Tiedättekö Virtuaalikeeneleitä tai Hoitoloita joissa voi hoitaa unduja? Itse en saa omaa undua,vaikka haluaisinkin, joten jos edes virtuaalinen.
Virtuaalikennelit/hoitolat
3
628
Vastaukset
- enkuli undu
jaa-a en tiiä unduista mutta katsoppas: www.sooda.com tai fi, siellä pitäisi olla jotain virtuaalilemmikkejä
- Koiruli
Moi! En nyt kyllä tiedä missä niitä olisi,voi harmin paikka,toivottavasti löydät viellä sellaisen paikan misssä niitä on,mutta voiko joku käydä katsomassa mun kenneliä,se ei kyllä ole vielävalmis mutta on valmistmassa,oso on: www.freewebs.com/kennel_puruluu
- Jakky
Moi hei terve! Mulla on virt.kenneli pystyssä, jonne tulee kaikenmoisia eläimiä, eniten tosin koiria. Tule kirjoittelemaan vieraskirjaan viestiä. Varmasti yksi papukaija, undulaatti ilmestyy taloon! :) ( http://jikos.suntuubi.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213728
- 891834
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa881275Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1671230- 561109
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52987Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe185964- 61922
- 42886
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis142829