät pitkät, jos joku pojankoltiainen sattu jotain naljaileen, sakemanni oli viivana paikalla ärisemässä, ja siihen jäi kiusaamiset koltiaisilta. Nöffi oli jo vähän vanhempi, arvonsa tunteva rouva. Tallusteli aina perässä, ja katteli touhuja. Yks päivä sitten äitee kutsu syömään sisälle, sanoin nöffille että jos odottas siinä pihalla, kun käväisen syömässä. Alko tuleen kuitenkin jo liian myöhä, enkä päässyt enää ulos, en edes tarkistamaan onko nöffi vielä siellä vartomassa, kun muori vakuutteli koiran jo läksineen kotiansa. Jokusen tunnin kuluttua ovikello kuitenkin soi, siellä oli naapuri joka sanoi tulleensa koiraa hakemaan! Nöffi se oli monta tuntia uskollisesti mua odotellut, tämä tarina koskettaa ja lämmittää mieltä vieläkin!:)
Kultainen nöffi kokemukseni!
Voi nenä!
4
383
Vastaukset
- josaldinho1883
ihana....olisi kans ihanaa ittekkin omistaa nöffi.sakemanni.bernhardilainen ja kultainennoutaja sekä bichon frise
- Axw-744
Meiän lähellä asuu 2 nöffiä. Olisi upeaa omistaa 7 nöffiä ja 5 urosta ja 2 narttua ja 6 urosta ja 8.5 kk nöffi ja sitten vielä 7 tuontinöffiä italia. ruotsi. venäjä ja usa ja 2 nöffiä ranskasta. Ja .1 nöffi italiasta
ihana teksti.. Mun Lapsuus Kokemuksiin Kuuluu bernhardilainen mut nöffiin oon tutustunu 90-luvulla
ois kiva omistaa nöffi ja kultainen noutaja. cockeri ja bernhardinkoira
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173996
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231087- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800