Minulla on yhteinen asekaappi pojan kanssa, molemmilla hirvikiväärit, minulla tavallinen haulikko, pojalla puoli automaatti. Kysymys kuuluukin, voinko minä pitää kyseisessä kaapissa pistoolia? Eli, poikani pääsee avaimillaan kaappiin jossa pistooli on, eikä hänellä ole mitään lupaa pistoolille. Samoin on tilanne toisin päin, pojan haulikko on järeämpi kuin omani, ja pääsen käsiksi tähän aseeseen.
Vastaukset 3
- luulisin että
jos saat lukittua jotenkin pistoolin sinne kiinni tai että sitä ei voi käyttää tai otat jonkun osan pois että sillä ei voi ampua niin onnistuu, samoin on poikasikin tehtävä aseilleen joihin sinulla ei ole oikeuksia
- Maalaisjärjelle sija
No, hoh. Kaipa maalaisjärkeä saa edelleen meidän maassamme käyttää. Kummallakaan teistä ei liene väkivaltaisia taipumuksia...
Lukossa oleva asekaappi on lähinnä ajateltu varkaiden ja äkkipikaisten isäntien varalle...- Maalaisjärjelle
Olen samaa mieltä, ja hikan faktaakin. Tiedän tapauksen, että haulikon ostolupaa hakenut perheen poika oli laittanut lupahakemuksen kohtaan ”aseen säilytys paikka” isänsä lukitun asekaapin, ja isällä oli 2 pistoolia samassa kaapissa. Lupahakemusta käsitellyt poliisi viranomainen on varmasti tarkistanut kaapin omistajan tiedot ja aseet. Lupa myönnettiin ja kaapin tuli yksi haulikko lisää. Tällä logiikalla voi päätellä, että näin voi menetellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568