Kertokaapas viisaammat

Lapset pois koulusta

Kysynkin
saako opettaja
toimia näin kuten eräs opettaja
täällä Hartolassa jakaa karkkia oppilaille hyvistä suorituksista tai pelaa vihapelejä määrätyn joukon kanssa netissä?????Häh!! olin järkyttynyt asian kuullessani ja olen järkyttynyt miten salainen ja kätketty kulissien maailma koko kouluyhteisö on.Kuka puuttuu?asiaan.

11

279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Citizen Kane

Mitä tarkoitat vihapeleillä?

• Huolestunut mummi

Hän tarkoittaa raakoja tietokonepelejä joita kenenkään ei tulisi pelata.

• elämä on tätä

Jos ope haluaa kannustaa lapsia hyvään suoritukseen niin mielestäni ok. Se mitä ope tekee vapaa-ajallaan on täysin hänen oma asiansa kun pysyy kuitenkin lain oikealla puolella.

Onhan opella mahdollisuus olla myös naamakirjakaveri lasten ja heidän isiensä ja äitiensä kanssa. Ja sama mahdollisuus myös hylätä kaveripyynnöt.
      Kuten muillakin.

Arvosanoissa toki näkyy sitten mutta aikansa kutakin ja sitten muualle opiskelemaan ja seuraavat pärstäkerroinjutut jne.

• jkl ammattiopisto

Meillä Jyväskylässä ammattiopistossakin jaellaan karkkeja hyvästä suorituksesta. Et nou hätä.

• Opettaja vm.1940

Huono tapa todella huono.Kuvastelee opettajan ammattitaidottomuutta.Minun urani aikana ei ollut"naamakirjoja" eikä anepaloja vaan silloin jos oli aihetta kiitin koko luokan edessä esim.hyvästä aineesta en ollut ns,kaveri opilailleni enkä heidän vanhemmilleen tein työni en ollut todellakaan suosittu eikä minun opetusmetodini millään muotoa sopisi tähän nykyaikaan.Mutta näen että liika kaveeraaminen niin oppilaiden kuin heidän vanhempiensekaan kanssa ei ole hyvästä.

• ressukit

Joko se 'huru-ukko' on kuvioista pois kun uusi kohde on kehitelty
      Mahtaako ko opettaja tietää mitä selän takana tapahtuu taas kerran

• åoiiu

Höpöukko vipeltää kuten ennenkin, taitaa nykyään päivystää hautuumaan penkillä.

• Eräs äiti

Uskon että tietää.

• namumassu

Uutta auringon alla?

• Hartola Level

Karkit pitää ehdottomasti vaihtaa. Tuoretta hapanleipää ja palanpainikkeeksi kefiiriä. Se koululaisen tiellä pitää.

• säästeliäs

Ei kefiiriä. Siinä on "prosentteja". Mulla on ehdotus. Tehkää niinkuin minä teen: säästäkää ne karkit mitkä vuoden mittaan koulussa jaetaan synttäripäivinä tai opettajat jakaa hyvistä suorituksista, säästäkää ja laittakaa joululahjaksi. Säästöä perheelle. Ei tarvitse ostaa joulunamuja ollenkaan... Taas on se aika kun koululaiset kiertävät ovelta ovelle myymässä karkkeja luokkaretken rahoitusta varten. Tehkää boikotti älkääkä ostako jos ette kannata karkkien syömistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      93
      3641
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2393
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      142
      2049
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      34
      901
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      44
      831
    6. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      820
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      61
      795
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      5
      789
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      707
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      87
      686
    Aihe