Kertokaapas viisaammat

Lapset pois koulusta

Kysynkin
saako opettaja
toimia näin kuten eräs opettaja
täällä Hartolassa jakaa karkkia oppilaille hyvistä suorituksista tai pelaa vihapelejä määrätyn joukon kanssa netissä?????Häh!! olin järkyttynyt asian kuullessani ja olen järkyttynyt miten salainen ja kätketty kulissien maailma koko kouluyhteisö on.Kuka puuttuu?asiaan.

11

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Citizen Kane

      Mitä tarkoitat vihapeleillä?

    • Huolestunut mummi

      Hän tarkoittaa raakoja tietokonepelejä joita kenenkään ei tulisi pelata.

    • elämä on tätä

      Jos ope haluaa kannustaa lapsia hyvään suoritukseen niin mielestäni ok. Se mitä ope tekee vapaa-ajallaan on täysin hänen oma asiansa kun pysyy kuitenkin lain oikealla puolella.

      Onhan opella mahdollisuus olla myös naamakirjakaveri lasten ja heidän isiensä ja äitiensä kanssa. Ja sama mahdollisuus myös hylätä kaveripyynnöt.
      Kuten muillakin.

      Arvosanoissa toki näkyy sitten mutta aikansa kutakin ja sitten muualle opiskelemaan ja seuraavat pärstäkerroinjutut jne.

    • jkl ammattiopisto

      Meillä Jyväskylässä ammattiopistossakin jaellaan karkkeja hyvästä suorituksesta. Et nou hätä.

    • Opettaja vm.1940

      Huono tapa todella huono.Kuvastelee opettajan ammattitaidottomuutta.Minun urani aikana ei ollut"naamakirjoja" eikä anepaloja vaan silloin jos oli aihetta kiitin koko luokan edessä esim.hyvästä aineesta en ollut ns,kaveri opilailleni enkä heidän vanhemmilleen tein työni en ollut todellakaan suosittu eikä minun opetusmetodini millään muotoa sopisi tähän nykyaikaan.Mutta näen että liika kaveeraaminen niin oppilaiden kuin heidän vanhempiensekaan kanssa ei ole hyvästä.

    • ressukit

      Joko se 'huru-ukko' on kuvioista pois kun uusi kohde on kehitelty
      Mahtaako ko opettaja tietää mitä selän takana tapahtuu taas kerran

      • åoiiu

        Höpöukko vipeltää kuten ennenkin, taitaa nykyään päivystää hautuumaan penkillä.


    • Eräs äiti

      Uskon että tietää.

    • namumassu

      Uutta auringon alla?

    • Hartola Level

      Karkit pitää ehdottomasti vaihtaa. Tuoretta hapanleipää ja palanpainikkeeksi kefiiriä. Se koululaisen tiellä pitää.

      • säästeliäs

        Ei kefiiriä. Siinä on "prosentteja". Mulla on ehdotus. Tehkää niinkuin minä teen: säästäkää ne karkit mitkä vuoden mittaan koulussa jaetaan synttäripäivinä tai opettajat jakaa hyvistä suorituksista, säästäkää ja laittakaa joululahjaksi. Säästöä perheelle. Ei tarvitse ostaa joulunamuja ollenkaan... Taas on se aika kun koululaiset kiertävät ovelta ovelle myymässä karkkeja luokkaretken rahoitusta varten. Tehkää boikotti älkääkä ostako jos ette kannata karkkien syömistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe