kettu ja jänis tapasivat metsässä hyvän haltijan. haltija lupasi kummallekkin kolme toivomusta ja jänis antoi ketun aloittaa.
toivon naarasketun sanoi kettu ja sai sen. minä haluaisin repullisen porkkanoita sanoi jänis ja sai ne.
toisena asiana haluan toisen naarasketun ja kettu sai pyytämänsä. jänis toivoi seuraavaksi mopon.
kolmantena toiveenaan kettu esitti haluavansa vielä kolmannen naarsketun. jänis heitti repun selkäänsä, hyppäsi mopon päälle ja huusi mennessään. kolmas toivomukseni on ettei ketulla seiso!
kettu ja jänis
äitee
1
1835
Vastaukset
- vitsi kulma
olipa kerran jänis ja kettu he näkivät haltijan joka antoi niille kummallekki 3 toivomusta ketto sanoi haluavansa 1 naaras ketun sitten jänis toivoi haluavansa repullisen porkkanoita 2toiivomus:kettu halusi kaikki suomen kettu naaraat hänen luo jänis taas halusin erittäin nopean mopon 3toivomus kettu halusi kaikki maailman ketut hänen luo viimeisen toivomuksen aikana jänis hyppäsi mopoonsa ja sanoi VITTU! MÄ TOIVON T TOI KETTU OIS HOMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339