Kysynkin
saako opettaja
toimia näin kuten eräs opettaja
täällä Hartolassa jakaa karkkia oppilaille hyvistä suorituksista tai pelaa vihapelejä määrätyn joukon kanssa netissä?????Häh!! olin järkyttynyt asian kuullessani ja olen järkyttynyt miten salainen ja kätketty kulissien maailma koko kouluyhteisö on.Kuka puuttuu?asiaan.
Kertokaapas viisaammat
11
200
Vastaukset
- Citizen Kane
Mitä tarkoitat vihapeleillä?
- Huolestunut mummi
Hän tarkoittaa raakoja tietokonepelejä joita kenenkään ei tulisi pelata.
- elämä on tätä
Jos ope haluaa kannustaa lapsia hyvään suoritukseen niin mielestäni ok. Se mitä ope tekee vapaa-ajallaan on täysin hänen oma asiansa kun pysyy kuitenkin lain oikealla puolella.
Onhan opella mahdollisuus olla myös naamakirjakaveri lasten ja heidän isiensä ja äitiensä kanssa. Ja sama mahdollisuus myös hylätä kaveripyynnöt.
Kuten muillakin.
Arvosanoissa toki näkyy sitten mutta aikansa kutakin ja sitten muualle opiskelemaan ja seuraavat pärstäkerroinjutut jne. - jkl ammattiopisto
Meillä Jyväskylässä ammattiopistossakin jaellaan karkkeja hyvästä suorituksesta. Et nou hätä.
- Opettaja vm.1940
Huono tapa todella huono.Kuvastelee opettajan ammattitaidottomuutta.Minun urani aikana ei ollut"naamakirjoja" eikä anepaloja vaan silloin jos oli aihetta kiitin koko luokan edessä esim.hyvästä aineesta en ollut ns,kaveri opilailleni enkä heidän vanhemmilleen tein työni en ollut todellakaan suosittu eikä minun opetusmetodini millään muotoa sopisi tähän nykyaikaan.Mutta näen että liika kaveeraaminen niin oppilaiden kuin heidän vanhempiensekaan kanssa ei ole hyvästä.
- ressukit
Joko se 'huru-ukko' on kuvioista pois kun uusi kohde on kehitelty
Mahtaako ko opettaja tietää mitä selän takana tapahtuu taas kerran- åoiiu
Höpöukko vipeltää kuten ennenkin, taitaa nykyään päivystää hautuumaan penkillä.
- Eräs äiti
Uskon että tietää.
- namumassu
Uutta auringon alla?
- Hartola Level
Karkit pitää ehdottomasti vaihtaa. Tuoretta hapanleipää ja palanpainikkeeksi kefiiriä. Se koululaisen tiellä pitää.
- säästeliäs
Ei kefiiriä. Siinä on "prosentteja". Mulla on ehdotus. Tehkää niinkuin minä teen: säästäkää ne karkit mitkä vuoden mittaan koulussa jaetaan synttäripäivinä tai opettajat jakaa hyvistä suorituksista, säästäkää ja laittakaa joululahjaksi. Säästöä perheelle. Ei tarvitse ostaa joulunamuja ollenkaan... Taas on se aika kun koululaiset kiertävät ovelta ovelle myymässä karkkeja luokkaretken rahoitusta varten. Tehkää boikotti älkääkä ostako jos ette kannata karkkien syömistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418