eikö ois ihan fiksua myös laittaa tunnistettavaa aloitusviestiä minulle???
jos käyt täällä katsomassa
17
445
Vastaukset
- Saat, saat
Tottakai, kun vaan kerrot kuka olet!
- Hej,kumoon
Oot sie, hei mustasukkane ???
- laitan
..vähän myöhemmin. Joudut odottamaan ;)
- tee fiksummin (kö)
Ei, täällä ollaan tunnistamattomia ja salaisesti. pientä vihjailevaa voi löytyä, mutta vain pientä.... :))
Näin fiksusti..- just noin
heh,heh.... :)
- huomio!
just noin kirjoitti:
heh,heh.... :)
Teidät on Busted!
- (4=n)
Samaa mietin minäkin, tunnistettavaa aloitusviestiä tai muuta viestiä........
tulin kanssa vasta just tänne, en ole tänäänkään ollut täällä kun vasta iltasella...... - teille kaikille vaan
tiedoksi ,et hän itse kirjoitti käyvänsä täällä katsomassa josko olis viestejä?
- Meinaatko tätä?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10177231/#comment-51634537
Jos se ei olekaan sulle tarkoitettu?
Pistäppä ap ihan rehellisesti omalla nimimerkillä, niin voit ehkä saada järkevämpiä vastauksia. Voin rehellisesti taata, että en ole sinun viestejä lueskellut :)
- Ehkä pitäisi sopia
joku tietty aika, jolloin kaikki halukkaat kirjoittaa samaan aikaan jotain tunnistettavaa? Sitten vaan lueskelemaan, tärppäsikö. ...Kaikkea sitä tulee ajatelleeksi, kun täällä pyörii...
- TuntematonPotilasko.
ois fiksua tietää kuka sinä olet, sitten vois laittaa viestejä sulle.
- mä tiijän
Pistetty on aloitus mutta sen ymmärtäis vain hän kenelle tarkoitettu eikä hän ole täällä.Ymmärtäis vain parista sanasta.
- Ehkä pitäisi sopia
Hyvähän se on, jos se oikea jo tuosta tajuaa. Täällä palstoilla pyörii kuitenkin aika paljon lukijoita/kirjoittajia... että voiko sitä olla ihan varma? Tarkoitan, että ei sitten palstan perusteella pelkästään tekisi mitään oletuksia, jos joku ei satu lukemaan sitä tai edes käy täällä.
- viesti minulta
kiitos tästä tunistettavasta aloitusviestistä.
- grillikana-arina
Jos olisi tapana kirjoittaa aloituksia näin voisi tehdä. Kaivatun tavoittaisi ehkä paremmin yksityisemmällä viestillä.
- Näin:
Yleensä näissä täällä se kaivattu ei tiedä olevansa kaivattu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449301
- 785832
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414326- 583844
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553556Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313419- 472648
- 342182
- 401970