Elikkäs rodusta tietävät tähä vois vähä vastailla ko en googlettamalla löytäny.
Millaisia nämä koirat on ulkoilunkannalta? Millaisia lenkkejä jaksavat ja miten usein? vai ovatko vähemmän liikunnan hauvvoja? :) (sillä ei ole niin väliä itselle mutta kiinnostaisi kuitenkin tietää. Aikaa minulta löytyy kyllä jos sitä tarvitaan paljonkin!)
Tarvitsevatko pukemista talvella koska niillä on niin lyhyt karva ja niin?
Muitakin tietoja saa antaa, rodusta löytyi silti aika suppeasti netistä tietoa.. Pitää lähteä kirjastoon jos sieltä löytyis jotai lissää! >
petit brabancon tietoja kitos :)
6
297
Vastaukset
- Stuffe
Meillä pian 5 vuotta täyttävä brabancon narttu. Tykkää pitkistä jopa 6-7 km pitkistä lenkistä. Paitsi jos sataa, sit voi omasta mielestään vaikka käydä pikapissillä ja olla sohvalla koko päivän :) Rakastaa saunomista ja lämpöä. Siellä ollaan missä tapahtuu... VALLOITTAVA rotu. Talvella käytetään lämmikettä jotta pientä ei palele.
- ahaa"
Aika laiska koira, jos 6-7 km tuntuu pitkältä lenkiltä. Meillä on lyhytkarvainen mäyräkoira ja chihuahua, jotka kävelevät niin pitkään kuin vain kukaan jaksaa niitä ulkoiluttaa, jopa kymmeniä kilometrejä, ehkä enemmänkin. Sairas rotu, jos ei jaksa edes 10 km lenkkejä. Minä luulin griffoneita energisiksi ja kestäviksi, jonka takia sellaisia harkitsinkin, mutta minun lenkkini koirien kanssa ovat hyvin pitkiä, joten taidan unohtaa moiset rodut.
- Stuffe
ahaa" kirjoitti:
Aika laiska koira, jos 6-7 km tuntuu pitkältä lenkiltä. Meillä on lyhytkarvainen mäyräkoira ja chihuahua, jotka kävelevät niin pitkään kuin vain kukaan jaksaa niitä ulkoiluttaa, jopa kymmeniä kilometrejä, ehkä enemmänkin. Sairas rotu, jos ei jaksa edes 10 km lenkkejä. Minä luulin griffoneita energisiksi ja kestäviksi, jonka takia sellaisia harkitsinkin, mutta minun lenkkini koirien kanssa ovat hyvin pitkiä, joten taidan unohtaa moiset rodut.
Kyllähän tuo brabbari energinen ja reipas koira on. Tarvittaessa jaksaa varmasti tuon 10 kilsan lenkinkin heittää. Mutta jos lenkkiä heitetään kolme päivässä... Tuo kuutisen kilsaa kerralla on meille hyvinkin soppeli. Joten...eikä se lenkin pituus tee koirasta laiskaa. Koira kävelee jos isäntäkin, joten kyllä tuo brabancon reipas ja emäntä/isäntä laiska jos sikseen tulee... :)
- Stuffe
ahaa" kirjoitti:
Kyllähän tuo brabbari energinen ja reipas koira on. Tarvittaessa jaksaa varmasti tuon 10 kilsan lenkinkin heittää. Mutta jos lenkkiä heitetään kolme päivässä... Tuo kuutisen kilsaa kerralla on meille hyvinkin soppeli. Joten...eikä se lenkin pituus tee koirasta laiskaa. Koira kävelee jos isäntäkin, joten kyllä tuo brabancon reipas ja emäntä/isäntä laiska jos sikseen tulee... :)
- Stuffe
Stuffe kirjoitti:
Ja vielä sulle nim.ahaa....... Brabancon on terve rotu. Ei juurikaan mitään perinnöllisiä sairauksi rodun taakkana !!!
- hauvveli tulossa
Kiitos tiedoista ja nyt on koira ollu jo talouvvessa jonnin aikaa :) Energinen mutta hellyyttä rakastava otus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244402Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132978Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141239Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.44983Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22970PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht119809Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport38776- 37764
- 109733
- 135677