KIRPPUTORI , TILITYS EI PELITÄ???

saako omat ra,.

Siis minulla on kirppiksellä tavaraa myynnissä, provisio 37% ja loput mulle ,joo ei vaan meinaa millään puolenvuoden väleinkään saada rahoja , aina ensi viikolla ,kun nyt ei ole rahaa .. Ärsyttävää kun pitää aina käydä kerjäämässä omia rahoja. ,joo jos olisi lähellä toinen kirppis veisi sinne, muutkin kuin minä. onko mitään toivoa minne vois tehdä ilmoituksen moisesta rahan" lainaajasta"

3

740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohu..

taas mennyt 2viik. kun lupas että rahat tilillä, puolen vuoden myynti saamisiani .eipä vaan näy rahoja. eikö ketään valvo yksit. kirppiksen pitäjijä. (suomalainen pitäjä.)

• Anonyymi

Kirpputorin pitäjä rikkoo lakia viivytelläseen tilityksen maksamis3ssa.Rahat ovat sinun rahoja eivät edes lainassa yrittäjällä.Kolmas osapuoli on jättänyt rahan välitettävksi sinulle,joka on sovittu oäydänvuokrauksen kanssa.
      Sinä maksat ja Olet sopimusuhteessa yrittäjään vain siltä osin, vuokratessasi myyntipaikan.Rahoja jotka myynnistä tulisi tilittää sinulle HETI.kun myyntipöytä vapautuu.Tämä on täysin yksiselitteistä,eikä yrittäjä saa edes sinun rahoja käyttää....

• Anonyymi

Vaikka ketju on jo vanhempi, niin komppaan täysillä aloittajaa. Hyvin monet kirpputorien pitäjät panttaavat tilitystä, tuntuu olevan alan yrittäjien vakiintunut tapa ? Esimerkiksi tilitys viisi pankkipäivää, tämä on minun mielestäni kohtuutonta , ja tämä siitä huolimatta, vaikka kirpputoriyrittäjällä ja asiakkaalla on sama pankki.

Monet kirpputoriyrittäjät vetoavat jälkitilitykseen. Jälkitylityksessä tilitetään kirppismyyjän tuotteita jotka ovat kadonneita, ja tulisivat silti ostetuiksi ja menisivät kassan kautta.
      Minusta tämä selitys ontuu ja pahasti, kaikilla kirppiksillä on aina tanko tai yksi pöytä, näissä lukee löytötavarat , ja laput EI MYYNNISSÄ , joissakin kirppiksillä on naru edessä tai muu este, että kyseinen pöytä erottuisi muista myyntipöydistä.
      Lisäksi tuotteet ovat vain sopimuksessa mainitun määräajan esillä, usein aika on kaksi viikkoa.
      Ikinä ei ole mieleeni tullut penkoa näiden löytötavarapöytien tavaroita, tai vaatteita ostotarkoituksissa, enkä ole nähnyt muidenkaan kirpparikävijöiden näin tekevän.

Kannattaakin lukea tarkaan sopimusehdot, ja varsinkin kohta tilitykset. Omassa kotikaupungissani meni eräs kirpputori konkurssiin, ja osa kirpputoripöydän vuokraajista menettivät rahansa.

Onneksi kesä on ihan tuloillaan , ja ulkokirppikset käynnistyvät kesän myötä ja pääsee itse myymään tarpeettomat tavarat. Hyvää kirppiskesää kaikille !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      62
      3862
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3020
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2951
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      372
      2021
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1151
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1146
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      969
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      941
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      109
      940
    Aihe