eikö ois ihan fiksua myös laittaa tunnistettavaa aloitusviestiä minulle???
jos käyt täällä katsomassa
17
476
Vastaukset
- Saat, saat
Tottakai, kun vaan kerrot kuka olet!
- Hej,kumoon
Oot sie, hei mustasukkane ???
- laitan
..vähän myöhemmin. Joudut odottamaan ;)
- tee fiksummin (kö)
Ei, täällä ollaan tunnistamattomia ja salaisesti. pientä vihjailevaa voi löytyä, mutta vain pientä.... :))
Näin fiksusti..- just noin
heh,heh.... :)
- huomio!
just noin kirjoitti:
heh,heh.... :)
Teidät on Busted!
- (4=n)
Samaa mietin minäkin, tunnistettavaa aloitusviestiä tai muuta viestiä........
tulin kanssa vasta just tänne, en ole tänäänkään ollut täällä kun vasta iltasella...... - teille kaikille vaan
tiedoksi ,et hän itse kirjoitti käyvänsä täällä katsomassa josko olis viestejä?
- Meinaatko tätä?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10177231/#comment-51634537
Jos se ei olekaan sulle tarkoitettu?
Pistäppä ap ihan rehellisesti omalla nimimerkillä, niin voit ehkä saada järkevämpiä vastauksia. Voin rehellisesti taata, että en ole sinun viestejä lueskellut :)
- Ehkä pitäisi sopia
joku tietty aika, jolloin kaikki halukkaat kirjoittaa samaan aikaan jotain tunnistettavaa? Sitten vaan lueskelemaan, tärppäsikö. ...Kaikkea sitä tulee ajatelleeksi, kun täällä pyörii...
- TuntematonPotilasko.
ois fiksua tietää kuka sinä olet, sitten vois laittaa viestejä sulle.
- mä tiijän
Pistetty on aloitus mutta sen ymmärtäis vain hän kenelle tarkoitettu eikä hän ole täällä.Ymmärtäis vain parista sanasta.
- Ehkä pitäisi sopia
Hyvähän se on, jos se oikea jo tuosta tajuaa. Täällä palstoilla pyörii kuitenkin aika paljon lukijoita/kirjoittajia... että voiko sitä olla ihan varma? Tarkoitan, että ei sitten palstan perusteella pelkästään tekisi mitään oletuksia, jos joku ei satu lukemaan sitä tai edes käy täällä.
- viesti minulta
kiitos tästä tunistettavasta aloitusviestistä.
- grillikana-arina
Jos olisi tapana kirjoittaa aloituksia näin voisi tehdä. Kaivatun tavoittaisi ehkä paremmin yksityisemmällä viestillä.
- Näin:
Yleensä näissä täällä se kaivattu ei tiedä olevansa kaivattu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483