eikö ois ihan fiksua myös laittaa tunnistettavaa aloitusviestiä minulle???
jos käyt täällä katsomassa
17
465
Vastaukset
- Saat, saat
Tottakai, kun vaan kerrot kuka olet!
- Hej,kumoon
Oot sie, hei mustasukkane ???
- laitan
..vähän myöhemmin. Joudut odottamaan ;)
- tee fiksummin (kö)
Ei, täällä ollaan tunnistamattomia ja salaisesti. pientä vihjailevaa voi löytyä, mutta vain pientä.... :))
Näin fiksusti..- just noin
heh,heh.... :)
- huomio!
just noin kirjoitti:
heh,heh.... :)
Teidät on Busted!
- (4=n)
Samaa mietin minäkin, tunnistettavaa aloitusviestiä tai muuta viestiä........
tulin kanssa vasta just tänne, en ole tänäänkään ollut täällä kun vasta iltasella...... - teille kaikille vaan
tiedoksi ,et hän itse kirjoitti käyvänsä täällä katsomassa josko olis viestejä?
- Meinaatko tätä?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10177231/#comment-51634537
Jos se ei olekaan sulle tarkoitettu?
Pistäppä ap ihan rehellisesti omalla nimimerkillä, niin voit ehkä saada järkevämpiä vastauksia. Voin rehellisesti taata, että en ole sinun viestejä lueskellut :)
- Ehkä pitäisi sopia
joku tietty aika, jolloin kaikki halukkaat kirjoittaa samaan aikaan jotain tunnistettavaa? Sitten vaan lueskelemaan, tärppäsikö. ...Kaikkea sitä tulee ajatelleeksi, kun täällä pyörii...
- TuntematonPotilasko.
ois fiksua tietää kuka sinä olet, sitten vois laittaa viestejä sulle.
- mä tiijän
Pistetty on aloitus mutta sen ymmärtäis vain hän kenelle tarkoitettu eikä hän ole täällä.Ymmärtäis vain parista sanasta.
- Ehkä pitäisi sopia
Hyvähän se on, jos se oikea jo tuosta tajuaa. Täällä palstoilla pyörii kuitenkin aika paljon lukijoita/kirjoittajia... että voiko sitä olla ihan varma? Tarkoitan, että ei sitten palstan perusteella pelkästään tekisi mitään oletuksia, jos joku ei satu lukemaan sitä tai edes käy täällä.
- viesti minulta
kiitos tästä tunistettavasta aloitusviestistä.
- grillikana-arina
Jos olisi tapana kirjoittaa aloituksia näin voisi tehdä. Kaivatun tavoittaisi ehkä paremmin yksityisemmällä viestillä.
- Näin:
Yleensä näissä täällä se kaivattu ei tiedä olevansa kaivattu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va3354690Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1294163Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,2102522Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1012239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.411741Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv21548Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71389- 311356
Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii511294entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä1471026