Pikku penskana parhaita frendejäni oli samassa pari- talossa asuvat nöffi ja sakemanni. Niiden kanssa tuli sitten peuhattua päivät pitkät, jos joku pojankoltiainen sattu jotain naljaileen, sakemanni oli viivana paikalla ärisemässä, ja siihen jäi kiusaamiset koltiaisilta. Nöffi oli jo vähän vanhempi, arvonsa tunteva rouva. Tallusteli aina perässä, ja katteli touhuja. Yks päivä sitten äitee kutsu syömään sisälle, sanoin nöffille että jos odottas siinä pihalla, kun käväisen syömässä. Alko tuleen kuitenkin jo liian myöhä, enkä päässyt enää ulos, en edes tarkistamaan onko nöffi vielä siellä vartomassa, kun muori vakuutteli koiran jo läksineen kotiansa. Jokusen tunnin kuluttua ovikello kuitenkin soi, siellä oli naapuri joka sanoi tulleensa koiraa hakemaan! Nöffi se oli monta tuntia uskollisesti mua odotellut, tämä tarina koskettaa ja lämmittää mieltä vieläkin!:)
Kultainen nöffi kokemukseni!
Voi nenä!
4
455
Vastaukset
- josaldinho1883
ihana....olisi kans ihanaa ittekkin omistaa nöffi.sakemanni.bernhardilainen ja kultainennoutaja sekä bichon frise
- Axw-744
Meiän lähellä asuu 2 nöffiä. Olisi upeaa omistaa 7 nöffiä ja 5 urosta ja 2 narttua ja 6 urosta ja 8.5 kk nöffi ja sitten vielä 7 tuontinöffiä italia. ruotsi. venäjä ja usa ja 2 nöffiä ranskasta. Ja .1 nöffi italiasta
ihana teksti.. Mun Lapsuus Kokemuksiin Kuuluu bernhardilainen mut nöffiin oon tutustunu 90-luvulla
ois kiva omistaa nöffi ja kultainen noutaja. cockeri ja bernhardinkoira
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712370Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991279- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831191Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581135Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44952
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67887Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848- 33757