Pikku penskana parhaita frendejäni oli samassa pari- talossa asuvat nöffi ja sakemanni. Niiden kanssa tuli sitten peuhattua päivät pitkät, jos joku pojankoltiainen sattu jotain naljaileen, sakemanni oli viivana paikalla ärisemässä, ja siihen jäi kiusaamiset koltiaisilta. Nöffi oli jo vähän vanhempi, arvonsa tunteva rouva. Tallusteli aina perässä, ja katteli touhuja. Yks päivä sitten äitee kutsu syömään sisälle, sanoin nöffille että jos odottas siinä pihalla, kun käväisen syömässä. Alko tuleen kuitenkin jo liian myöhä, enkä päässyt enää ulos, en edes tarkistamaan onko nöffi vielä siellä vartomassa, kun muori vakuutteli koiran jo läksineen kotiansa. Jokusen tunnin kuluttua ovikello kuitenkin soi, siellä oli naapuri joka sanoi tulleensa koiraa hakemaan! Nöffi se oli monta tuntia uskollisesti mua odotellut, tämä tarina koskettaa ja lämmittää mieltä vieläkin!:)
Kultainen nöffi kokemukseni!
Voi nenä!
4
394
Vastaukset
- josaldinho1883
ihana....olisi kans ihanaa ittekkin omistaa nöffi.sakemanni.bernhardilainen ja kultainennoutaja sekä bichon frise
- Axw-744
Meiän lähellä asuu 2 nöffiä. Olisi upeaa omistaa 7 nöffiä ja 5 urosta ja 2 narttua ja 6 urosta ja 8.5 kk nöffi ja sitten vielä 7 tuontinöffiä italia. ruotsi. venäjä ja usa ja 2 nöffiä ranskasta. Ja .1 nöffi italiasta
ihana teksti.. Mun Lapsuus Kokemuksiin Kuuluu bernhardilainen mut nöffiin oon tutustunu 90-luvulla
ois kiva omistaa nöffi ja kultainen noutaja. cockeri ja bernhardinkoira
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003124339- 152183
- 1871994
- 1041423
- 701285
- 74952
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57927IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2869Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119804Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59726